czerwona pupa a antybiotyk! Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Witam!
    Mój trzyniesięczny Syne jest na antybiotyku Augumentin z powodu zapalenia
    oskrzeli. Jest poprawa ale po 4 dniach brania antybiotyku pojawiła się
    strasznie czerwona pupa. Kupki cą teraz częstsze (kleksy), przewijam bardzo
    często pieluchę ale jednak skóra jest mocno zaczerwieniona. Sudocrem , mąka
    ziemniaczana, maść bepanthen - nic nie pomaga! staram się często wietrzyć ale
    boję sie przesadzić bo znowu się przeziębi i choroba nawróci. Jak mogę jeszcze
    Mu pomóc?
    Jest przez to podrażniony i wcale Mu się nie dziwiębo wygląda to paskudnie.
    Czerwono jest przy odbycie i w pachwinach.Proszę o pomoc i porady!
    --
    Nikoś - nasz skarbek:)
    • wietrz mu pupe a jak sie boisz ze sie wychlodzi wlacz suszarke do wlosow i
      ogrzewaj go troche.
      --
      Landryna
    • Mój synek też tak miał po antybiotyku ,kupki kleksowe i pupa okropnie odparzona
      w ciągu kilku minut. Nic nie działało na ten stan skóry: ani Sudocrem, Bepanthen
      , Linomag , Mąka ziemniaczana i nawet kąpiele w specjalnych płynach. Proponuję
      zastosować maść pośladkową przeciw odparzeniom Firmy Ziajka można stosować od 1
      dnia życia: nam bardzo pomogła(zamawiałam w aptece).

      Pozdrawiam!
    • Powtarzam się... za każdym razem na podobne posty to odpisując... ale DZIAŁA!
      "maść pięciornikowa - złożona"
      albo "Maść pielęgnacyjna z tormentiolem"
      poza tym mycie pupy przy każdym przewinięciu i wietrzenie (jak pisze kasiak37)
      Pozdrawiam
    • nam pomogła maść zapisana przez panią doktor, a robiona w aptece,
      nie znam składu - żółta jak masło i o konsystencji właśnie
      rozpuszczonego masła. Na zmiane smarowałam mieszanką tormentiolu z
      zilonym linomagiem, chusteczki odstawione, błyskawiczne zmiany
      pieluszek po kupce i jakoś dało radę, ale poprawa natychmiastowa
      dopiero z końcem antybiotyku
    • U nas reakcja na antybiotyk taka sama jak u ciebie po konsultacji z lekarzem smarowałam pupcię maścią bevita-pomogło do kupienia w aptece bez recepty
      --
      Wiktoria 14.03.2003 <*> Franuś 05.08.2007

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Zadaj pytanie na Forum

Za darmo

Na każdy temat

Tysiącom użytkowników

Zapytaj

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.