Dodaj do ulubionych

Witamy Pusinelle na lonie

10.01.10, 22:30
Nie, jeszcze nie przetlumaczylysmy, ale masz tekst oryginalny do dyspozycji big_grin
Edytor zaawansowany
  • metodiw 11.01.10, 14:55
    Feline, nie masz ochoty zlikwidować tego wątku?

    Wydaje mi się, że nie warto grzecznie witać osoby, która odpowiada językiem
    gimnazjalisty, wychowanego na ulicy?

    --
    Nie jestem hieną. Działam na własną rękę.
  • felinecaline 11.01.10, 15:59
    Meto, jha juz tak mam, ze witam i grzeczna jestem do czasu, az ktos tej
    grzecznosci ublizy.
    Jestes modka - tnij, nie mam nic naprzeciwko.
  • metodiw 11.01.10, 16:33
    Nasze koleżanki są jak bakterie - rozrastają się na pożywce smile
    Krzyczą nawet, kiedy pożywki za mało lub smak zbyt monotonnysmile

    Cóż, jak się już założyło, to trzeba zostawić...
    --
    MNIE się podoba... podoba MI się smile
  • jolix 11.01.10, 16:45
    Przeczytawszy pierwsze zdania postu Metodiw, zastanowiłam się, kim jest
    ów "pożywiec" ...
    --
    Także to nie tak że ...
  • felinecaline 11.01.10, 17:25
    Pussi wlasnie przed chwileczka sie pozywiala - to nie Pussy, toc to istny Turkuc
    - podjadek.
    Pewnie teraz dozywia swoje siostrzyce -hienki tongue_out
  • metodiw 11.01.10, 17:32
    Ja tam, jak już pisałam, do kucharzenia się nie pcham.
    Mnie wychodzą tylko faworki i keks. Może jeszcze karpatka z Delecty lub Oetkera smile
    --
    MNIE się podoba... podoba MI się smile
  • felinecaline 11.01.10, 17:43
    Oj, zabraklo w moim poprzednim poscie malego slowka "tu", ktore wiele smaku
    odebralo tej potrawce - mianowicie tu sie Pusinka pozywiala - nie wiem, co tez
    je zmusza do takiego umartwiania sie? Przeciez sila za wlosie ich tu nie
    ciagniemy big_grin
  • metodiw 11.01.10, 17:48
    Aaaa, rozumiem...
    Smacznego życzę smile
    I proszę nie narzekać, kiepska ze mnie kucharka tongue_out
    --
    MNIE się podoba... podoba MI się smile
  • pusinella 14.01.10, 17:29
    Wiem że masz to gdzies metodiw
    ale jestem rozczarowana Twoją postawą
    nigdy nie uczestniczyłam w nagonce na Ciebie, choćby ktoś Ci ubliżał na WM czy na Wnętrznościach to nigdy nie uczestniczyłam w tym polowaniu na czarownicę, nic a nic Ci nie wytknęłam
    zawsze miałam o Tobie dobre zdanie
    ale to że tak brzydko obrabiasz moją Pusiną dupę
    pokazując że nie masz za grosz dystansu i poczucia humoru
    to duże rozczarowanie
    chciałyście sobie zrobić z bardzo wesołego i fajnego wątku ucztę
    nikt wam nie przyklasnął
    więc trzeba komuś wylać pomyje na łeb

    brawo
    pokazujecie wysoką klasę i kulturę osobistą

    pozdrawiam
  • felinecaline 14.01.10, 18:05
    Pusiu, nie miej zalu do Meto, bo jesli padlas czyjas ofiara, to raczej moja.
    Wiesz, ze istnieja - ze tak powiem "jalowe ruchy frykcyjne" (bo frykcja znaczy
    pospilicie tarcie) miedzy tripes'kami a LESezrkami.
    Ty dosc aktywnie uczestniczysz w tamtym forum i na Ciebie, bioedaczko padlo,
    ze...zauwazylam Cie na naszej "liscie obecnosci", podczas gdy tripeski
    zarzekaja sie, ze nie warto tu wchodzic, bo nuda wieje.
    A jednak wchodza, bo caly czas sa idealnie au courant wszelkich nowinek stad.
    Wybacz, los zechcial, ze padlo na Ciebie i przyznaj, ze i Wy ucieche sobie
    niezla(?) zrobilyscie dworujac sobize z "emerytek".
    Nawiasem mowiac - moze Wasza wytrawna lingwistkawyjasni Wam pochodzenie tego slowka.
    Nawiasem mowiac: wydrukowalas juz sobie ten makro-autoposter?smile
  • pusinella 14.01.10, 18:18
    feline
    ja do was wogole nie zaglądam
    wpadałm tu po linku .. nie z chęci szpiegowania czy podczytywania żeby na drugim forum sobie zrobić z was "bekę śmechu"

    nie jestem niczyją ofiarą

    ale Metodiw mimo że tamten wątek jej nie dotyczył, mimo że nie oceniłam na nim tego forum - tutaj trzaska mnie po pysku i dodaje swoje 5 gr, Tobie z resztą też odpowiadałam raczej w formie żartu,tylko z janou sobie pofolgowałam.. bo oczywiście nie omieszkała mnie obrazić

    > Wybacz, los zechcial, ze padlo na Ciebie i przyznaj, ze i Wy ucieche sobie
    > niezla(?) zrobilyscie dworujac sobize z "emerytek".

    ps. nie odpowiadam zbiorowo i nie wypowiadam się za innych, oraz za innch starny emocjonalne poczas wymiay ciosów

    czasami wasze kometarze pokazują że człowiek w pewnym wieku ma blokadę w głowie, poczucie humoru mu się kończy, cierpliwość wysiada, wszystko bierzecie zbyt serio
  • osiemnastadynastia 14.01.10, 18:32
    A o co wy się baby tak żrecie?
    Bo grzebię tu i grzebię i nic takiego nie widzę,żeby zaraz się
    obrażać?
    Zresztą jak przychodzi tu mój ulubiony Kwiatekwink to i forum nie może
    być całkiem do d...wink
  • felinecaline 14.01.10, 18:37
    Dynastio czcigoodna - nikt sie nie zre, staram sie pewne rzeczy wyperswadowac
    Pussi mimo duzej "opornosci materialu".
    Milo nam, ze zajrzalas, fakt, Kwiatek jest doskonala reklama, mam nadzieje, ze
    uznasz ja (reklame) za uzasadniona.
  • osiemnastadynastia 14.01.10, 18:54
    Wow Feline, jak Ty ładnie o mnie piszesz- Czcigodna! Aż się
    wyprostowałam!i tak mnie się ciepło koło serca zrobiłowink
  • kwiatek_leona 15.01.10, 10:57
    Ojej, plonacy rumieniec zagoscil na mych licach (i to nie z powodu
    objawow menopauzywink

  • felinecaline 14.01.10, 18:35
    O, moja droga, wybacz, ale znacznie gorzej od poczatku potraktowana zostalas
    przez swoje kumpelki na "tripes'ach" w "przyjaznym Ci watku" o rodzinie
    zastepczej.
    Bywasz tu czy nie bywasz - tak, jak pisalam - jest nam to obojetne, ale
    zapieranie sie w zywy kamien, ze nie, nigdy absolutnie jest dosc...zabawne, bo
    przylapalam Cie dwukrotnie tego samego wieczora, wiec albo zajrzalas , wyszlas
    i...jednak wrocilas albo zajrzalas, zaczytalas sie i nie zauwazylas, ze "licznik
    moze stukac" i uuups - akurat mi wpadlo w moje "sokole oko.
    Alisci, jak zawsze mowie - bywanie, czytanie, nawet polemizowanie tu czy gdzie
    indziej nam nie przeszkadza, bo wiadomo, ze fora to "naczynia polaczone" i nic
    co sie pojawia na jednym nie umuka uwadze innego, jesli zwlaszcza sa one mocno
    antagonistyczne.
    Zaczyna byc malo fajnie, jesli komentarze sa pisane jezykiem, jakiego dalas
    probke i za co Janou Cie ocenila.
    Co chcesz? Kazdy ma jakiegos fiola - my "wersal" - ty- penisy big_grin
  • pusinella 14.01.10, 18:53
    no masz teorię spisku chyba z nudów big_grin
    wejdź na Wnętrzności a74 dwa razy zalinkowała do waszego gniazdka
    no więc dwa razy linka kliknęłam.. zobaczyłam o co jej cho
    i wyszłam, nie czuję się specjalnie "przyłapana"
    chyba sobie coś dopisujesz big_grin

    co lepsze ... pod jej linkiem nie komentowałam
    bo mnie to szczerze mówiąc nie obchodzi co wy tu wypisujecie
    nawet nie kumam rozłamu i historii powstania tego forum, gdyż nie śledzę ani cudzych prywatności ani forowych zażyłości ani czyichś bzików

    fakt że uznajesz penisy jako moje hobby utwierdza mnie w przekonaniu że bariera pokoleniowa jest nie do pokonania
    i w tym przypadku to Ty jesteś kochana materiałem odpornym na jakąkolwiek wiedzę big_grin , co więcej w pewnym wieku naprawdę używanie nowinek technicznych szkodzi

    nigdy się z Metodiw nie przemówiłyśmy i nagle pojawiasz się TY!
    skarbnica wiedzy i dobrych manier

    ps. przepraszam jakiego to języka użyłam że tak się janou obruszyła?
    nie przesadzasz trochę??
    uwierz mi, że potrafisz piękną polszczyno franczuszczyzną wylać komuś wiadro pomyj na łeb udając że to wielce jest śmieszne i do tego masz wewnętrzne przekonanie o tym że masz rację

    ubliżanie komuś tylko dlatego że ktoś zażartował że "gdybyście częściej kobiety myślały o pełnych wzwodach to by nie przychodziły do głowy awantury" to jest właśnie poniżej pewnego poziomu, a nie żart o siusiakach
    do tego czujecie się upoważnione do pouczania młodszych, że niby w imię czego?
  • osiemnastadynastia 14.01.10, 19:01
    o rany!
    przecież tamten wątek, tak mniej więcej od połowy stał się wybitnie
    JAJCARSKI big_grin
    To chyba jasne jak słońce
  • felinecaline 14.01.10, 19:05
    Jajcarski, owszem.
    Tylko wiesz te jajca jakies mocno "zbukowate" sa.
    Dobre zarty to takie, ktore choc ciete nikogo nie urazaja.
    Kwiatek chyba by mi przyznal racje.
    A sposob zwracania sie do Ciebie jest wyrazem kredytu zaufania, bo sama
    "dynastycznosc" juz sie kojarzy nader nobliwie.Chcialam wiec oddac honory.

  • felinecaline 14.01.10, 19:08
    Male uzupelnienie - nie domagam sie od Kwiatka popierania od a do z, mialo byc:
    "Kwiatek chyba by mi przyznal racje."
    I ja niniejszym dyskusje na ten temat koncze.
    W "preambule" LESerek jest, ze wchodzi sobie kazdy kto chce i kiedy chce i
    zostaje (poza nielicznymi wyjatkami) jak dlugo chce.
  • felinecaline 14.01.10, 19:12
    I znow w cytacie dotyczacym Kwiatka braklo szczegolu:
    "Kwiatek chyba by mi TU przyznal racje."
  • osiemnastadynastia 15.01.10, 01:18
    Czy zbukowate ocenię,jak przeczytam cały wątek, bo za ...CHinywink nie
    wiem o co się tak obraziłyście, a już szczególnie na Pussinelle,
    która co prawda, no i owszem - pierdnie czasem w towarzystwie(PUSKA
    NAPRAWDE CIE UWIELBIAM) ale na tym polega jej styl,czar i co tam
    sobie chcecie.
    A wątek (niestety-mało czasu) chyba przestudiuję;/

    Ale i Ty droga Feline jak tutaj zauważyłam, potrfisz dać niezłego
    kopa pod stołemwink
    PS W każdym razie skoro ja kojarzę Ci się nobliwie big_grin to co tam.
    Możesz i mnie przykopać w kostke pod stoliczkiem. Oddam z uśmiechem
    i pełnym bon-tonsmile

    (ZARTOWAŁM!!)
  • felinecaline 15.01.10, 11:27
    Dynastio szanowna, oczywiscie, ze umiem dac "kopa pod stolem" komus, kto
    ...p...oddaje gazy w towarzystwie.
    W towarzystwie, w ktorym wiem, ze p...enie przy stole nie jest uznawane za objaw
    elegancji. Wrodzonej czy wyuczonej (ta ostatnia to tzw "kindersztuba" - wiem,
    czasem niesforne "dziecie" wyrwawszysie ze "sztuby" psoci, pierdzi (ups, wyrwal
    mi sie, beka i laciny naduzywa, ale niech nie bedzie przekonane, ze wszystkim
    wokol MUSI sie to podobac.
  • osiemnastadynastia 15.01.10, 14:56
    Ojej Feline!
    Ja na podstawie lektury Twoich postów myślałam,że jestś inteligentną
    i pełna poczucia humor babką- tfu, to jest -pardon - kobietą!
    Jednak widzę, że (niepotrzebnie) bierzesz niektóre wpisy ze
    smierrtelną powagą.
    Znikam więc, bo nie chcę być uznana za chama co to mówi "pierdzieć"
    zamiast "oddawać gazy". I to w dodatku w jakim towrzystwie.

    A'propos- używasz takiego mentorskiego tonu, pouczasz
    i "wychowujesz",ale nie wyczuwasz,że tonem swym poniżasz innych?
    Naprawdę uażasz,że poniżanie jest najlepszą metodą wychowawczą?
    Komuś możesz sprawić tym przykrość. A może hołota jest zbyt
    gruboskórna lub głupia,żeby poczuć sie urażona,hm?
  • osiemnastadynastia 15.01.10, 14:59
    Dodam tylko,że jechanie komuś po metryce uważam za głupie i
    prostackie.
    Niezależnie od tego, czy mówimy 6-latkowi,ze jest za mały i za
    głupi , żeby już coś rozumieć;
    czy też 60latkowi- że jest za stary i za głupi aby jeszcze coś pojąć.
  • felinecaline 15.01.10, 17:08
    Nikogo à priori nie uwazam za "holote", zanim ktos da o sobie powody, by go za
    przedstawiciela takowej uznac.
    Natomiast zauwazylam, ze latwosc "ponizania" kogos jest tym wieksza im bardziej
    nadete bez solidnej podstawy jest "ego" owego kogos.
    Wiele jest natomiast osob i w realu i na forach a nawet i tym forum, z ktorymi
    na poczatku sie nie zgadzalam, czy wrecz bylam w "przeciwnych obozach", ale przy
    minimalnej dobrej woli "obu wysokich umawiajacych sie stron" udalo sie
    watpliwosci wyjasnic i tarcia zlikwidowac.Bez wazeliny big_grin
  • felinecaline 15.01.10, 17:28
    Jeszcze drobiazg: babka - jestem, nader chetnie.
    Natomiast nie cierpie okreslenia "laska" - brrrr...
    Nie bede natomiast nigdy, ale to z wlasnego wyboru babcia czy babunia - z braku
    progenitury.
    Ze jestem uprzykrzona baba tez moge przyjac do wiadomosci bez poczucia ponizenia .
  • metodiw 14.01.10, 19:10
    Przede wszystkim, wbrew temu, co o mnie sądzisz lub jak mnie przedstawiają
    niektórzy, wcale nie mam tego gdzieś. Przeciwnie, jestem raczej wrażliwą osobą i
    wiele wypowiedzi potrafi mnie zaboleć.
    Kiedy będziesz mieć dziecko, zrozumiesz, co czuje osoba, której opowieść o
    dramatycznym ratowaniu życia chorego niemowlęcia określa się pogardliwie
    "epatowaniem sraczką". Oczywiście moja ulubiona forumka, która nie umie
    poprawnie używać wołacza, lekceważy wielkie litery i nie pamięta pisowni wyrażeń
    przyimkowych, zmanipulowała prawdę pisząc, że chodziło o krytykę moich metod
    wychowawczych...

    Ale ad rem. Zawsze uważałam, że masz zdrowe poczucie humoru, cięty język i dość
    niewrażliwości na krytykę, żeby móc z niej żartować.
    Tak więc, mimo oczywistych różnic poglądów wynikających z różnicy wieku, lubiłam
    czytać Twoje wypowiedzi i zaglądać do Twojego wątku.
    Rozczarowałam się bardzo Twoją wypowiedzią do Janou - to nie było "Pusine",
    tylko po prostu rynsztokowe, chamskie, gówniarskie... po prostu wstrętne.
    Stąd to wszystko.
    --
    Nie jestem hieną. Działam na własną rękę.
  • pusinella 14.01.10, 19:50
    Re: Rodzina zastepcza
    pusinella 11.01.10, 13:43 Odpowiedz

    ojej ojej

    a co to gniewne nienawistne posty
    jakieś brudy jakieś smordy

    gdybyście częściej myślały o pełnych wzwodach, to nie chciałoby wam się tak rzucać sobie do oczu - zastanoowcie się!!

    szczerze mówiąc felinecaline to tym razem Ty zaczęłaś
    i dostałaś klapsa za złośliwość a teraz odwracasz kota ogonem

    oby to nie był kot Metodiw bo zobaczysz co ona Ci zrobi
    posprząta Ci w salonie!

    heheh

    i chciałabym Ci powiedzieć że mi nic jeszcze nie leży ... wszystko mi sterczy! - wypraszam sobie!

    phi...!

    Re: Rodzina zastepcza
    janou 11.01.10, 14:28 Odpowiedz

    pusinella napisała:
    gdybyście częściej myślały o pełnych wzwodach, to nie chciałoby wam
    się tak rzu
    > cać sobie do oczu - zastanoowcie się!!
    i chciałabym Ci powiedzieć że mi nic jeszcze nie leży ... wszystko
    mi sterczy!
    > - wypraszam sobie!
    -------------
    Kto pisal ze ja na ulicy wychowana,bo tu to prosto z rynsztoku!!!

    --
    wulkany w Owerni
    fotoforum.gazeta.pl/uk/wulkany,janou.html

    Re: Rodzina zastepcza
    pusinella 11.01.10, 14:37 Odpowiedz

    powinni Ci kobieto odłączyć internet
    bo jesteś nieprzystosowana społecznie
    a do tego nie znasz się na żartach
    i do tego obrażasz MNIE

    wont! czarownico!
    wnukami się zajmij!
  • pusinella 14.01.10, 19:51
    i nie zgodzę się z Tobą Metodiw

    stajesz w obronie osoby która nie łapiąc żartu, który był skierowany w przestrzeń kosmiczną a nie do konkretnej osoby - obraziła najpierw mnie!

    a potem owszem, no mercy
    to że jestem młoda nie oznacza, że ktoś może mi przypisywać rynsztokowe wychowanie
  • felinecaline 14.01.10, 20:00
    Wprawdzie napisalam, ze koncze te dyskusje ale otwieram ponownie:
    Pusia, z laski Twojej - albo cytujesz hurtem caly watek, albo nie cytujesz nic a
    zapeqniam cie, ze zadna z nas nie ma sklerozy i potrafi go sobie odszukac.
    Nikt nie ocenia Cie ze wzgledu na wiek, to nie nasze zwyczaje, oceniona zostalas
    moja droga wylacznie za to co wyplynelo spod Twoich zapewne starannie
    wymanicurowanych paluszkow, ale najpierw wyleglo sie w slicznej glowce.
    A teraz prosze, idz wyplacz sie w jakas wydepilowana potezna piers i daj pocieszyc.
    A nas uwolnij od swoich dalszych narzekan.
  • pusinella 14.01.10, 20:10
    nie rozmawiam z Tobą smile ani nie dla Ciebie tu przyszłam big_grin

    pozdrawiam serdecznie

    bez odbioru!
  • pusinella 14.01.10, 20:11
    metodiw
    ten post był wynikiem nazwania mojego wychowania rynsztokiem który uważam za bluzg w moją stronę
    niestety jak ktoś pluje mi w twarz to robię to samo
    nigdy sama nikogo nie zaczepiłam!nie obraziłam ani nie wyśmiałam
    nigdy!
  • janou 14.01.10, 20:30
    pusinella 11.01.10, 10:29 Odpowiedz
    aaaaaaaaaaaaaaahahahaha!

    po hrancusku to ja umiem:

    kooomar żabęęę w dupęęę kąsar a żaba się dąsar
    albo
    ą bątą sikalafą

    albo łi łi łi
    ----------------
    Re: Rodzina zastepcza
    pusinella 11.01.10, 11:26 Odpowiedz
    żeby nie powiedzieć
    a tam same psiochy

    hi hi hi ;P
    ----------------
    pusinella 11.01.10, 13:43 Odpowiedz
    ojej ojej

    a co to gniewne nienawistne posty
    jakieś brudy jakieś smordy

    gdybyście częściej myślały o pełnych wzwodach, to nie chciałoby wam
    się tak rzucać sobie do oczu - zastanoowcie się!!

    szczerze mówiąc felinecaline to tym razem Ty zaczęłaś
    i dostałaś klapsa za złośliwość a teraz odwracasz kota ogonem

    oby to nie był kot Metodiw bo zobaczysz co ona Ci zrobi
    posprząta Ci w salonie!

    heheh
    i chciałabym Ci powiedzieć że mi nic jeszcze nie leży ... wszystko
    mi sterczy! - wypraszam sobie!

    phi...!
    --------------
    Re: Rodzina zastepcza
    pusinella 11.01.10, 14:37 Odpowiedz
    powinni Ci kobieto odłączyć internet
    bo jesteś nieprzystosowana społecznie
    a do tego nie znasz się na żartach
    i do tego obrażasz MNIE

    wont! czarownico!
    wnukami się zajmij!
    ---------------------
    Re: Rodzina zastepcza
    pusinella 11.01.10, 16:05 Odpowiedz
    co widać słychać i czuć

    choć jak widać po zdjęciu janou - niektóre mają jeszcze niespełnione
    marzenie żeby być amerykańskim basebolistą albo pilotem jak w top gun
    *********************
    oto posty niewinnej jak niemowle pusinelli!!
    kpisz czy o droge pytasz?

    --
    wulkany w Owerni
    fotoforum.gazeta.pl/uk/wulkany,janou.html
  • pusinella 14.01.10, 20:14
    i nie ma takiego prawa
    że starszych się szanuje kiedy to kobieta starsza ode mnie z mojego żartu nie skierowanego personalnie w nią ani w żadną z was - ubliża mi
    nie licz na to
  • felinecaline 14.01.10, 20:17
    czemu pomijasz milczeniem?
    Czy slowo "fuck" w Twoim otoczeniu nie jest uznawane za rynsztokowe?
    Jesli nie to ...ubolewam.
  • felinecaline 14.01.10, 20:17
    szczegol tu:
    Rodzina zastepcza
    pusinella 11.01.10, 15:02 Odpowiedz
    ooo fuck!

    ale to czeba nosić kieckje?
    czy chodzi o to że czeba mieć metkę?

    i nie ważne w co się jest ubranym tylko żeby było za co złapać big_grin

    photos.nasza-klasa.pl/1954902/99/other/std/d202fcc333.jpeg
    hehehe ;p
  • pusinella 14.01.10, 20:26
    felinecaline
    plisssss
    nie staraj się mnie zrozumieć ... nie cytuj rzeczy które dla Ciebie są abstrakcją
    dzieli nas ... wielka kosmiczna pokoleniowa czarna dziura

    tak, moje pokolenie używa słowa "fuck" często - i nie jest to wulgarne i nie ma za wiele wspólnego ze słowem "kurwa mać" - które jest zdecydowanie bardziej fuj i z rynsztoku i ma ładunek emocjonalny negatywny
    tak np łamiąc sobie mojego pięknego manicurepazura mówię pod nosem "fuck" i nikt mnie za to nie wpycha w margines społeczństwa
    choć tak naprawdę ... teraz wugaryzmy traktuje się jako słowa rozładowujące emocje nie mające kogoś obrazić
    tak ... słownictwo polskiej młodzieży zmieniło się bardzo na przełomie lat
  • felinecaline 14.01.10, 20:27
    Tym gorzej dla mlodziezy, w kazdym razie tej jej czesci, z ktora Ty sie
    identyfikujesz.
  • pusinella 14.01.10, 20:31
    znowu wartościujesz i obrażasz
    spoko
    niereformowalna jesteś

    pozdrawiam
  • felinecaline 14.01.10, 20:35
    Pusiu, z wiekiem zauwazysz, ze "jak cie widza" a widzimy to, co piszesz) tak Cie
    pisza.
    Nieodlacznym od faktu, ze zyjesz w spoleczenstwie (wirtualnyml czy realnym) jest
    fakt, ze inni jego czlonkowie Cie "wartosciuja" a wlasciwie wartosciujesz siebie
    sama, tym jak i co pisze miedzy innymiu.
  • pusinella 14.01.10, 20:49
    może jak będziesz już robić ... rachunek sumienia
    zauważysz, że ja żyję w świecie gdzie co raz mniej przywiązuje się wagę do wartościowania i oceniania
    mamy za dużo spraw na głowie i za dużo innych ciekawych spraw i trudności do pokonania,rzeczy do nauczenia, tematów do przyswojenia, żeby tym bardziej w internecie "miejscu zabawy" lać jad i gnić od środka i czynić to, co robisz Ty z koleżankami

    choć nie sądzę starych drzew się nie przesadza ani fizycznie ani intelektualnie ani światopoglądowo

    nie odbierając nikomu inteligencji i mądrości - różnimy się smile
    nie staram się przekonać Cię do tego, że teraz powinnać mówić "fuck" bo tak się mówi, ale nie godzę się na to że ubliżasz mi w imię tego że Ty tak nie robisz i Twoje pokolenie tego nie akcepuje
    toleracja to się nazywa



  • marguyu 14.01.10, 20:52
    "gdybyście częściej myślały o pełnych wzwodach, to nie chciałoby
    wam się tak rzucać sobie do oczu - zastanoowcie się!!"


    Biedna pusinella !
    Czyzby zostalo jej tylko myslenie o pelnych wzwodach i stad jej
    frustracja i obsesja na punkcie cudzego wieku?

    Zapomniala takze o tym, ze dla niej zegar takze tyka, a z tego jak
    sie zachowuje dzis i jaka wojne pokolen prowadzi, jakie stawia
    mieszy nimi musty, wynika, ze w przyszlosci bedzie o jedna stara
    upierdliwa wiecej.

    Nie mialam watpliwej przyjemnosci poznania pusinelli, i przeznac
    musze, ze nie cierpie z tego powodu. Uwazam jednak, ze wmawianie
    komukolwiek, ze uzycia 'fuck' jest znakiem postepu mija sie z
    rzeczywistoscia. Widze bowiem ogromna roznice pomiedzy zwyklym
    przeklenstwem a codzienna wulgarnoscia.
    Jak to juz dawno zauwazylam tego rodzaju poglady wraz z pusinella
    dzieli wiele mlodych polskich pseudo dam, a raczej damulek w
    pretensjach. Niby wyksztalcone, a byki sadza jak byk lajno na lace.
    Niby elokwentne, a maja problem z prawidlowym skonstruowaniem zdania
    prostego. O naduzywaniu wyrazow obcego pochodzenia w mylnym sensie
    nawet nie wspominam.

    Reasumujac, droga pusinello, mam serdecznie w dupie to co sobie
    mysla o mnie nieobyte pannice. Roznica miedzy naszymi pokoleniami
    polega na tym, ze my ,gdy nam na stope spadnie cegla, krzykniemy:
    cholera, qrva mac, a niech to szlag, itp. To dobre na odreagowanie.
    Za to nigdy nas nie uslyszysz poslugujacych sie w zyciu codziennym
    waszym "zajebistym slangiem tirowek". Nasza przewaga polega na tym,
    ze dysponujemy calym wachlarzem zachowan, wy zas macie tylko jeden:
    wulgarnosc.

    Zycze dobrego samopoczucia za jakies 30 lat wink

    ps. czy ktos starszy wyjasnil tobie choc raz w zyciu, ze wymawianie
    innym wieku i poslugiwanie sie czyjas data urodzenia jako argumentem
    jest zwyklym chamstwem? Bo z tego co piszesz wyglada na to, ze
    wychowala cie ulica, a nie normalny dom w ktorym wpaja sie w dzieci
    kulture bycia i oglade.


    --
    www.etvoici.bloog.pl/
    photomar.over-blog.com/
    No kill: marfish.pl/
    smile Jdu, ne vím kam, ale těším se. wink Luba Skořepová
  • pusinella 14.01.10, 20:57
    smile
    mam tylko jedno marzenie
    jedno jedyne
    że będąc w waszym wieku nie stanę się pozbawioną poczucia humoru nietolerancyjną kobietą, która pomyliła za wyrzywa się na ludziach i korzysta z anonimowości żeby lać jad i wylewać złość, nudę, niedowartościowanie

    ps. nie powiedziałam że słowo fuck jest znakiem postępu - nadinterpretacja big_grin klasyk
  • felinecaline 14.01.10, 21:00
    Pusku, ty JUZ jestes starsza od nas - bo niereformowalna.
  • metodiw 15.01.10, 00:10
    pusinella napisała:

    > smile
    > mam tylko jedno marzenie
    > jedno jedyne
    > że będąc w waszym wieku nie stanę się pozbawioną poczucia humoru nietolerancyjn
    > ą kobietą.........

    Już kiedyś prowadziłyśmy takie dyskusje.
    Nic z nich nie wyniknęło.
    Podobny do Twojego pogląd wyrażała Joanka smile
    Wierz mi, mając powiedzmy, 60 lat, lepiej będziesz odbierana posługujac się naszym językiem i stylem, niz niezmieniona, nadal gadająca o penisach i ogolonych mosznachsmile

    --
    Nie jestem hieną. Działam na własną rękę.
  • felinecaline 15.01.10, 00:22
    Meto, wnosze poprawke: nawet na baaardzo dlugo przed 60 - w okolicach +-25
  • felinecaline 15.01.10, 00:23
    I teraz prosze, z naszej strony opuszczamy kurtyne.
  • felinecaline 14.01.10, 20:59
    Ales dala, Margu!
    Pusiu, to, ze jak piszesz "zauważysz, że ja żyję w świecie gdzie co raz mniej
    przywiązuje się wagę do wartościowania i oceniania" to tylko Twoje zludzenie i
    "pobozne zyczenie".
    Nie zazdroszcze ci, kiedy sie o tym przekonasz a predzej czy pozniej jest to
    nieuniknione.
  • pusinella 14.01.10, 21:07
    feline wink

    nie strasz... nie strasz...

    obie więc jesteśmy niereformowalne
    ja uwielbiam swobodę wypowiedzi i luźny język
    a Wy lubicie ... ubliżanie, wartościowanie i sprowadzanie do parteru, obrażacie moją rodzinę

    poprotu armagedon hehehehe!

    żal mi was i tyle big_grin

    moja pozycja misjonarska właśnie się zakończyła big_grin

    buziaczki gorące big_grin
    obyście nidy nie zachorowały na gościec stawowy
    bo wtedy wasza kariera nadwornych agresorów będzie mocno zagrożona
    big_grin
  • felinecaline 14.01.10, 21:12
    dziekuje, wzajemnie zdrowia zycze.
    Glownie psychicznego nie wspominajac o IPDP.
  • felinecaline 14.01.10, 21:43
    [img]http://fotoforum.gazeta.pl/photo/3/mf/ji/cvpa/CbZ0JtaOaBGGvkrBUB.jpg[img]
    tongue_out
  • felinecaline 14.01.10, 21:45
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/3/mf/ji/cvpa/CbZ0JtaOaBGGvkrBUB.jpg

    big_grin
  • marguyu 14.01.10, 21:55
    feline,
    ja? W zyciu! Przeciez bardzo grzecznie napisalam.
    Grzeczniej sie nie dalo ! wink
    Brzydkie slowa dalam w cudzyslowy, nie wyrazalam sie smile

    --
    www.etvoici.bloog.pl/
    photomar.over-blog.com/
    No kill: marfish.pl/
    smile Jdu, ne vím kam, ale těším se. wink Luba Skořepová
  • felinecaline 14.01.10, 21:58
    lez Margu, to bylo piekne big_grin
  • pusinella 14.01.10, 21:01
    a jeszcze chciałbym dodać że ja o Tobie nic nie myślę
    bo nie mam zielonego pojęcia kim jesteś istoto big_grin

    ale życzę Tobie i Twoim cudownym wykształconym i wychowanym w miłości do starszych dzieciątek wszystkiego naj naj naj lepszego big_grin
    i w szacynku do zwierząt, roślin - brzydzących się słowem fuck, piszących poprawną polszczyzną oh i ah big_grin

    pozdrawiam
    Pusia z rynsztoka, wychowana na pornosach i w melinie big_grin
  • kwiatek_leona 14.01.10, 22:15

    Baby przeklete, znowu mnie zciagnelyscie z loza bolesci swoimi
    awanturami.

    Feline, przyznaje Ci racje, nawet trzy razy. Trzeba byc niezmiernie
    ostroznym, bo to co dla jednego jest dowcipne, dla drugiego moze byc
    bolesne. W koncu rozmawiamy tu z osobami, ktorych tak naprawde nie
    znami ani ich stopnia wrazliwosci na personalne przytyki.

    Szczerze powiedziawszy coraz trudniej jest partycypowac w obu forach
    bez brania udzialu w przepychankach. Te wszystkie aluzje, podteksty,
    czy wrecz otwarta zjadliwosc, zaczynaja byc meczace. Obie strony
    wydaja sie byc swiecie przeswiadczone o swojej niewinnosci i
    perfidii strony przeciwnej. Nie snie nawet o jakims naglym wzajemnym
    zrozumieniu i przyjazni ale przydalaby sie odrobina dystansu do
    swoich wlasnych instyktow dokopania oponentow i pewien wysilek by
    nad nimi zapanowac. Czego i sobie zycze, amen.

    PS. Przeklinanie jest objawem niedojrzalosci i braku kultury, nad
    czym wyjatkowo, jako amator rzucania wiachami, ubolewam. smile
  • marguyu 14.01.10, 22:46
    Przeklinanie jest objawem niedojrzalosci i braku kultury, nad
    > czym wyjatkowo, jako amator rzucania wiachami, ubolewam. smile


    Coz to za herezje wypisujesz, kwiatku leona!
    Bez wiach wiele cywilizacji przestaloby istniec!
    To taki werbalny odgromnik, ktory czesto ratuje nas od zawalu.
    Z przeklinaniem jest tak jak z piciem alkoholu: jesli ktos nie umie,
    to niech nie uzywa. To wlasnie to mialam na mysli piszac o naszym
    szerokim wachlarzu mozliwosci i ich wykorzystania wink Bo my go mamy.

    --
    www.etvoici.bloog.pl/
    photomar.over-blog.com/
    No kill: marfish.pl/
    smile Jdu, ne vím kam, ale těším se. wink Luba Skořepová
  • felinecaline 14.01.10, 22:47
    Kwiatku, serdecznie wspolczuwam Twoim bolesciom, mamnadzieje, ze sie kurujesz
    sqkutecznie i rychlo nadasz komunikat o ozdrowieniu.
    Co do reszty - masz racje .
  • osiemnastadynastia 15.01.10, 01:07
    Kwiatku drogi-podpisuję się obiema ręcami, szczególnie pod PS! Dodam
    jeszcze,że czasem jest skutkiem bezsilności..

    Mam nadzieję,że łoże boleści nie jest zbyt bolesne? Dużo zdrówka
    życzęsmile

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka