Dodaj do ulubionych

Luivac skutki uboczne

07.10.07, 21:58
Witem serdecznie,
Chciałam prosić o możliwie szybką odpowieź, odnośnie szczepionki
Luivac. Syn, lat 6, bierze tą szczepionkę od 7 dni. Od 3 dni skarży
się na bóle brzucha, od dwóch dni doszła gorączka (do 38 st.),
ogólne osłabienie i ból głowy. Chciałam zapytać jak długo mogą się
utrzymywać takie dolegliwości i na ile one są normalne przy
stosowaniu tej szczepionki. Czy dziecko powinno mieć ograniczony
kontakt z rówieśnikami, czy może normalnie chodzić do szkoły.
Dziękuję.
Pozdrawiam.
Magda
Edytor zaawansowany
  • 09.10.07, 21:39
    Dolegliwości żołądkowo-jelitowe zdarzają się w trakcie brania tego leku. Gorączka, osłabienie bóle głowy raczej nie. Może chłopiec poza wszystkim podłapał jakąś infekcję.
  • 10.10.07, 08:21
    Dziękuję za odpowiedź. Odstawiliśmy, po konsultacji z lekarzem,
    luivac. I wszystkie dolegliwości po jednym dniu minęły jak ręką
    odjął. Obawiam się, że to jednak lek tak na synka działał. Jest
    alergikiem i bardzo skrajnie czasami reaguje na leki więc to może
    było przyczyną jego wrażliwości i efektów ubocznych. Trudno to
    ocenić. Waham się nad włączeniem tej szczepionki jeszcze raz, ale to
    chyba jednak nie ma sensu. Jeszcze raz dziękuję. Pozdrawiam
    serdecznie.
    Magda

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.