Dodaj do ulubionych

UWAZAJ NA AXA!!!

25.11.12, 13:46
Odradzam innym uzytkownikom korzystanie z uslug ubezpieczeniowych firmy AXA. Mialem bardzo nieprzyjemny wypadek z ta firma. W styczniu tego roku Axa postanowila mi podwyzszyc skladke AC/OC twierdzac, ze mialem 2 szkody wypadkowe a nie 1 szkode jak podalem w formularzu umowy. Wyslalem pismo od Liberty Direct od mojego poprzedniego ubezpieczyciela potwierdzajace ww. fakt, ze mialem tylko 1 szkode. To nie pomoglo, Axa nadal domagalo sie doplaty. Nikt w Axa nie zweryfikowal danych i machina biurokratyczna ruszyla. Poczatkowo nagabywanie przez Kruka, pisma itd. itp. To trwalo do maja :) cudownie, znowu wyslalem im pismo, ze mialem 1 szkode wypadkowa i mam na to dowody. Dopiero teraz pod koniec listopada sprawa zostala przez nich przyjeta do wiadomosci czyli wcofali sie z nieslusznych oskarzen prawie po roku !. Jest tylko taka jedna mala blachostka w miedzy czasie w ich imieniu firma windykacyjna wytoczyla mi proces i mam nakaz zaplaty od komornika. Cudownie, pani na infolinii Axa , powiedzial magiczne "przepraszam" i ze moga mi dac w prezencie 25 zl znizki :) GRATULUJE PR Panstwa firmie, nie zapomne poinformowac o tym milutkim incydencie paru moich znajomych....
Edytor zaawansowany
  • 30.11.12, 16:29
    AXA DIRECT weryfikuje historię szkodową Klientów w bazie danych Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG). Opisana przez Pana sytuacja wskazuje, że dane pochodzące z tego źródła musiały okazać się niezgodne z prawdą. Choć przyczyna nieporozumienia najprawdopodobniej nie leżała po stronie AXA DIRECT, jest nam niezmiernie przykro, iż nie byliśmy w stanie dostatecznie szybko i elastycznie zareagować, aby uniknąć niedogodnej dla Pana sytuacji.

    Dołożymy starań, aby uniemożliwić zaistnienie podobnego problemu w przyszłości.
    W związku z opisaną przez Pana sprawą nie powinno toczyć się żadne postępowanie komornicze, jeśli jest inaczej prosimy o pilny kontakt, abyśmy mogli udzielić Panu pomocy i podjąć stosowne działania w celu jego niezwłocznego zakończenia.

    Doradca AXA DIRECT
  • 25.02.13, 13:56
    mam podobną sytuację. Dla mnie to zwykli naciągacze i oszuści. Stwierdzili, że miałem jakąś szkodę pięć lat temu i kazali dopłacić ponad 700 zł. udają głupka i nie chcą uwidocznić kalkulacji. Robiąc kalkulację na stronie różnica to ok. 100 zł. Oszuści.
  • 27.04.13, 21:48
    Zgadzam się i potwierdzam. Firma nastawiona tylko na zysk, bez żadnego szacunku dla Klienta. Nie polecam i odradzam!
  • 02.05.13, 13:50
    Moja rada - omijajcie z daleka tych oszustów.
    W 02.2013 wjechał we mnie gość na czerwonym świetle autem z OC w Axie (Niestety!!) Podpisane oświadczenie wypadkowe przeze mnie, sprawcę, również świadka. Koszt naprawy mojego auta to ok 16 000. Po 2 miesiącach zwłoki AXA odmówiła wypłaty odszkodowania, na podstawie ogledzin auta sprawcy ... ale po remoncie!!! Do teraz wymieniam listy , odwołania - na każdy odpowiedź 30 dni. W centrum obsługi klienta za każdym razem inna miła Pani - ale z obietnic przyśpieszenia sprawy nic nie wynika. Dziś mija kolejny 30 dniowy termin oczekiwania na odpowiedź i nic!!! Będę musiał oddać sprawę do sądu. Niestety jest to kosztowne i pewnie długo trwa. Moja rada - omijajcie z daleka tych oszustów. Wyglądają na małą nieuczciwą firemkę, liczącą że większość oszukanych nie będzie dochodzić swoich praw.
  • 02.05.13, 15:29
    Postępowanie likwidacyjne, co do zasady powinno zakończyć się w terminie 30 dni od daty zgłoszenia szkody. W przypadku, gdyby w tym terminie ustalenie odpowiedniości nie było możliwe, Klient powinien otrzymać pismo informujące o przyczynach niemożności wydania decyzji; Niemniej jednak po zakończeniu całego procesu likwidacyjnego zakład ubezpieczeń zobowiązany jest do wydania decyzji w sprawie. Jak wnika z Pańskiego wpisu, decyzję kończącą postępowanie likwidacyjne otrzymał Pan, wraz z jej uzasadnieniem.

    Niestety na postawie Pańskiego wpisu nie jesteśmy wstanie zidentyfikować Pańskiej szkody i odnieść się indywidulanie do wskazanych przez Pana wątpliwości.

    Zapraszam do bezpośredniego kontaktu z naszym zakładem ubezpieczeń: www.axadirect.pl/kontakt . Podczas kontaktu z Call Center, podając m.in. numer szkody może zamówić Pan kontakt z likwidatorem przypisanym do Pańskiej szkody. Kontakt powinien zostać zrealizowany w ciągu dwóch dni roboczych.

    Pozdrawiam,
    Doradca AXA Direct
  • 09.05.13, 10:05
    Szanowny Doradco. Rozumiem, że takie powinny być standardy. Za Pana radą w poniedziałek zamówiłem kontakt z likwidatorem telefonicznie i mailowo. Dziś jest środa. I nic. Cisza. Od ostatniego pisma odwoławczego minęło 35 dni. Żadnej odpowiedzi. Proszę wybaczyć ale tak się nie zachowuje rzetelna firma. Jedyny kontakt z firmą to miła Pani w Callcenter, która zaleciła mi bym ... napisał kolejne pismo odwoławcze (sic!) na brak odpowiedzi na moje poprzednie pismo odwoławcze. Oczywiście odpowiedzi mogę spodziewać się do kolejnych 30 dni. TRAGEDIA!! Jedyne wytłumaczenie dla mnie to to, że firma jest niewypłacalna i przeciąga wypłaty aż do finału w sali sądowej. A do tego niechybnie dojdzie. Niestety na mój rachunek. Co do możliwości identyfikacji mojej szkody to chętnie podam odpowiednie dane.
  • 09.05.13, 13:10
    Proszę zatem o przesłanie numeru szkody, bez tego nie jesteśmy w stanie zidentyfikować Pana sprawy.
  • 09.05.13, 15:10
    Proszę oto nr szkody: 13.0004762
  • 14.05.13, 00:12
    I nadal cisza proszę Szanownego Doradcy. Pisanie o tym, że klient ma prawo do kontaktu z likwidatorem przypisanym do jego sprawy to mydlenie ludziom oczu. W ciągu ostatnich 2 tygodni prosiłem już dwukrotnie! i nikt się nie odezwał. Widzę, że Pana również przerosła "komplikacja" mojej sprawy. Smutne, bo prawdę mówiąc liczyłem na pomoc....
  • 21.01.15, 15:24
    Moja sprawa toczy się już od ponad roku. 3 lata temu idiota ubezpieczony w AXA uszkodzil moj samochod. Naprawa kosztowalaby 21 tys niestety ta "firma ubezpieczeniowa" odmowila jakiejkolwiej wyplaty, zarzucajac mi ze samochod byl juz wczesniej uszkodzony.... czekam cierpliwie, odsetki juz urosly o jakies 5 000... licze na sprawiedliwosc.
    powodzenia wszystkim ktorzy walcza z ta firma, a samej firmie... wiadomo co i gdzie

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.