Dodaj do ulubionych

plesniawki w gardle i daktarin

22.07.08, 14:42
Witam.
Wiem, ze temat plesniawek byl juz poruszany kilkakrotnie, ale nie
znalazlam nigdzie odpowiedzi na moje pytanie.
U mojego 5 mies dziecka tydzien temu na jezyczku pojawily sie
plesniawki (bardzo malo,ale byl marudny nie chcial jesc). Po 4
dniach zniknely (smarowalam mu 2 razy dziennie daktarinem, na
patyczku na jezyk), przestalo go bolec, zaczal normalnie jesc. W tym
samym czasie pojawila sie chrypka a jak sie wczoraj "szerzej
rozplakal" biale kropeczki w niewielkiej ilosci pojawily sie w
gardle. Dalej stosuje daktarin (na smoczku).maly nie ma problemow z
jedzeniem , nic go nie boli.
Moje pytanie. jak dlugo mam jeszcze smarowac daktarinem? boje sie,
zeby infekcja nie przeniosla sie glebiej do oskrzeli itp. Z drugiej
strony nie chce dziecka niepotrzebnie faszerowac antybiotykiem.
Co moze mi Pan poradzic?
Edytor zaawansowany
  • mikolaj_danko 23.07.08, 21:09
    Leczenie miejscowe powinno się stosować do ustąpienia pleśniawek.
    Moze warto jeszcze podać chłopcu nystatynę doustnie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.