Gazeta.pl   Forum   Aktualności i Media   Wiadomości   Młodzi kierowcy pod kontrolą i prawo ja...

Komentarze do artykułu

Młodzi kierowcy pod kontrolą i prawo jazdy na quady. Nowe prawo

Początkujący kierowcy będą musieli jeździć przez dwa lata pod specjalnym nadzorem, ale ich samochody nie będą znakowane tzw. "zielonym listkiem". Żeby wyruszyć w drogę quadem trzeba będzie mieć prawo jazdy, a motorem o dużej mocy co najmniej 24 lata. Jeszcze w tym roku.

Młodzi kierowcy pod kontrolą i prawo jazdy na q...

Autor: zygi_1 08.02.10, 19:42
Dodaj do ulubionych zarchiwizowany
Nareszcie cos porzadnego wymyslili ci nasi politycy.Jestem kierowca od 40 lat 30 lat jezdzilem zawodowo i doczekalem sie kilku zyciowych
przepisow.Widzialem nie jeden smiertelny wypadek na motorze.Nie podoba mi sie zabieranie prawa jazdy za dwa wykroczenia chyba ze po pijanemu to nie ulega watpliwosci.Z mojego punktu widzenia powinno sie zabierac prawo jazdy kazdemu za jazde pod wplywem alkoholu bo to najwiekrze zagrozenie.Za dwa powazniejsze wykroczenia dla mlodego powinien isc na powtorny egzamin a nie zabierac.Dobre by bylo tez to ze nie mozna na poczatku pracowac zawodowo jako kierowca nie tak jak dotychczas poszedl jeden z drugim do MPK zrobil prawko w trzy miesiace i zaraz dostal autobus i na miasto wozic ludzi.Widzialem nie jednego "zielonego" kierowce autobusu.Nie jest to ich wina ze bez praktyki daja im tak duzy pojazd i to jeszcze z ludzmi.Co do kladow to tez dobry pomysl bo co ci wyprawiaja to glowa boli.
Poleć znajomemu Powiadomienie zostało wysłane
Poleć tę wypowiedź znajomemu
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
Pokaż wszystkie (1-100)
przejdź do: 1-100 101-123
(101-123)

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Ostatnio odwiedzane wątki

Zaloguj się

Nakarm Pajacyka