Dodaj do ulubionych

Ile muszę czekać na odpowiedź od Allegro?

04.11.08, 15:33
Wysłałem wiadomość 31.10. Rozumiem, że święta, ale dziś jest 4.11 i nadal nie
otrzymałem odpowiedzi. Sprawa jest ważna dla mnie, bo dotyczy nieuczciwej
Sprzedającej.
Czy za każdym razem muszę przesyłać wiadomość ze strony Allegro, czy
wystarczy, że napiszę na adres, z którego otrzymałem wiadomość zwrotną o
otrzymaniu maila?

Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • maciej.sniezek 05.11.08, 09:22
    czez75 napisał:

    > Wysłałem wiadomość 31.10. Rozumiem, że święta, ale dziś jest 4.11
    > i nadal nie otrzymałem odpowiedzi. Sprawa jest ważna dla mnie, bo
    > dotyczy nieuczciwej Sprzedającej.

    Bez numeru ticketa nie jestem w stanie pomóc. Numer ten znajdzie Pan
    w automatycznej odpowiedzi od Allegro, którą otrzymał Pan chwilę po
    wysłaniu wiadomości (w temacie listu).

    > Czy za każdym razem muszę przesyłać wiadomość ze strony Allegro,
    > czy wystarczy, że napiszę na adres, z którego otrzymałem wiadomość
    > zwrotną o otrzymaniu maila?

    Wystarczy, że odpisze Pan na wiadomość zwrotną.

    --
    Pozdrawiam!
    Maciek Śnieżek
    Cafe Allegro
  • czez75 05.11.08, 10:52
    Witam ponownie.

    Dziś otrzymałem odpowiedź z Allegro, ale podejrzewam, że jest to jakaś
    standardowa odpowiedź przygotowana na taką okoliczność...

    "Dziękuję za Pana wiadomość.

    Bardzo mi przykro, że miała miejsce tak nieprzyjemna sytuacja. Kontrahent
    otrzymał od nas oficjalną prośbę o jak najszybsze wyjaśnienie problemu.
    Jednocześnie warto podjąć kolejną próbę wyjaśnienia sprawy poprzez bezpośredni
    kontakt z Kontrahentem.

    Równocześnie chciałabym zaznaczyć, że zakończona aukcja w świetle prawa jest
    umową cywilną pomiędzy Sprzedającym a Kupującym. W przypadku naruszenia przez
    którąś ze stron warunków owej umowy osoba poszkodowana ma prawo zgłoszenia
    sprawy do organów odpowiednich do rozpatrywania takich skarg (sądy powszechne
    lub wcześniej Policja)."

    Tak właściwie nic mi ona nie mówi i nadal nie wiem czego mam się spodziewać??

    Dodam, że ze Sprzedającą nie da się w żaden sposób porozumieć... Śmieje mi się w
    oczy. Zgłosić sprawę na Policję? Za 30 zł? Czy jest sens?
    Czy Sprzedająca zostanie w jakiś sposób zobowiązana do kontaktu ze mną, czy
    równie otrzyma wiadomość - jak ja - na zasadzie standardowej wklejanki?

    Dziś wysłałem kolejnego maila do Allegro i dołączyłem zdjęcia bluzki... Czy
    będzie jakiś odzew? Jak na razie mam obietnicę skontaktowania się ze mną po
    upływie 48 h. Nie wiem tylko, czy nie otrzymam znowu maila tej samej treści co
    poprzednio, czyli "Bardzo nam przykro..."
  • czez75 05.11.08, 12:58
    A tu jest link do strony ze zdjęciami tej nieszczęsnej bluzki - proszę osądzić,
    czy tak wygląda rzecz w BDB stanie??

    www.aukcjoner.pl/gallery/000607352-.html#I1
  • martuha2 05.11.08, 13:26
    moim zdaniem jest to stan dostateczny -(minus).
    rzecz nadająca się do noszenia dla dziecka jedynie na podwórko do
    zabawy (w błocie?:P) lub jak w domu jest remont/malowanie/sprzątanie
  • czez75 05.11.08, 13:53
    Dokładnie uważam to samo. Pani jest bezczelna i kłamie, ze ona tam nie wiedziała
    żadnych plam jak tę bluzkę wystawiała na sprzedaż, a poza tym powinienem być
    świadomy, że kupuję rzecz używaną i jeśli byłaby ona w stanie IDEALNYM to pani
    napisałaby, że jest JAK NOWA a nie w stanie BDB! Tylko, że ja za cholerę nie
    rozumiem jak szmatę można określić na stan BDB!? Nawet używaną, ale szmatę! Nie
    pierwszy raz kupuję na Allegro sam sprzedaję, ale to jest już bezczelność pisać
    tak o rzeczy nie nadającej sie do użycia!!
    Z Panią nie ma kontaktu, Allegro odpowiada gotowymi formułkami, a ja nie wiem co
    dalej mam robić...
  • martuha2 05.11.08, 16:03
    Acha, przede wszystkim zapisz na jakimś pendrivie stronę z aukcją,
    mail z wiadomością wygranej, dowód wpłaty/przelewu, maile wysłane do
    niej i maile od niej. + załóż spór i to będzie kolejny dowód
  • czez75 05.11.08, 14:51
    A tu są numery mojej korespondencji z Allegro.[Ticket#: 14230974]oraz [Ticket#: 14248201]. Nie ma tam nic szczególnego - dwa razy opisałem całą historię, mniej więcej w ten sam sposób i dołączyłem korespondencję z tą Panią. Potem moja cierpliwość się skończyła i napisałem bezpośrednio do Allegro nie chcąc już dłuzej prowadzić bezsensownych rozmów z tą osobą.
  • martuha2 05.11.08, 16:01
    Załóż spór poprzez Allegro, jeśli nie odpisze nic przez 2-4 dni mimo
    iż się nie będzie logowała to zakończ spór, on od razu trafi do
    pracownika Allegro, który do niej napisze. Może zmięknie.
    Spór jest kolejnym świetnym dowodem dla policji, w razie gdyby ta
    pseudo sprzedawczyni nie oddała kasy.
    Napisz do mnie na gg 5108609, napiszę ci tekst który jej prześlesz w
    sporze, od razu wymięknie i od razu odda kasę z kosztami wysyłki x2
    jak jej odeślesz te szmaty
  • czez75 12.11.08, 14:43
    Założyłem spór na allegro, Sprzedająca nie odpowiada, czekam już tydzień. Spór założyłem 05.11. Pani logowała się do 07.11 i nie odpowiadała, od 07.11 się nie loguje. Czy mam ten spór zakończyć? I co dalej? Jak to przebiega?
  • maciej.sniezek 12.11.08, 16:59
    czez75 napisał:

    > Założyłem spór na allegro, Sprzedająca nie odpowiada, czekam już
    > tydzień. Spór założyłem 05.11. Pani logowała się do 07.11 i nie
    > odpowiadała, od 07.11 się nie loguje. Czy mam ten spór zakończyć?
    > I co dalej? Jak to przebiega?

    Spór może trwać maksymalnie 90 dni. Jeśli w tym czasie nie zostanie
    zakończony, jego status zmieni się na Nierozstrzygnięty (zakończony
    po 90 dniach). Powiadomienie o tym trafi do pracownika Allegro,
    który podejmie próbę wyjaśnienia problemu.

    Zaznaczam, że okres jest tak długi, ponieważ funkcjonalność Sporów
    ma za zadanie wyłącznie ułatwienie dojścia do porozumienia przez
    Kontrahentów, bez udziału Allegro. Aby zaangażować w sprawę
    pracownika Serwisu, należy napisać do nas przez Formularz Kontaktu.
    Jak rozumiem, już Pan to zrobił. Niestety innej odpowiedzi nie
    będzie - Allegro (oprócz wysłania do Sprzedającego prośby o
    wyjaśnienie) nie ingeruje głębiej w tego typu spory.

    Rady pozostają więc te same: policja, ewentualnie również Program
    Ochrony Kupujących (o ile transakcja spełnia jego warunki). I
    oczywiście przede wszystkim negatywny komentarz.

    --
    Pozdrawiam!
    Maciek Śnieżek
    Cafe Allegro
  • czez75 12.11.08, 17:29
    Dziękuję serdecznie za odpowiedź.

    Spór zakończyłem, ponieważ Sprzedająca nie przejawia żadnej woli porozumienia...
    Do Allegro pisałem 4 razy - odpowiedzi zawsze podobne...
    Wystawiłem komentarz negatywny, czekam na "odwetowca".

    Zawsze jest ten pierwszy raz... ;) Trafiło na mnie, niestety.

    Dzięki serdeczne za odpowiedzi.
    Pozdrawiam.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka