Dodaj do ulubionych

zawieszenie konta

29.09.07, 17:34
Witam, zawieszono mi konto(sąsiad chciał kupić ode mnie (bodajże książkę) a ja
mu zaproponowałam sprzedaż poprzez allegro (chciał mi dać połowę jej wartości,
a ja powiedziałam że sobie zalicytuje i może wygra, no i wygrał), po 4
miesiącach (po moim wytłumaczeniu i przeprosinach) mi je odwieszono,
nacieszyłam się odwieszeniem ze 2 tygodnie i konto znowu zawieszono, mimo
tłumaczeń (i moich i winnego mojego szwagra, który jak się okazało licytował z
fałszywymi danymi w moich aukcjach, za co później mnie przeprosił)konto nadal
"wisi".
Czy jest jeszcze jakaś szansa na odwieszenie, proszę...

Nazwa mojego konta na allegro to Marta_Kedzierska
Edytor zaawansowany
  • maciej.sniezek 29.09.07, 19:12
    Witam,

    Niestety w tej sprawie nie możemy pomóc na forum. Jeśli jeszcze tego
    nie zrobiłaś, skontaktuj się z Allegro poprzez odpowiedź na maila o
    blokadzie lub poprzez formularz kontaktu:

    www.allegro.pl/contact/contact.php
    --
    Pozdrawiam!
    Maciek Śnieżek
    Cafe Allegro
  • wielorak 30.09.07, 16:53
    typowa odpowiedź allegro, niczego mądrego nie można było się spodziewać.

    proponuję założyć nowe konto na fałszywe dane bo za szczerość i dobre chęci nikt
    ci twojego konta nie odblokuje- pracują tam pustaki a nie ludzie
  • maciejkurek 30.09.07, 20:22
    wielorak, zgadzam sie z Tobą w 100 procentach...
    do d**py z tym Allegro
    --
    www.kurekm.republika.pl
  • martuha2 05.10.07, 11:20
    wielorak napisała:

    > typowa odpowiedź allegro, niczego mądrego nie można było się spodziewać.
    >
    > proponuję założyć nowe konto na fałszywe dane bo za szczerość i dobre chęci nik
    > t
    > ci twojego konta nie odblokuje- pracują tam pustaki a nie ludzie

    A ja wierzę i wiem to że Ci ludzie którzy pracują w Allegro są ludźmi
    inteligentnymi, rzetelnymi i przede wszystkim... cierpliwymi, bo trzeba dużo
    cierpliwości żeby pracować w Allegro, codziennie dostają bardzo dużo maili i
    nieco mniej listów pocztą polską, które muszą czytać, a niektóre są pewnie
    baaaaaardzo długie, mnie to by oczy "wysiadły" od czytania, a jak kilkaset osób
    pisze to samo, to już w ogóle miała bym dosyć takiej pracy, dlatego podziwiam
    Was i mam pełny szacunek dla Was.

    Moje konto, hmmm... jest coś co się nazywa "nadzieja", i ja mam tę nadzieję, że
    zostanie mi moje konto odwieszone, bo to nieporozumienie, zbiorę potrzebne ksera
    itp i jak najszybciej wyślę listem poleconym do kochanego Allegro, mam nadzieję
    że mi odwieszą ale cudów nie oczekuję, nawet jak się nie da odwiesić to chyba
    zacznę od początku z nowym kontem, ale trudno jest znowu zaczynać od nowa,
    budować swoją wiarygodność - którą potwierdzają pozytywne komentarze.

    Pozdrawiam Marta Kędzierska
  • aleksandra1977 30.09.07, 20:50
    dlaczego nie możecie pomóc w tej sprawie na tym forum?
    Dziewczyna napisała dokładnie, o co chodzi, podała swój nick i nie
    robi z tego tajemnicy.
    Znowu recepta-standard: link do formularza kontaktu...
    Przecież każdy normalnie myślący Użytkownik Allegro, przeczytał
    Regulamin i BĘDZIE SIĘ W TEN SPOSÓB KONTAKTOWAŁ z szanownymi
    Ekspertami.
    I z pewnością zrobiła to autorka tego postu.
    Powtórzycie pewnie znowu tekst o danych osobowych i zapisach w
    ustawie.
    I właśnie takie traktowanie ludzi skutecznie utwierdza wielu w
    przekonaniu, że Obsłudze Allegro daleko do normalności, a najlepiej
    wychodzi jej powtarzanie z uporem maniaka tych samych słów.

    Polecam przejrzenie innych eksperckich forów, gdzie rozwiązuje się
    dużo poważniejsze sprawy niż zawieszone konto.



    --
    Zuzia
  • maciej.sniezek 30.09.07, 22:14
    aleksandra1977 napisała:

    > dlaczego nie możecie pomóc w tej sprawie na tym forum?
    > Dziewczyna napisała dokładnie, o co chodzi, podała swój nick i nie
    > robi z tego tajemnicy.

    Już podaję generalne powody, dla których nie możemy tu rozwiązywać
    takich kwestii.

    1. Nie mamy żadnej możliwości weryfikacji, że autorka postu na tym
    forum jest rzeczywiście właścicielką wspomnianego konta. Załóżmy, że
    Twoje konto zostałoby zablokowane, a ktoś chciałby dowiedzieć się
    dlaczego. Zgodnie z tym, co sugerujesz - wystarczyłoby, żeby napisał
    posta na tym forum, podając się za Ciebie (a do tego wystarczyłby mu
    tylko Twój nick)...

    2. Nawet jeśli mielibyśmy możliwość takiej weryfikacji - nie mamy
    upoważnienia do ujawniania dotyczących tej osoby danych (historii
    jej konta, naszych ustaleń co do przyczyn blokady itp.), których być
    może nie życzyłaby sobie ona ujawniać publicznie. Tak, zgadza się,
    większość z tych informacji jest chroniona polskim prawem, a
    Regulamin Allegro jest tylko do niego dostosowany. Polskie prawo
    chroni nie tylko imię i nazwisko czy adres (*).

    Wreszcie na koniec:

    1. Nie rozumiem, w czym problem. Skoro - jak mówisz - ta osoba już
    się z nami skontaktowała, po co mielibyśmy powtarzać przekazane jej
    informacje tutaj? Jeśli będzie chciała, sama to zrobi.

    2. Taki post byłby przydatny wyłącznie dla jego autorki, a
    założeniem tego forum jest pomoc wielu użytkownikom. Gdybyśmy
    przekształcili je w litanię indywidualnych pytań, nikt oprócz
    zadających nie zaglądałby tu. Na innych formach eksperckich
    odpowiedzi na zadawane pytania zazwyczaj mogą być przydatne dla
    wielu osób. Natomiast sprawy dotyczące blokad Allegro zawsze są
    indwidualne i nieprzydatne w praktyce nikomu innemu.

    > I właśnie takie traktowanie ludzi skutecznie utwierdza wielu w
    > przekonaniu, że Obsłudze Allegro daleko do normalności, a
    > najlepiej wychodzi jej powtarzanie z uporem maniaka tych samych
    > słów.

    Mam nadzieję, że przedstawione wyżej argumenty dowodzą naszych racji
    i że odmowa odpowiedzi na pytania dotyczące konkretnych blokad to
    nie jest nasze dziwaczne widzimisię - a tylko jeden z celów
    zapewnienia Wam - użytkowników Allegro - jeszcze większego
    bezpieczeństwa.

    (*) Artykuł 6 punkt 1. i 2. Ustawy o ochronie danych osobowych -
    źródło: www.bip.gov.pl/document.asp?id=10

    Art. 6.
    1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie informacje
    dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby
    fizycznej.
    2. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, której tożsamość
    można określić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez
    powołanie się na numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka
    specyficznych czynników określających jej cechy fizyczne,
    fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne, kulturowe lub społeczne.
    (...)

    --
    Pozdrawiam!
    Maciek Śnieżek
    Cafe Allegro
  • aleksandra1977 30.09.07, 22:45
    Panie Macieju,
    dziękuję za odpowiedź.
    Rozumiem, że macie swoje procedury weryfikacji kont, gdy dana osoba kontaktuje
    się z Wami poprzez formularz zgłoszeniowy, z konta, którego dotyczy dana sprawa.
    Wydaje mi się, że wymagany przez Was sposób komunikacji Użytkownik-Serwis,
    poprzez z góry narzucony formularz, nie jest tu punktem zapalnym. Chodzi o
    sposób załatwiania sprawy. Odpowiedzi Serwisu są często ogólne, nafaszerowane
    cytatami z Regulaminu, które nie dają jednoznacznej odpowiedzi na konkretne pytania.
    Stąd też pojawiające się na forum pytania od osób, które opisują swoją historię
    i oczekują jasnej, rzeczowej odpowiedzi.
    Dlaczego nie odpisujecie (przy kontakcie przez formularz) w taki sposób, jak Pan
    to teraz napisał? Wiem, że wymaga to odrobinę czasu i wysiłku intelektu, ale czy
    nie warto przyjąć takiej postawy?
    Było by zdecydowanie milej sądzę, że dla obu stron.
    Chyba każdy oczekuje poważnego traktowania, zarówno osoba mająca status SS, jak
    i przysłowiowy Kowalski, pojawiający się sporadycznie na Allegro.
    --
    <a
    href="http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;10722;104/st/20070510/n/Zuzia/dt/6/k/29a3/age.png">Zuzia</a>
  • maciej.sniezek 30.09.07, 23:08
    No cóż, w tej sprawie też już się na tym forum wypowiadałem, nawet
    kilka razy:)

    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=934&w=69383345&a=69650640
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=934&w=69383345&a=69562964
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=934&w=69383345&a=69764079
    Ale może tym razem - dla odmiany - zachęcę też do lektury wypowiedzi
    kadry kierowniczej (wątek Szablonowe odpowiedzi Obsługi
    Użytkowników):

    www.allegro.pl/country_pages/1/0/sa2007/index.php?sa_page=9&sa_after=5

    A więc nie jest tak, że problemu nie dostrzegamy.

    PS. Nie muszę wspominać, że nam (i mi osobiście) też o wiele
    przyjemniej jest prowadzić wymianę z dań, gdy mamy świadomość, że po
    drugiej stronie jest osoba, która nie uważa nas z góry za "pustaki"
    i generalnie dobrze nam życzy, niezależnie od ewentualnych różnic:)

    --
    Pozdrawiam!
    Maciek Śnieżek
    Cafe Allegro
  • martuha2 04.10.07, 18:16
    A czy naprawdę nie można mi odblokować tego konta? Jestem uczciwą osobą, mam
    tylko jeden negatyw i to z winy sprzedającego, a on ma ich o wiele więcej od
    innych użytkowników (za telefony komórkowe)i jego konto "wisi" od bodajże marca
    tego roku. Dostałam odpowiedź że moja współpraca z Allegro jest możliwa jak
    wyślę ksero dowodu osobistego, wtedy będę mogła założyć nowe konto, ale ja nie
    chcę nowego, ja chcę odzyskać to stare, zawieszone, czy jest na to jakaś
    nadzieja? Proszę
  • aleksandra1977 04.10.07, 23:16
    Martuha2,
    wyprzedzę p. Macieja z odpowiedzią na Twoje pytanie... :)
    Odpowiedź brzmi: skontaktuj się ponownie z Allegro przez formularz
    kontaktowy i opisz w nim dokladnie calą sytuację.
    --
    Zuzia
  • maciej.sniezek 04.10.07, 23:29
    aleksandra1977 napisała:

    > Martuha2,
    > wyprzedzę p. Macieja z odpowiedzią na Twoje pytanie... :)
    > Odpowiedź brzmi: skontaktuj się ponownie z Allegro przez formularz
    > kontaktowy i opisz w nim dokladnie calą sytuację.

    Tym razem nie ma takiej potrzeby. Warunki dalszej współpracy zostały
    wyraźnie podane i kolejne listy nie mają sensu. Wydawało mi się, że
    to oczywiste.

    Tego właśnie nie bardzo rozumiem: niektórzy Użytkownicy otrzymują od
    nas jasną odpowiedź, co powinni zrobić, co jest możliwe, a co nie -
    po czym piszą ponownie maila o treści "a czy nie dałoby się
    jednak...?". W takich sytuacjach jedyną naszą odpowiedzią, jakiej
    możemy udzielić jest (w skrócie): "nie dałoby się". W tym momencie
    jakiś odsetek korespondencji się kończy, ale najbardziej wytrwali
    piszą ponownie: "ale czy jednak nie dałoby się, BARDZO PROSZĘ".
    Zacytowałbym tu Mleczkę ("są takie chwile w życiu żółwia..."), ale
    nie wypada:)

    Reasumując: podczas podejmowania decyzji i odpisywania na maile
    pracownicy Allegro nie kierują się humorem, ciśnieniem czy układem
    gwiazd. Stosują zasady i procedury, dlatego też ich odpowiedzi w tej
    samej sprawie nie będą różne zależnie od czynników zewnętrznych.
    Pozostaną takie same, niezależnie od ilości egzemplarzy tego samego
    pytania - a w pewnym momencie (gdy uznamy, że najwyraźniej skrzynka
    pocztowa odbiorcy nie funkcjonuje prawidłowo) skończą się.

    Przepraszam za zbyt może swobodny ton.

    --
    Pozdrawiam!
    Maciek Śnieżek
    Cafe Allegro
  • martuha2 05.10.07, 10:05
    Dzisiaj zrobię ksero dowodu osobistego i mój szwagier też zrobi ksero to ja je
    wyślę listem poleconym, ale bardzo bym chciała żeby Allegro mi odwiesiło te
    konto, ja nie chce nowego, nie chce zaczynać od nowa z komentarzami itp, poza
    tym mam na koncie Marta_Kedzierska 7zł na plusie:) . Czy jest jednak jakaś
    możliwość odwieszenia? Pozdrawiam Marta Kędzierska z Mielna
  • wielorak 05.10.07, 10:17
    jejku jak wam się trafiają takie osoby jak powyżej to zwracam honor i współczuję
    kobieto przecież Pan Maciej wyraźnie napisał co i jak. czy to to przeczytałaś?
    chyba nie skoro piszesz "czy jest jednak jakaś możliwość.." no po prostu jak
    grochem o ściane.. Boszzzz...
    jak masz nadpłatę to możesz poprosić o zwrot tej kwoty na twoje konto- aby to
    zrobić trzeba najpierw drogie dziecko zapoznać sie z regulaminem- tam jest
    napisane czarno na białym
  • martuha2 05.10.07, 10:38
    wielorak napisała:

    > jejku jak wam się trafiają takie osoby jak powyżej to zwracam honor i współczuj
    > ę
    > kobieto przecież Pan Maciej wyraźnie napisał co i jak. czy to to przeczytałaś?
    > chyba nie skoro piszesz "czy jest jednak jakaś możliwość.." no po prostu jak
    > grochem o ściane.. Boszzzz...

    a ja współczuję Allegro że muszą odpowiadać na twoje posty które piszesz na ten
    sam temat, a jest ich z 5 albo i więcej, nara

    > jak masz nadpłatę to możesz poprosić o zwrot tej kwoty na twoje konto- aby to
    > zrobić trzeba najpierw drogie dziecko zapoznać sie z regulaminem- tam jest
    > napisane czarno na białym


    Pisałam do Allegro a oni mi kazali wysłać wniosek o zwrot nadpłaty listem
    poleconym, wyślę je razem z ksero dowodu, no problem
  • martuha2 05.10.07, 10:52
    Pani "wielorak" napisała już 10 postów na forum i nie ma dość, jak się Pani chce
    na kimś wyżyć to proszę nie robić tego na mnie,
    Pani posty:
    1. Pani Sylwio? Czekam na odpowiedz <---(sama Pani jest natrętna)
    2. Zasady na tym forum.
    3. Zawieszenie konta. długi czas oczekiwania na wyjaśnienie
    4.Termin odpowiedzi 48-72 godz.
    5. Stwórzmy konkurencję dla allegro <----- (za ten pomysł allegro na pewno
    Panią pokochało;) )
    6. Podanie Allegro do sądu <--- (za ten pomysł także ;) )
    7. Znowu skasowaliście mi posta!!! matoły <---- (może o jeden post za dużo
    Pani wielorak????)
    8. Czarna lista
    9. dożywocie 2 <-----(sama Pani jest natrętna, kolejny post w tej sprawie z
    zawieszeniem)
    10. Proszę poczytać
  • martuha2 05.10.07, 11:30
    wielorak napisała:

    > tyle razy wysyłałam do nich pytania z prośbą o nie odpisywanie szablonaymi tej
    > samej treści, że w końcu napisali, że mam sie zgłosić za pół roku. nie wiem na
    > ile to wiarygodne i czy oby mnie nie zbyli no ale mam jakąś nadzieję.
    > a czy w regulaminie jest gdzieś napisane, że konto może zostać dożywotnio
    > zablokowane?
    > nie. więc nie mają prawa tego zrobić.
    > odwołuj się i nie poddawaj się


    I KTO TU JEST NATRęTNY?? JA CZY PANI???
  • wielorak 05.10.07, 11:50
    w przeciwieństwie do ciebie na moje posty nikt nie raczył rzeczowo odpowiedzieć,
    natomiast twoje pytanie zostało dosadnie uzasadnione i wyjaśnione.
    ja się na tobie nie mszczę przecież. przeczytaj jeszcze raz co ci napisał Pan
    Maciek a później co sama odpisałaś i sama z siebie zaczniesz sie śmiać
  • wielorak 05.10.07, 11:52
    Aniele nie musisz mi przypominać co pisałam, mam dobrą pamieć.
  • martuha2 11.10.07, 17:25
    wielorak twoich postów to już nikt nie chce czytać, piszesz za dużo i powtarzasz
    tematy, nara
  • dolcevit70 09.11.07, 18:29
    Szanowny Panie Śnieżek!
    Mój uzytkownik "dolcevit" - ponad 180 pozytywów, 1 neutral od
    chłopka, któremu pocztylion przydeptał film DVD i mimo zwrotu
    kosztów na pierwsze jego żądanie postanowił mi dołozyć . Zazdroszczę
    ludziom, którzy napisali, że Allegro udzieliło im jakiejkolwiek
    odpowiedzi. Wraz z zawieszeniem konta Allegro poinformowało mnie
    cytuję "Chcielibyśmy nadal z Tobą współpracować" . Wysłałem już 3
    maile, z zapytaniem na jakich warunkach mozemy kontynuować tę
    współpracę ale echo. Max 72 godziny, jakie sobie sami wyznaczyliście
    już dawno minęło ale echo................... Jak ktos ma zawieszone
    konto, to przeważnie nie może liczyć nawet na odpowiedź w stylu "
    mamy cię w pośladkach" . Panie Śnieżek!Ja nie dostałem zawieszenia
    za nieuczciwosć. Przez roztargnienie zapomniałem napisać w opisie
    aukcji nr czasopisma dołączonego do DVD, czym powtórzyłem błąd z
    jednego z pierwszych dni mojej sprzedaży u Was. Złamałem regulamin
    ale czy to powód do takiej pogardy, by kasować moje wiadomości
    pisane przez formularz?
    Widzę tu, że ludzie, którzy przyznali się do drobych kombinacji mają
    odwieszone konta a ja nawet nie mam prawa do odpowiedzi.
    Poważanko
  • martuha2 19.10.07, 17:00
    Witam, właśnie "po części" rozwiązał się mój problem z zawieszeniem mego konta:)
    Zostanie ODBLOKOWANE i to na dniach:) JESTEM TAKA SZCZESLIWA:)

    Jak już pisałam na tym forum(nie zgadzam się z "wielorak"): ja uważam że
    pracownicy z ALLEGRO to nie maszyny ale ludzie z SERCEM:)

    pozdrowienia i trzymajcie się cieplutko
  • gigabat 19.10.07, 17:17
    Pochwal się jak już Ci odwieszą konto ;-)
    Wtedy Ci pogratuluję.

    Co do tego kto miał rację ..... każdy po trochu.
    Ja akurat rozumiem, że pracownicy allegro mają dużo pracy i przez to
    często zbyt pobieżnie przeglądają otrzymane zgłoszenia odpowiadając
    na nie szablonami.
    Dobrze wiem, że trzeba być upierdliwym i często kilkakrotnie wysyłać
    e-maile.
    Niestety - przynajmniej w moim i mojej żony przypadku nic to nie
    dało.
    Tobie przynajmniej coś zaproponowano - nam nic, mimo wielu e-maili,
    dobrych chęci itd.
    Dożywotnie zakończenie współpracy i tyle.

  • martuha2 19.10.07, 20:22
    Mi kazali po mailu przesłać listem poleconym ksero dowodu osobistego, jak już do
    nich doszedł list to mi odpisali że konto zostanie odblokowane jak prześlę im w
    mailu zwrotnym że zapoznałam się ponownie z regulaminem allegro i zobowiązuję
    się do jego przestrzegania. Zrobiłam jak trzeba było i w poniedziałek (lub we
    wtorek) moje konto zostanie odblokowane, może powinieneś zrobić to samo gigabacie:)
  • gigabat 19.10.07, 20:46
    Niestety.
    Nie mam co wysyłać.
    Nam nic nam nie zaproponowano, mimo tego, że w kontaktach z allegro,
    wielokrotnie proponowałem różne opcje, które uwiarygodniłyby moją
    sytuację.
    W tej chwili boje się nawet zaproponować komuś innemu wyprzedaż
    towaru z mojej firmy, bo jego konto też może zostać dożywotnio
    zawieszone.

    Od kwietnia 2003r korzystałem z Allegro.
    Od 21 listopada 2004 miałem status SS.
    Na początku tego roku miałem problemy a Allegro się na mnie wypięło,
    nie bacząc na mój dotychczasowy dorobek, dobre chęci itd.

    Mógłbym założyć konto na fałszywe dane, zmienić opisy aukcji,
    zmienić lokalizację, adresy, telefony, numery kont ....
    Z moim doświadczeniem na allegro i wiedzą informatyczną, nie miałbym
    z tym najmniejszych problemów.
    Tyle tylko, że kłóci się to z moim wychowaniem, charakterem i własną
    godnością.
  • detinka 23.10.07, 16:56
    gigabat, tak czytam Twoje posty i zastanawiam się nad jednym. Jesli
    Twoje konto zostało zablokowane z powodu niewywiązania się z
    transakcji z klientami, to czy wyjaśniłeś już ze wszystkimi ta
    sprawę. Tzn. zwróciłeś wpłaty, dosłałeś towar ? Jesli sprawy zostały
    skierowane na Poliję to co umożono je czy klienci wycofali, bo
    doszedłeś z nimi do poroziumienia. Pytam bo nie bardzo rozumiem
    dlaczego Allegro nie miałoby Ci odwiesić konta jeśli sprawy sporne
    zostały wyjaśnione, a skargi klientów wycofane ?
    --
    MOJE ICH TROJE MATI
  • gigabat 23.10.07, 17:30
    W momencie zawieszenia mojego głównego konta na allegro (abax) moje
    zobowiązania wobec klientów allegro wynosiły ok 14 tys zł (ci którzy
    wpłacili i zrezygnowali z zakupu).
    Do tego doszło jeszcze wypowiedzenie limitu przez hurtownie i
    wezwanie do natychmiastowego uregulowania zobowiązań na kwotę ok 35
    tys zł.

    Stawałem na głowie, żeby wszystko wyprostować, jednak nie było to
    łatwe, ponieważ firma nastawiona była na sprzedaż poprzez allegro.
    Wiadmo - konto zawieszone, czyli nie ma sprzedaży.

    Było kilka zgłoszeń na policję. W większości przypadków, sprawa już
    była załatwiona - klient dostał pieniądze, zanim dostałem wezwanie.

    Obecnie zostało mi jeszcze ok 2 tys do zwrotu klientom z allegro.
    Tym najcierpliwszym lub tym którzy spóźnili się ze zgłoszeniem do
    POK'u w allegro. Mógłbym udawać, że nic się nie stało i liczyć na
    to, że nie rozpoczną walki prywatnie. Chcę jednak wszystko załatwić
    uczciwie i zwrócić pieniądze każdemu.
    Niestety, zawieszenie konta żony, znów zablokowało nam sprzedaż.

    Żona wyprzedawała towar ze swojego konta allegro, a kasa szła na
    zwroty dla klientów.
    Niestety tłumaczenie, proszenie i błaganie allegro nic nie pomogło.
    Konto żony zawieszono na początku września - to już prawie dwa
    miesiące.
    Brak możliwości sprzedaży, przez te dwa miesiące spowodował, że
    długi znów rosną.
    Najgorsze jest to, że obiecałem tym kilku klientom, że do końca
    września zwrócę im pieniądze, a teraz nie mam nawet czym zapłacić za
    przedszkole mojego syna.

    Allegro nic nie zaproponowało.
    Wielokrotnie opisywałem im całą sytuację.
    Wysyłałem potwierdzenia przelewów do klientów, żeby pokazać, że
    wszystko chcę załatwić uczciwie.
    Nie ukrywałem się.
    Żona nie zmieniła danych na swoim koncie, nie zmieniała też opisów
    aukcji, numerów telefonów itd.
    W ustawieniach jej konta allegro, widnieją dane do fakturowania na
    moją firmę.

    Widocznie byłem zbyt uczciwy.
  • detinka 23.10.07, 22:20
    Został Ci do zwrotu 2000 zł to przecież nie tak dużo, mając na
    uwdze fakt, że jakąś tam działalnośc prowadzisz. Co z klientami
    którzy otrzymali zwrot gotówki, czy nie mogą wycofać ostrzeżenia.
    Może by tak napisali do Allegro, że otrzymali zwrot i sprawa
    wyjaśniona.
    Wiem, że kieruja Tobą emocje i czasem w takich sytuacjach brak
    rozsądku, a człowiek nie widzi innej drogi. W emocjach ciężko
    podejmować rozsądne decyzje, więc ochłoń nie napędzajtej machiny, bo
    to nic nie da. Sam wiesz, że nie ma możliwości abyś obdził sie rano
    i przeczytał maila "Odpuszczamy Panu winy, po przealnalizowaniu Pana
    postów-konta odblokowane - Zespół Allegro"
    Nie znam sytuacji, a czytałami słyszałam już wiele allegrowych
    historii, w których zapadła by zmiana decyzji, przyznanie się do
    błędnej interpretacji czy żeby nadrzędny zmienił decyzję wcześniej
    podjętą.
    Sposobów na to żebyś nadal istniał jest masa, pomysl tylko ... Tego
    ja Ci tu nie napiszę, bo niestety Allegro jest źródłem utrzymania
    mojej rodziny i nie chcę przeżywać tego co Ty.
    Piszesz tu bardzo dużo, na początku było to fajne, teraz zaczyna
    pobudzać zbiorową fobię. Ludzie porozumiewają się na mailach i GG bo
    boją się pisać tu w obawie o swoje konta.
    Mi osobiście napisał jeden uczynny "pisz, pisz zablokują i Twoje"
    To się staje chore.
    --
    MOJE ICH TROJE MATI
  • gigabat 19.10.07, 21:10
    Cieszy mnie jednak każde "odwieszone" konto ......
  • martuha2 23.10.07, 11:57
    O godzinie 00:00 konto odwieszono :) Dziękuję bardzo i życzę odwieszenia kont
    wszystkim innym
  • gigabat 23.10.07, 12:03
    Gratuluję :-)
  • martuha2 23.10.07, 15:03
    Dziękuje i życzę tego samego:)
  • marcin-wiola 05.12.07, 22:27
    Witam zablokowali mi konto

    znajomy z pracy zalicytował sprzedawany prze zemnie towar, bo chciał
    kupić dla teściowej prezent na święta po przyjściu do domu zona
    kolegi już miała kupiony prezent kolega telefonicznie poprosił mnie
    bym wycofał jego z aukcji, bo prezent już miał

    jakie som szanse na odzyskanie konta????
  • hiszpanka76 07.12.07, 14:21
    Prawda pewnie jest taka, ze znajomy podbil Ci aukcje.Szczerze to
    dobrze wiesz , ze mogles koledze sprzedac bez allegro , bo po co
    płacic dodatkowo prowizje.
    Jak zrobiles to raz to pewnie allegro Ci odblokuje,ale jak sie
    doszukaja ze kolega wiele razy licytowal prezent dla tesciowej to
    pewnie nie odwiesza

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka