Dodaj do ulubionych

Giertych: PiS staje się ugrupowaniem bolszewickim

30.08.07, 13:39
Niestety Giertych ma rację.
--
"Zeznania łajdaka to za mało." Sędzia Keys o wiarygodności Ziobry.
Edytor zaawansowany
  • luigi22 30.08.07, 13:39
    j.w.
  • h5n1_kaczory 30.08.07, 13:44
    Kiedy Roman Giertych był ministrem edukacji uważałem go za
    najgorszego ministra, a jego pomysły za co najmniej kontrowersyjne.
    Od kiedy przestał być ministrem w rządzie Jarosława Kaczyńskiego,
    Giertych przeszedł metamorfozę i zaczął gadać z sensem. Co więcej
    wyrasta na lidera opozycji. Jego głos, głos prawnika przekonuje mnie.
    Może na edukacji to on się nie znał, ale na prawie zna się bardzo
    dobrze. W bronieniu demokracji i państwa prawa Giertych mi w tym
    momencie imponuje.
  • luigi22 30.08.07, 13:46
  • konread 30.08.07, 14:04
    Nie zapominaj kto zrobił ministrem i wicepremierem Giertycha;) Kaczory jako
    wybitni stratedzy polityczni, doprowadzili do powstania jeszcze u nas
    niespotykanego frontu przeciwko sobie ludzi których wszystko dzieli, już nawet
    opryszek Lepper przy tym wszystkim wraz ze swoją bandą zdaje się być aniołkiem -
    lecz to nie powód aby zapisywać się do SBoobrony:P
    --
    -►Proroczy_Kabaret_Starszych_Panów◄-
    ⋙Kacza_tajemnica_Egiptu⋘
  • borow4 30.08.07, 14:25
  • borow4 30.08.07, 14:26
  • mirmat1 30.08.07, 17:50
    Roman kontynuluje tradycje zdrady swego dziadka, ktory walczyl z
    rzadem Rzeczypospolitej w Londynie i ojca milosnika Kremlowskiego
    pacholka Jaruzelskiego. Jak widac jak dziadek jak ojciec taki syn-
    wnuk
  • kelowna 31.08.07, 04:30
    miesiecy. Ja mysle, ze wy tez jestescie na uslugach kogos bardzo
    wrogiemu Polsce. Pod przykrywka lewego patriotyzmu robicie samo zlo.
  • kobun 30.08.07, 13:52
    może by tak demonstracja antykacza w weekend?
  • kerrmit20 30.08.07, 14:07
    może Lepper też?
  • mariuszdd 30.08.07, 14:15
    Który tylko krzyknie: Precz z PiS ,takie czasy nastały .Czas walki i krwi :)
    .Każde sposoby dobre ,byle stare machlojki nie wyszły na wierzch.Obalić rząd i
    żeby było po staremu.Czyli korupcja ,wszystko na sprzedasz

  • arius5 30.08.07, 14:20
    Reka reke myje, kosciol chce tez wladzy razem z Kaczorami.
    Ci wszyscy to zdrajcy, watykanskie pacholki, rozdaja narodowy majatek pomiedzy
    siebie jak komunisci.
    Zlodzieje i bandyci.
  • karol9968 30.08.07, 14:22
    Zgadzam sie z Twoja opinia. Mam wrzenie, ze facet mowi z sensem.
  • nilreb_1 30.08.07, 14:48
    h5n1_kaczory napisał:

    > Kiedy Roman Giertych był ministrem edukacji uważałem go za
    > najgorszego ministra, a jego pomysły za co najmniej kontrowersyjne.
    > Od kiedy przestał być ministrem w rządzie Jarosława Kaczyńskiego,
    > Giertych przeszedł metamorfozę i zaczął gadać z sensem. Co więcej
    > wyrasta na lidera opozycji.

    Głupoty opowiadasz, kochaniutki!

    Giertych walczy o elektorat, bo od wyników wyborów zależy jego polityczny byt, a
    także splędory, apanaże i kasa. Dla niego i jego świty. Także dla MW.

    Połapał się, że na Kaczyńskich już nawet ojciec Dyrektor nadaje i każdy chcący
    przetrwać politycznie MUSI dołączyć do szacownego „Grona Zatroskanych o
    Państwo“, w którym aż roi się od Demokratów (Lepper, Rydzyk, Kwaśniewki, Miller
    itd.).

    > Może na edukacji to on się nie znał, ale na prawie zna się bardzo
    > dobrze. W bronieniu demokracji i państwa prawa Giertych mi w tym
    > momencie imponuje.

    W bronieniu miejsca przy korytku, raczej...
  • tomek693 30.08.07, 13:48
    To zamach stanu
  • a.k.traper 30.08.07, 16:06
    Wystarczy przypomniec sobie co publicznie wygadywał, jaki ma poglad
    na prywatyzacje i gospodarke rynkową, całkiem niedawno straszył ze
    PiS umozliwi wygranie wyborow liberałów i beda prywatyzowac nasze
    najlepsze zakłady i wyprzedawac za bezcen, popierał bezwarunkowo
    rozwiazania PiS-u a nawet je radykalizował. Doradztwo M. Giertycha
    widac wyraźnie. Ja uwazam że cała ta koalicja była oparta na
    wzorcach bolszewickich przemian i pisałem to juz dość dawno i
    udowadniałem niejednokrotnie. Giertych jest cynicznym karierowiczem
    i chce ugrac jak najwięcej, bo wie ze w tej chwili pozegna ciepła
    posadkę, od początku srednio inteligentny człowiek wiedział do czego
    PiS-owi potrzebna jest koalicja. Gdyby chcieli zajac się Polską
    zawarliby koalicje z PO, a oni chca miec władzę. Jak sie nie potrafi
    rządzic to sie szuka kazdego sposobu by sie jej trzymać. Socjalizm
    tez był podobno dobrym ustrojem tylko go ludzie wypaczyli, kazdy kto
    w to wierzył i powtarzał był zwykłym głąbem, musi byc szanowane
    prawo własnosci by był dochód, inaczej beda kartki.
  • mirmat1 30.08.07, 13:50
    ....POstKomunistyczna kanalie.
    M: Przeszlosc rodzinna dwoch zaprzedancow Tuska i Giertycha
    pokazaje, ze warto zbadac jak wychowywani byli politycy obecnej
    koalicji Obrony Przekretow UBekistanu.
    Dziadek Giertych walczyl w londynie z rzadem II Rzeczypospolitej,
    Ociec sluzyl wiernie Jaruzelskiemu a Romek wysluguje sie UKladowi z
    Okraglego Stolu.
    Twarz wnuka Wehrmachtowca zapamietamy z dokumentu Nocna Zmiana a
    jego cyniczna filozofie Tusk wylozyl w ankiecie miesięcznika Znak,
    nr 11–12, 1987:
    Czym jest polskość:
    ” Jak wyzwolić się od tych stereotypów, które towarzyszą nam
    niemal od narodzenia, wzmacniane literaturą, historią, powszechnymi
    resentymentami? Co pozostanie z polskości, gdy odejmiemy od niej
    cały ten wzniosło – ponuro – śmieszny teatr niespełnionych marzeń i
    nieuzasadnionych urojeń? Polskość to nienormalność – takie
    skojarzenie nasuwa mi się z bolesną uporczywością, kiedy tylko
    dotykam tego niechcianego tematu. Polskość wywołuje u mnie
    niezmiennie odruch buntu: historia, geografia, pech dziejowy i Bóg
    wie co jeszcze, wrzuciły na moje barki brzemię, którego nie mam
    specjalnie ochoty dźwigać, a zrzucić nie potrafię (nie chcę mimo
    wszystko?), wypaliły znamię i każą je z dumą obnosić. Więc staję się
    nienormalny, wypełniony do granic polskością...
  • uzaz 30.08.07, 13:58
    Rodaku drogi, tyś chory, ty bredzisz.
  • akkj 30.08.07, 14:00
    mirmat1 napisał:

    (bla, bla)

    Co innego prawdziwie patriotyczne, stalinowskie wychowanie w duchu
    MELS-u (marksizm-eneglizm-leninizm-stalinizm) jakiemu poddawał z
    dobrym skutkiem swoich synów-bliźniaków stalinowski politruk,
    niejaki Rajmund Kaczyński. Jeden z nich nawet w pracy doktorskiej
    cytował obficie "ojca rewolucji".
  • kobun 30.08.07, 14:01
    poczytaj co piszesz i popatrz co się w kraju dzieje. wąchałeś coś dzisiaj?
  • kamyk_wj 30.08.07, 15:10
    Lekka dieta, spacery, kontakt z przyrodą, być może trochę wsparcia
    farmakologicznego - masz jeszcze szansę. Jak już się wewnętrznie
    uładzisz to poczujesz, że ludzie są na ogół dobrzy, życzliwi i
    uczciwi, a łajdaków jest niewielu i wystarczy ich unikać aby nie
    mieli wpływu na Twoje życie.
    A w dodatku, jak obecny stan nie będzie Ci mijał, to masz duże
    szanse zostać premierem - ale tylko w Polsce. To jest udowodnione
    empirycznie. Tak czy owak - jesteś do przodu, więc głowa do góry!
  • a.k.traper 30.08.07, 16:21
    Bóg stworzył człowieka, bo sie rozczarował małpą, potem zaprzestał
    eksperymentów, nie zauwazył jednak ze małpa lepi cos z ekskrementów,
    to twoja gałaź w ewolucji, a ksiadz musiał byc na bańce jak nie
    widział co chrzci.
  • yanuss 30.08.07, 13:39
    Bredzenie Kaczmarka bez odpowiedzialnosci za slowa to bylo swietne dla
    Giertycha, Napieralskiego czy Tuska. Mozna bylo opluwac PiS bezkarnie.Teraz
    juz tak nie wolno, prokurator to nie posel, w prokuraturze trzeba odpowiadac
    za swoje wymysly i klamstwa, moze byc sad i wyrok. To sie nie podoba tym,
    ktorzy, jak Giertych i kolesie z LiD-u, polityke traktuja jak oglupianie ludzi.
  • starod 30.08.07, 15:16
    Pisuarów nie trzeba opluwac, wszystko co robią to plucie pod wiatr.
    Zginą pod własną śliną.
  • r0b0l 30.08.07, 13:40
  • killarney5 30.08.07, 13:44
    Nigdy nie sądziłam, że do tego dojdzie, ale tym razem koń, który
    mówi, ma rację.
  • adam_l27 30.08.07, 13:43
    Myślę, że ten pan przestał mieć jakiekolwiek prawa do uważania się za
    reprezentanta jakiejkolwiek partii prawicowej. Pajacował jako minister
    edukacji a jego obecne pajacowanie przechodzi już ludzkie wyobrażenia.

    Ten idiota chciał zrobić premierem prokuratora który jak wiele na to wskazuje
    klepał jęzorem na prawo i lewo i podlizywał się wszystkim dookoła. Ziobro
    ujawnił przecież fragment nagrania w którym Lepper mówi że Kaczmarek mówił mu
    o seksaferze...

    Mam nadzieję że nawet Rydzyk go wyklnie :)
  • adam_l27 30.08.07, 13:45
    czy ten głupiec naprawdę sądzi że niszcząc PiS coś ugra ? Bo prawdomówność
    Kaczmarka to on sam ma głęboko w d...
  • gamon0 30.08.07, 13:43
    Przypominam: Poprzedni odcinek kończy się przejęciem kontroli przez
    Giertycha nad Platformą... :)))
  • yanuss 30.08.07, 13:44
    Dotad mozna bylo bezkarnie bredzic co sie chcialo. Przed komisja sejmowa nie
    bierze sie odpowiedzialnosci za slowa.Przed prokuratorem jest inaczej, trzeba
    uwazac co sie mowi, moze byc sad i wyrok za wymysly i klamstwa. Grupa
    politykierow typu Kwach, Giertych, Tuski i Grasie chcialaby bezkarnie dalej
    opluwac PiS. Odpowiedzialnosc za slowa to cos strasznie im obcego i dalekiego.
  • yeellow 30.08.07, 13:53
    bredzic bezkarnie...
  • k0len 30.08.07, 14:12
    yanuss napisał:

    > Dotad mozna bylo bezkarnie bredzic co sie chcialo. Przed komisja
    sejmowa nie
    > bierze sie odpowiedzialnosci za slowa.Przed prokuratorem jest
    inaczej, trzeba
    > uwazac co sie mowi, moze byc sad i wyrok za wymysly i klamstwa.
    Grupa
    > politykierow typu Kwach, Giertych, Tuski i Grasie chcialaby
    bezkarnie dalej
    > opluwac PiS. Odpowiedzialnosc za slowa to cos strasznie im obcego
    i dalekiego.

    no to swietnie pasuja do PiS i ich odpowiedzialnosci za slowa,
    podlicz prosze zrealizowane obietnice wyborcze, slowa o tym kto
    bedzie i kto nie bedzie premierem itd...
  • starod 30.08.07, 15:18
    Nie zapomnij przygłupie że prokuratura jest w pełni zależna od
    paranoików Kaczorów i Ziorro
  • ja_biedronka_pstra 30.08.07, 13:44
    Jest to oczywiste i bezdyskusyjne.
  • kobun 30.08.07, 13:45
    Rzadko coś mądrego mówisz, a dziś błyszczysz
  • gamon0 30.08.07, 13:45
  • antysmok 30.08.07, 13:47
    plyta ci sie zaciela chlopcze ;-P
  • k0len 30.08.07, 14:14
    tak to zwykle jaest jak sie nie ma nic madrego do powiedzenia ;-)
  • darkvenom 30.08.07, 13:47
    Romuś dopiero teraz zaskoczył!
    Dobrze że wogóle zaskoczył.
    Przemówienia dawno maja już wymiar, sposób przedstawiania faktów,
    sposób mówienia jak za gomółkowskiego PRL
    A teraz Kaczuszki rozpoczeły czystki jak Stalin.

    Niedobrze się dzieje!! A czy będzie lepiej?? .... zobaczymy
  • dyletant5 30.08.07, 13:52
    ... takie dyrdymaly facet pleci pod publiczke, ze hej !, ...
  • herr_flick_z_gestapo 30.08.07, 22:54
    mangold napisał:

    >

    Romus to se moze... 'diabel przebral sie w ornat ..itd.."
    brunatny faszysta endek broniacy demokracji nagle... qwa nie wiem smiac sie czy
    płakac nad ludzka głupota...
    Rozne wolty w zyciu widzialema mam troche latek ale to jest na pograniczu
    tragifarsy, nawet Kwasniewska lizaca mumie vatykanska po łapkach na audiencji
    mnie tak nie rozbawila jak on, żenada w ch..
    --
    Milczeć, von Smallhousen!!....Mozesz mnie teraz pocałowac.
    spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Szatan
  • krtek 30.08.07, 13:51
    ale po raz pierwszy się z Toba zgadzam
  • tarura 30.08.07, 13:53
    póki Jarek
    nie będzie
    miał gwarancji
    że Pis wygra...

    czyli - wyborów nie będzie
    bo nie ma gwarancji

    chyba że ktoś wie
    jak liczyć głosy
    i ma wyniki wyborów
    już wydrukowane
    w Monitorze Polskim

    Ma ktoś? Możliwe...

    --
    tarura, tarura, taru, taru, tarura...
  • adam_l27 30.08.07, 13:55
    Wahadełko mi powiedziało :)
  • adam_l27 30.08.07, 14:04
    :)
  • parmalat 30.08.07, 14:16
    adam_l27 gawarit:

    > Wahadełko mi powiedziało :)

    znaczy sie to cos co ci dynda z rozpietego rozporka?

    --
    Portal nowoczesnego rolnika
  • k0len 30.08.07, 14:18
    adam_l27 napisał:

    > Wahadełko mi powiedziało :)

    Diagnoza: wahadelko zepsute - do wymiany :)
  • waterman50 30.08.07, 13:53
    Panie Giertych-jesteś pan częściowo winien-pozwoliłeś na zagarnięcie władzy
    przez schizofreników,wspierając ich w sejmie i rządzie.
  • luigi22 30.08.07, 13:56
  • executioner 30.08.07, 13:58
    Jakim tam 'bolszewickim'. Faszystowskim!
  • magazynio1 30.08.07, 14:00

    --
    1. Nie będę Premierem jak Brat będzie Prezydentem
    2. Kazimierz Marcinkiewicz jest premierem na całą kadencję
    3. Nie będzie w rządzie przestępców
  • alterpars 30.08.07, 14:04
  • executioner 30.08.07, 14:06
    > 1. Nie będę Premierem jak Brat będzie Prezydentem
    > 2. Kazimierz Marcinkiewicz jest premierem na całą kadencję
    > 3. Nie będzie w rządzie przestępców

    Tak, tak. Kaczyński nie dość, że prawdomówny, to jeszcze prorok.
  • k0len 30.08.07, 14:21
    executioner napisał:

    > > 1. Nie będę Premierem jak Brat będzie Prezydentem
    > > 2. Kazimierz Marcinkiewicz jest premierem na całą kadencję
    > > 3. Nie będzie w rządzie przestępców
    >
    > Tak, tak. Kaczyński nie dość, że prawdomówny, to jeszcze prorok.

    a jaki strateg wybitny :) moze myslal ze jak ma wzrost Bonaparte to
    wystarczy ;-)
  • herr_flick_z_gestapo 30.08.07, 14:02
    Romuś ..co ty chrzanisz...(o kurde..zlapalem sie na tym ze 1 raz napisalem
    Romus z duzej litery a nie np;konik polski..:PPP) oni sie nie staja ugrupowaniem
    bolszewickim, pisiornia od samego poczatku swojego istnienia była jest i bedzie
    bolszewicka-stalinowsko-komusza zgraja ,gorzej ..to "brunatnakatolskakomuna " i
    zwykla komuna moze im buty czyscic...taz jakby im dac wladze tak ze 30-40 lat
    temu nazad to zrobiliby z Polski drugie Chile pinochetowskie...
    --
    Milczeć, von Smallhousen!!....Mozesz mnie teraz pocałowac.
    spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Szatan
  • zbforjude 30.08.07, 14:05
    Życie bywa przewrotne :-) Giertych pupilem GW i jej wyznawców... A
    to ci dopiero, hi, hi, hi.
  • k0len 30.08.07, 14:24
    zbforjude napisał:

    > Życie bywa przewrotne :-) Giertych pupilem GW i jej wyznawców...
    A
    > to ci dopiero, hi, hi, hi.

    Wiesz, nikt go tu nie kocha, a "raz do roku to i kura pierdnie" jak
    to mowia. Moze kiedys Tobie uda sie napisac cos madrego, kto wie??
  • tratwanakolach 30.08.07, 15:09
    zbforjude napisał:

    > Życie bywa przewrotne :-) Giertych pupilem GW i jej wyznawców... A
    > to ci dopiero, hi, hi, hi.

    Poczekaj - jak Kaczyńscy przejdą do opozycji też będą pupilami he he he !!!!
  • dyletant5 30.08.07, 14:08
  • loozerowicz 30.08.07, 14:13
    Giertych ma rację i sam się do tego przyczynił bolszewik jeden.
  • grimreaperreloaded 30.08.07, 14:15
    scraps.signuversum.net/foto/gaz_na_ulicach/
    Tak mi się przypomniało...

    ...całe to pokrzykiwanie o stanie wyjątkowym to lekka przesada, ale dzisiejsze
    zatrzymania mogą się okazać niezłym samobójem dla PiSu. Oby. Nie to, żebym
    kochał Kaczmarka, Giertycha czy "Monopolistę" Krauzego, ale takie nagłe ruchy
    zdecydowanie mi śmierdzą...


    --
    Si vis pacem, para bellum
  • edi54 30.08.07, 14:15

    Z Romanem Giertychem do tej pory rzadko kiedy sie zgadzalem.
    Ty razem podpisuje sie pod wszystkim co mowi.Gangsterzy
    (triumwirat:J.Kaczynski,L.Dorn,Z.Ziobro) rzadza Polska i Polakami.
    Mentalnie to klasyczni bolszewicy!!!! Ich miejsce jest we Wronkach.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka