Dodaj do ulubionych

Godan, Godar, Godart....Kielce

19.08.16, 13:15
Witam,
no nie myślałem że wolność wypowiedzi w naszym kraju jest zakazana i że Admin wykasuje w/w wypowiedz która jest/była prawdziwa-DZIWNE, a może straszne, że nawet z nowe wpisy z "gospodarki" wykasuje (to tylko jeden portal-wpisy pokazują się na innych portalach aby ludzie mieli dostęp do wiedzy, która ich uchroni przed stratą kasy).
OSTRZEGAM wszystkich potencjalnych klientów przed zakupem w firmie:
GODAN
GODART
GODAR
MARKET BUDOWLANY SANIT
ostatnia ich strona internetowa:
marketbudowlanysanit.pl/
NIP: 959-026-67-31, Regon: 290984394
jest to jedna i ta sama firm która wyciąga pieniądze i GRA NA ZWŁOKĘ z dostawą do klienta lub wysyła z wielkim opóźnieniem towar nie odpowiadający opisowi!!!!!
Następny "wybieg" to jest ich regulamin-polecam przeczytać w celu uśmiania się;-).

Pozdrawiam
608 691 863
Edytor zaawansowany
  • safom 01.09.16, 09:39
    Dokładnie tak jak piszesz. Czekam na kabinę od czterech miesięcy (GODAN.) Raz nawet jakąś przysłali. Tylko dziwne akurat nie tą. Byłem wyrozumiały, bo w życiu bywa różnie a na telefony oddzwaniali. Ale uważam, że chyba nadszedł czas by pójść z tym do prokuratury. Bo wychodzi, że jest to ich sposób "na działalność". Czy ktoś jeszcze ktoś może coś dodać ?

    Pozdrawiam
    601 637 937


    Ja miałem to nieszczęście trafić na nich z tej samej strony.
    Kielce ul.Krakowska 62/306
    Telefon kom. 530141809,
    NIP: 959-026-67-31, Regon: 290984394
    email: godanhurtownia@gmail.com
  • adas74j 06.09.16, 09:33
    Witam, też jestem ofiarą tego oszusta. Sprawa jest na policji i podczas ostatniej rozmowy z oficerem prowadzącym poprosił on o wyszukanie podobnych spraw prowadzonych przez inne komisariaty i zgłoszeń aby móc skontaktować się z innymi policjantami i wymienić się informacjami. Może to znacznie przyspieszyć dorwanie tego łobuza. Jeśli mógłbym prosić o kontakt to mój telefon 602 774 964, mail adas74@vp.pl. Pozdrawiam.
    Adam Dudziński, Warszawa.
  • saaraasaaraasaaraa 15.09.16, 23:17
    oczywiście ja też zostałem oszukany czekam od lutego oczywiście zapłaciłem i cisza a jak dzwonie to mówią że dostawa w pon. wt. kpina. Sprawa trafiła już na policję do prokuratury i rzecznika konsumentów i czekam ostatecznie sąd zostaje
  • dyniu61 15.09.16, 10:15
    Witam, oczywiście potwierdzam to co pan pisze. Tyle tylko że ja zamówiłem kabinę 18.11.2015r. Moja sprawa w sądzie od kwietnia tego roku, ale wiadomo jaki jest czas oczekiwania na rozprawę. Krzysztof Dynak, świętokrzyskie, 604267271
  • dyniu61 18.09.16, 11:19
    Mój kontakt z firmą p Dariusza Coś rozpoczął się tak:
    Zamówiłem kabinę prysznicową z hydromasażem 18.11.2015. oczywiście zapłaciłem przelewem całą kwotę….. i jak to ładnie wyglądało….Firma napisała -

    Witaj KRZYSZTOF D…k,

    dziękujemy za rejestrację w sklepie www.kabinywannykielce.pl .

    Jeżeli potrzebujesz naszej pomocy prosimy o kontakt: godarhurtownia@gmail.com.

    Pozdrawiamy.

    Druga witryna sklepu : www.marketbudowlanysanit.pl i jeszcze kilka innych

    A później już tylko „””coraz lepiej””” i dalej już tylko problem:

    Dnia 21 stycznia 2016 13:16 Godar Hurtownia <godarhurtownia@gmail.com> napisał(a):
    Witam,
    W związku z Państwa zamówieniem kabiny prysznicowej informujemy Państwa ,iż
    dostawa kabiny prysznicowej będzie realizowana zgodnie z opisem ze
    strony, w załączniku PrtSc ze strony na której dokonano zakupu,
    dostawa od 2-5 tyg., max termin dostawy tak jak w opise do 68 dni
    roboczych patrz załącznik z naszej strony zrzut z ekranu poniżej w tej
    wiadomości proszę go otworzyć , wysyłka odbywa się naszym transportem,
    dostawa najwcześniej 30.I-10.II.2016 r.
    ponieważ dostawa odbywa się naszym transportem, jak tylko trasa w
    Państwa kierunku zostanie przygotowana o wysyłce poinformujemy
    mailowo lub tel, by byli Państwo przygotowani na odbiór zamówienia
    Na chwilę obecną zamówienie jeszcze jest w trakcie realizacji
    pozdrawiam
    Pracujemy :
    poniedziałek - piątek w godzinach 9.00-16.00, (w soboty i niedziele
    oraz dni świąteczne nie pracujemy)
    na maile odpowiadamy w ciągu około 1-3 dni roboczych
    godarhurtownia@gmail.com
    www.kabinywannykielce.pl
    Ja
    do
    Godar Hurtownia
    Witam, z moich obliczeń wynika, że termin oczekiwania na zamówiony towar(kabina prysznicowa) właśnie minął. Kabinę zamówiłem 18.11.2015 r. W regulaminie informujecie Państwo o maksymalnym okresie oczekiwania 68 dni(właśnie mija).W e-mailu z dnia 21 stycznia 2016 r. który otrzymałem obiecujecie Państwo, że dostawa będzie zrealizowana najwcześniej 30.01 - 10.02.2016. - dzisiaj jest 24.02.2016. Proszę o informację , co dalej w tym temacie. Pozdrawiam.


    Po upływie regulaminowych 68 dni roboczych odstąpiłem od umowy w związku z niedotrzymaniem warunków regulaminu i braku dostawy kabiny w terminie, oraz zażądałem zwrotu wpłaconych środków. Dalszy kontakt z firmą Godar pana Dariusza C.ś wyglądał tak:

    Dnia 10 marca 2016 11:04 Godar Hurtownia <godarhurtownia@gmail.com> napisał(a):
    Witam,
    zamówienie jest w realizacji, dostawa będzie na najbliższej trasie,
    kurier zadzwoni przed przyjazdem
    pozdrawiam

    Dnia 3 marca 2016 13:51 Godar Hurtownia <godarhurtownia@gmail.com> napisał(a):
    Witam,
    zamówienie jest w realizacji, dostawa powinna być w przyszłym tyg. u Pana
    pozdrawiam
    Dnia 18 kwietnia 2016 15:05 Godar Hurtownia <godarhurtownia@gmail.com> napisał(a):
    Witam,
    przepraszamy za późna odpowiedź mailową , niestety Państwa maile
    trafiły na spam , stad brak odpowiedzi, zweryfikujemy przebieg
    transakcji , jeśli jest błąd z naszej strony to zwrot nastąpi w ciągu
    7-14 dni na wskazany rachunek bankowy
    Pozdrawiam
    Dnia 20 kwietnia 2016 12:31 Godar Hurtownia <godarhurtownia@gmail.com> napisał(a):
    Witam,
    zwrot do Państwa będzie zrealizowany
    pozdrawiam
    Dnia 2 maja 2016 10:39 Godar Hurtownia <godarhurtownia@gmail.com> napisał(a):
    Witam,
    sprawdzimy przelewy jeśli jest błąd będzie naprawiony
    pozdrawiam
    Dnia 19 maja 2016 11:28 Godar Hurtownia <godarhurtownia@gmail.com> napisał(a):
    Witam,
    sprawdzimy transakcję i na pewno wyjaśnimy sytuację
    pozdrawiam
    Dnia 20 maja 2016 11:14 Godar Hurtownia <godarhurtownia@gmail.com> napisał(a):
    Witam,
    płatność będzie do Państwa zrealizowana, przepraszamy za opóźnienie
    pozdrawiam
    Dnia 31 maja 2016 14:56 Godar Hurtownia <godarhurtownia@gmail.com> napisał(a):
    Witam,
    jest błąd z naszej strony ale będzie on naprawiony
    pozdrawiam
    Dnia 22 lipca 2016 14:34 Godar Hurtownia <godarhurtownia@gmail.com> napisał(a):
    Witam,
    zwrot do Pana będzie zrealizowany, najmocniej przepraszamy za opóźnienie
    pozdrawiam
    Dnia 2 września 2016 11:26 Godan Hurtownia <godanhurtownia@gmail.com> napisał(a):
    Szanowny Panie
    Zwrot jest u nas i nie bawem zostanie zrealizowany do Pana.....
    i tym podobne wiadomości.
    I tak trwa do dnia dzisiejszego. Wszyscy do których dotrze ten przekaz unikajcie jak ognia kontaktu z firmą Godar pana Dariusza C.ś. I uważajcie ponieważ firma zmienia nazwy i strony www. Jak rękawiczki. Polecam forum; forum.gazeta.pl/forum/magazyn partner kielce
  • an-gl 17.02.17, 13:24
    Też zostałam oszukana przez tą firmę szczegóły mogę napisać w mailu. Z tym, że u mnie niestety bez policji się nie obyło. Planujemy zbiorowy wniosek do Sądu o odszkodowania przeciw tej firmie. Zainteresowanych proszę o kontakt kamilak81.81@wp.pl
  • selajna 25.04.17, 16:40
    Tak ja też przez nich zostałam oszukana. To zło jeszcze im sie czkawką odbije

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka