Dodaj do ulubionych

czerwona pupa a antybiotyk!

13.12.07, 22:05
Witam!
Mój trzyniesięczny Syne jest na antybiotyku Augumentin z powodu zapalenia
oskrzeli. Jest poprawa ale po 4 dniach brania antybiotyku pojawiła się
strasznie czerwona pupa. Kupki cą teraz częstsze (kleksy), przewijam bardzo
często pieluchę ale jednak skóra jest mocno zaczerwieniona. Sudocrem , mąka
ziemniaczana, maść bepanthen - nic nie pomaga! staram się często wietrzyć ale
boję sie przesadzić bo znowu się przeziębi i choroba nawróci. Jak mogę jeszcze
Mu pomóc?
Jest przez to podrażniony i wcale Mu się nie dziwiębo wygląda to paskudnie.
Czerwono jest przy odbycie i w pachwinach.Proszę o pomoc i porady!
--
Nikoś - nasz skarbek:)
Edytor zaawansowany
  • 13.12.07, 22:38
    wietrz mu pupe a jak sie boisz ze sie wychlodzi wlacz suszarke do wlosow i
    ogrzewaj go troche.
    --
    Landryna
  • 13.12.07, 22:42
    Mój synek też tak miał po antybiotyku ,kupki kleksowe i pupa okropnie odparzona
    w ciągu kilku minut. Nic nie działało na ten stan skóry: ani Sudocrem, Bepanthen
    , Linomag , Mąka ziemniaczana i nawet kąpiele w specjalnych płynach. Proponuję
    zastosować maść pośladkową przeciw odparzeniom Firmy Ziajka można stosować od 1
    dnia życia: nam bardzo pomogła(zamawiałam w aptece).

    Pozdrawiam!
  • 14.12.07, 08:38
    Powtarzam się... za każdym razem na podobne posty to odpisując... ale DZIAŁA!
    "maść pięciornikowa - złożona"
    albo "Maść pielęgnacyjna z tormentiolem"
    poza tym mycie pupy przy każdym przewinięciu i wietrzenie (jak pisze kasiak37)
    Pozdrawiam
  • 14.12.07, 08:39
    acha... kupuje się obie w aptece, bez recepty.
  • 14.01.08, 10:16
    nam pomogła maść zapisana przez panią doktor, a robiona w aptece,
    nie znam składu - żółta jak masło i o konsystencji właśnie
    rozpuszczonego masła. Na zmiane smarowałam mieszanką tormentiolu z
    zilonym linomagiem, chusteczki odstawione, błyskawiczne zmiany
    pieluszek po kupce i jakoś dało radę, ale poprawa natychmiastowa
    dopiero z końcem antybiotyku
  • 14.01.08, 17:13
    U nas reakcja na antybiotyk taka sama jak u ciebie po konsultacji z lekarzem smarowałam pupcię maścią bevita-pomogło do kupienia w aptece bez recepty
    --
    Wiktoria 14.03.2003 <*> Franuś 05.08.2007

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.