Dodaj do ulubionych

Lekarka okradała pracodawcę

17.04.08, 12:05
Zawsze może tyłka nadstawiać w wynajmowanym lokalu. Z prostytucji można żyć
przyzwoicie ;P
Edytor zaawansowany
  • estr 17.04.08, 12:18
    Taki to los zgotowały służbie zdrowia dwuletnie nieudolne i
    skorumpowane, nepotyczne (nie)rządy Potworów i Spółki. Biedna Pani
    Doktor aż kraść musiała na perfumy z Sefory a teraz przez
    Kaczyńskich, Giertycha, Leppera, Kurskiego, Cymańskeigo i innych
    złych ludzi minionej epoki pójdzie do więzienia. Stanie się więźniem
    politycznym, siedzącym za sprawę.
  • rom48 17.04.08, 13:21
    niepotrzebna ironia. Forma rzadu nie czyni zlodzieja. Zlodziej w
    kazdej sytuacji jak bedzie mial mozliwosc to bedzie kradl a
    tlumaczenie pani doktor idiotyczne. One bedzie lepiej zyc kosztem
    tego kto byl odpowiedzialny za kase.
    --
    Nigdy wiecej kaczyzmu.
  • tetradrachma 17.04.08, 12:44
    księża, ministrowie, sędziowie, policjanci, nauczyciele każdy mówi,
    że chce "lepiej, godniej żyć" a my, my jesteśmy tacy sami. Takie
    jest nasze społeczeństwo !
  • aldonab1960 17.04.08, 12:47
    ,,Jak ustalili policjanci procederem trudniła się od października zeszłego roku.''

    A co takiego stało się w październiku zeszłego roku? Platforma Obywatelska
    wygrała wybory by żyło się lepiej, wszystkim! Po prostu w odróżnieniu od innych
    naiwnych kobieta nie uwierzyła w te bajki.
  • szarak54 17.04.08, 13:21
    Należy do pokolenia 21 października?
  • rom48 17.04.08, 13:23
    nie, ale do pokolenia JPII
    --
    Nigdy wiecej kaczyzmu.
  • norbertrabarbar 17.04.08, 13:43
    No właśnie, i tak jak inni którzy nie uwierzyli wzięła los w swoje ręce.
  • almondgirl 17.04.08, 13:41
    "Jest to osoba samotna, żyjąca w wynajmowanych mieszkaniach" -
    zabrzmiało, jakby to była jakaś patologia...
  • absurdello 17.04.08, 13:46
    pieniędzy, niezły porządek :))
  • quosoo 18.04.08, 17:49

    >Ciekawe że dopiero po 6-7 miesiącach zuważono pieniędzy, niezły
    porządek :))

    A skąd to wiesz? To wcale nie wynika z treści artykułu.
  • ml130676 17.04.08, 14:08
    Ludzie po takich elitarnych uczelniach, nafaszerowani przysięgą
    Hipokratesa, na codzień zetknięci z biedą i nieszczęściem, a mimo to
    (a może właśnie dlatego) kradną albo biorą łapówki. Niektórzy też
    piją i szkodzą podopiecznym. Do dupy to życie, jeśli to tylko
    przeżycie.
  • zagadeknaukowy 17.04.08, 15:08
    zycie to przezycie, obudz sie, Poloneza czas zastartowac.
  • ml130676 17.04.08, 16:13
    Zmień dilera.
  • kpt_kloss 17.04.08, 14:15
    Skoro pan dziennikarz napisal ze mieszkala w "wynajmowanych
    mieszkaniach" ?

    Poza tym, rzeczywiscie zabrzmialo to jakby mieszkala co najmniej na
    smietniku.

    A jak rozumuje nie ma nic nagannego czy wstydliwego w wynajmowaniu
    mieszkania.
  • zagadeknaukowy 17.04.08, 15:10
    tak, to musi byc straszne, spisz w wynajjetym mieszkaniu (!) i
    myslisz sobie, kurcze, jakbym sie chciala wyprowadzic to musze
    placic czynsz za caly miesiac. A we 'wlasnym' domu spisz i marzysz
    sobie: byle bym przemieskzala 5 lat a juz bede o czym miala marzyc
    cale zycie.
  • zagadeknaukowy 17.04.08, 15:11
    jednak Polacy w 95% to pdoatny i glupi narod neizaleznie od
    wyksztalcenia bo wioska zawsze wjdzie w pozniejszym pokoleniu.
    Szczegolnie jak sie juz urodzilo a granica: wiocha to wiocha.
  • zx22aw 17.04.08, 14:29
    panstwo musi byc przyjazne
  • zx22aw 17.04.08, 14:34
    bo spora część tu sie dziwować zaczyna czy to jakasik patolojija w wynajmowanym
    mieszkaniu żyć.
    otóż nie, to żadna patologija. ale wynajmowane mieszkania kosztują. zazwyczaj
    sporo. zazwyczaj jak ktoś jest sam, i mało zarabia, to taka wynajęta kawalerka
    jest cholernym obciążeniem. naprawde cholernym.
    co innego jak sie kase ma.
    do tego zero poczucia bezpieczeństwa w wynajmowanym mieszkaniu.
    a żeby było taniej, to wynajmujesz róznie, a jak wynajmujesz różnie, to różnie
    jest, nie zna życia kto nie służył w marynarce.

    oczywiście to nie usprawiedliwa młodej dochtorki, ale pewien mechanizm wyjasnia,
    i mówi, o co chodziło z tymi mieszkaniami.
    a jak kto nie załapał, no to znaczy że g... zna a nie życie.
    po
  • zagadeknaukowy 17.04.08, 15:07
    chcesz powiedziec ciacmoku ze ty znasz zycie bo mieszkales gettach?
    Patrzysz na sprawe ze swojej perspektywy ktora jest bardzo
    wysublimowana i nierzetelna. Jak narobiles dzieci to jasne ze cie
    korci do kupna domu i podpisania swoich wydatkow na 45 wiosen, ale
    jakbys byl sam to mialbys gleboko w d. gdzie spisz bo i tak
    powinienes spac codziennie w innym mieszkaniu. WYglada na to ze w
    marynarce to ty byles tyle ze mocno przechodzonej i nicowanej kilka
    razy. Jak spisz w swoim domu to jestes pedalem.
  • quosoo 18.04.08, 17:55
    > . Jak spisz w swoim domu to jestes pedalem.

    Rozumiem, ze wsrod Twoich przodkow NIKT nigdy nie mial domu.
  • vomitorium1 17.04.08, 15:15
    chciała normalnie żyć
    (bez wyjazdu do anglii czy szwecji)
  • titta 17.04.08, 15:37
    No wlasnie sie dziwie, ze jak sama, to dlaczego nie wyjechala
    (chociaz na jakis czas, zamiast krasc)? Gdybym kiedys wiedziala, ze
    taka mozliwosc bedzie to tez bym zostala lekarzem - w Szwecji to
    chyba najlepsza opcja...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka