Dodaj do ulubionych

Steinbach spada w niebyt

11.09.10, 12:26
Nalezaloby postawic pytanie.
Czy naprawdę jest dobrze ze ta kobietę wyrzuca sie z wszelkich zwiazkow?.
W tej chwili jest kontrolowana przez Merkel.

Co będzie jezeli zalozy nowa partie podobna do PISu,
gdzie z pewnoscia otrzyma 15% jeżeli nie 20%.

Wtedy dopiero będzie smrodzic.

--
Warnig! Kiedy milosc zmienia się w nienawiść?. Rozwód?, ok. Alimenty?, to bylo wczoraj. Potrzebna specjalna kasa rentowa, zwana Alimenty, w która wplacaja: Kawalerzy czy panny,rozwodnicy, i bezdzietni. Żadna matka z dzieckiem w przyszłość bez zasiłku.
Edytor zaawansowany
  • gostom1 11.09.10, 12:36
    art.usa napisał:

    > Nalezaloby postawic pytanie.
    > Czy naprawdę jest dobrze ze ta kobietę wyrzuca sie z wszelkich zwiazkow?.
    > W tej chwili jest kontrolowana przez Merkel.
    > Co będzie jezeli zalozy nowa partie podobna do PISu,
    > gdzie z pewnoscia otrzyma 15% jeżeli nie 20%.
    > Wtedy dopiero będzie smrodzic.

    Taka konstelacja jest mozliwa. Ale czeba powiedziec, ze od paru lat demokracja w Niemczech nie funkcjonuje. Prawo wolnego slowa nie istnieje. Bedzie najwyzszy czas na odnowienie i reformy. Moze nawet na rewolucje. Niemcom zabrania sie i wtedy dyskutowac, jezeli nawet maj racje. A taki system dlugo nie wytrzyma. Jesienia mysle bedzie tak daleko.
  • sedaluk 11.09.10, 13:00
    Jak juz pisze co ona powiedziala, to niech przynajmnie dokladnie i w kontekscie.
    Takie to mode a juz takie sprytne i zaklamane.
    Ale Centrum i tak stanie-i bedzie stalo-przynajmniej na pamiontke.....
  • archer.4 11.09.10, 13:43
    Mieszkam w Niemczech od lat.
    Kiedy wspominam w rozmowach (z Niemcami) o Steinbach, to na ogol nie wiedza o kogo chodzi, a jezeli kojarza to na ogol ja krytykuja jak sie tylko da.
    Najlepsza, najbardziej konstruktywna i sensowna krytyke jej dzialalnosci uslyszalem nie z ust polskich politykow wszelkiej masci ale wyglasil ja niemiecki inzynier, z ktorym pracuje biurko w biurko.
    Archer
  • erhapl 11.09.10, 16:44
    Potwierdzam.
    Swoją polityczną "karierę" pani Steinbach zawdzięcza głównie Polakom. Przed spektakularnymi akcjami i artykułami w polskiej prasie, nikt w Niemczech o niej nie słyszał.
  • sanmartino 12.09.10, 14:27
    Też często bywam w Niemczech i poza osobami naprawdę obeznanymi w polityce nikt nie wie o kogo chodzi. A jak już ktoś wie to z konsternacją woli zmienić temat. Kurczę u nas członkiem konserwatywnej koalicji byli przestępcy seksualni!
    Największą przysługę Steinbach robią sami Polacy. Wczorajsze relacje w "Wiadomościach" to jakiś debilizm. Czesi leją na Erykę równym strumieniem i słusznie leją.
    Teraz business is business - lepiej pilnujmy kontraktów gazowych, konkurencji z Deutsche Bahn itp. Patrzmy na dobre niemieckie pomysły i rozwiązania.. i róbmy interesy bez sentymentów.
  • big_zyd 11.09.10, 14:35
    To kolejna odsłona spisku rusko-tuskiego kondominium z Wehrmachtu jest.
    Znaczy się - żeby Jarosławowi odebrać Pamięć i Tożsamość.
    Póki Steinbachy i Powiernictwa Pruskie czaiły się i hupkały za kominem, to i Prawdziwi Patrioci Polscy mieli zajęcie Narodowi Zagrożenia objawiając.
    A teraz co?

  • altavitae 11.09.10, 15:23
    No to sie Rysiu Czarnecki walna sie w swej opini o Steinbach..Tak ja zachwalal..hahahaha.
    Co ten fraje rtam robi wlasciwie..skoro nie wie co " w trawie piszczy" i bzdury wypisuje poto tylko aby " dowalic" innym?

    cytuje.


    "Min. Sikorski ogłosił dziś w Radiu Zet, że Erika Steinbach to margines niemieckiej polityki i osoba zupełnie w RFN nieistotna. Niestety, nie powiedział o faktach, które całkiem przeczą jego tezie. Frau Steinbach jest bowiem członkiem prezydium (!!!) rządzącej Niemcami partii CDU. Co więcej: w każdych wyborach w tej partii, na kongresie CDU otrzymuje olbrzymią ilość głosów i jest zawsze, podkreślam zawsze, w pierwszej dziesiątce polityków partii Merkel pod względem ilości głosów spośród kandydatów do zarządu CDU. Przeczy to tezie min. Sikorskiego o jej marginalności. Być członkiem ścisłych władz rządzącej partii i do tego jedną z najbardziej popularnych osób w tejże partii - czegóż jeszcze chcieć więcej? Tylko po co Sikorski kłamie? Żeby nie zburzyć obrazu rzekomo skutecznej polityki Polski wobec Niemiec? Ale kłamstwo, jak widać, ma krótkie nogi..."





    Ryszard Czarnecki




  • otis_tarda 11.09.10, 16:18
    Raczyła była powiedzieć:

    "Kanclerz Niemiec Angela Merkel uważa interpretacje słów szefowej Związku Wypędzonych Eriki Steinbach za przesadzone - poinformował rzecznik niemieckiego rządu Steffen Seibert. Chodzi o wypowiedź szefowej Związku Wypędzonych na zamkniętym posiedzeniu władz frakcji CDU/CSU. Steinbach miała tam oświadczyć, że Polska już w marcu 1939 roku rozpoczęła mobilizację.

    Powiedział on na konferencji prasowej, że wypowiedź Steinbach na temat mobilizacji Polski do wojny w 1939 roku była "interpretowana w daleko idący sposób, także ponad miarę".

    Według rzecznika wina Niemiec za wywołanie II wojny światowej nie była kwestionowana przez Steinbach. Nasze stosunki z Polską opierają się na uznaniu tej winy za wojnę - powiedział Seibert. "
  • po_stach 11.09.10, 19:10
    niedługo odejdą z tego świata i pies ich je...
  • koga-6 11.09.10, 19:26
    To powarzna sprawa niemacie panstwo sprawy z tego tematu ona ma racje.Ludzie tereny zachodnie to teremy zachodnie ,to nasze tereny a panstwo polskie powinno respektowac.TAKIE RESPEKTOWANIE JAUTY TO PRZESTEPSTWO. w tym panstwie TYLKO LANDY mam dosyc glupoty slowian panie TUSK DO ROBOTY .
  • pisdode 11.09.10, 21:22
    Otóż, niezupełnie Erika spada w niebyt. Radość pana redaktora predwczesna. Kancerina Merkel nie odcięła się jednoznacznie a wręcz ustami swojego rzecznika usprawiedliwiała Erikę, ze Erikę źle zrozumiano iże mobilizacja Polski w marcu to fakt. A na zjeździe ziomków dostała jak najbardziej poparcie od premiera Bavarii. To co mógłbym panu redaktorowi poradzić, to raczej pewna wstrzemiźliwość w braniu słow polityków niemieckich za dobrą monetę. Po czynach ich poznamy.
  • wasylzly 11.09.10, 21:37
    bo jakis bardzo wystraszony:-)) jak ona taka mala, to o co tyle wrzasku ? jaka sama biudulka, opuszczona
    www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,716981,00.html
  • berlinczyk6 11.09.10, 22:27
    Merkel zawsze popierala silnie Merkel. I poparla ja tez obecnie. Rzecznik rzadu nie szczeknie dopoki Merkel mu nie kaze. Wszyscy w Niemczech odebrali to jako obrone Steinbach przez Merkel. Niestety pozycja Steinbach w CDU nie spada, wsparli ja silni szefowie i vicefrakcji CDU Kauder i Bosbach. Sama Steinbach zagrozila stworzeniem partii konserwatywnej na prawo od CDU. Trzeba jednak siedziec w Berlinie a nie w Warszawie by to rozumiec..
  • zdz.janusz 12.09.10, 00:19
    Oczywiste jest, dla niektorych, ze p. Erika Steinbach, (podobnie jak p. J. Kaczynski), chce historie pisac na nowo. Ogladam niemieckie telewizje i wypada sie czepic wyrwania zdania z kontekstu. P. Steinbach nie jest idiotka i mowi tylko prawde. Bardzo, bardzo wybiorcza prawde. Bo jest na Opolszczyznie wiele grobow, gdzie pieciu czlonkow rodziny- od dwu do siecioletnich ma TE SAMA date smierci. Nawet sprzed konca wojny. Ostatnie podobne widzialem z wiosny '47. O obozie w Lambinowicach itp. nie wspominam. Wtedy oficjalnie krasnoarmiejcow juz nie bylo. Dlatego, my Polacy, tak sie oburzamy, gdy wypomina sie nam "poganianie" Niemcow w przesiedlaniu. Historia globalna zderza sie z jednostkowymi. Gdyby nie byl to u nas temat tabu, gdybysmy przyznali, ze jednoletnie dziecko nie moglo byc nazista, to argumenty p. Steinbach nie moglyby sie przeslizgiwac nad niemiecka wina. Jak na razie moze ona mowic to, co wielu Niemcow przezylo osobiscie i zna z historii rodzinnych. Przemilczanie CALEJ prawdy odbiera wiarygodnosc tej NASZEJ. Bo calkiem bez winy nie jestesmy. Wtedy bedzie jasna SKALA win obu stron. Dopiero wtedy p. Steinbach bedzie musiala tez mowic CALA prawde. Sadze jednak, ze bedzie wtedy milczec, bo tej prawdy CALOSC nie znajdzie sluchaczy. Beda mogli poczytac ROWNIEZ w tlumaczeniach polskiej prasy lub podrecznikow historii.

    PS. Ktos proponowal skojarzenie p. Eriki z p. Jarkiem. Pan Jarek jednak jest niepokonanym mistrzem demagogii i zaklamywaczem historii. Polak lepszy !! Rozwazania na temat ewentualnego potomstwa sa raczej bezprzedmiotowe. P. Erika juz pokwitla, p. Jarek ?? Niewazne- sa to jego spodnie.
  • gregoson 12.09.10, 00:26
    panie redaktorze - skąd pan żeś te rewelacje wyciagnął ? Liczba członków BdV to około 2 mln szkopów. To według danych z dzisiejszej audycji na trójce. I z taka siła Merkel się liczyć musi.
    To ta następczyni Adolfa usprawiedliwiała dzisiaj SS-teinbach a nie żaden rzecznik. On tylko przekazał słowa swojego firera w spódnicy.
    Helmuty moga udawać, że ocinaja się od frau Ericki ale w duchy cieszą się, że ktos za nich odwala czarną robotę bo w całej IV rzeszy szkopy tam myślą jak SS-teinbach. Tylko czekają żeby wyciągnąc po raz kolejny łapy po nie swoje. Popatrzcie co się dzieje w opolskim - jak tam mniejszość niemiecka podnosi łby żądając coraz to nowych ustępst. Tylko patrzec jak zachce im się przyłaczyć Śląsk Opolski do Rzeszy . Tablice ( za pieniądze polskiego podatnika) z niemieckimi nazwami polskich miejscowości już mają. ( www.nietablicom.pl)
    To Sikorski myli się w ocenie SS-tenbach i Adolfa w spódnicy, nie Czarnecki. Zobaczcie też jaka ilość postów pisanych na szkopskich klawiaturach pojawia się w wątkach o Faszystowie.
    Folksdojcze nie śpią tylko pracują żeby po raz kolejny Polacy uwierzyli, że są naszymi przyjaciółmi, a za chwilę, jak zwykle w naszej historii wbija nam bagnet w pierś i postawią piece krematoriów.
  • sedaluk 12.09.10, 10:18
    No popatrz-prawdziwy Polak sie odezwal-szczery patriota-tak sobie wlasnie takiego wyobrazam.
    "gregoson"-ty jestes sola tej polskiej ziemi i ciesze sie, ze tak szczerze sie przynajmnie jeden
    wypowiedzial-przynajmniej nie ma niedomowien.
  • art.usa 12.09.10, 13:45

    --
    Warnig! Kiedy milosc zmienia się w nienawiść?. Rozwód?, ok. Alimenty?, to bylo wczoraj. Potrzebna specjalna kasa rentowa, zwana Alimenty, w która wplacaja: Kawalerzy czy panny,rozwodnicy, i bezdzietni. Żadna matka z dzieckiem w przyszłość bez zasiłku.
  • piotr228 12.09.10, 19:28
    Wydaje się, że marginalizacja Steinbach jest zasługą obecnego rządu i efektem ogólnej poprawy stosunków z Niemcami. Za rządów PiSu, dla odmiany, Polska była skłonna tupnąć nóżką pod byle jakim pretekstem. W niemieckich gazetach nie pisano, że Polacy mogą mieć rację, zaś priorytetem był spór o kartofla.
  • trajkotek 12.09.10, 21:11
    ojciec dyrektor miał rację!
    uderzcie się w piersi tchorzliwe umysły!!!
    [ nie klikaj w link, jesli się boisz]
  • eva15 14.09.10, 01:02
    Oj, jak spada, świetna analiza, rzeczywiście. Problem tylko w tym, że Merklowa jej nie czyta. Dostała pietra przed Steinbach i ewentualną nową prawicową partią, więc nagle chce Steinbach koniecznie zatrzymać:

    www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,717281,00.html

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.