• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

jaki jest stosunek innych narodowosci do Polakow ? Dodaj do ulubionych

  • IP: *.chello.pl 04.10.05, 12:17
    W Unii oczywiscie, w Komisji, czy raczej na dystans, np Hiszpanie, Niemcy
    albo Wlosi, czy raczej unikaja kontaktow, np czy sa jakies dziewczyny z
    Polski ktore maja boyfriendow z Hiszpanii, Niemiec czy Wloch czy tez dowolnie
    innej narodowosci z Krajow Unijnych?
    Zaawansowany formularz
    • 04.10.05, 12:33
      Glownie w "makaronach" gustuja...

      Aha, mi to rybka i nie przeszkadza ;P
    • Gość: Sofi IP: *.cec.eu.int 04.10.05, 13:50
      • 04.10.05, 13:53
        Bo ma paszport inny niz PL, a jaki szpan na wsi jak z takim sie pokarze??? No i
        nie bedzie mowil po PL to sie nie dowie z jakiej to wiochy pochodzi... hehehe...
    • 04.10.05, 14:55
      Gość portalu: wiosna napisał(a):

      > np czy sa jakies dziewczyny z
      > Polski ktore maja boyfriendow z Hiszpanii, Niemiec czy Wloch

      lol...lepiej sie spytaj o powodzenie naszych panow...powiem ci w sekrecie ze
      mamy opinie prawdziwych ogierow, a do tego jakich urodziwych! wloszki,
      holenderki , a przedewszystkim francuski szaleja za sarmatami z wasikiem!

      --
      pozdrawiam "cieplutko"!

      "The end of our empire, if end it should, does not frighten us"
      • 04.10.05, 14:56
      • Gość: xxx IP: *.cec.eu.int 04.10.05, 15:07
        holenderki oczywiscie znane sa w swiecie z urody i wdzieku, wloszki z
        subtelnosci, a francuzki... no coz, jak to sie mowi, francuzki to kara dla
        francuzow za to, ze sa tak beznadziejni...

        • 04.10.05, 15:37
          dokladnie to mialem na mysli! nie to ze nie mozemy, ale, wiadomo polki
          najpiekniejsze na swiecie, brac jakas obca to jak drzewo do lasu wozic!
          --
          pozdrawiam "cieplutko"!

          "The end of our empire, if end it should, does not frighten us"
          • Gość: xxx IP: *.cec.eu.int 04.10.05, 16:01
            .."to jak drzewo do lasu wozic!"

            swietny tekst, moj chlopak zawsze pyta swoich kumpli kiedy idziemy na impreze
            czy przyjscie ze mna nie bedzie przypadkiem wozeniem drzewa do lasu ? :-))))))

            sfrancuzialy zeszwajcarzony niby-polak ;-)


            • 04.10.05, 16:22
              I ty sie tym chwalisz??? No wiesz co, skoro on cie tak traktuje, jak drzewo, to
              wpadaj do mnie - tez moge byc drwalem, ale kulturalnym :)
              • Gość: xxx IP: *.cec.eu.int 04.10.05, 16:30
                ja to uwazam za zabawne, wszystko zalezy od kontekstu... :-) i od tego co kto
                lubi ;-)
          • Gość: Tulipan IP: *.cec.eu.int 04.10.05, 16:26
            "wiadomo polki najpiekniejsze na swiecie"

            O CZYM TY MOWISZ? NAJPIEKNIEJSZE NA SWIECIE, TY CHYBA SLEPY JESTES ALBO
            POWTARZASZ DO ZNUDZENIA ZNOSZONY FARMAZON!!! PRZEJDZ SIE PO KORYTARZACH I
            PRZYPROWADZ MI CHOC JEDNA!
            • Gość: xxx IP: *.cec.eu.int 04.10.05, 16:33
              "PRZYPROWADZ MI CHOC JEDNA" najpiekniejsza na swiecie?

              i co? laskawie ja posiadziesz? he he

              rzeczywistosc jest dla was polscy chlopcy ponura: polacy o wiele nizej sa
              notowani niz te ponoc szkaradne polki?

              a moze ty masz problem okreslany ogolnie mianem "mitomanii"? ;-))))
              • 04.10.05, 16:39
                uwazam ze moja EPSKA jest najladnieszja i de best... ale moze lapie sie na ta 4
                tulipana, ale ten chyba z BXL pisze, wiec nie wiem...
      • 04.10.05, 19:55
        jot-23 napisał:

        > Gość portalu: wiosna napisał(a):
        >
        > holenderki , a przedewszystkim francuski szaleja za sarmatami z wasikiem!

        a to przez legende Lecha
    • Gość: spragniony wiedzy IP: 83.222.37.* 04.10.05, 16:40
      W koncu tego dotyczyl temat, nie?

      (coz za pruderyjny i kabotynski narod!)
      • 04.10.05, 16:42
        bo cie wyklna tu...
        • Gość: spragniony wiedzy IP: 83.222.37.* 04.10.05, 17:23
          Ja tylko staram sie nadazac za dominujacym obecnie trendem na tym forum.

          A to co -- konformizm w narodzie juz niemodny?...
          • 04.10.05, 19:30
            No to gadaj, sam sie przekonasz...
    • 04.10.05, 19:54
      a rzeszcie to zwisa byleby kobieta latwa byla neikoniecznie ladna.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.