Dodaj do ulubionych

gorączka po Priorixie w 8-mej dobie?

11.12.09, 13:33
Tydzień temu szczepiłam córkę Priorixem. Wczoraj wieczorem zaczęła
gorączkować-39.1. Po podaniu czopka Ibuprofen spadła do 37. Dziś rano było ok,
ale temperatura ponownie wzrasta. Czy można to łączyć z reakcją poszczepienną?
Brak jakichkolwiek innych niepokojących objawów.
--
Tosia Majowa 25.05.2008. :)
Edytor zaawansowany
  • jorn1 11.12.09, 14:12
    Identyczna reakcje po Priorixie mial moj starszy synek, zreszta
    lekarka ostrzegla nas ze wlasnie po ok. tygodniu od szczepienia moze
    wystapic goraczka. Nie pamietam ile trwala ale jakos krotko, nic
    poza tym zlego sie nie dzialo.
  • kasiaalbrecht 11.12.09, 15:48
    jak najbardziej można wiązać to z reakcją po szczepieniu dodatkowo mogą pojawić
    się wysypki, powiększenie węzłów jesli jednak cos będzie Panią niepokoić warto
    pokazać się pediatrze
  • vedderka 11.12.09, 15:54
    bardzo dziękuję obu Paniom za odpowiedź
    --
    Tosia Majowa 25.05.2008. :)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.