• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

polski ginekolog w bxl potrzebny Dodaj do ulubionych

  • IP: 5.6.2R* / 80.200.248.* 11.03.06, 00:15
    ma ktos jakies namiary?
    Zaawansowany formularz
    • Gość: gosc IP: *.133-200-80.adsl.skynet.be 11.03.06, 08:08
      Wejdz na stronke www.belgia .net ,tam w dziale medycyna jest lista lekarzy
      mowiacych po polsku.
      • Gość: pewna pani IP: *.243.81.adsl.skynet.be 11.03.06, 09:03
        ja zaweze poszukiwania, potrzeby jest tez ginekolog ktory ma usg w gabinecie,
        ktos zna?
    • Gość: voila IP: *.upc.chello.be 11.03.06, 09:59
      justyna surma-gavazzi, av. des eperviers 90, 115 bxl, 02/6606060.
      ewa wilczek, av. huysmans 134, 1050 bxl, 02/3741565.
      marzena zarzycka, rue du merlo 84 bte.5, 1180 bxl, 02/3762436, 02/3890211.
      gaetane mignolet, rue de spa 68, 1210 bxl, 02/2309709
      • Gość: pacjentka IP: *.upc.chello.be 11.03.06, 12:35
        polecam Ewe Wilczek - pacjentka
        • Gość: pewna pani IP: 87.65.111.* 11.03.06, 13:20
          a czy w ktoryms z gabinetow jest usg???
          • Gość: mama IP: *.203-200-80.adsl.skynet.be 11.03.06, 14:35
            Nie polecam Pani Surmy - jest to lekarz ogolny ktory jednoczesnie reklamuje sie
            jako kardiolog, pediatra, dermatolog jak i rowniez ginekolog. Jednym slowem,
            doktor wszech nauk. Podobno swietny jest doktor Jankowski; znajomej Wloszce
            przyjmowal trzy porody
            • Gość: kobieta IP: *.192-136-217.adsl.skynet.be 11.03.06, 15:05
              dr Jankowski- rowniez slyszalam same superlatywy- ma usg
              rowniez dr zarzycka
              • 11.03.06, 17:38
                Popieram. Dr Janowski. Mnie nie tylko badal, ale i operowal. Jestem bardzo
                zadowolona.
                • Gość: kobieta IP: 5.6.2R* / 80.200.248.* 11.03.06, 23:02
                  do jankowskiego trzeba dlugo czekac.
                  polecono mi Nagorskiego na belgia.net.
                  wizyta przebiegala ok, nawet pan ma specjalny fotel ginekol., zgarnal 35 euro i
                  powiedzial ze on nie ginekolog ale jak bedzie konieczne to przekaze mnie
                  ginekologowi. Oszusci!!!
                  • Gość: gosc IP: *.133-200-80.adsl.skynet.be 12.03.06, 21:30
                    Kobieto,jesli takowa jestes,taka sytuacja podchodzi pod wymiar
                    sprawiedliwosci.Ja bym tego nie popuscila.
                • Gość: gosc IP: *.cec.eu.int 13.03.06, 10:40
                  a jest szansa na jakis namiar na dr Jankowskiego?
                  • Gość: gość IP: *.upc.chello.be 13.03.06, 21:59
                    jesli ktos ma ten namiar,
                    to prosze o podanie tu na forum.
                    wtedy wiecej osob skorzysta.
                  • 13.03.06, 22:15
                    dr Janowski (nie JanKowski), 02 734 2990. Na wizyte nie czeka sie dluzej niz
                    srednia belgijska. Ma USG.
      • Gość: lucja IP: *.241.81.adsl.skynet.be 12.03.06, 21:56
        Czy aby na pewno Gaetane Mignolet jest ginekologiem? Z tego co wiem jest
        psychiatra (mowi po polsku), radze sprawdzic.
        • Gość: anbxl IP: *.242.81.adsl.skynet.be 12.03.06, 23:37
          Tutaj sporo polskich lekarzy ogolnych zajmuje sie w swoich gabinetach niby
          roznymi specjalnosciami a spowodowal to popyt naszych rodakow przebywajacych
          tu ,,na czarno,,-choc jestem zadowolona z mojej lekarki,,domowej,,to sama bylam
          swiadkiem rozmowy gdzie wlasnie ktos sie do niej umawiaj na badania
          ginekologiczne-dobra rada-nie szukajcie ,,po znajomosci,,tylko wybierzcie sie
          do tutejszego specjalisty np do jakiejs kliniki-ja polecam dr Wajera,ale on
          przyjmuje w Vilvoorde
          • Gość: ala IP: 5.6.2R* / 80.200.248.* 13.03.06, 20:42
            jesli Wajer mowi po polsku, to poprosze namiar:)
            • Gość: anbxl IP: *.76-136-217.adsl.skynet.be 13.03.06, 22:38
              Nie mowi po polsku,ale chyba cos rozumie,bo mial juz przedemna kilka matek-
              Polek i ja wlasnie trafilam do niego z rekomendacji:-))On jest Holendrem i mowi
              bardzo dobrze po francusku i angielsku,przyjmuje prywatnie i w AZJPORTAELS
    • Gość: helga IP: *.cec.eu.int 15.03.06, 16:13
      • 16.03.06, 09:50
        w ambasadzie niemieckiej masz liste lekarzy mowicych po niemiecku,
        pozdrawiam
        --
        architekt - nie eurokrata ale europracownik -
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.