• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Pulmicort 0,25mg czy 0,125mg??? Dodaj do ulubionych

  • 30.12.08, 00:05
    Moja 11 mies. córka dostała zyrtec 2x ziennie po 5 kropelek,
    berodual 2x po 10 kr i pulmicort 0,25mg do inhalacji 2x dziennie po
    pół ampułki. Zauwazyłam że po inhalacjach dostaje więkrzego
    kaszlu,który po ok.2godz słąbnie lub ustępuję na kilka godzin. Czy
    jest możliwe że dawka plmicortu jest za duża??? Nie ma astmy,ma
    skaze białkową. bierzemy pulmicort przy nawracającym i długo
    utrzymującym się katarze i kaszlu, przy którym często kończy się
    zapaleniem oskrzeli albo płuc.
    Edytor zaawansowany
    • 30.12.08, 10:20
      Mam obawy że farmaceutka mogła się pomylić. Leki te dostaliśmy
      podczas prywatnej wizyty u alergologa natomiast nasz lek.rodzinny
      przepisuje córce na okrągło eurespal. Czy moge dodać również córce
      Eurespal gdy bierze zyrtec, pulmicort i berodual???
      • 30.12.08, 14:59
        mlooda22 napisała:

        > Mam obawy że farmaceutka mogła się pomylić.

        zadzwon do apteki - niech sprawdzą receptę!
        jak po leku wystepuja reakcje, ktore cię niepokoja, to skonsultuj sprawe jeszcze
        z lekarzem
        --
        Basia i Marek
        Marek
    • 30.12.08, 14:07
      jak dajesz pol fiolki o,25mg.to wychodzi o,125mg.,wiec ok.Moj maly
      mial 7 miesiecy i tez tak dostawal.Czy po inhalacjach kaszel sie
      nasila?U nas wrecz odwrotnie!Pozdrawiam.
      • 30.12.08, 16:50
        Tak, właśnie się nasila po inhalacjach.
      • 31.12.08, 22:31
        jus_klo napisała:

        > jak dajesz pol fiolki o,25mg.to wychodzi o,125mg.,wiec ok.Moj maly
        To nie jest prawda,bo w fiolce jest 2 ml. 0,25 jest w 1ml.Podaję
        córce pulmicort od roku.
    • 30.12.08, 20:26
      U nas tak było po Berodualu.Odstawiłam i ataki kaszlu ustąpiły.Daje
      sam pulmicort.
      • 30.12.08, 22:54
        Byłyśmy dziś u rodzinnego i kazała spróbować zmniejszyć dawkę
        pulmicortu i tak zrobiłam i kaszel mniejszyi to o duzo mniejszy.
        niewiem od czego to zależne??? Albo zbieg okoliczności...
        • 31.12.08, 11:06
          Dziękuję wam wszystkim za pomoc i informacje:)
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.