Dodaj do ulubionych

co stosować zamiast sterydu triderm- twarz dziecka

28.09.09, 17:00
Witam!
Moja córka ma 2 latka. Pół roku temu wokół ust wyszło jej kilka
krostek. Od tego czasu ta wysypka się powiększa. Czasami znika na
pare dni, po czym powraca zazwyczaj ze wzmożoną siłą. Są to tak
jakby grudki, czerwone zabarwieni, krostki bez płynu w środku, nie
swędzą. Ostatnio pojawiły się także wokół oczu. W Polsce pediatra
przepisał mi na to maść triderm. Znikało zawsze po stosowaniu około
2 dni. Dom jest czyszony jak możemy, wszystko co moglo ją uczulać
wyeliminowane, nie mamy pojęcia co to jest. Sprawe komplikuje fakt
ze mieszkamy w UK a tutaj lekarze przepisują mi jedynie kremy, krem
z parafiną, balsam, oliatum itd. Nic nie pomaga a moje dziecko
wygląda coraz gorzej! Jak mam jej pomóc! Raz specjalnie jechalam do
polski, na darmo się okazalo. Akurat nie miala tej wysypki
zaognionej i lekarz dermatolog prywatnie powiedzial ze nie wie co to
jest. Dzisiaj juz nie wytrzymalam, posmarowalam jej buzie tridermem,
od razu połowa zeszła. Wiem, że steryd to ostateczność i nie
powinnam jej wogóle stosować. Co mogę stosować na twarz dziecka
zamiast sterydu, coś co jej pomoze likwidowac tę brzydką
przypadłość. Skoro triderm działa odgrzybiająco, przeciwbakteryjnie,
to czy jest jakas maść bez sterydu którą mogłabym stosować w tym
miejscu bezpieczniej od sterydu? Bardzo proszę o pomoc, bo nie wiem
juz jak mam pomóc mojemu dziecku nie szkodząc.
Edytor zaawansowany
  • 28.09.09, 17:04
    chciałam jeszcze dodać, że to nie wygląda na zwyczajną alergie, w
    szczegolności pokarmową, bardziej na infekcje bakteryjną/grzybiczą.
    Jest to bardzo brzydkie, rozlewa się wokół ust, ma zabarwienie
    czerwone, ma to tez pod oczami. Nie swędzi.Dziecko wygląda po porstu
    strasznie. Reszta skóry na ciele jest bardzo ładna, nie jest sucha!
    Lekarze sugerują mi egzeme dziecięcą, ale sami przyznają że opis
    choroby nie pasuje w 100% do przypadku mojej córki.
  • 29.09.09, 07:30
    Są łagodne maści przeciwgrzybicze lub z antybiotykiem.
    Jeśli chodzi o sterydowe, to jest bezpieczny zamiennik, nazywa się
    Elidel, jest dość drogi, ale warto spróbować, na niektóre dzieci
    działa, ale gwarancji nie ma.
    Pozdrawiam
  • 29.09.09, 21:44
    nie widząc zmian ciężko coś sugerować jesli nie alergia to jesli zakażenie
    bakteryjne to istnieją kremy p bakteryjne jesli grzybica to sa p grzybicze jesli
    jednak zmiany alergiczne to oprócz sterydów które nie sa bezpieczna na skórę
    twarzy stosuje sie Elidel, Protopic

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.