Dodaj do ulubionych

sekretny sklepik (fartuchy-kuchenne.pl)

12.11.14, 17:09
Odradzam współpracę z tą firmą, do dnia dzisiejszego nie mogę odzyskać pieniędzy za niezrealizowane zamówienie - rzekomo trzy razy wysyłali przesyłkę, a tak naprawdę dopiero numer przesyłki dostałam przy "trzeciej" próbie - co się okazało wysłana na zły adres i z góry skazana na niepowodzenie dostarczenia. Mimo próśb, gróźb - zwrotu pieniędzy brak. A niedługo miną 2 miesiące od złożenia zamówienia. Wszelkie negatywne komentarze na facebooku od razu kasują.
Edytor zaawansowany
  • agata3920 13.11.14, 17:52
    Jestem w identycznej sytuacji. Wydaje mi się że jest więcej takich osób. Zastanawiam się czy nie zgłosić sprawy na policję.
  • oleska81 13.11.14, 18:57
    Jest to chyba jedyne rozwiazanie. A jak długo czekasz na zwrot kasy? Najgorsze jest to, że nie ma o nich opinii w necie, dlatego postanowiłam sama założyć ten watek.
  • agata3920 14.11.14, 18:29
    Ja dopiero w poniedziałek upomniałam się o zwrot pieniędzy, bo naiwnie wierzyłam, że ta przesyłka rzeczywiście zaginęła. Czekam na nią od 10 października. Teraz nie mam już złudzeń, widziałam parę negatywnych komentarzy na fb, niestety wszystkie już usunięte więc nie ma jak dotrzeć do tych kobiet i zapytać się czy one dostały w końcu to za co zapłaciły. Przydałby się ktoś, kto mieszka w Krakowie i mógł by osobiście odwiedzić sekretny sklepik...
  • 20matylda 01.12.14, 08:45
    Moze nie ma opinii bo sa ok? Nie pomyslalas o tym? Swoja droga zadzwonie do nich i przekaze im te newsy ktore przeczytalam a co :) juz i tak zamowielam u nich fartuchy na prezenty to sie czegos dowiem co maja do powiedzenia na ten temat :) dam wam znac :)
  • brzejacek12 15.11.14, 20:08
    proszę zgłaszać na policję moja zona zgłosiła w tym tygodniu fartucha oczywiście nie otrzymała a czeka od września , brak kontaktu ze sprzedawcą oraz odbieranie tel tylko gdy dzwonimy z innego numeru to norma , firma nie istnieje w centralnej ewidencji gospodarczej , nie można ustalić nip , na fb coraz więcej ludzi przyznaje się do tego że ich niepochlebne opinie i żądania zwrotu pieniędzy za nieotrzymany towar są szybko usuwane , nawet firma która wykonała stronę nie otrzymała zapłaty za usługę
  • joltur 11.03.15, 15:46
    Zamówiłam fartuch 22 II fartucha nie ma do dnia dzisiejszego i pieniędzy też. Nie odpowiada na maile i telefony. Uczciwi ludzie muszą zapracować na pieniądze a nie oszukiwać innych. Dlaczego ten sklep wciąż figuruje na stronie skoro od jakiegoś czasu są problemy z tą Panią a właściwie jej sklepem?
  • kass28zloo 11.09.15, 11:32
    Dzisiaj otrzymałam fartuch (przesyłka za pobraniem - dlatego wysłali) jest straszny 20 zł za niego bym nie dała, materiał bardzo niskiej jakości, obszycie straszne, ale szczerze po tych komentarzach wole nie odsyłac bo moge juz nic nie zobaczyć. Nikomu nie polecam tej sklepu
  • mcpato 26.11.14, 22:19
    Post został usunięty przez adminów lub założyciela forum .
  • oleska81 27.11.14, 10:27
    Ewidentnie to oszuści, skoro kasują profil na fb po niepochlebych wpisach. Ja swoją sprawę jakis czas temu również zgłosiłam na policję - każdemu oszukanemu przez ten sklep radzę zrobić to samo. Ciekawe jak dużo jest osób poszkodowanych przez sekretnysklepik.pl ? Wygląda na to, że stosują ten sam chwyt - oni przesyłki wysyłają po kilka razy (aczkolwiek nie można się doprosić numeru przesyłki), tylko firmy kurierskie nawalają... Zauważyłam też dopiero po czasie (niestety!), że za możliwość odbioru osobistego każą sobie płacić 20zł i tylko po uprzednim umówieniu się - to już powinno nam dać do myślenia, że coś tu nie gra...
  • mcpato 27.11.14, 11:39
    niestety nie da się wszystkiego przewidzieć i z reguły tak działają firmy oszukujące - liczą na naiwność czy też uczciwość kupujących. Kolejnym faktem jest przesyłka pobraniowa które kosztuje 40 zł w tym sklepie - chciałam kupić za pobraniem ale ta cena mnie zniechęciła a tym samym połknęłam haczyk i teraz mam związane ręce. Ale ta sprawa to dla mnie priorytet bez względu na koszt, poświęcenie - poruszę niebo i ziemię aby zrobić krok ku wyeliminowaniu nieuczciwych sprzedających. jeśli komuś się wydaje, ze Policja nie wpłynie na odzyskanie moich pieniędzy ze względu na niską szkodliwość (niski koszt poniesionych kosztów), to oprócz Policji (czyli mojego pierwszego kroku w prawie sprawiedliwości) pójdę dalej po kolejne instytucje.
  • agdamolecha 03.12.14, 15:54
    Witam, u mnie identyczna sytuacja, zamówienie z 28 lipca, kupiony fartuch za 109,99 przysłali kompletnie inny niż w zamówieniu, oczywiście zamówienie opóźniało się przez problemy firmy kurierskiej, kiedy w końcu przyszedł okazało się że to nie ten , pani Katarzyna kazała przesyłać zdjęcia bo sama nie wiedziała jaki fartuch wysłała, odesłaliśmy fartuch we wrześniu, do tej pory zwrotu pieniędzy zero. Pani odbiera tylko telefony z innego numeru niż mój, po czym jak się przedstawiam i opisuję sprawę, pani się rozłącza. Twierdzi ze zgodnie z regulaminem sklepu zwrot pieniędzy został dokonany 30 dnia miesiąca. Myślę też że nielegalnie używają zdjęć fartuchów Hendsome and Benett ,podobno szyja fartuchy na ich licencji......czy ktoś wie gdzie i jak to zgłosić, kwota niewielka ale dlaczego miałoby to ujść im na sucho. Pierwszy raz w życiu jestem w takiej sytuacji, bardzo nieprzyjemne uczucie.
  • oleska81 04.12.14, 09:59
    zgłoś to na policję, ja tak zrobiłam
  • oleska81 04.12.14, 10:01
    A jak dostałaś fartuch to dostałaś jakiś paragon, fakturę? Masz dane tej firmy, nip?
  • agdamolecha 04.12.14, 12:42
    zamawiałam fakturę bo prowadzę działalność kulinarną, ale oczywiście przyszło bez faktury, zapłaciłam za kuriera a po 3 miesiącach przyszło zwykłym listem ekonomicznym, policja tu nic nie da- mała szkodliwość społeczna czynu, ale będę dzwonić po kolei: Miejski Rzecznik Konsumentów Kraków tel. 12 616 92 31, Federacja Konsumentów kraków 124226462, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, i jeszcze można to zgłosić do Europejskiego Centrum Konsumentów.
  • brzejacek12 04.12.14, 20:42
    skoro nie widnieje w ewidencji działalności gosp to skąd faktura ? brak nip regon leci na dziko , faktura zaksiegowana bezwartościowa swoją drogą proszę o nip sekretnego sklepiku z faktury to sprawdzimy czy jest vatowcem i dokonamy kontroli
  • brzejacek12 04.12.14, 20:46
    no i na fb nie ma sekretnego sklepiku ? swoją drogą czy znacie nazwisko właściciela lub sekretnej Pani Katarzyny?
  • oleska81 05.12.14, 10:17
    u mnie podpisywała się jako Katarzyna Pasterczyk.
  • margo23283 05.12.14, 10:25
    U mnie jako Katarzyna Kucharska.
  • 6sfinks6 07.12.14, 22:29
    Wpisując w wujka google wyszło mi coś takiego:
    who.pho.to/katarzyna_pasterczyk_kapp_media_katarzyna_pasterczyk/
    Podany na powyższej stronie numer telefonu jest identyczny jak ten podany na stronie Sekretnego Sklepiku (nazwa nabiera nowego znaczenia patrząc na opisywane sytuacje...).
    Wpisując znalezione 'KAPP Media Katarzyna Pasterczyk' pierwsza strona:
    www.gowork.pl/opinie_czytaj,824047 hmmm brzmi znajomo.
    Z powyższej strony mamy informację, że Pani posiadała również kancelarię.
    Wpisując 'Katarzyna Pasterczyk kancelaria' trafiamy do CENTRALNEJ EWIDENCJI I I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
    prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/SearchDetails.aspx?Id=5e55b325-f39d-4915-8992-98b051ac5b85
    I tym sposobem mamy NIP ukochanej Pani.
  • margo23283 08.12.14, 13:27
    Poczytałam sobie informacje o Pani i powiem Wam.....nie będę przeklinać. Może założyła sekretnysklepik.pl (w końcu zrozumiałam sens tej nazwy), żeby mieć na spłatę należności komorniczych. Najbardziej zadziwiające jest to, że nikt się tym nie zajął, a Pani KP vel KK oszukuje ludzi na legalu. Dzięki za te informacje- ja po adresie IP znalazłam, że na nim wiszą dwie strony: ten pseudo sklepik i właśnie jakiś magazyn, więc zgłupiałam trochę. Ale potwierdziłeś moje małe śledztwo. Idę dzisiaj na policję i przekażę im te dodatkowe informacje. Agdamolecha- co z tym DDTVN? Ja się zastanawiam jeszcze nad UWAGA lub Sprawa dla Reportera lub programem tego typu.
  • oleska81 08.12.14, 13:56
    Margo23283 jak bedziesz dzis na policji, dodaj także (efekty mojego weekendowego śledztwa), że domena fartuchy-kuchenne.pl jest zarejestrowana na home.pl Uprzedziłam już home.pl, że osoba fizyczna która założyła u nich domenę to oszust. Obiecali sprawdzić tą działalność. Ale to policja powinna odwiedzić home.pl w celu uzyskania informacji.
  • brzejacek12 11.12.14, 19:35
    serdeczne dzięki za nip i adres , oczywiście skarbówka będzie potrzebowała jedno i drugie , nie opodatkowany przychód i brak w zapłacie vatu to dla nich coś, a młyny US mielą powoli ale Państwo potrzebuje gotówki
  • oleska81 05.12.14, 10:20
    Może US mógłby dokonać tej kontroli mając tylko do dyspozycji numer konta na który wpłacaliśmy kasę?
  • margo23283 05.12.14, 10:27
    Właśnie na tej podstawie mogą dokonać tej kontroli. Ktoś musi być jego właścicielem przecież.
  • iwonaleska7 19.12.14, 08:18
    Oleska ale pierd....sz a co maja ci dowiezc za darmo? Przeciez wysylaja pracownika zeby ci to dowiozl prawda? benzyna, czas, miejsce dogodne dla ciebie. normalne ze doliczaja oplate. i co to ma byc dowod na szwindel jakis? to jest dowod na twoj brak logicznego myslenia i zdrowego rozsadku. ludzie zanim cos napiszecie zastanowcie sie! widac ze lazicie do kogos do pracy i nie macie pojecia jak sie prowadzi dzialalnosc.
  • agnieszkastefanik 05.02.15, 11:43
    Kupuje wiele przez internet i prawie w kazdym sklepie doliczaja za dostawe za pobraniem, to naturalne. Ja zamowilam w tym sklepie fartuch w krate i dostarczyli o czasie i bez problemow. Dziwie sie ze jest tu tyle anonimowych wypowiedzi. Przekonalam sie sama zamawiajac wszystko obylo sie bez problemow i watpie szczerze w te niepochlebne anonimowe wypowiedzi. Pozdrawiam i polecam ten sklep.
  • mcpato 28.11.14, 14:12
    ale są jeszcze strony na których sekretny sklepik istnieje i nikt nie wie tego co my już odczuwamy na własnej skórze...
    a oto one: pl.pinterest.com/pin/489133209502247150/
    i jeszcze na stylowi.pl należy wpisać magiczne -sekretne hasło: sekretny sklepik
    jest nawet zdjęcie szanownej Pani Kasi z którą podobno rozmawia się ale jest tylko pracownikiem-to też podobno, zachęcam: media-cache-ak0.pinimg.com/avatars/kasiaqbs_1388739440_140.jpg
  • 20matylda 01.12.14, 08:37
    Co wy opowiadacie. ja mieszkam w krakowie. zamowilam u nich trzy fartuchy w hm odstepie pol roku i raz bylo opoznienie ale podjechali przywiezli itd. nie chce mi sie w to wierzyc co piszecie.
  • 20matylda 01.12.14, 08:38
    A poza tym z tego co czytalam na FB otwieraja teraz niewielki sklepik czyc cos takiego jak showroom i tam pisza ze bedzie mozna podejsc przymierzyc zobaczyc. pozdrawiam.
  • margo23283 03.12.14, 12:41
    Dobre, serio dobre. Śmierdzi aż na kilometr, że to sekretnyklepik.pl vel fartuchy-kuchenne.pl sam sobie napisał post. Chyba po moim mailu o tym, że już w sieci krążą o was złe opinie. Jeśli rzeczywiście przeczytała to pani na ich FB to prosiłabym o jego podanie. Bo jakoś nie mogę go w ogóle zlokalizować.
  • iwonaleska7 19.12.14, 08:20
    Jedyna rozsadna babka! ja mieszkam pod Krakowem, zamowilam z mezem 6 fartuchow do naszej pracowni. w 3 dni mi ta Kasia je dowiozla, zrobila haft. Zaplacilam przy odbiorze. A Ci tu wesza i wesza. Co za kraj!
  • brzejacek12 19.12.14, 17:28
    to że mieszkasz pod Krakowem to ma być argument że Katarzyna jest uczciwa ?od września czekam na fartuch -prezent od mojej żony, nie dostałem fartucha ani zwrotu kasy, jedynie pogróżki mailem ,nie dostałem paragonu ani faktury ,jak prowadzisz firmę to wiesz że po max 7 dniach faktura zaliczkowa to obowiązek i nie fanzol głodnych kawałków o jej uczciwości, we wrześniu dostała wpłatę , a działalność nową rozpoczęła 15 października
    prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/SearchDetails.aspx?Id=19f839f5-36b8-4d75-9020-c2ce6fb95473
  • iwonaleska7 23.12.14, 19:08
    A ja dostalam fakture. Bez problemu. Od razu. Moim zdaniem uparles sie na kobiete. Chcesz za wszelka cene udowodnic ze masz racje. dzwine dla mnie jest ze uporczywie piszesz o tym tutaj. cos z toba chlopie ni eok.
  • brzejacek12 29.12.14, 20:01
    ze mną ok Kasiu wel Iwono , a jeśli Iwono to podaj kontakt to wytłumaczę osobiście ile osób zostało oszukanych a najlepiej od razu podam nr prowadzącego sprawę ze strony prawa , brak otwartego kontaktu uznam za to że miałem rację
  • iwonaleska7 15.01.15, 10:04
    Dzien dobry,

    podaj cwaniczku mail - to ci ptrzeslemy fakture od sekretny sklepik na zakupione 9 fartuchow do naszej piekarni, mieszakmy i mamy piekarnie w wadowicach i nie bedziesz sobie dzaidu ani mna ani wypowiedziami mojej zony mordy wycieral. przeczytalem twoje kometarze na temat tego sklepu i powiem ci jedno gosciu- lecz sie na glowe. nie wiem co ta kobieta ci zrobila i jak bardzo musiala ci zajsc za skore ale wiem jedno - komunistyczna wsza jestes.
  • brzejacek12 18.01.15, 14:24
    piekarnie w waszej miejscowości można zlokalizować, fakturę napisać ale burakiem się jest i basta , ja mam przelew który wysłałem a nie mam fartucha ani kasy ,ciekaw jestem dlaczego tak bronisz oszusta a może sam nim jesteś pisz, do prokuratury strasz policją bo i twoje IP można ustalić . na pytanie" nie wiem co ta kobieta ci zrobila? " odpowiadam OSZUKAŁA mnie i innych , a co do komunistycznej wszy? o co ho ? wiesz co to komunistyczna wsza ? jakbyś napisał kapitalistyczna to się zgodzę
  • lenka-30 03.12.14, 19:34
    Myślałam, że to może sporadyczny przypadek, ale widzę, że nie tylko ja mam problem z tą "firmą". Oczywiście zamówienie nie zostało zrealizowane, pieniądze do tej pory nie są zwrócone, a właścicielka upiera się, że przelew został zrobiony - każe śledzić konto. No nie wiem, może to ja mam problemy ze wzrokiem, bo żadnego przelewu nie widzę do tej pory.
  • brzejacek12 04.12.14, 20:35
    No nareszcie się ruszyło może teraz policja ruszy dupy do pani Katarzyny , zgłaszajcie na policję i do innych instytucji przed świętami trzeba innych ostrzec a ty 20Matylda do budy na bank masz na prawdę na imię Katarzyna
  • agdamolecha 05.12.14, 10:18
    Niestety w Polsce nie jest tak łatwo w takich sprawach, dzwoniłam wczoraj cały dzień do Miejskiego Rzecznika Konsumentów, Federacji Konsumentów, Stowarzyszenia Konsumentów Polskich - zajęte non stop lub nikt nie odbiera, dodzwoniłam się do Europejskiego Centrum Konsumenckiego i tam miły Pan powiedział że nie może mi pomóc bo rozwiązują tylko sprawy transkontynentalne, ale program DDTVN do którego napisałam chętnie podłapał sprawę i dziewczyny z redakcji zajmą się tą sprawą (czy mogę liczyć na wasze wsparcie?), poza tym poświęcę czas i przejadę się w najbliższym czasie do rzecznika konsumentów. Jeśli możecie piszcie maile do tego sklepu aby mieć dowody. Zgłaszam tez na policję im więcej nasz będzie tym szybciej zajmą się sprawą.
  • agdamolecha 05.12.14, 10:20
    Oczywiście że 20Matylda to Pani Katarzyna, nikt kto jest zadowolony ze sklepu nie szuka go po forach - banalne.
  • margo23283 05.12.14, 11:15
    Ja bardzo chętnie!!! Udzielę każdej pomocy i wsparcia, łącznie z udostępnieniem całej korespondencji i groźbami, które pani Katarzyna wystosowała wobec mnie.
  • pasi-konik123 29.12.14, 21:15
    ja po miesiącu dostałam badziewny fartuszek wart max 20 zł, nawet nie podobny do tego co zamówiłam. wysłany zwykłą pocztą a nie kurierem. odesłałam go ale wątpię, żeby ten adres był prawdziwy. pod koniec tygodnia wybieram się na policję w tej sprawie. będę wdzięczna za dodatkowe informację.
    tak mnie wkurzyła, że dzwonie do niej codziennie o 5 rano ale małpa nie odbiera!
  • pasi-konik123 30.12.14, 11:12
    pomocne informacje prosze na maila: sekretny-sklepik.oszukuje@.o2.pl
    moze warto spisac dane poszkodawanych i zaniesc taka liste, wtedy nie bedzie to juz traktowane jako niska szkodliwosc.
  • iwonaleska7 05.01.15, 12:44
    Czytam to i czytam i to jest MEGA przesada co ty piszesz! Zglaszam naruszenie do Gazeta PL i poinformuje wlascicicieli tego sklepu o tym wpisie. To jest mega ohydztwwo tak robic. Mam nadzieje ze zostaniesz ukarany za naruszenie dobr osobistych. Sami podpowiemy tym ludziom jak sie bronic i gdzie zglosic takich ludzi jak Wy. Polaczki prostaczki!
  • iwonaleska7 05.01.15, 13:02
    A moze warto puknac sie w glowe i przestac pisac nieprawde??? Kimkolwiek jestes - ZENADA!
  • iwonaleska7 05.01.15, 12:40
    A ja zamowilam w grudniu 6 fartuchow (do piekarni) model meski taki jasny z jasnymi wiazaniami za 38zl nie pamietam jak sie nazywa. Tkanina super, uszycie super. Alez klamiesz Pasi Koniku. Jak ci nie wstyd pisac o kims per "malpa" anonimowo! Zwykly hejter jestes!
  • kitapl 09.12.14, 14:31
    Post został usunięty przez adminów lub założyciela forum .
  • brzejacek12 11.12.14, 20:31
    radzę do skarbówki w te pędy , duża nieopodatkowana kwota nie ujęta w zeznaniu to nie lada atrakcja dla urzędników nazwisko i nip znacie Numer NIP 6611804305 więc na co czekacie nr konta wpłaty również DO DZIEŁA , my zgłosiliśmy w różne miejsca -powodzenia
  • brzejacek12 12.12.14, 09:27
    dzisiaj prokuratura rejonowa w Tczewie przysłała pismo o rozpoczęciu postępowania zgłaszajcie a może Katarzyna będzie ukarana
  • wanilka27 18.12.14, 11:04
    Witam. Wczoraj otrzymałam fartuszki. Są PRZEŚLICZNE!! Naprawdę warte swojej ceny. Niepowtarzalne, gratuluję pomysłu. Jeszcze chciałam dodać, że dopiero po otrzymaniu fartuchów znalazłam to forum i przeczytałam powyższe BEZMYŚLNE komentarze. Jedno co mi się nasuwa, wszędzie znajdą się zazdrośnicy i hejterzy. Mało jest pozytywnych opinii, bo nikomu nie chce się poświęcić minuty czasu, aby coś napisać jeśli wszystko poszło OK. Ludzie zrozumcie, że te fartuchy nie szyje maszyna, tylko zwykły człowiek. Nie otrzymacie fartucha z dnia na dzień, jak pewnie każdy by tak chciał. Tym bardziej, że jest teraz okres świąteczny i wszyscy robią sobie prezenty. Jeśli coś kupujecie na zamówienie, to chyba proste, że trzeba to robić z przemyślanym czasowym wyprzedzeniem. Nie raz czekałam, na jakąś przesyłkę kilka tygodni, bo jak każdy normalny człowiek potrafię zrozumieć, że oprócz mnie jest jeszcze setki innych klientów, i są różne trafy losu, gdzie np. paczka może zaginąć, kurier czy poczta jeszcze spowalniają cały proces dostarczenia. I jeszcze inne osobiste powody. Zanim coś napiszecie, mając na celu obrzucić kogoś błotem, kto wsadził trud w swoją pracę, zastanówcie się sto razy. Pozdrawiam i życzę więcej wyrozumiałości i cierpliwości.
  • wanilka27 18.12.14, 11:04
    Witam. Wczoraj otrzymałam fartuszki. Są PRZEŚLICZNE!! Naprawdę warte swojej ceny. Niepowtarzalne, gratuluję pomysłu. Jeszcze chciałam dodać, że dopiero po otrzymaniu fartuchów znalazłam to forum i przeczytałam powyższe BEZMYŚLNE komentarze i jedno co mi się nasuwa, wszędzie znajdą się zazdrośnicy i hejterzy. Mało jest pozytywnych opinii, bo nikomu nie chce się poświęcić minuty czasu, aby coś napisać jeśli wszystko poszło OK. Ludzie zrozumcie, że te fartuchy nie szyje maszyna, tylko zwykły człowiek. Nie otrzymacie fartucha z dnia na dzień, jak pewnie każdy by tak chciał. Tym bardziej, że jest teraz okres świąteczny i wszyscy robią sobie prezenty. Jeśli coś kupujecie na zamówienie, to chyba proste, że trzeba to robić z przemyślanym czasowym wyprzedzeniem. Nie raz czekałam, na jakąś przesyłkę kilka tygodni, bo jak każdy normalny człowiek potrafię zrozumieć, że oprócz mnie jest jeszcze setki innych klientów, i są różne trafy losu, gdzie np. paczka może zaginąć, kurier czy poczta jeszcze spowalniają cały proces dostarczenia. I jeszcze inne osobiste powody. Zanim coś napiszecie, mając na celu obrzucić kogoś błotem, kto wsadził trud w swoją pracę, zastanówcie się sto razy. Pozdrawiam i życzę więcej wyrozumiałości i cierpliwości.
  • 4trzyha 18.12.14, 12:14
    Fartuchy dotarły i wszystko gra, nawet się w czasie wyrobili. Co do hejtów poniżej, to ja obstawiam albo konkurencje, albo ból dupy = hejterów :) Ale mając do czynienia z różnymi ludźmi, stwierdzam, że większość ma makówkę i piasek w środku, zamiast mózgu, true story. Także serdecznie pozdrawiam! ;)
  • lenka-30 18.12.14, 21:46
    Ale większości osób chodzi o to, że właścicielka nie zwraca pieniędzy za anulowane zamówienia. Ma już za to sprawy karne - bo to zwykła KRADZIEŻ. Odnośnie czasu oczekiwania na fartuszki - skoro na stronie zapewniają o 7 dniowym czasie realizacji zamówienia to niech go dotrzymują, albo niech nie podają fałszywych informacji. Ja jako klientka nie będę zwracała uwagi na osobiste problemy Pani Kasi, bo w pracach i w interesach nikogo to nie obchodzi. A numery o zaginionych paczkach, nieuczciwych bankach i kurierach analfabetach to już znamy. Żałosna firma.
  • iwonaleska7 19.12.14, 08:26
    Kobieto o jakiej wiekszosci Ty piszesz przepraszam? Bo na pewno nie masz zgody aby wypowiadac sie za mnie i mojego meza! Wstydzilabys sie wypowiadac na temat tej kobiety. Zalatwiaj sprawe jak dorosly! Jak masz problem, zadzwon zapytaj dopytaj napisz mail. Te wypowiedzi i te szczucie to jest poziom 15 latkow.
  • iwonaleska7 19.12.14, 08:30
    I jeszcze jedno, kazda paczke mozna sprawdzic, kazda. a z bankami jak jest wiadomo, ja np wplacalam ostatnio w pko bp pieniadze potem sie okazalo ze to wcale nie pko bp tylko jakas agencja z szyldami pko bp i pieniadze utknely tam na kilka dni bo oni wysylaja jakos paczkami/skumulowane transze czy cos takiego. i co ? i od razu mam rozkrecac oferte ze ktos jest zlodziejem, oszustem czy cos? Wyluzuj i zalatw sprawe jak dorosly.
  • mcpato 11.12.14, 19:20
    Chciałabym poinformować wszystkich którzy zakupili jakiś produkt w Sekretny Sklepik.pl, że po:
    -58 dniach od złożenia zamówienia,
    - wysłaniu 17 maili (a otrzymaniu tylko automatycznej odpowiedzi ze skrzynki),
    - wykonaniu wielu telefonów z przeróżnych numerów i posunięciu się do ostrzeżenia o zgłoszeniu sprawy na Policję, do Urzędu Skarbowego oraz do Prokuratury,
    -nasłuchaniu się głodnych historyjek na temat nieuczciwych kurierów, powracających paczkach, nagrywanych rozmowach telefonicznych,
    - poinformowaniu wszelkich administratorów stron na których prezentowana jest ów firma o trudno-niemożliwych transakcjach trwających nawet 58 dni (!!!)
    -zorientowaniu się, ze na Kołłątajowskiej nie ma numeru 23; ponadto nikt nigdy nie słyszał ani o Sekretnym Sklepiku ani o jakiejkolwiek szwalni fartuchów ? wszyscy robią tylko wielkie oczy,
    -straceniu cierpliwości i zszarpaniu sobie nerwów, nieprzespaniu wielu nocy z powodu wewnętrznego buntu wobec bezsilności oraz naiwnej wierności w ludzką uczciwość,
    - zdaniu sobie sprawy, że nie posiadam żadnych konkretnych danych (nazwisko, nip, itd..) do wszczęcie postępowania
    -straceniu nadziei na otrzymanie fartucha za który zapłaciłam w dniu zakupu
    Stał się CUD: otrzymałam zamówiony przed 58 dniami Fartuch!
    (Mój fartuch ?szedł? do mnie 58 dni ci od Verna w 80 objechali świat ?)

    P.S. W zeszłym tygodniu koleżanka wykonała JEDEN telefon w mojej sprawie do Pani Katarzyny ? i o dziwo za trzy dni dostałam telefon z wiadomością o wysłaniu przesyłki i podano mi numer przesyłki.
  • brzejacek12 11.12.14, 19:36
    szczęściara-gratuluję
  • pasi-konik123 30.12.14, 11:26
    prosze o informacje ktore pomoga policji na sekretny-sklepik.oszukuje@o2.pl
  • oleska81 30.12.14, 11:39
    zgłoś po prostu swoją sprawę na policję. Ja wszelkie informacje pomocne przekazałam już policji i dostałam już pismo o wszczęciu postępowania.
  • ola3city 07.01.15, 15:41
    Kurcze, ale jestem głupia że nie czytałam tego wcześniej - tez mnie oszukała na 120 zł , shittttt, idę na policję :(
  • naiwna113 07.01.15, 19:56
    Ja czekam na przesyłkę od wrzesnia ,sprawę zgłosiłam na policję
  • ola3city 07.01.15, 23:17
    A jakie dane musiałaś na policji podać? Nie chcę chodzić 2 razy. Czy wystarczy adres sklepu, mail z numerem konta i potwierdzenie przelewu?
  • naiwna113 08.01.15, 07:35
    wydrukuj druk z internetu o popełnieniu przestępstwa internetowego,podaj wszystkie dane jakie posiadasz telefony, i-maile, nazwiska ,dowód zapłaty,całą korespondencję,i informację o forum jak zobaczą ,że cały czas przybywa oszukanych potraktują sprawę poważnie,podaj portal konsumenta tam są też ciekawe wpisy
  • iwonaleska7 15.01.15, 10:13
    Tu marek, maz iwony zeby nie bylo ze sciemnamy, z wadowic jestesmy bardzo znana piekarnia kto chce to znajdzie do rzeczy teraz - kretynko co ty a dlaczego ty sie nie podpsiujesz prawdziwym imieniem i nazwsikiem dziewczynko???? co wstydzisz sie?? robisz z kogos oszusta a sama sie ukrywasz????? chcesz na policje pisac? zlozylas reklamacje? napisalas o zwrot ? obowiazuje kazdego regulamin ktory podpisujecie!!!! Wezcie sie ludzie ogarnijcie bo jak czytam te brednie to naprawde noz mi sie w kieszeni otwiera. szukacie na sile i chcecie z kobiety oszustke zrobic, debilie nie wiecie ze ona jest tylko pracownikiem??? motoly jestescie. to nie jest zaden wal, przekret ani nic takiego i powiem wam jedno - wlasciciele tej firmy zlozyli z nasza pomoca zawiadomienie do prokuratury na te wasze wypociny, powiedzielismy im jak maja to zrobic bo sami mielismy taka nagonke. wiec strzezcie sie co piszecie bo suchej nitki na was nie zostawia za naruszenie dobr osobistych.

    pozdrawiam z przepieknych wadowic!!!!
  • naiwna113 15.01.15, 10:30
    Drogi Marku napisałam pismo o zwrot pieniędzy i czekam od kilku miesięcy ,a więc dobrze że zajmie się tym prokuratura i zobaczą ile osób jest oszukanych a to co piszesz sprawdż bo wygląda na to jesteś niedoinformowany lub jesteś Katarzyną? Na początek niech sekretny sklepik odda pieniądze wszystkim za dokonane przedpłaty a potem porozmawiamy i możesz mnie straszyć prokuraturą .Nikt nie pisze niczego co nie byłoby prawdą .
  • naiwna113 15.01.15, 13:15
    NO I DOSTAŁAM KOLEJNA GROŻBĘ- TERAZ OD MARKA ODNOSNIE SEKRETNEGO SKLEPIKU
    CIEKAWE KIEDY OTRZYMAMY WSZYSCY ZWROT PIENIĘDZY???????????????????????????????
    ZA NIE WYŁANE FARTUSZKI?????????????????????????????????????????????????????????????
  • kindziol 20.01.15, 15:25
    Ja czekam na swoje pieniądze od czerwca. Mam nawet podpisany protokół zwrotu towaru. Sklep najpierw starał mi się wmówić, że pieniądze lada moment przyjdą, potem, gdy napisałam niepochlebny komentarz na facebooku zaczęto mnie straszyć a na koniec niejaka Pani Księgowa pisała mi maile, że pieniądze zostały zwrócone (oczywiscie nie zostały, a sklep nie przesłał potwierdzenie przelewu mimo moich próśb). Sprawę zgłosiłam do Rzecznika Praw Konsumentów już jakiś czas temu. Nie liczę niestety, że uda mi się odzyskać pieniądze :( ... To jest jakieś jedno wielkie oszustwo!

    --
    www.kobietykrakowa.pl
  • the_watcher 14.01.15, 18:31
    Po miesiącu oczekiwanie na zamówione fartuchy oraz którymś kolejnym telefonie (nieodebranym) i e-mailach (ostatnim z żądaniem zwrotu zapłaty), otrzymałam odpowiedź na takim poziomie, cytuję:

    >>"Szanowna Pani - nie bede sie odnosic do Pani maila. Jest Pani
    niepowazna.Proponuje korzystac z wlasnego rozumu. Ja rowniez moge za chwile
    napisac w internecie na temat Pani dzialanosci kilkanascie maili i poprosic
    znajomych aby dopisali cos od siebie. Czy bedzie to zgodne z prawda?
    Jak wspomnialam, prosze korzystac z wlasnego rozumu i mnie bezpodstawnie nie
    obrazac!
    Pani przesylka nieodebrana wrocila do nas w dniu 12 stycznia 2015. Prosze
    zatem sie okreslic czy mamy wyslac ja ponownie czy zrobic zaplanowany zwrot.
    Sprawdzilismy w systemie ze zglosila Pani zwrot ktory aktualnie jest w
    realizacji."<<

    Dodam, że mieścimy się nieopodal poczty i pracujemy codziennie, nawet w niedziele i święta i nie ma możliwości niedoręczenia do nas przesyłki z innego powodu niż wadliwy adres.. Więc uznaję takie tłumaczenie za czystą konfabulację i polecam, niedoszłym klientom, trzymać się z daleka od firmy sekretnysklepik.pl a.k.a. fartuchy-kuchenne.pl/ !!!
  • naiwna113 15.01.15, 07:25
    Pani Katarzyna mówi wszystkim ,że paczki wracają a grożby stosuje wobec wielu klientów.
    Mnie straszyła ,że wyciągnie wobec mnie konsekwencje prawne PONIEWAŻ
    ŻĄDAM ZWROTU SWOICH PIENIĘDZY -CO ZA TUPET- /zgłaszajcie sprawę na Policję im więcej zgłoszeń tym lepiej/
  • olidja 21.01.15, 10:39
    W poniedzialek wieczorem zlozylam zamowienie na fartuch za pobraniem, napisalam maila z zapytaniem czy dotrze w tym tygodniu. Odpowiedz dostalam we wtorek rano, ze fartuch bedzie w srode. Dzis sroda ,o 9 rano kurier przywiozl fartuch:) pozdrawiam
  • the_watcher 21.01.15, 14:05
    No to ja dodam dla równowagi, że wczoraj złożyliśmy zawiadomienie na policję, ponieważ fartuchów ani pieniędzy nadal nie ma. Niestety trzeba swoje odstać bo policja niezbyt chętnie przyjmuje zgłoszenia, ale jak się nie ustępuje to nie mają wyboru, muszą rozpocząć dochodzenie. W końcu firma posługuje się numerem telefonu, nawet jeśli pre-paid to można ustalić skąd i dokąd dzwonią. Ta sama sprawa dotyczy adresu e-mail, który łączy się z określonego adresu IP, przypisanego do konkretnej osoby. Firma ma konto bankowe, policja ustali na kogo jest zarejestrowane. Podobnie z adresem pocztowym.
    Policjant zasugerował, że najczęściej tego typu firmy działają na podstawie kradzionych dokumentów lub podstawionych "słupów", jednak w końcu muszą wejść w posiadanie skradzionych środków i to też można wytropić.

    Bardzo ważne żeby jak najwięcej pokrzywdzonych osób zgłaszało sprawę na policję, bo przy systemowym oszustwie, używają innych środków w śledztwie.
  • agnieszkastefanik 05.02.15, 11:50
    To co robisz jest glupie. I ciebie nalezy zglosic na Policje. Po pierwsze wypowiadasz sie anonimowo co w ogole cie wyklucza jest chodzi o wiarygodnosc a po drugie gdybys faktycznie cokolwiek tam zamawial wiedzialbys ze to co piszesz jest glupie i nieprawdziwe. Ja tam zamawilam jak napisalam wyzej do tej całej oleskiejcos tam. Nie mialam z nimi zadnych problemow. Poprosili mnie o wyrazenie opinii wiec to robie, bo czemu nie. Chcesz fakture, dane czy cokolwiek podaje Ci moj mail: aga14141@gmail.com zrobie Ci skan.
  • naiwna113 05.02.15, 12:38
    nie broń oszustów ,gdyby nie było sprawy nie zajęła by się tym prokuratura ,oszukanych
    jest mnóstwo najpierw rozeznaj się w spawie a potem broń chyba że jesteś z sekretnego
    sklepiku,tak ona używa różnych sposobów żeby zmylić poszkodowanych łącznie z grożbami
    mam to na piśmie w e-mailach. a co do faktur pani Katarzyna założyła firmę KAPP DOPIERO
    W PAŻDZIERNIKU 2014 a poszkodowani zgłaszają się od czerwca- i co ty na to?
  • kamil2423 02.03.15, 18:35
    Treść postu jest niedostępna.
  • michalszymczakradcaprawny 13.03.15, 10:34
    Szanowny Panie, Szanowny Państwo - wobec rozpowszechniania na tym forum nieprawdziwych oraz naruszających dobra osobiste informacji - dotyczących moich Klientów: Fartuchy-kuchenne.pl - uprzejmie Państwa informujemy iż składamy indywidualne pozwy przeciwko każdemu kto narusza prawo, godzi w dobre imię firmy oraz przyczynia się do rozpowszechniania nieprawdziwych informacji. Odpowiednie wnioski o ustalenie Państwa tożsamości zostały złożone. O czym w dniu dzisiejszym poinformowaliśmy Administrację oraz Właścicieli tego forum.

    Z poważaniem

    Michał Szymczak
    Radca Prawny
  • ola3city 13.03.15, 11:49
    Szanowny Panie Radco Prawny,

    w związku z tym, iż Pana klientka nie zobowiązuje się ze swoich zobowiązań finansowych w stosunku do mnie (około 100zł) uprzejmie proszę o podanie nr telefonu pod którym można się z Panem kontaktować w celu wyjaśnienia tej kwestii.

    A. Dudkowska
  • ola3city 13.03.15, 11:51
    pomyłka - oczywiście "nie wywiązuje się "
  • naiwna113 13.03.15, 12:10
    SZANOWNY PANIE,PROSZE NIE STRASZYĆ OSÓB ,KTÓRE SZUKAJĄ POMOCY NA FORUM
    CZY UWAZA PAN ,ŻE TYLE OSÓB KŁAMIE???, PROSZĘ O PODANIE NR TELEFONU
    SKONTAKYUJĘ SIĘ Z PANEM I CHETNIE UDOSTĘPNIĘ WSZYSTKIE DOKUMENTY ODNOŚNIE
    SEKRETNEGO SKLEPIKU . SZANOWNY PANIE Z RACJI WYKONYWANEGO ZAWODU Z PEWNOŚCIĄ PAN WIE,ŻE POLICJA I PROKURATURA NIE ZAJMUJĄ SIĘ NIE ZASADNYMI
    SPRAWAMI. DZIĘKI NIM SEKRETNY ZOSTAŁ ZMUSZONY DO ODDANIA PO PÓŁ ROKU MI PIENIĘDZY.
  • xvickix 23.03.15, 17:20
    Szanowny Pani w ogolę nie odniósł sie Pan do zarzutów jakie są stawiane na owym forum co wskazuje, że niema Pan jak bronić Pańskiego klienta - pieniądze od klientów pobrane, przesyłki nie dotarły, zwrot kosztów również, telefon nie odpowiada, mail nie dochodzi.

    Drodzy klienci współczuje Wam, na moje szczęści tylko złożyłam zamówienie za pobraniem. To co mnie zaskoczyło to fakt, że za pobraniem doliczyli dodatkowo 20zł więc postanowiłam napisać do nich ale maile nie dochodziły, na telefon nikt nie reaguje i tym sposobem znalazłam się na tym forum. Dzielenie się wiedza jak widac jest bezcenne. Powodzenia.
  • joltur 11.03.15, 15:47
    Sprawy takie trzeba zgłosić na policję, gdyby ktoś wcześniej to zrobił - to usunęliby ten sklep i ja i wiele innych osób nie nabrałoby się!!!!!
  • zimoch17 18.03.15, 21:38
    Witam juz od 3 tygodni czekam na dostarczenie az 5 fartuchow kosmetycznych. czytajac opisy nie mam juz zadnych watpliwosci co sie z nimi stalo...i ze raczej ich nie otrzymam...czytajac wasze historie, to tak jak czytalabym swoja...powiedzcie, czy ktoremus z Was udalo sie odzyskac pieniadze? ja moge Was wesprzec? Mail podany wyzej chyba nie jest poprawny, bo nie dochodza maile. Prosze o kontakt i pomoc! Jutro zglaszam sprawe na policje.
  • the_watcher 24.03.15, 20:18
    Zgłaszaj koniecznie, bo to jedyne co można zrobić obecnie. Do prokuratury ani sądu nie złożysz bo niezbędne jest policyjne dochodzenie. Nasze (po 6 tygodniach jest mocno zaawansowane) aż byliśmy zdziwieni, że policjanci z taką energią zabrali się za sprawę!
    Wiemy, że przynajmniej 5 komisariatów prowadzi sprawę wspomnianej oszustki. Wiemy gdzie przebywa, wiemy że adres sklepu w Krakowie jest fikcyjny, nawet wiemy ile ma punktów karnych i gdzie je zdobyła (jest bardzo mobilna). Informacji jest dużo więcej, ale kart nie będę wykładać - zrobi to policja w odpowiednim momencie.
    Powodzenia wszystkim oszukanym przez Katarzynę P. vel sekretny sklepik!
  • michalszymczakradcaprawny 25.03.15, 16:57
    Szanowny Panie, zalecam szklankę zimnej wody oraz lekturę: Art. 212 Kodeksu Karnego. Nieznajomość prawa szkodzi.

    Z poważaniem

    Michał Szymczak
  • naiwna113 25.03.15, 18:12
    Radca Prawny MIchal SZymczak, ??? Szukałam takiej osoby i nie znalazłam??? Prosiłam o podanie namiaru i nic ,bo mam dużo do opowiedzenia na temat sekretnego sklepiku i KAtarzyny P. dziwne,ze PRawnik broni oszustki ,gdzie policja i prokuratura prowadzi nie jedna sprawę.
    Nie dajcie sie zastraszyć , każdy ma prawo do odzyskania swoich pieniędzy i nie rozumiem co robi prawnik na forum broniąc taka osobę od tego jest SAD. A jeszcze jedno ,KAtarzyna P. Używa rożnych sposobów żeby zastraszyć poszkodowanych, wiem doświadczyłam to na własnej skórze.
  • michalszymczakradcaprawny 26.03.15, 12:32
    Szanowna Pani, właściciele sklepu nie muszą uciekać się do tak prymitywnych sposobów jak Pani opisuje. Nie ma takiej potrzeby. Nie ma również zgody ani Właścicieli ani mojej na bezpodstawne zarzuty oraz naruszanie dóbr osobistych i dobrego imienia firmy m.in. przez takie wpisy. Jeśli zamówienie nie zostało zrealizowane, zwrot nie został dokonany - macie Państwo jak najbardziej prawo do dochodzenia swoich roszczeń. Zgodnie z prawem. Konsekwencje działań ponoszą obydwie strony.

    Z poważaniem

    Michał Szymczak
    Radca Prawny

  • naiwna113 26.03.15, 12:57
    ZARZUTY BEZ PODSTAWNE NIE SĄ, A KONSEKWENCJE PONOSI WYŁĄCZNIE OSOBA KTÓRA
    PRZYWŁASZCZYŁA PIENIĄDZE INNYCH I NIE DOSTARCZA TOWARU MAJĄC STRONĘ SKLEPU
    OFERUJAC TOWAR- CHYBA PAN TO WIE A MOŻE PANI KATARZYNO TO WIE .

  • naiwna113 26.03.15, 12:59
    JESZCZE JEDNO ,PRYMITYWNE SPOSOBY TO PRZYWŁASZCZANIE PIENIEDZY INNYCH
  • the_watcher 26.03.15, 23:22
    Relax... Nie stresuj się! Jestem przekonany, że polemizujesz z Katarzyną P., występującą na forum w wielu postaciach, między innymi pod postacią nieistniejącego "radcy".
    Choć policja doradza żeby nie zakładać pozwu zbiorowego (z racji małej praktyczności rozwiązania - trzeba dojeżdżać do odległej komendy, a potem do odległego sądu) to jednak rozważam zorganizowanie konsolidacji naszych spraw przeciwko Katarzynie P., najlepiej przez Komendę Wojewódzką Policji w Krakowie lub Warszawie.
    Piszcie tu na forum czy by Wam to odpowiadało, jedyny minus - trzeba liczyć się z kilkoma dojazdami. Kosztami procesowymi będzie można obciążyć później pozwaną.
  • joltur 27.03.15, 06:25
    Wczoraj dostałam piękny fartuszek . Na przesyłkę czekałam prawdę mówiąc długo, bo zamówienie było z 22 lutego. Czas realizacji zbyt długi i niezgodny z regulaminem, bo w regulaminie jest zapisane że przesyłka powinna dotrzeć w terminie nie dłuższym niż 30 dni. Chyba to warto przeczytać zanim zaczniemy się denerwować. Mam nadzieję, że wszystkie zamówienia będą zrealizowane, a w handlu jak w życiu- czasami są problemy. Bądźcie dobrej myśli, a Pani Kasia pewnie wyciągnie z tego jakieś wnioski, bo jej fartuchy są NAJPIĘKNIEJSZE!!!! Dajcie Jej szansę!
  • michalszymczakradcaprawny 27.03.15, 12:32
    Szanowny Panie, zapraszam zatem do złożenia pozwu zbiorowego, jeśli tylko istnieją ku temu przesłanki. W co mocno i z całą stanowczością wątpię. Polska to wolny, demokratyczny kraj w którym każdy ma prawo do wyrażenia własnej opinii, poglądów i do dochodzenia swoich praw. Na szczęście dla mojego Klienta wszystko odbywać się musi w ramach tegoż prawa.

    W Pana przypadku byłby ostrożny z wypowiedziami na temat działania Policji. Bardzo ostrożny.

    Z poważaniem

    Michał Szymczak
    Radca Prawny



  • prawy_radca 27.03.15, 13:39
    Pokrzywdzeni nie wysnuwają bezpodstawnych zarzutów Panie Radco Prawny. Są gotowi do konfrontacji i sprawdzenia tego- inaczej nie zgłaszaliby swoich spraw na Policję :) W ogóle Pana aktywność w tym miejscu powinna chyba ograniczyć się najwyżej do pierwszego wpisu, czyli:

    „Szanowny Panie, Szanowny Państwo - wobec rozpowszechniania na tym forum nieprawdziwych oraz naruszających dobra osobiste informacji - dotyczących moich Klientów: Fartuchy-kuchenne.pl - uprzejmie Państwa informujemy iż składamy indywidualne pozwy przeciwko każdemu kto narusza prawo, godzi w dobre imię firmy oraz przyczynia się do rozpowszechniania nieprawdziwych informacji. Odpowiednie wnioski o ustalenie Państwa tożsamości zostały złożone. O czym w dniu dzisiejszym poinformowaliśmy Administrację oraz Właścicieli tego forum.

    Z poważaniem

    Michał Szymczak
    Radca Prawny”

    Czemu Pan bawi się w radcę prawnego ludzi tutaj piszących? Pan twierdzi, że Klientka nie złamała żadnego przepisu, a reszta- że owszem i mają na to dowody. Pana udzielanie się na tym forum jest więc trochę bez sensu.

    Pozdrawiam.
  • katie1608 30.03.15, 08:16
    Ja chętnie dołączę się do pozwu zbiorowego. Proszę o kontakt katie1608@tlen.pl
  • agnia45 20.07.15, 18:42
    robimy coś z tym oszustem?? a.jelen@op.pl
  • agnia45 20.07.15, 18:46
    a czyli to oszustwo na większą skalę.Teraz w Ostrowcu Swiętokrzyskim jest siedziba .Na faruchach,kto by pomyślał...
  • zenobi11 10.04.15, 10:05
    Znajomy miał podobną sytuację, tyle ze z firmą z innej branży. Zgłoszenie na policję pomogło ...

    --
    Delektuj się smakami!

    ffstore.pl
  • gosiawamp 18.04.15, 10:21
    Ja również miałam nieprzyjemność zamawiać u nich
  • gosiawamp 18.04.15, 10:24
    Pan radca prawny chyba jest w rzeczywistości właścicielką sklepu, nie sądzę żeby radca był tak prymitywny. Te wypowiedzi są śmieszne. Ludzie nie pisaliby gdyby sklep był w porządku. Każdy ma prawo opisać swoją sytuację. Wychodzi na to, że najlepiej byłoby się nie odzywać i machnąć ręką, ponieważ pani właścicielkę pomawia się bez żadnego powodu ( haha)
  • carinam 12.05.15, 15:30
    Ktoś wie, czy oni jeszcze prowadzą działalność?, szukam Katarzyny P. od jakiegoś czasu, a numer tel. nie odpowiada....nieźle kolejny "byznes" kasi, który służy tylko oszustwom.
  • marymargo 16.07.15, 11:59
    Witam, jestem kolejną ofiarą, żałuję że nie przeczytałam tego wcześniej, dużo zamawiam w internecie ,ufam sklepom i nigdy mnie nie oszukano. Oczywiscie wysyłam info na wcześniej podany mail, czekam na fartuch prawie dwa miesięcy.. Ta osoba musi być pokarana.
  • marymargo 16.07.15, 12:27
    Na wskazany mail nie dochodzą moje listy, prosze o podanie prawidłowego adresu, jeśli on jeszcze istnieje.
  • kasiafartuchykuchenne 23.07.15, 18:51
    Szanowni Panstwo, wszelkie informacje prosze nadsylac na adres: zamowienia@fartuchy-kuchenne.pl lub zamowienia@sekretnysklepik.pl. Sklep jest dostepny od pon do pt w godz 10ta - 15ta. Prosze sprawdzic wpisany adres, moze jest jest blad w adresie, moze program pocztowy wpisuje (z pamieci) bledny adres. Codziennie korespondencja mailowa do nas dociera i od nas wychodzi. Pozdrawiam.
  • kasiafartuchykuchenne 23.07.15, 14:26
    Dzień dobry. Nazywam się Katarzyna Pasterczyk i jestem właścicielką sklepu Fartuchy-kuchenne.pl (co mozna przeczytac w regulaminie sklepu na jego stronie www). To będzie pierwszy i jedyny mój osobisty komentarz na tym forum dotyczący mojego sklepu: Szanowni Państwo: czytajcie regulamin, odbierajcie przesyłki na czas, informujcie mailem (!!!) jesli przesyłka nie dociera, informujcie o rezygnacji i przestańcie doszukiwac sie drugiego dna. Każdą sytuacje da się wyjaśnic w sposob cywilizowany, bez obrzucania sie błotem, oskarzeniami, wyzwiskami i pomównieniami. Zwłaszcza anonimowo. Dzieki Waszej dzialanosci i ku uciesze niektorych z Was - tlumaczyłam sie nie raz w różnych instytucjach. Wszystkie kwestie udało sie wyjasnic. Wiekszosc pomowien jest bezzasadna. Niestety podajecie wybiorcze informacje wprowadzajac w blad np. policje. i to ma swoje konswkwencje. Jeśli bład leżal po stronie sklepu, zwracamy naleznosc. Chętnie udzielam informacji na temat zamowienia oraz dostepu do dokumentacji. Co nie zostało wyjasnione, zostanie wyjasnione pod waruniem ze bedziemy o tym wiedziec od Was. Droga mailowa. Tym ktorzy mnie "szukaja" a nie moga znalezc - podpowiadam: telefon jest dostepny na stronie sklepu, jest rowniez adres mail - zachecam do kontaktu. Jestem dostepna. W temacie prosze wpisac moje imie i nazwisko. "Nnonimowo hejtujacym" i nakrecajacym dyskusje dziekuje za cenna nauke pokory i wytrwalosci w dazeniu do celu. I zapraszam na zakupy. Za pobraniem. Nic tak nie zamyka klamliwych ust jak widok kuriera z przesylka ode mnie. Pozdrawiam.
  • agnia45 23.07.15, 15:33
    Ja otrzymałam swoją przesyłkę po miesiącu od zamówienia.Kontakt ze sklepem nie był łatwy,telefonu nikt nie odbierał,Na szczęście się wyjaśniło i fartuszek jest super.Jeśli sklep poprawi serwis ,to polecam ,bo wyrób ekskluzywny.
    Agnieszka Jeleń
  • kasiafartuchykuchenne 23.07.15, 17:02
    Dziekuję Pani Agnieszko!
  • kasiafartuchykuchenne 23.07.15, 16:58
    Poniewaz admin skasowal moj poprzedni post z godz 14tej z minutami - wpisuje go jeszcze raz .
    Dzien dobry, nazywam sie Katarzyna Pasterczyk i jestem wlascicielka sklepu internetowego fartuchy-kuchenne.pl, co mozna przeczytac w zakladce regulamin na stronie sklepu. To bedzie moj jedyny, pierwszy i ostatni osobiscie zlozony wpis na tym forum dotyczacy mojego sklepu. Szanowni Panstwo: czytajcie regulamin, odbierajcie przesylki na czas, informujcie o zmianie adresow doreczen, odbierajcie telefony od kurierow i informujcie nas mailowo (nie telefonicznie!!!) o anulacji, zmianach doreczen, reklamacjach, zwrotach itd. Wszystkie sprawy staram sie wyjasniac na biezaco i w miare preznie. Nie zawsze jest to mozliwe tak szybko jakbyscie tego sobie zyczyli ale doba ma tylko 24h. Przesylki staramy sie doreczac w terminie. Zdarzaja sie przesuniecia o ktorych staram sie informowac.Jesli przesylka do Was nie dotrze na czas - informujcie!!! Ja tego nie wiem ze kurier Wam paczki nie doreczyl albo jej nie doreczyl bo nikogo nie bylo pod wskazanym adresem (choc twierdzicie i zarzekacie sie ze byl). Nie jest moim interesem ponowna wysylka ani zwrot PONIEWAZ ZA TO PLACE! Ja za to place nie Wy! Kazde nieporozumienie czy watpliwosc mozna wyjasnic bez obrzucania sie blotem, bez grozb, hejtowania w necie. Kazda. Pod warunkiem ze zglosicie to mailem! Chetnie udostepniam dokumentacje zwiazana z zamowienien. Chetnie odpowiadam na pytania i wedruje na policje poniewaz udzieliliscie nieprawdziwych lub wybiorczych informacji na temat zamowienia. Wprowadzanie w blad m.in. policji wiaze sie z konsekwencjami dla Was. Miejcie to na uwadze. Wszystkim podkrecajacym te dyskusje i insynuujacym, pomawiajacym i wypisujacym pod moim adresem inwektywy - dziekuje za nauke pokory i wytrwalosci w dazeniu do celu. Tym ktorzy "szukaja mnie" dziwie sie ze posiadajac nr tel i mail z mojej strony www nie pokwapili sie ze mna dotychczas skontaktowac. Zapraszam , jestem dostepna. Jesli zlozone przez Was zamowienie nie zostalo wg Was zrealizowane lub macie problem z tym zwiazany - napiszcie prosze mail: zamowienia@fartuchy-kuchenne.pl wpisujac nr zamowienia. GWARANTUJE Wam kontakt w ciagu 24h i wyjasnienie watpliwosci. Hejterow i admina ktory wykasowal moj poprzedni post (jakim prawem?) zapraszam na zakupy. Za pobraniem. Nic tak nie zamyka ust jak widok kuriera z przesylka ode mnie. A w paczce prawdziwy piekny fartuch (pozdrawiam serdecznie p. A. Jelen i dziekuje!!! Pozdrawiam wszystkich! Katarzyna Pasterczyk
  • the_watcher 23.07.15, 23:35
    Jeśli pani oświadczenie, o zamiarze prowadzenia biznesu w sposób uczciwy brać za dobrą monetę, to proszę o podanie fizycznego adresu przedsiębiorstwa gdzie można Panią zastać. Tak, firmy są zobowiązane do ujawniania swoich PRAWDZIWYCH danych, klientom wręcz odwrotnie, przysługuje prawo do ochrony ich danych. Na ten moment nie podała Pani nic więcej, niż jest w CEIDG (poza nieaktualnym adresem: policja twierdzi, że firma Kappa Katarzyna Pasterczyk pod adresami ul. Stanisława Przybyszewskiego 17B, 30-128 Kraków; rynek Dębnicki 6 lok. 1, 30-319 Kraków; ul.Świętokrzyska 14, 27-400 Ostrowiec Św. - NIE ISTNIEJE).
    Od ubiegłego roku, do dzisiaj nie został przesłany ani towar, ani nie zostały zwrócone pieniądze.
    Jak wspomniałam, mieścimy się nieopodal poczty i pracujemy codziennie 7 dni w tygodniu w godz. 9-20, doręczycieli znamy po imieniu - nie ma możliwości niedoręczenia do nas przesyłki pocztowej.

    Jakby ktoś chciałby zapoznać się ze sposobem prowadzenia poprzedniej działalności przez panią Katarzynę, może poczytać tu (i na innych forach też): www.gowork.pl/opinie_czytaj,824047#
    Do złudzenia przypomina to szarpanie się nabitych w butelkę, przy okazji obecnego pomysłu z atrakcyjnymi fartuszkami...

    Nota bene, fartuszki są atrakcyjne (na ilustracjach), bo żywcem pokopiowane z Internetu (wystarczy wkleić adres dowolnego zdjęcia ze sklepiku do TinEye.com, to tak dla dociekliwych). Rezultaty wyszukiwania dostępne 72 godziny, potem sprawdzajcie sami:
    www.tineye.com/search/98730a533f86d9094a6434318eb2516af42e1759/
    www.tineye.com/search/15d11cbcd6ac8b904c125692ad5780a7af9c9215/
  • kasiafartuchykuchenne 24.07.15, 18:34
    Szanowny Panie, pelne dane firmy, jej siedziba i wszystkie informacje sa zamieszczone w Cedig. Policja potarfi korzystac z tego narzedzia. Prosze im zaufac. Rozumiem ze moja wypowiedz z dnia wczorajszego bardzo ugodziła Pana ego i naruszyła Pana teorie.

    Jesli rzeczywiscie Pan u mnie cokolwiek zamawial, gwarantuje ze mamy na to pelna dokumentacje i kazde nieporozumienie jestesmy w stanie w bardzo szybkim czasie wyjasnic. Prosze sie z nami skontaktowac. Zapraszam.

    Powazny czlowiek nie zajmuje sie udowadnianiem swoich racji piszac anonimowo w sieci, ale dochodzac swoich praw w zyciu realnym. Jesli popelniamy jako sklep blad, ja jako wlascicielka za to ponosze pelna odpowiedzialnosc. W kazdym zakresie. Zatem jesli popelnilismy zaniechanie realizujac Pana zamowienie - wyjasnie je osobiscie. Prosze sie z nami skontaktowac. Zapraszam.

    Nota bene - Fartuchy sa rzeczywiscie bardzo ładne , uszyte z czystej bawełny, uszyte w Polsce, przez wykwalifikowane szwaczki. W wiekszosci projektowane przeze mnie. Chronione prawami autorskimi. Ciesza sie duza popularnoscia , rowniez poza Polska. Chetnie przeslemy Panu egzemplarz probny, aby mogl Pan sie naocznie sam przekonac. Watpie jednak aby Pan mial na tyle odwagi aby sie ujawnic.

    Konczac definitywnie watek - pozdrawiam i zapraszam.
  • agnia45 20.07.15, 18:41
    hej a może weżmy się i zróbmy coś z tym,bo posty są od kilku lat ,a sklep dalej naciąga.Zbieram chętnych do działania ,policja ,u s. itd.
  • naiwna113 24.07.15, 13:24
    O! Pani Katarzyna nadal wmawia klientom ,że nie umieją czytać regulaminu i nie potrafią
    wpisać swego adresu- STARA ŚPIEWKA
  • naiwna113 24.07.15, 13:30
    PO PÓŁ ROKU OD WPŁACENIA PIENIĘDZY ZGŁOSIŁAM SPRAWĘ NA POLICJĘ ,
    ODZYSKALI MOJE PIENIĄDZE , RADZĘ ZROBIĆ TO SAMO, PONIEWAŻ DAŁAM SIĘ NABRAĆ
    W ROKU 2014 I NADAL P.KATARZYNA MA JAKIŚ PROBLEM
  • the_watcher 24.07.15, 17:09
    Naiwna113, czy możesz podać jakiś kontakt do siebie,
    albo napisać do mnie (mój nick @ domena gazety).
    Chętnie wymienię się doświadczeniami w egzekwowaniu należności przez policję/sąd od Katarzyny P.
  • kasiafartuchykuchenne 24.07.15, 18:09
    Szanowna Pani naiwna113 i Panie the_watcher - dziekuje za wyrażenie opinii, niestety nic ona nie wnosi. Pokazuje tylko jak Panstwo podkrecacie dyskusje o niczym i podsycacie hejt. Proponuje bezposredni kontakt i rozmowe o konkretach: nr zamowienia, dane zamawiajacego i jaki jest problem. I prosze do mnie sie nie zwracac per p. Katarzyna bo nie jestem ani Wasza Kolezanka ani Znajomą i nie zycze sobie takich zazylosci z osobami ktore mnie pomawiaja i obrazaja publicznie , sami ukrywajac sie. Prosze Policji w to nie mieszac, Panowie maja doswiadczenie i doskonale wykonuja swoja prace. Dzieki temu wszystkie naciagane sytuacje sa wyjasniane na biezaco, weryfikowane a osoby wprowadzajace w bład Policje beda ponosic zgodnie z prawem - konsekwencje. Nie musze nikomu nic wmawiac, i nikt niczego nie musi odzyskiwac. Wystarczy mowic prawde, przedstawic dokumenty i zycie staje sie prostrze. Piszcie Panstwo prawde. Tym samym koncze dyskusje. Nie bede Panstwu wiecej odpowiadac. Zapraszam do kontaktu telefonicznego i mailowego na adresy wskazane na stronie glownej fartuchy-kuchenne.pl
  • poszukiwana-oszustka 10.09.15, 18:50
    Wielmożna pani Katarzyno .... pani nie tylko oszukuje klientów jak równiez pracowników . Powinna Pani pisać poematy o sobie swojej pracy i swoim życiu ,ma pani wspaniałą wyobraznie i wspanialy styl jezykowy na pewno w tym temacie bedzie Pani odnosic sukcesy i miec sporo czytelników. Ludzie którzy piszą negatywnie o Pani działanosci maja w 100% rację ) Powodzenia per Pani Katarzyno
    pozdrawiam nie podpisuje sie ponieważ doskonale Pani wie kogo pani oszukała
  • kass28zloo 11.09.15, 11:36
    aaa i istotne info - brak faktury czy tez paragonu, w regulaminie napisane ze prześlą mailem ale jakoś nic nie doszło. Firma nazywa się KAPPA Katarzyna Pasterczyk
  • emilka806 31.01.16, 12:14
    ja również odradzam, zapłaciłam z góry niby 48 h od płatności wysyłają, mineło ponad 13 dni, napisałam na maila cisza, zadzwoniłam poczta głosowa, napisałam na ogólnym na fb od razu reakcja. Niby kurier u mnie był 3 razy, taka wtopa sklepu ze kurier na moim rewirze to moj dobry znajomy bo to dpd i nie bylo paczki nawet w sortowni, poprosilam o nr przewozowy paczki cisza, tlumaczyla sie ze paczka juz do niej wraca, a na to ze kurier dpd to moj kumpel odwrocila kota ogonem że wysylaja roznymi kurierami , choc w regulaminie na stronie, w zakladce dostawa jak wol podkresla ze tylko dpd wysyła. napisalam ze chce zwrot kasy, jak w ciagu 3 dni nie bedzie pojde z tym na policje, bylo nie bylo 114 zł to nie są grosze...a to jest oszustwo.
  • emilka806 31.01.16, 16:07
    zapraszam do wątku na fb założyłam grupę oszuści internetowi! nie polecamy! tak proszę wypowiedzcie się, aby przestrzec innych.
  • seul_ange 01.02.16, 09:21
    też dalam się nabrać, i popłynęłam 170zł. już spisałam tą kase na straty- zamówienie było złożone miesiąc temu, poczytałam wpisy na tym forum po fakcie i wpisy na fb, które od razu kasują. Zgłaszał już ktoś ten fakt na policje? nie wiem czy iść, czy policja podejmuje jakiekolwiek kroki?
  • emilka806 01.02.16, 12:01
    Witaj, proszę o kontakt na mój adres mailowy klouzi@wp.pl
    rozmawiałam już kilkoma osobami i czekamy na ruch p. K co zrobi a później sami zdecydujemy co zrobić aby odzyskać kasę. więcej napiszę w mailu. Pozdrawiam
  • vetheme 10.02.16, 08:47
    Witam, dwa miesiące temu złożyłam zamówienie, miesiąc temu zażądałam zwrotu pieniędzy i nie otrzymałam ani jednego, ani drugiego. Wczoraj rozpoczęła się dyskusja na ich profilu na fb, z której dowiedziałam się, ze to wszystko to wina klientów, bo nie odbierają paczek, no i banku, ze nie dostałam zwrotu... Szkoda po pierwsze pieniędzy, po drugie nerwów, ale najbardziej mnie wkurza, że tacy ludzie oszukują, robią z ludzi idiotów i nadal funkcjonują...
  • seul_ange 10.02.16, 19:36
    Podpiełam się pod dyskusje na fb. Też czakam na zamówienie juz ponad miesiąc, którego oczywiście nie ma a na maile nie odp. Wysłali Pani to potwierdzenie przelewu?
  • bartlomiejbe 11.02.16, 18:47
    Witam, ja również jestem kolejnym który nie sprawdził wcześniej opinii sklepu fartuchy-kuchenne.pl.
    6 stycznie złożyłem zamówienie, na maile nie odpisywali, dopiero kontakt przez fb okazał się skuteczny, teoretycznie rozmawiałem z Panem Krzysztofem, na początku stwierdził że sąsiedzi odebrali przesyłkę i mi nie oddali, poprosiłem o numer listu i tu już zaczęły się schody.. niestety w systemie firmy kurierskiej nie widniał, Pan Krzysztof tłumaczył to opóźnieniami w firmie kurierskiej ale że następnego dnia już wszystko będzie ok, niestety następnego dnia sytuacja się nie zmieniła, po kolejnej próbie zlokalizowania moiej przesyłki okazało się że pomylili adres i że już przekierowują go na poprawny, minął kolejny dzień a moja cierpliwość już się skończyła, wysłałem wezwanie do zapłaty drogą mailową i pocztową, jeśli nie dostanę zwrotu wpłaconych pieniędzy, zgłaszam na policji o popełnieniu przestępstwa oszustwa, tyle co mogę..
  • emilka806 12.02.16, 01:57
    potwierdzenia przelewu oczywiście nie dostałam podobnie jak i przelewu co było do przewidzenia. Ale w regulaminie widnieje notka że ów sklep ma 14 dni na zwrot kasy, u mnie to mija w ndz. Ale u was już minął czas, więc śmiało zgłaszajcie na policji, im więcej osób zgłosi tym lepiej, połączą te sprawy ze sobą.

    Tylko weźcie jak najwięcej danych firma, nip, regon, adres, dane z regulaminu, skopiowane rozmowy z tą panią czy panem... itd. Mnie ta pani straszyła jeszcze prokuraturą jeśli nie usunę tych postów...jak czytam opinie to działa wg schematu od lat...
  • bartlomiejbe 17.02.16, 23:27
    Przesyłka dotarła, wszystko sie zgadza plus bonus za długi czas oczekiwania. Wywiązali sie z umowy choć ze sporym opóźnieniem.
  • emilka806 19.02.16, 22:26
    u mnie dzis oddali pieniadze, po 24 dniach.
  • emilka806 10.03.16, 13:23
    strefaekspertaemi.blogspot.com/2016/02/fartuchy-kuchennepl.html
  • emar4_74 18.03.16, 13:51
    Niestety mnie oszukali, zamówienie złożone 23 stycznia, do dziś nie otrzymałam przesyłki, zgłaszam ich na policję i do UOKiK
  • emar4_74 18.03.16, 13:48
    Niestety nadal sklepik (fartuchy-kuchenne.pl) oszukują, nie realizują zamówień i nie zwracają gotówki. Zgłaszam ich na policję i do UOKiK, nie do pomyślenia aby taki sposób prowadzić swój biznes!
  • emilka806 30.03.16, 16:25
    też pisałam do UOKiKu, mnie dodatkowo zastraszają co nie obejdzie się głuchym echem dla nich
  • pwszeszko 30.05.16, 18:57
    WSZYSCY PAŃSTO MAJA RACJĘ. Niemniej jest całe mnóstwo osób i ja do nich należę, które zostały zrobione w "trąbe". Argumenty i powody nie dotarcia produktu pisane przez Panią K. były rzenujące i mijające się z prawdą. Ja otrzymałam zwrot po tym jak Powiatowy Rzecznik Konsumentów wystosował pismo. Dla zasady nie dopuszczać !!!!!!!!!
  • aleksandragab1 18.08.16, 01:02
    Na dzień dzisiejszy, dwa lata od publikacji tego postu nic nie zmieniło jeśli chodzi o działanie tej firemki.

    Jutro zgłaszam to na policję. Jeśli ktoś chciałby do mnie dołączyć proszę podać maila w odpowiedzi na mojego posta.
  • qasual102 09.09.16, 15:58
    qasual102@gmail.com
  • hansko93 06.10.16, 13:37
    hansko93@gmail.com
  • ewapa1234 11.01.17, 17:54
    ewa.paczkowska@yahoo.com
  • oszukana.123 03.02.17, 09:44
    xkasienka@gmail.com
  • magda9323 28.10.16, 15:18
    Ja również nie polecam robienia zakupów w tej firmie. Zamówiłam fartuch w kwietniu 2016, otrzymałam go dopiero dzisiaj tj. 28 październik. Na maile odnośnie przesyłki nie potrafili odpisywać, na szczeście przesyłka miała być za pobraniem także nie wysłałam im z góry na konto.
  • jadcka 17.11.16, 13:02
    Jak ktoś szuka jednak sprawdzonej firmy, gdzie zamówi dobrej jakości fartuch kuchenne to niech zajrzy do sklepu firmoweciuchy.pl/produkty/gastronomia/fartuchy-i-zapaski Bardzo dobra jakość i przede wszystkim realizują zamówienia ;p
  • oszukana.123 03.02.17, 09:47
    Właśnie znalazłam źródło zdjęć fartuchów...
    www.etsy.com/shop/CreativeChics?ref=l2-shopheader-name
    Czy ktoś dostał w ogóle fartuch który zamawiał?
  • wojciechfartuch6819 01.02.18, 17:03
    Ja sie osobiście z ta opinia nie zgadzam kupuje w tym sklepie od 4 miesięcy i wszystko jest OK towar na czas obsługa bardzo miła w dodatku kontakt telefoniczny jest towar adekwatny do ceny:) fartuchy-kuchenne.pl/
  • gramatica43 10.02.18, 12:54
    Absolutnie nie polecam. Zamówiony towar dotarł, ale fartuszki były fatalnej jakości. Produkt nie za takie pieniądze. Róża przy damskim fartuszku była z sztucznego bukietu przypięta agrafkami!!! Tak czy inaczej, zwrot. Produkt odesłany w połowie grudnia 2017. Dziś mamy 10.02.2018. Pieniędzy brak. Mój błąd polegał na tym, że nie sprawdziłam opinii w internecie na temat tej firmy. Nauczka na przyszłość. Omijajcie szerokim łukiem. Jeśli nic się nie zmieni sprawę zgłaszam dalej.
  • agnieszka05d 27.12.18, 17:14
    Czy ktoś jeszcze został oszukany w ostatnim czasie? 13.12 zamówiony fartuch, zapłacony przelewem, po 4 mailach odpowiedź, że fartuch został wysłany. Wysłałam kolejne 3 maile z prośbą o numer przesyłki - cisza. Po maliu ze zgłoszeniem żądania zwrotu pieniędzy - cisza. Telefon nie odpowiada, a firma zgarnia kolejne łupy. Usuwa wszystkie komentarze, blokuje profile! Nie dajcie się oszukać! Sprawa zgłoszona!
  • the_watcher 01.01.19, 16:57
    Nie do wiary, że od tylu lat przestępczy proceder pani Katarzyny wciąż trwa i nowi ludzie są naciągani...
    Walczyliśmy o swoje kilka lat temu, sprawa skończyła się rozprawą sądową i zwrotem opłaty za niewysłany towar.
    Jedno co mogę zaproponować, to nie rezygnować, bo tylko nieugięta postawa poszkodowanych może wyeliminować tego typu oszustwa. Życzę powodzenia!
  • niepowinno 02.01.19, 20:55
    U nas taka sama sytuacja - kłamliwe maile, że paczka została nadana. Zamówienie dokonane 12.12, do dnia dzisiejszego nie dotarło. Na wezwanie do wskazania numeru nadania paczki, odpowiedź:
    Dzien dobry,
    dziekujemy za informacje o niedostarczeniu paczki. Informacja o odstapieniu od umowy zostala skierowana do ksiegowosci. Uprzejmie prosimy o przeslanie wypelnionego formularza odstapienia od umowy, ktory znajduje sie w zalaczniku.Konieczne jest wpisanie nr rachunku bankowego. Po jego otrzymaniu niezwlocznie przeslemy zwrot.
    Jesli jednak chcecie Panstwo pomimo niedostarczenia otrzymac zamowienie prosimy o taka informacje.

    Dziekujemy.

    Nadmienię, że mail nie zawierał załącznika a moja prośba dotyczyła zapytania o numer rzekomo nadanej paczki 20.12.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.