Dodaj do ulubionych

Ranking przeklenstw slonskich

IP: 62.67.7.* 25.08.01, 21:19
1. Pieronie
2. Ty dupo
3. ?
  • Gość: piotlik IP: *.warsnet.trzepak.pl 26.08.01, 12:50
    3. Ballest

    hihi
  • Gość: ober IP: 193.194.145.* 26.08.01, 13:07
    kule na mole,
  • hanys_hans 26.08.01, 14:52
    piernika!,
    piernika kandego!
  • Gość: Ecik IP: 64.124.150.* 26.08.01, 15:00
    jerombol pierombol
  • Gość: Francek IP: *.pppool.de 26.08.01, 15:23
    do rzici!
  • hanys_hans 26.08.01, 15:50
    pierzina! pierzinie!
  • Gość: Ballest IP: 62.67.4.* 26.08.01, 21:02
    Bravo Piotlik
    umiesz sie odgrysc, wcale sie nie gniewam , to bylo wspaniale.
    Oczywiscie odwet przyjdzie , ale zadne ORDYNARIUM ALA MES..
    WITZIG !!!!
  • Gość: mesco IP: *.arcor-ip.net 26.08.01, 21:26
    Ciul .... jak Ballest!
  • hanys_hans 26.08.01, 21:50
    mesco!
  • Gość: Ballest IP: 212.162.15.* 26.08.01, 22:06
    Ciul!!! tego slowa nie znam jest ta czesc ciala z ktorym MESCO zrobiony byl?
    (Oczywiscie wszyscy inni tez)
  • hanys_hans 26.08.01, 22:18
    "farony diosecke!"
  • Gość: ballest IP: 62.67.0.* 26.08.01, 23:13
    Pon boczek z Niewieszy !!!
  • Gość: Ecik IP: 64.124.150.* 27.08.01, 22:19
    Ponboczku z drewnianom brodom
  • hanys_hans 27.08.01, 22:42
    "jancykryscie sakramyncki"
  • Gość: Ballest IP: 212.162.12.* 27.08.01, 23:28
    Ty gizdzie
  • hanys_hans 27.08.01, 23:42
    "mamlasie pieronowy"
  • hanys_hans 27.08.01, 23:43
    "sranie w banie"
  • Gość: Ballest IP: 195.122.188.* 28.08.01, 06:16
    Ty buksie,
  • Gość: Ballest IP: 195.122.188.* 28.08.01, 06:17
    Ty mamincycku
  • Gość: Ballest IP: 195.122.188.* 28.08.01, 06:19
    Ty uosioueczku z betlejemki
  • Gość: Ee IP: 157.158.202.* 28.08.01, 15:15
    To słyszałam w pełniejszej wersji: Ty giździe pieroński
  • Gość: meg IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 28.08.01, 06:55
    Gość portalu: ballest napisał(a):

    > Pon boczek z Niewieszy !!!

    ja słyszałam w wersji "...z Łazisk Górnych"

  • Gość: Ballest IP: 62.67.12.* 28.08.01, 18:05
    wpierw my godali ty pieronski gizdzie, a co do tego ponboczka to sa rozne
    godki , ale przewaznie jest stad kaj kosciola nie bylo.
    Tez jesz6cze , kto to widziol, farosz z Puzniczki.
  • hanys_hans 28.08.01, 22:07
    "guptoku jedyn"
  • Gość: Ballest IP: 195.122.189.* 28.08.01, 22:36
    Niezdaro, lazyngo
  • Gość: Ee IP: 157.158.202.* 29.08.01, 10:05
    chyba słyszałam "gupieloku jeden"
  • Gość: Hanys IP: *.lit.hamburg.de 29.08.01, 10:57
    Pierronski najduchu, sakramyncki podciepie, Jancykryscie, neprze, niymrawo
    pierronsko...
  • hanys_hans 29.08.01, 19:39
    ПЕРОНЕ
  • hanys_hans 29.08.01, 19:46
    "niych pieron szczeli pszijacieli bes breli"
  • Gość: Emma IP: *.dip.t-dialin.net 29.08.01, 20:12
    Gość portalu: Hanys napisał(a):

    > Pierronski najduchu, sakramyncki podciepie, Jancykryscie, neprze, niymrawo
    > pierronsko...

    Oh! oh! oh! Hanys, ale zes sie "naprzeklinol"! Ino na to Cie stac? Przy
    Twoich "mozliwosciach" brzmi to prawie, jak modlitwa.
  • Gość: Ballest IP: 62.67.1.* 29.08.01, 20:37
    Emma ty meluzyno bez kragla
  • Gość: Emma IP: *.dip.t-dialin.net 29.08.01, 21:07
    Czymu mi tak "brzydko" godosz?

  • Gość: Ecik IP: 64.124.150.* 29.08.01, 21:07
    Ty mosz ala i dwa boloki,a twoje dzieci som glacoki
  • Gość: Ballest IP: 62.67.1.* 29.08.01, 21:11
    Odpusc mi,
    Emma ty meluzyno z kraglem ale bez huta na glatzy
  • hanys_hans 29.08.01, 21:27
    fandzolisz a niy solisz!
  • hanys_hans 29.08.01, 21:18
    Gość portalu: Ballest napisał(a):

    > Emma ty meluzyno bez kragla

    Ballest niy rob sam pieronstwa, tyn wontek je ino dlo kurtulalnych elwrow!!!!!!
  • Gość: Ballest IP: 62.67.1.* 29.08.01, 21:47
    Jou nie robiam tukej pieronstwa bo ta malyta mou hut na glacy.
    Jo jeszcze nikogo uozeryjom nie nazwou.
  • Gość: Emma IP: *.dip.t-dialin.net 29.08.01, 22:06
    Jo juz duzo slyszalam, ale takich "przeklenstw" jeszcze nigdy. Skad Ty to
    bieresz?
  • Gość: Ballest IP: 62.67.1.* 29.08.01, 22:16
    uot moji omy, bo ona sie dziennie ze mnom po zopociu kaloua i mi klycioua i
    beblaua belejoke bojki.
  • Gość: Emma IP: *.dip.t-dialin.net 30.08.01, 15:39
    A ta bajka, jak to "fajnie" w Mniemcach jest tez Ci opowiadala????
  • Gość: Ballest IP: 62.67.2.* 30.08.01, 18:10
    Czymu bajka, jou nigdy nie pozauowou, jej wszyscy synowie od lat 30# w Berlinie
    mieszkali a ze ona po wojnie renty nie dostaua (Opa niemiecki urzednik ) wiec
    bracia ojca nazod na Slonsk poslali zeba jom utrzymywou, ale sie o nos caly
    czas starali.Trzeba przyznac.
    Aha, przeklenstwo, Ty bezkuryjou.
  • Gość: Emma IP: *.dip.t-dialin.net 30.08.01, 18:35
    Do najgorszych przeklenstw mojej Omy nalezalo: "Jak Cie strzela bez tyn
    bezpysk!!!!" Na szczescie nigdy nie zrealizowala.
  • hanys_hans 30.08.01, 18:46
    "Stojisz jak ten lon ze kerego zes´ sie wzion"
  • Gość: Ballest IP: 62.67.12.* 31.08.01, 00:52
    Ty uocwiaro
  • hanys_hans 31.08.01, 06:02
    "ty owado"
  • Gość: Ecik IP: 64.124.150.* 31.08.01, 15:53
    tyś je żić a żaby żyrosz!
  • Gość: Ballest IP: 212.162.12.* 31.08.01, 16:19
    Ty podciepie hamburgerski,
  • Gość: Ecik IP: 64.124.150.* 31.08.01, 16:34
    ciuldup Antka niy ma...
  • Gość: Ballest IP: 195.122.188.* 31.08.01, 18:12
    Ty hadziaju
  • hanys_hans 01.09.01, 09:23
    "jak Cie pizna w ta latarnia to ci sie zaroz oswieci Zostanie ino masny flek i
    holzyntregi"
  • Gość: Ballest IP: 195.122.190.* 01.09.01, 09:38
    wszystko do kitu, (Kiddu)
  • Gość: Ecik IP: 64.124.150.* 02.09.01, 11:25
    jak Cie dzistna bez tyn bezpysk to ci sie snopel na maszka zawionze
  • Gość: Ballest IP: 62.67.0.* 02.09.01, 21:10
    Ecik, Ty smarkoczu , tys jest frech do mnie.
  • Gość: Ecik IP: 64.124.150.* 02.09.01, 22:29
    Skoncz mje szterowac, bo furgniesz jak szmata z badyhauzu!
  • hanys_hans 03.09.01, 22:42
    "Ty mosz aua i dwa boloki, a twoje dzieci som glacoki"
  • Gość: Szwager IP: *.dip.t-dialin.net 03.09.01, 23:11
    pacz sie stracic bo nachytosz ty podciepie

    ty kamelo


    jo sie duonol jak pieron
  • Gość: Ballest IP: 195.122.188.* 04.09.01, 00:25
    Brilander na chopa co brelle nosi.
  • hanys_hans 04.09.01, 19:31
    Szkoda ze jusz idziesz, tak fajnie smierdziauo
  • Gość: Ballest IP: 62.67.9.* 04.09.01, 19:53
    Marika Ty larwo !!!
  • hanys_hans 04.09.01, 20:12
    Skon´czoues´? To spus´ woda
  • hanys_hans 06.09.01, 21:56
    "Fulosz jak mulorz a wancki ci pod nosem handsztandy ciepiom"
  • Gość: Ballest IP: 195.122.188.* 06.09.01, 21:58
    fandzolisz, fandzolisz a kaczki ci ciu..k obgryzajom
  • Gość: Szwager IP: *.dip.t-dialin.net 06.09.01, 22:14
    kurdelebele ! (z tego ostatniego toch sie omlo niy posmarkol ze smiychu)
  • hanys_hans 07.09.01, 13:51
    "wyglondosz jak pou dupy zzakszoka"
  • Gość: Szwager IP: *.dip.t-dialin.net 07.09.01, 20:41
    Tako staro kamela a tako gupio
  • Gość: Ecik IP: 64.124.150.* 07.09.01, 23:09
    Mosz szczynscie ze niy jeszes mojim kutasym! Bo bych cie dziynnie prol po tym
    gupim lebie!
  • hanys_hans 09.09.01, 00:52
    "Ecik ty pieron´ski zberez´niku!"
  • Gość: Ecik IP: 64.124.150.* 09.09.01, 01:37
    ino mi sam gupie niy dzistej!
  • Gość: Szwager IP: *.dip.t-dialin.net 09.09.01, 14:37
    To je cosik od bajtlow .

    Idz do dom bo mama plackami dzieli .
  • hanys_hans 09.09.01, 15:08
    kay sie to smykosz pieronso komedyjo!
  • Gość: Ballest IP: 62.67.9.* 09.09.01, 15:43
    Ty ochlapusie
  • Gość: Ballest IP: 62.67.9.* 09.09.01, 16:51
    mom jeszcze jedne,ale brzydkie,
    Ty klouto w kaboucie (krowskie g.... w mantlu)
  • hanys_hans 09.09.01, 17:09
    "pacz sie stracic´ bo nachytosz ty pieron´sko beskuryjo jedna"
  • Gość: Szwager IP: *.dip.t-dialin.net 09.09.01, 20:40
    Jaki stary taki gupi
  • Gość: Ballest IP: 195.122.189.* 10.09.01, 21:38
    Ty powsinogo
  • hanys_hans 10.09.01, 23:03


    loto jak kryka w kiblu

  • Gość: Ballest IP: 62.67.2.* 11.09.01, 06:12
    My godali Kryja, bo sie tez czasami z babom na Kryja zyje , Ty wiesz co jou
    mieniam
  • hanys_hans 11.09.01, 06:23
    ballest, prawisz ze ci stoji kryja ? ale chyba wele byfyja!!!!!!!!!!!!
  • Gość: Szwager IP: *.dip.t-dialin.net 11.09.01, 06:44
    chcesz w papa !
  • Gość: Szwager IP: *.dip.t-dialin.net 03.09.01, 21:54
    Ty obzido zebrzydowsko
  • Gość: Ballest IP: 62.67.0.* 16.09.01, 08:04
    W skwienki, juz zes schluss zrobieli,
  • Gość: Jędras IP: *.chello.pl 16.09.01, 14:43
    Szwager ! - jedno z bardziej obraźliwych śląskich (slonskich) przekleństw.
    Po niemeicku pisane der Schwager - szwagier, ale pisanw "szwager" oznacza
    złamanego chuja.
    To bardzo, ale to bardzo brzydkie slowo.
  • Gość: Obrzida IP: *.dip.t-dialin.net 16.09.01, 15:42
    Gość portalu: Jędras napisał(a):

    > Szwager ! - jedno z bardziej obraźliwych śląskich (slonskich) przekleństw.
    > Po niemeicku pisane der Schwager - szwagier, ale pisanw "szwager" oznacza
    > złamanego chuja.
    > To bardzo, ale to bardzo brzydkie slowo.

    Jędras, ten twój nick ma też bardzo bliskie powiązania z chujem
    Jestem ciekawa jak by on wyglądał bez jąder? :-(
  • Gość: Ballest IP: 62.67.10.* 16.09.01, 16:00
    Bravo daObrzi !!!!

  • Gość: Hartmut IP: *.pppool.de 16.09.01, 15:58
    czy wy polacy (nie wszyscy - jest tez duzo wyjatkow) musicie zawsze prowokowac?

    jondras, poczytaj sobie pod:
    http://www.aazz.com/walendy/buecher/wahrheit-f-D/wahrheitinhalt.htm
  • hanys_hans 18.09.01, 18:25
    "By cie śniyg spoloł ty giździe"
  • Gość: Ballest IP: *.67.164.156.Dial1.Frankfurt1.Level3.net 18.09.01, 18:55
    Ty uogorze
  • hanys_hans 18.09.01, 19:10
    "ty ipto s kaduba"
  • Gość: Ballest IP: *.67.160.164.Dial1.Frankfurt1.Level3.net 18.09.01, 23:04
    Tys jest miekim zrobiony
  • hanys_hans 18.09.01, 23:44
    A ty jak z dupy wysrany
  • Gość: Szwager IP: *.dip.t-dialin.net 18.09.01, 23:55
    Jak ci zaro bez tyn gupi bezpysk wymaluja to sie ani niy spamiyntosz !
  • Gość: Szwager IP: *.dip.t-dialin.net 20.09.01, 13:35
    Tys je picus-glancus !
    (je to aby przeklynstwo ?)

    Tela co sam to jeszczech nikaj niy widziol coby kerys sklinol (?!)


    Pyrsk !
  • hanys_hans 20.09.01, 14:57
    Poczebuje sam kery moze kartofli? To mu moga zaroski do miecha nakopac´!
  • Gość: Ballest IP: *.67.148.229.Dial1.Frankfurt1.Level3.net 20.09.01, 20:05
    Twoja oma to ci byla marcha
  • Gość: Szwager IP: *.dip.t-dialin.net 21.09.01, 00:08
    Ty ostudo !
  • Gość: Hermann IP: *.dip.t-dialin.net 21.09.01, 06:20
    Ty lompie !
  • Gość: berni IP: *.pppool.de 21.09.01, 10:58
    jak cie mazna w ciaprok,to ci go urwie przi sami rzici
  • Gość: Szwager IP: *.dip.t-dialin.net 21.09.01, 11:07
    Kurde !

    Ty flyjto poflyjtano !

    Ty ciaproku !
  • hanys_hans 21.09.01, 13:24
    "ty obrzido pieronowo"
  • Gość: Szwager IP: *.dip.t-dialin.net 21.09.01, 13:35
    Ty niymrawo pieronsko !

    Pyrsk !

    Co wom powiym to wom powiym , ale wom powiym - tyn temat pobije rekordy - i fto
    by to pomyslol ?!
  • Gość: Obrzida IP: *.dip.t-dialin.net 21.09.01, 13:54
    Ty gupieloku zasmarkany!
  • Gość: Ballest IP: 62.67.96.* 21.09.01, 20:16
    Ty gupieloku nie zasmarkany tylko zesnoplany choc smar tyz u nos godali.

    Jak godali u wos nagaty albo sagaty?
  • Gość: Obrzida IP: *.dip.t-dialin.net 21.09.01, 20:42
    Skoczesz jak sagi w pokrziwach!
  • Gość: Ballest IP: *.67.144.103.Dial1.Frankfurt1.Level3.net 21.09.01, 21:28
    ej uobrzida a skond tys sie wylengua?
    U nos tyz sagi godali ale u moi w Toszku juz nagaty sprechali.
  • Gość: Obrzida IP: *.dip.t-dialin.net 21.09.01, 22:01
    U nos tyz na sagygo godali ausgezogen

  • Gość: Hartmut IP: *.pppool.de 21.09.01, 22:03
    u nos godajom sagati! i=i/y
  • Gość: Ballest IP: 62.67.84.* 21.09.01, 22:26
    Hartmut tego nie rozumiam , opolanie nagaty godajom a sagaty to nie wiedzom co
    to jest.
    Uobrzida ty bas sie juz teraz mogla pomalu na znaczka legnoc, bo twoj len chnet
    przidzie.
  • hanys_hans 22.09.01, 13:11
    ty haderloku jedyn!
  • Gość: Ballest IP: *.67.161.47.Dial1.Frankfurt1.Level3.net 22.09.01, 18:57
    Nie wiem czy ten chaderlok uot uobrzidy prziszou abo niy?
  • hanys_hans 22.09.01, 20:00
    Ballest s ciebie to richtik taki c´uc´mok jedyn zamiast sam znami faronic´to
    sam drzistosz uod rzeczy!!!
  • Gość: Ballest IP: *.67.136.28.Dial1.Frankfurt1.Level3.net 23.09.01, 03:15
    Hanys jak jou sie kejs drzistnou to mi asz do fuzekli przeleciauo.
  • hanys_hans 23.09.01, 09:26
    Gość portalu: Ballest napisał(a):

    > Hanys jak jou sie kejs drzistnou to mi asz do fuzekli przeleciauo.

    Ballest, tos´musiou piyknie wyglondac´: jak platfusindijaner po sztyrech halbach
  • Gość: Ballest IP: *.67.148.131.Dial1.Frankfurt1.Level3.net 23.09.01, 11:07
    My juzas dzisiej beblomy
  • hanys_hans 23.09.01, 11:40
    Gość portalu: Ballest napisał(a):

    > My juzas dzisiej beblomy

    Ballest, ino mi sam czasym niy beblej zes´ nadrzistou miyndzy sodniouki a galouty
    bo i tak ci niyuwierza.
  • Gość: Ballest IP: 62.67.92.* 23.09.01, 15:23
    To jou nie umiam, to umie tylko Piotlik.
    "Polak potrafi"
  • hanys_hans 23.09.01, 16:00
    Gość portalu: Ballest napisał(a):

    > To jou nie umiam, to umie tylko Piotlik.
    > "Polak potrafi"


    Padosz ze dureń piotlik specjalista to potrafi ? ? ?
    To on bydzie napewno specjalista uod gulikow "GULIKTAUCHER" ! ! !
    Ja, Ja, to je möglich!
  • Gość: Ballest IP: *.67.168.114.Dial1.Frankfurt1.Level3.net 23.09.01, 20:26
    Hanys,
    ale ten pionek nie jest wcale najgorszy , jou juz gorszych wytrzydupow widziou.
  • hanys_hans 23.09.01, 21:47
    Ballest, mosz 100% recht ino ze my za fest odbiegomy od tymatu,
    tyn wontek je do feloniynio a niy co by sam piotlika wychwolac´.
  • Gość: Ballest IP: *.67.164.65.Dial1.Frankfurt1.Level3.net 27.09.01, 15:14
    Bo to jest takou nieuokluda
  • Gość: Szwager IP: *.dip.t-dialin.net 27.09.01, 16:30
    Ale maszkara !
  • Gość: Ballest IP: 62.67.89.* 27.09.01, 21:30
    M.... ta gnida
  • meg_s 28.09.01, 22:58
    idź furt ty pierońsko szlango (i natenczas wonż boł ap) - znacie może to całe?
  • Gość: Ballest IP: *.67.152.98.Dial1.Frankfurt1.Level3.net 28.09.01, 23:08
    Meg, mom nadzieja , ze Tobie to zaden nie powiedzial, bo to jest bardzo
    obrazajace.
    Nie cale nie znomy, ale to juz wystarczy.
  • Gość: Ballest IP: *.67.141.162.Dial1.Frankfurt1.Level3.net 29.09.01, 22:59
    To ci jest uebon,przodzi suepie a potem to ci mou cipsa na kardinadle
  • Gość: Ballest IP: *.67.149.238.Dial1.Frankfurt1.Level3.net 03.10.01, 13:17
    coMes nie wieder auf dem FORUM !!!!
  • hanys_hans 03.10.01, 21:45
    "bije ci na dekel ochantolu jedyn"
  • ballest 03.10.01, 21:58
    A woll po tym kadubie
  • Gość: Niymrawa IP: *.dip.t-dialin.net 04.10.01, 18:20
    abo po rzici , kej je polno spory .
  • Gość: Hartmut IP: *.pppool.de 04.10.01, 19:33
    nie lotej jak tyn windhund! ti gizdzie pierzinski

    - oma mi zawsz godala jak jol lotol calymi nocami
  • ballest 04.10.01, 21:08
    Hartmut tos ty bou tysz taki , cos zodny nie przepusciou.
    Aha mom se zaklonc,
    Schwager na slonsku, to jest pieronstwo.
  • Gość: Szwager IP: *.dip.t-dialin.net 05.10.01, 04:34
    Kurde !
  • Gość: Szwagetr IP: *.dip.t-dialin.net 10.10.01, 12:27
    ty pierdolo sasko !
  • hanys_hans 10.10.01, 12:41
    Gość portalu: Szwagetr napisał(a):

    > ty pierdolo sasko !

    Szwager zrobiyues´ dwa byki:
    1.mo byc´ "Szwager" a niy "Szwagetr"
    2.mo byc´ "ty pierdolo mesco !" a niy "ty pierdolo sasko !"
  • Gość: Szwager IP: *.dip.t-dialin.net 10.10.01, 12:50
    prziznowom sie do obu - mosz recht
  • Gość: Ballest IP: 10.145.112.* / 212.94.237.* 10.10.01, 13:02
    Te dwa uodutki
  • Gość: Szwager IP: *.dip.t-dialin.net 10.10.01, 13:07
    ty sleptoku
  • Gość: Szwager IP: *.dip.t-dialin.net 10.10.01, 13:10
    ty golodupcu !
  • hanys_hans 25.01.02, 22:10
    kule bele!
  • Gość: Hubi IP: *.dip.t-dialin.net 26.01.02, 12:06
    a "ty tluku" juz bylo ?
  • hanys_hans 09.02.02, 19:02
    Do sto pieroonoow!
  • ballest 10.02.02, 21:22
    Jakie jajaca, dwa sie bieli a trzeci skorzystou (Ammann)
  • Gość: dede IP: *.dip.t-dialin.net 10.02.02, 22:01
    ty mosz aua dwa boloki a twoje dzieci som ciucmoki!
  • krupniok 12.02.02, 18:05
    ty pierońsko motyko !!!
  • hanys_hans 10.11.02, 00:11
    Ty troombo jedna, teroski jusz wiysz!
  • hanys_hans 10.11.02, 08:17
    Ty kreplu jedyn!
  • ballest 19.11.02, 22:20
    Ty strupie uognisty
    --
    Pyrsk
    Ballest
  • Gość: achim IP: *.gliwice.sdi.tpnet.pl 20.11.02, 16:53
    hanys_hans napisał:

    > Ty kreplu jedyn!

    Po nasymu to "kryplu". A co mos na krypla? Przeca to fajnisto suodko zymla ;)
    -----------
    Gizd farmazunski,
    Pichtol buzony,
    Pyrlikim stukninty,
    lipiosz bezecynski z Ligoty, ect.
  • hanys_hans 20.11.02, 18:39
    kulenamole!
  • Gość: Ballest IP: *.dip0.t-ipconnect.de 20.11.02, 22:36
    Achim, z kym Cie sporzyc, jak tak fajnie fyrlosz?
  • Gość: achim IP: *.gliwice.sdi.tpnet.pl 20.11.02, 22:44
    Gość portalu: Ballest napisał(a):

    > Achim, z kym Cie sporzyc, jak tak fajnie fyrlosz?

    Nojlepi zo spyrkom ;)
  • Gość: Ballest IP: *.dip0.t-ipconnect.de 20.11.02, 23:58
    A jou by wrozou ze hadziajkom, bo uona Cie nie pyrtnie po tym co Ty tu tak
    uosprawiosz.( jou wiym , co Ty teroz pierdniyc chcesz, ale dlo mnie to som tysz
    fajne frelki)
    Pyrsk

    Ballest
  • Gość: achim IP: *.gliwice.sdi.tpnet.pl 22.11.02, 10:44
    Gość portalu: Ballest napisał(a):

    > A jou by wrozou ze hadziajkom,

    Zodyn z Ciebi wruzok Ballest co mos mie za cygona. Jak nie wis to Ci wyklaruja:
    lo cygonow hadziaje to som ale te co nie som cygonomi: slunzoki, gorole, nimcy
    a insze nacyje.

    > Ty teroz pierdniyc chcesz

    Ooo? Takom gadkom mus?
    pyrsk.
  • ballest 23.11.02, 22:58
    Hadziaje, to nie przeklenstwo tylko FAKT!!
    Ale jaK MYSLISZ , ze to je inaczy, -- to se trocha poslimtac mozesz !!


    --
    Pyrsk
    Ballest
  • hanys_hans 26.10.03, 16:20
    PIROONIE! srogimi literooma
  • hanys_hans 31.05.04, 11:42
    "fandzolisz a niy solisz"
  • hanys_hans 01.06.05, 19:57
    • Re: Dzyin dziecka
    laband 01.06.2005 19:33 + odpowiedz

    niy fulej...........
  • Gość: nina IP: *.dip.t-dialin.net 01.06.05, 20:23
    jak ci szczela w tyn corny mamlas. to ci sie kark lo zic lowinie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka