Dodaj do ulubionych

Mimblowanie-na zawolanie :)

09.10.09, 20:25

Przyznac to musze :
Imponuja mi Wasze artystyczne dusze !
Choc rymow czestochowskich staram sie unikac,
Potwierdzam , przy Was smuteczek nauczyl sie znikac !
I prosze na koniec, odrobinke, skromnie:
O,Muzo-czestochuzo,odezwij sie do mnie !







--
"Jakiż piękny byłby świat gdyby istniała reguła zwiedzania labiryntów." Umberto Eco

http://www.suwaczek.pl/cache/975ea36c33.png
Edytor zaawansowany
  • zosiadab-2 09.10.09, 23:22
    Ja napiszę wyliczankę.
    wyliczankę- mimblowankę!
    Ty w Londynie
    Ja w Szczecinie,
    a kogucik gdzie?
    w -Lublinie!
    Raz,dwa,trzy !
    Rymuj Ty!
    Siedzi dziewczę przy Big Benie,
    No i smutne jest szalenie
    Bo do kraju liczy dni!
    Raz,dwa.trzy! rymuj Ty!
  • mimbla.londyn 10.10.09, 12:15

    Jak nagrody - to ja chetnie !
    Zamimbluje wrecz natretnie:
    Rymy zbiore,Muze zlapie ...
    Ulozylam:
    Wyliczanke na kanapie wink


    --
    "Jakiż piękny byłby świat gdyby istniała reguła zwiedzania labiryntów." Umberto Eco

    http://www.suwaczek.pl/cache/975ea36c33.png
  • zosiadab-2 10.10.09, 22:11
    Raz zaczepił "mimbę" Bobby,
    Hallo Polka!
    Czy masz hobby?
    "Mam ja hobby
    tak jak Ty-jakie?
    _powiem z 471 dni!"
    Raz dwa trzy! Raz dwa ,trzy bedę w kraju
    za 471 dni!
  • zosiadab-2 10.10.09, 22:20
    Leśny człowiek
    wyszedł z gaju,
    bo tak w Jego jest zwyczaju,
    że jak Mu się knieja znudzi
    Zawsze ciągnie Go do ludzi!
    Raz,dwa,trzy! Raz ,dwa,trzy!
    Teraz z rymem wychodź Ty!
  • tropem_misia1 26.10.09, 21:39
    i Ty tutaj?
    zawitałaś w miłe progi?
    Jakie duchy jakie dobre
    Cie zawiodły tutaj bogi?
    --
    http://i.frazpc.pl/pliki/2002/board_graf/111927042168543726.jpg
  • mimbla.londyn 26.10.09, 22:50
    Witac trudno, no bo smutno
    i mimblowac mozna ,ale...jutro.

    Patrzec zal,jak Mimbla gasnie...
    Pewnie znowu dzis nie zasnie?

    Bo Tesknota -mroczna pani...
    nie odpuszcza,ani...ani...

    Juz tu proby byly rozne,
    i zachety-calkiem prozne...


  • zosiadab-2 27.10.09, 12:19
    Hej Leśny!
    Miejsce przy łóżku jest dla nocnika,
    a świecę trzeba do lichtarzyka!
    Jeszcze nam Mimbla spłonie w Londynie
    Wrócą do kraju prochy jedynie!
  • mimbla.londyn 27.10.09, 12:43
    Nieodparte mam wrazenie ...
    (co poradze?czy cos zmienie?),
    ze wspomnienia u nas w cenie.
    Kolumbera,Magellana -
    czy odwiedzasz juz od rana?
    Czy podrozy slodkie smaki
    daja Ci tajemne znaki?
    Jeslis nowy-daje slowo-
    zagram z checia w gre planszowa smile
    Jeslis Ty juz jednak znany
    i celowo "zapomniany"...
    coz ... zapytac musze mamy wink

    http://artqueen.com/images/Fine_Art_Print_Diana_2.jpg
  • kogucik.2972 27.10.09, 13:21
    Oto mych marzeń widzę spełnienie,
    Dom wszystkich Muz, co tworzą Sztukę,
    co dają Wam cudowne natchnienie,
    Tutaj jest wszystko to, czego szukam.

    To piękny świat, co w życiu szarym,
    jak za zaklęciem powabnej wróżki,
    pieśnią, obrazem, poezji czarem
    rozświetla dotąd zawiłe dróżki.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/24/Musas.jpg
    --
    FORUM W SWOIM RODZAJU JEDYNE, WYZYWAM WSZYSTKICH NA POJEDYNEK
    STOP TROLLING
    http://srv26.odsiebie.com/VSpXX1FZUBgBRD1ZXTJUW11jDF1bRFZJUntiYWRPZjZtTTk=/XSpRVlUHDRwPTlpWT35RUEMnQx8BFQBPGBNX8OBjTwgLJGRtN282JDhxxxxZjo=/kurczak%20ma%C5%82y.gif
  • mimbla.londyn 27.10.09, 14:28

    Masz marzenia - piekna sprawa !
    Usmiech,foto,dobre slowo-i od lewa i od prawa.

    Podziekowan i szacunku-masz bez liku,
    W moim sercu inne foto... - na stoliku
    portret Tego kto podroznik,kto marzyciel,kto Jedyny...
    Wszak nie zniklam...bez przyczyny wink

    Nie krolewną,a krolową -
    tą prawdziwą,co ją zowią ...

    Jego serce, moim sercem
    -zycia radosc miej w podziece.

    I nie szukaj tego w dali...
    kto domowe zycie chwali-
    ten szczesliwym bedzie zawzdy
    - nie miej zalu -slowa prawdy.


    http://www.my-wedding-cake-ideas.com/picture/wedding-cakes-
hyc5e.jpg

  • mimbla.londyn 27.10.09, 17:41

    W mej duszy pogodnej (jak i na stoliku)-
    nie bylo bibelotow-wrecz wcale, nie tylko bez liku.
    az Rycerz przybyl - co serce szczere ma
    i wtedy uwierzylam : ta szczesliwa to ja !

    Pisac musisz,wszak to lubisz,
    i zal przegnasz, smutek zgubisz.

    Ja Ci pisac nie zabraniam -
    bylby ze mnie "kawal drania" !

    Tylko pisac- powiem szczerze -
    musisz innej ...W dobrej wierze
    mowie to ,co kazdy wie
    juz dla "swiata" nie ma mnie smile

    Wszak poeta bez pisania...
    jak bez niemowlecia niania,
    jak ten wielblad bez pustyni,
    nastolatka bez swej mini.

    Pisz wiec ! Jesli pisania Ci trzeba ...
    Mnie zycie z Jedynym uchylilo Nieba .
    Szczescia i dobroci: kazdemu zyczyc chcemy
    jak cudne to jest zycie - teraz w koncu wiemy !
    http://www.watermillflowers.com/gallery/Fort-Lauderdale-wedding-
flowers-4.jpg
  • mimbla.londyn 27.10.09, 23:39

    Lepiej z barki dac w ton nura?
    Co za dusza,czarna,bura ...
    A Twa zona,co Cie wielbi?
    Wszak jest zona i sa dzieci!
    Ja Cie nie znam ,nie znam wcale...
    to Tys myslal w dziwnym szale,
    ze tak mozna: szczerosc schowac
    i falszywie tak probowac .
    Wszak kobieta,zona Twoja -
    ona kocha, ona wola !
    Ty Don Juan, Tys De Marco
    - nie mierz wszystkich swoja miarka.
    Przyczyn bolu dales wiele
    tej co w domu, przy ognisku:
    czeka na Cie -ufa,wierzy-
    tak postapic nie nalezy !
    Tworz wiec dla niej, tworz jak chcesz
    nie ran zony, dobrze wiesz -
    stracic latwo zaufanie,
    na nic zda sie probowanie:
    gdy zasiejesz zlosci ziarno
    pogrzebanys...darmo,marno...

    A ta fota? Jak to tak?
    Wszak tej focie smaku brak !
    Badz mezczyzna honorowym,
    smutkow nie bierz tak do glowy,
    nie pluj zloscia w lewo, w prawo...
    sie zastanow nad ta sprawa.
    Coz , ten watek...zakonczony.
    spojrz z miloscia w oczy zony ...

    http://2.bp.blogspot.com/_g6TuTJp6psQ/SiQ5kAxbhNI/AAAAAAAAAEk/d8TNRCL
GdSE/s320/old+cuple.bmp

  • mimbla.londyn 28.10.09, 00:40

    Dziekuje slicznie Ci Koguciku,
    Toz wpisac musze do albumiku,
    ze zalozyciel,ze tworca drogi-
    zaprosil w rymow szlachetne progi.
    Tu chce sie bawic,rozsmieszac,pisac,
    na Was polegac-jak na Zawiszach smile

    http://calineczka.pl/sklep/images/Zabawa%20w%20latanie.jpg
  • mimbla.londyn 28.10.09, 02:03

    "Badz mezczyzna honorowym,
    smutkow nie bierz tak do glowy,

    (...)

    Coz , ten watek...zakonczony.
    spojrz z miloscia w oczy zony
    "


    p.s. proza ( wybacz Koguciku)
    Nie znam czlowieka_lesnego, na priva pisac nie zamierzam - bo nie ma
    sensu.
    Wiem rowniez ,ze pod "lesnym" nikiem, kto inny sie ukrywa - to
    rowniez sprawia ,ze nie moge calej sytuacji odbierac jako szczerej.
    Kazdy ma swoje poglady, kazdy ma do nich prawo.
    Mi nigdy nie przyszloby do glowy ukryc sie pod innym nikiem i
    nawiazywac kontakt z kims kogo znam z innego forum - niby inna, nowa
    osoba. Przeciez to falsz pierwszej klasy. Tym bardziej, ze z innego
    forum wiadomo,ze ta osoba takich kontaktow nie chce.
    Zycze Ci rozwagi w zamieszczaniu postow i tresci na forum, nie
    wszystko da sie usunac dzieki uprzejmosci adminow.
    Korespondencja na priv absolutnie nie wchodzi w gre.
    Uwazam temat, watek ,sprawe za zakonczona.Dajmy zyc tym
    tworczym ludziom z tego forum , bez tych "opowiesci dziwnej tresci".
  • kogucik.2972 28.10.09, 12:03
    Zatem wątek zakończony,
    Leśny wraca wnet do żony,
    Mimbla żoną gdzieś w Londynie,
    dajmy spokój już dziewczynie.
    Błagam Was, zakończcie waśnie,
    niech radosne tu brzmią nuty,
    przecież o to chodzi właśnie -
    by TEN Świat nie był zepsuty.
    Nie chcę tu usuwać wątków,
    nie chcę słów co mogą ranić,
    Chcę by tutaj, w tym zakątku
    niczym na wysokiej grani
    cisza, spokój, szum strumyka,
    poetycko, nastrojowo,
    lub wesoło, wręcz czadowo.
    Wątek teraz więc wygaśnie !
    i kończymy wszelkie waśnie


    --
    FORUM WSWOIM RODZAJU JEDYNE, WYZYWAM WSZYSTKICH NA POJEDYNEK
    STOP TROLLING
    http://srv26.odsiebie.com/VSpXX1FZUBgBRD1ZXTJUW11jDF1bRFZJUntiYWRPZjZtTTk=/XSpRVlUHDRwPTlpWT35RUEMnQx8BFQBPGBNX8OBjTwgLJGRtN282JDhxxxxZjo=/kurczak%20ma%C5%82y.gif

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka