Dodaj do ulubionych

czy Sprzedawca musi podać nr telefonu w danych All

20.08.08, 13:00
Właśnie dyskutujemy nad pewną zmianą systemu pracy z klientami All w
naszej firmie i nasuwa mi sie pytanie. Czy obowiązkiem jest podanie
nr telefonu (bo jeśli jest musi być aktualny) w danych Allegro
Chcielibyśmy przejść na system obsługi wyłącznie mailowej, pomijając
rozmowy z klientami i sms'y, nie znalazłam nic w regulaminie, chyba
że przeoczyłam.

--
Moje Allegro MOJE ICH TROJE
Edytor zaawansowany
  • annna84 20.08.08, 20:36
    Podanie numeru telefonu jest obowiązkowe.
  • detinka 20.08.08, 20:46
    hmm szkoda żezespołu Allegro ten pkt. regulaminu nie dotyczy :-(
    --
    Moje Allegro MOJE ICH TROJE
  • orissa 21.08.08, 10:38

    A Ty masz tak celowo ustawione w sygnaturce, żeby wyświetlał się napis "Nie
    możesz zobaczyć strony tego Użytkownika, jego konto zostało zawieszone"?;-)
  • tommi129 21.08.08, 10:38
    Bardzo trafne spostrzeżenie o telefonie :) Szkoda tylko ,że nikt z obsługi
    allegro nie odpowiada albo bardzo rzadko odpowiada. Trzeba by poszukać bardziej
    poczytnego forum
  • maciej.sniezek 23.08.08, 21:48
    detinka napisała:

    > hmm szkoda żezespołu Allegro ten pkt. regulaminu nie dotyczy :-(

    Nie bardzo rozumiem - zapewne chodzi o to, że na stronach Serwisu
    nie podajemy numeru telefonu kontaktowego? Przyczyna tego jest
    prosta: większości spraw dotyczących konta w Allegro nie da się
    omówić telefonicznie. W tym celu potrzebny byłby potężny system
    obsługi telefonicznej, z pinami, identyfikacją i szczegółową
    weryfikacją. Nawet jednak, gdyby taki system powstał, nie
    funkcjonowałby prawidłowo: w Allegro każdą sprawą zajmuje się
    konkretny pracownik i tylko on może udzielić odpowiedzi na zadane
    pytanie lub podać rozwiązanie problemu (chodzi oczywiście o problemy
    i pytania dotyczące blokad kont i usunięć aukcji). Dlatego właśnie
    system obsługi mailowej połączony z wyjątkowo dobrze rozwiniętą
    strukturą stron pomocy - najlepiej spełnia swoją rolę.

    A jeśli chodziło Pani o pracownika Allegro, który w ustawieniach
    swojego konta nie podał numeru telefonu kontaktowego - to oczywiście
    jest naruszenie zasad. Jeśli zgłosi Pani (tutaj lub w mailu do nas),
    kogo konkretnie dotyczy to naruszenie - ta osoba z całą pewnością
    zostanie poproszona o uzupełnienie braku, tak jak każdy inny
    użytkownik.

    --
    Pozdrawiam!
    Maciek Śnieżek
    Cafe Allegro
  • tommi129 27.08.08, 11:18
    maciej.sniezek napisał :
    "A jeśli chodziło Pani o pracownika Allegro, który w ustawieniach
    swojego konta nie podał numeru telefonu kontaktowego - to oczywiście
    jest naruszenie zasad. <b>Jeśli zgłosi Pani </b>(tutaj lub w mailu do nas),
    kogo konkretnie dotyczy to naruszenie - ta osoba z całą pewnością
    zostanie poproszona o uzupełnienie braku, tak jak każdy inny
    użytkownik."

    Nigdy -od roku AD 2000 - mi się nie zdarzyło aby w emailu od allegro był podany
    numer telefonu . A takich emaili z korespondencją przewinęło się kilkadzisiąt.
    Więc NIE JEST PRAWDĄ , że Obsługa Allegro podaje numery telefonów do siebie.
    Chyba żaden z pracowników All nie chce rozmawiać telefonicznie z plebsem :)
  • detinka 27.08.08, 14:33
    tommi czytaj ze zrozumieniem ! Nie chodzi tu Panu M.S. o podanie
    telefonu pod korespondecja mailową w danej sprawie, a o podanie
    telefonu w danych Allegro, zakładając, że pracownik Allegro jest
    użytkownikiem :-)
    --
    Moje Allegro MOJE ICH TROJE
  • tommi129 27.08.08, 17:17
    Widać niedokładnie przeczytałem. Było wcześnie rano :)
  • nicol-e 21.08.08, 22:04
    detinka napisała:

    > Właśnie dyskutujemy nad pewną zmianą systemu pracy z klientami All
    w
    > naszej firmie i nasuwa mi sie pytanie. Czy obowiązkiem jest
    podanie
    > nr telefonu (bo jeśli jest musi być aktualny) w danych Allegro

    Tak, nr telefonu musi zostać podany, przy czym nie musi to być Twój
    tel- jesli ktoś nie posiada telefonu, powinien podać telefon
    kontaktowy.


    > Chcielibyśmy przejść na system obsługi wyłącznie mailowej,
    pomijając
    > rozmowy z klientami i sms'y, nie znalazłam nic w regulaminie,
    chyba
    > że przeoczyłam.
    >

    Owszem, przeoczyłaś:)

    2.2.Osoby fizyczne, w celu Rejestracji, powinny wypełnić formularz
    rejestracyjny poprzez podanie: swojego imienia i nazwiska, pełnego
    adresu kontaktowego wraz z nazwą kraju i regionu (województwa),
    adresu e-mail, numeru telefonu kontaktowego, nazwy, pod którą osoba
    rejestrująca zamierza występować w Allegro (login) oraz hasła (Konta
    Prywatne). Osoby fizyczne korzystające z Allegro w związku z
    prowadzoną działalnością gospodarczą zobowiązane są również podać
    nazwę (firmę), pod którą prowadzą działalność gospodarczą (Konta
    Firmowe).

    2.3.Rejestracji osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej, o
    której mowa w art. 2.1.,a także wszystkich dalszych czynności tego
    podmiotu w Allegro, może dokonać osoba, która jest umocowana do
    dokonywania w jej imieniu wszelkich czynności związanych z
    Rejestracją oraz do wykonywania wszystkich praw i obowiązków
    Użytkownika. W celu Rejestracji osoba ta powinna wypełnić formularz
    rejestracyjny poprzez podanie: swojego imienia i nazwiska, adresu e-
    mail, numeru telefonu kontaktowego, pełnej nazwy (firmy) podmiotu
    rejestrowanego oraz adresu jego siedziby wraz z nazwą kraju i
    regionu (województwa), nazwy, pod którą podmiot ten zamierza
    występować w Allegro (login) oraz hasła (Konta Firmowe).


    i do kompletu punkt dotyczący usunięcia nr telefonu:
    2.8.Konto zawiera dane Użytkownika podane przez niego w formularzu
    rejestracyjnym. W przypadku późniejszej zmiany jakichkolwiek z tych
    danych Użytkownik powinien niezwłocznie zaktualizować je,
    korzystając z odpowiedniego formularza dostępnego na stosownej
    stronie Allegro. Zabrania się usuwania przez Użytkownika danych, o
    których mowa w art. 2.2. i 2.3., w trakcie korzystania z usług
    Allegro, a także podawania danych niepełnych bądź nieprawdziwych.
    Użytkownik nie ma możliwości zmiany przyjętej w trakcie rejestracji
    nazwy Konta (loginu). Do każdego Konta musi być przyporządkowany
    inny adres e-mail.

    pozdrawiam- Nicol-e
  • detinka 21.08.08, 22:46
    thx nicol-e

    szkoda że my musimy a All nie
    --
    Moje Allegro MOJE ICH TROJE
  • tommi129 22.08.08, 09:09
    detinka napisała:

    > thx nicol-e
    >
    > szkoda że my musimy a All nie

    Nicol-e ma misję społeczną a gdzie są eksperci z allegro ? Ja też czuję takie
    powołanie ale nie w obronie allegro a raczej odwrotnie.

    >>> - "martucha2" mi napisała : <<<
    "
    >Re: Patrz komu wystawiasz "negatyw"
    >Autor: martuha2☺ 12.08.08, 19:18
    >jaki ty pusty jestes, nicol-e nie jest z Obsługi Allegro!!!
    >Ona pomaga na Cafe Allegro pod nickiem fajna__ !!!"

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka