Dodaj do ulubionych

Moje- dziecka neostrady- pytanie zasadnicze!

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.08, 12:59
Może ktoś potrafi rzeczowo, wytłumaczyć mi taką niezrozumiałą zagadkę.

Dlaczego autostrada A- 4 biegnąca po obrzeżach Gliwic, która z założenia jest budowana dla całego kraju (żeby nie użyć słowa kontynentu), i dla odciążenia śląskich miast bezpłatna od Brzęczkowic aż do połowy Gliwic- Bojków (dalej już płatna), zaś zbudowana dla aglomeracji Śląskiej DTŚ (równorzędna A-4), wpiartolona w samo centrum Gliwic jako bezpłatna, ma prowadzić koniecznie poza te Gliwice, nie kończąc się tak samo jak bezpłatność autostrady A-4?.

Reasumując (tu namawiam do skupienie się na maksa) pytam dalej.
Dlaczego jadąc na przykład z Zabrza, Rudy Śląskiej, Chorzowa, Katowic- na Wrocław i dalej, zapłacę mniej "gieltu" jadąc przez samo SERCE- zadając cios w kręgosłup GLIWIC, niż gdybym wybrał jazdę autostradą A- 4, mającą (kiedy zabierano za SLD subwencje unijne) stanowić obwodnicę Gliwic?????????????????????????????????????????????????

Jeśli na tak postawione pytanie ktoś znajdzie racjonalną ekologiczną odpowiedź, wystąpimy z wnioskiem o nagrodę prezydenta RP.
Edytor zaawansowany
  • pr51 07.03.08, 14:03
    Ogólnie pytanie jest dobre, ale w szczegółach masz kilka błędów.

    > skich miast bezpłatna od Brzęczkowic aż do połowy Gliwic- Bojków
    (dalej już płatna),

    Nie ma żadnych decyzji, od którego miejsca będzie płatna. Według
    mnie powinna być bezpłatna do Ostropy.

    > tna), zaś zbudowana dla aglomeracji Śląskiej DTŚ (równorzędna A-
    4), wpiartolona
    > w samo centrum Gliwic jako bezpłatna

    Dorabiasz jakieś teorie sugerujące, jakoby DTŚ była autostradą, a
    tylko autostrady mogą być płatne. Twoja sugestia jest zupełnie nie
    na miejscu.

    > ma prowadzić koniecznie poza te Gliwice,

    Nigdy nie miała prowadzić poza Gliwice i nikt jest nie projektuje
    dalej, jak do ul. Portowej w Gliwicach.

    > Dlaczego jadąc na przykład z Zabrza, Rudy Śląskiej, Chorzowa,
    Katowic- na Wrocł
    > aw i dalej, zapłacę mniej "gieltu" jadąc przez samo SERCE

    Skąd masz takie rewelacje, że zapłacisz mniej? A może więcej?

    Zupełnie pominąłeś w swoich rozważaniach taki istotny szczegół jak
    to, że DTŚ jest dopiero od dwóch lat drogą wojewódzką nr 902
    (wcześniej była tylko trasą lokalną, rozpoczynającą się w rejonie
    ronda w Katowicach (drogi nr S86) i kończącą się docelowo na ul.
    Portowej w Gliwicach (drodze nr 88). Gdyby nie była drogą
    wojewódzką, to by w ogóle nie powstawała i było by jeszcze gorzej.
    Popatrz na wyjazd z autostrady na ul. Pszczyńskiej, ile aut jedzie
    niepotrzebnie ul. Pszczyńską i ul. Wrocławską, a potem ul. Strzody,
    zamiast od razu wjechać do centrum Gliwic.

    > Jeśli na tak postawione pytanie ktoś znajdzie racjonalną
    ekologiczną odpowiedź

    Na razie pytanie jest czysto teoretyczne, a założenia do pytania
    mocno wątpliwe. Warto mimo wszystko drążyć temat i wykorzystać go
    jako mocny argument w żądaniach przesunięcia kas na A4 jak najdalej
    na zachód. Moim zdaniem powinny być dopiero na wysokości Kozłowa, a
    wewnątrz aglomeracji w ogóle nie powinno być żadnych kas, nawet z
    jakimiś biletami zerowymi, bo to głupota administracyjno-techniczna.
  • Gość: opserfer IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.08, 14:29
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • pr51 07.03.08, 15:54
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: opserfer IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.08, 16:17
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: opserfer IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.03.08, 14:54
    Napisałem w pierwszej opinii, że "Pr" jak zwykle sprowadza swoje uwagi do oceny, co zgodne jest z jego punktem widzenia, mieniąc się arbitrem.
    Bo istotnie Pr- tak niczego nie wnosił merytorycznie.

    Na co otrzymałem reprymendę od Pr- taka- (już w tytule), że mi odbiło, bo to właśnie ja niczego nie wnoszę, uzasadniał w/w w opinii.

    Nie zgadzając się z taką opinią Pr- taka napisałem że jeśli mi odbiło to nie z nagła teraz, tylko już dawno, gdyż nie ukrywam że sympatyzuję z sGdG, i podpisuję się pod tym co oni piszą obydwoma rękami, i że sprowokować się nie dam.

    Jeśli takie stanowisko jest według administratora naganne, tylko za to że w tytule znajduje się słowo że mi odbiło (tytuł założony przez Pr- taka), to mnie to też zaczyna denerwować, i zniechęcać do pisania.

    Usunęliście Drodzy Państwo Administratorzy "corpus delicti", ale także przy okazji cenzuralny wpis osoby poszkodowanej.
    Czytelnik widząc takie klamerki, ma prawo podejrzewać że to ja złamałem regulamin , a nie że dostałem kopa w rzopę.
  • Gość: irmina IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.03.08, 19:33
    Gość portalu: opserfer napisał(a):
    >
    > Usunęliście Drodzy Państwo Administratorzy "corpus delicti", ale także przy oka
    > zji cenzuralny wpis osoby poszkodowanej.
    > Czytelnik widząc takie klamerki, ma prawo podejrzewać że to ja złamałem regulam
    > in , a nie że dostałem kopa w rzopę.

    Niestety odnoszę sama takie wrażenie, ze administratorzy odwalają czasem statystykę.
    Dla pokazania że czytają (choć często te wpisy przypominają flaki z olejem), kasują co im podejdzie pod nożyczki.
    Tak na prawdę nie są niczym skrępowani ani zobligowani, i mają pod tym względem władzę wprawdzie wąską- ale w tej dziedzinie absolutną.

    Powinny jak najszybciej zmienić się obowiązujące zasady postępowania na forum, że szczególnym uwzględnieniem regulaminu administratorów, względem usuwania wątków czy pojedynczych komentarzy.

    Usuwanie wątków i opinii, powinno polegać na przenoszenie ich na inne martwe forum- gdzie nie można nic dodać i zmienić- w postaci "oślej ławki", ale gdzie jakiś jednak ślad pozostanie w postaci corpus delicti, zarówno w odniesieniu do nadawc (autora wpisu), jak też do usuwająceego opinię admina.

    Bo póki co, dosyć często dochodzi do zbiorowej odpowiedzialności, zaś administratorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za wyrzucanie ziarna a pozostawianie plewy.
  • Gość: kamil IP: *.suckered.us 07.03.08, 15:35
    >
    > Nie ma żadnych decyzji, od którego miejsca będzie płatna. Według
    > mnie powinna być bezpłatna do Ostropy.
    >

    Takie decyzje zapadły już na etapie projektowania A4 i od dawna wiadomo gdzie
    będą bramki poboru opłat, więc nie konfabuluj i nie rób ludziom wody z mózgu.
    Ponadto wiadomo, że od 2010 roku obwodnice miast będą płatne:

    tiny.pl/4hp2
  • pr51 07.03.08, 16:03
    > Takie decyzje zapadły już na etapie projektowania A4 i od dawna
    wiadomo gdzie
    > będą bramki poboru opłat

    Wiadomo, jakie były pierwotne założenia kilka lat temu, do czego
    dostosował się projektant i co zostało (lub nie) wybudowane. Obecne
    plotki czy przecieki mają się zupełnie nijak do tego, więc wnoszę,
    że mogą się zmianiać jeszcze kilka razy i to nawet w sposób
    zasadniczy. Wszystko zależy od tego, ile się zrobi wokół tego hałasu
    i jakie będą padały argumenty.

    Co do bramek, to przejedź się do Katowic i spróbuj po drodze
    zlokalizować jakiekolwiek bramki większe od pudełka zapałek, a
    podobno mają być dla wszystkich spoza aglomeracji.

    > więc nie konfabuluj i nie rób ludziom wody z mózgu

    Jak widzisz, to nie ja konfabuluję, a Ty nie piszesz niczego mądrego.

    > Ponadto wiadomo, że od 2010 roku obwodnice miast będą płatne:
    > tiny.pl/4hp2

    Bredzenie dobrze Ci idzie. To autostrady mają być płatne i tylko
    autostrady i tylko te, gdzie postawią kasy. Inne drogi w ogóle nie
    mogą być płatne, z wyjątkiem przepraw promowych i mostów. A to, że
    autostrada może pełnić funkcję obwodnicy, to nie to samo, co
    obwodnica jako taka. Dziennikarzyna zrobił sobie wygodny skrócik
    myślowy, a maluczcy się podniecają i bawią w głuchy telefon.
  • Gość: michal/ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.08, 17:04
    pr51 napisał:
    >
    Obecne
    > plotki czy przecieki mają się zupełnie nijak do tego, więc wnoszę,
    > że mogą się zmianiać jeszcze kilka razy i to nawet w sposób
    > zasadniczy. Wszystko zależy od tego, ile się zrobi wokół tego hałasu
    > i jakie będą padały argumenty.


    Czyli teraz ważniejszy jest nowy hałas i nowe argumenty?
    Wnoszę więc na podstawie tak postawionej sprawy, że te dotychczasowe
    przedstawione poniżej świadectwa, były jedynie pozoranctwem walki, i stanowiły
    jedynie taktyczne tło zastępcze, dla forsowania czegoś zupełnie innego?
    Ja już pomijam w tym wypadku fakt, że jako gmina daliśmy sobie (poprzez kiepskie
    przedstawicielstwo) odebrać pieniądze unijne na zbudowanie samodzielnej obwodnicy.

    www.um.gliwice.pl/pub/msi/MSI_45_2005.pdf
    berezowski.ovh.org/listy/A4-1.jpg
    berezowski.ovh.org/listy/A4-2.pdf
  • pr51 08.03.08, 18:23
    > Czyli teraz ważniejszy jest nowy hałas i nowe argumenty?

    Może być stary hałas, byle sensowny. Argumenty też mogą być stare,
    jeżeli sensowne. Może być nowy hałas i nowe argumenty, jak ktoś
    wymyśli coś mądrzejszego, niż te stare.

    > Wnoszę więc na podstawie tak postawionej sprawy, że te
    dotychczasowe
    > przedstawione poniżej świadectwa, były jedynie pozoranctwem walki,
    i stanowiły
    > jedynie taktyczne tło zastępcze, dla forsowania czegoś zupełnie
    innego?

    Lubisz wychodzić przed orkiestrę, ale daleko Ci do kapelmistrza.
    Przy okazji lubujesz się we wróżeniu z fusów w poszukiwaniu
    krzyżówki drugiego dna i spiskowej teorii dziejów. Uważasz, że takie
    działania posuną sprawę do przodu?

    > Ja już pomijam w tym wypadku fakt, że jako gmina daliśmy sobie
    (poprzez kiepskie
    > przedstawicielstwo) odebrać pieniądze unijne na zbudowanie
    samodzielnej obwodnicy.

    Kochanie! To działania grupy gliwickich oszołomów unicestwiły
    obwodnicę, a nie działania urzędy gminy. Liczyły się terminy, a
    oszołomy sprawiły, że z tej gry urząd po prostu wypadł.
  • Gość: kamil IP: *.suckered.us 07.03.08, 17:34
    >
    > Jak widzisz, to nie ja konfabuluję, a Ty nie piszesz niczego mądrego.
    >

    Konfabulujesz, GDDKiA potwierdziła, że punktami poboru będą: Kleszczów, Ostropa,
    Bojków (przy zjazdach i wjazdach) i Żernica (przelotowy).

    Tego już nie zmienisz swoim bredzeniem na tym, czy na jakimkolwiek innym forum.
    Kwestia płatnych autostrad jest także przesądzona. Na TVN24 mówią o tym dzisiaj
    od rana powołując się na artykuł w dzisiejszym FAKT.
    W artykule do którego dałem ci link, dyrektor GDDKiA mówi wyraźnie, że oni
    budują płatne autostrady, a nie bezpłatne obwodnice i że za przejazd
    obwodnicami, które równocześnie autostradami trzeba będzie płacić.
    Dla mnie dyrektor firmy budującej autostrady jest bardziej wiarygodnym źródłem
    wiedzy od twojego konfabulowania.
  • Gość: mcG symp. sGdG IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.08, 20:41
    Gdyby dokładnie prześledzić dokumenty, mające za zadanie przybliżać wiedzę
    mieszkańcom o zmorze ruchu i drogach, i wysyłane przez odpowiednie służby
    podległe prezydentowi Gliwic, można doznać pomieszania z poplątaniem.

    Proszę jedynie porównać to co pisze ZDM
    link : forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=94&w=76680315&a=76689690 ), a
    to czym nas karmiono przez co najmniej cztery lata wstecz, pozwalając warszawce
    zabrać dotacje na budowę naszej własnej obwodnicy.
    www.um.gliwice.pl/pub/msi/MSI_45_2005.pdf
    berezowski.ovh.org/listy/A4-1.jpg
    berezowski.ovh.org/listy/A4-2.pdf
  • pr51 08.03.08, 18:59
    > Konfabulujesz, GDDKiA potwierdziła, że punktami poboru będą:
    Kleszczów, Ostropa
    > Bojków (przy zjazdach i wjazdach) i Żernica (przelotowy).

    Czy możesz mi zdradzić dokument, w którym to potwierdziła? A może
    tylko ktoś udzielił wywiadu, że takie ma plany?

    > Tego już nie zmienisz swoim bredzeniem

    Faktycznie. Bredzeniem nie zmienię. Tylko dlaczego zakładzasz, że
    należy bredzić i robisz tylko to?

    > Kwestia płatnych autostrad jest także przesądzona.

    O tym wiedzą nawet dzieci, bo jest taki paragraf w ustawie o drogach.

    > Na TVN24 mówią o tym dzisiaj
    > od rana powołując się na artykuł w dzisiejszym FAKT.

    Nadal uważam, że to sprawa ustawy i naszego rządu, a nie pismaka z
    FAKT-u.

    > W artykule do którego dałem ci link, dyrektor GDDKiA mówi
    wyraźnie, że oni
    > budują płatne autostrady, a nie bezpłatne obwodnice i że za
    przejazd
    > obwodnicami, które równocześnie autostradami trzeba będzie płacić.

    Czyli wyraźnie mówi, że takie ma plany dla utrzymania własnego
    stołka. Pytanie, czy takie same plany mają jego szefowie z rządu i
    czy im będzie politycznie wdrażać takie plany?

    > Dla mnie dyrektor firmy budującej autostrady jest bardziej
    wiarygodnym źródłem
    > wiedzy od twojego konfabulowania.

    Twoje stanowisko jest z kategorii: na złość mamie odmrożę sobie
    uszy. Nie ważne, gdzie będą kasy, byle dokopać pr51.

    Coś Ci się popieprzyło. Zacznij myśleć logicznie. Nie jestem źródłem
    wiedzy, a dyskutantem na Forum. Jakiś tam dyrektor też nie jest
    źródłem wiedzy - wywiad to nie wykład. Twojego bredzenia też sobie
    nijak nie kojarzę z jakąkolwiek wiedzą. Pomyliły Ci się fakty z
    wiedzą. Jest faktem, że jakiś dyrektor coś powiedział. Dalej Twoja
    wiedza nie sięga. Dyrektor GDDKiA, który może mieć coś do
    powiedzenia nie jest dyrektorem firmy budowlanej, a żaden dyrektor
    firmy budowlanej nie może być wiarygodnym źródłem informacji na
    takie tematy. W zestawieniu z Twoim "dyrektorem firmy budowlanej"
    moje "konfabulacje" mocno awansują pod względem wiarygodności,
    chociaż z rachunku prawdopodobieństwa trudno ustalić kto kogo
    wyprzedzi. Ponieważ nasz kraj słynie z głupoty rządzących, a Gazeta
    Wyborcza zebrała już wykaz ponad 1200 bzdurnych przepisów, nie można
    wykluczyć, że rząd zrobi kolejną głupotę ustawiając kasy przy A4
    gdzie popadnie, byle by tylko starczyło na pensje ministrów.
  • Gość: kamil IP: *.suckered.us 10.03.08, 00:18
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • pr51 10.03.08, 00:26
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: cytat z RP IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.08, 16:22
    OTO CYTAT Z RZECZYPOSPOLITEJ.


    "Od 2010 r. trzeba będzie płacić za przejazd drogami wokół miast. Grozi to m.in. mieszkańcom aglomeracji śląskiej. Można tego uniknąć, ale konieczne są zmiany w prawie - pisze Agnieszka Stefańska w "Rzeczpospolitej".

    - Obowiązuje nas ustawa o autostradach płatnych, która nie przewiduje tu wyjątków - mówi "Rz" Janusz Koper, generalny dyrektor dróg krajowych i autostrad. Na razie z autostrad wybudowanych przez państwo kierowcy korzystają bezpłatnie. - To jednak ma się zmienić w ciągu najbliższych dwóch lat - zapowiada.

    Trwa przetarg na wybór firm, które zajmą się poborem opłat na istniejących trasach. Płatne mają też być wszystkie kolejne nowo powstające odcinki autostrad. Opracują one system pobierania opłat i zamontują bramki do ich poboru. To oznacza, że płatny będzie również przejazd tymi fragmentami autostrad, które są jednocześnie obwodnicami miast. Wszystko zależy od tego, gdzie zostaną zamontowane bramki. Problem może dotknąć m.in. mieszkańców Łodzi, Wrocławia, Częstochowy i Śląska".
  • Gość: symp sGdG IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.08, 16:35
    Gość portalu: kamil napisał(a):
    > Takie decyzje zapadły już na etapie projektowania A4 i od dawna wiadomo gdzie
    > będą bramki poboru opłat.


    Oto treść fragmentu pisma kierowanego przez ZDM, do mieszkańca Gliwic:

    "Plany wprowadzenie płatnej autostrady A- 4 znane były już podczas jej projektowania, zaprojektowano wówczas punkty poboru opłat.
    Natomiast termin rzeczywistego wprowadzenia opłat ich zasięg i sposób pobierania do dziś nie jest stuprocentowo pewny. Ostatnie decyzje w tej sprawie zostały przekazane przez GDDKiA w korespondencji meilowej do Radnego Rady miejskiej w Gliwicach, Pana Berezowskiego. Wynika z niej, że płatność autostrady zostanie wprowadzona pod koniec roku 2009 i obejmie autostradę A-4 od węzła Bojków (tz.. od ul. Rybnickiej)".
  • wilczur_123 07.03.08, 14:12
    błędne założenie przyjąłeś porównujesz DTŚ z A4 to różne drogi!.

    DTŚ łączy miasta Aglomeracji a A4 łączy korytarz N-S. W Twojej retoryce (musisz
    się teraz skupić) samochody jadące z Łodzi do Cieszyna specjalnie zjeżdżają z A4
    do Gliwic tylko po to żeby później wjechać z powrotem na A4 :))))))
    --
    każdemu baranowi wydaje się, że trawa po drugiej stronie rzeczki jest bardziej
    zielona
  • Gość: mieszk. centrum Gl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.08, 14:34
    wilczur_123 napisał:

    > błędne założenie przyjąłeś porównujesz DTŚ z A4 to różne drogi!.


    No i co z tego?
    Jeśli drogi te są równolegle do siebie, i porównywalne standardowo, w tym jedna niepłatna, to co to podróżnego obchodzi że jedna z nich prowadzi przez centrum miasta a nie obok?
    Pojedzie tam gdzie mu wygodniej i gdzie nie płaci!
    Ot co.
  • pr51 07.03.08, 16:08
    > Jeśli drogi te są równolegle do siebie, i porównywalne
    standardowo, w tym jedna
    > niepłatna, to co to podróżnego obchodzi że jedna z nich prowadzi
    przez centrum
    > miasta a nie obok?
    > Pojedzie tam gdzie mu wygodniej i gdzie nie płaci!

    Zgadzam się całkowicie, o ile wszystkie wymienione założenia są
    prawdziwe. Uważam, że warto walczyć, podając takie argumenty, żeby
    wywalczyć bezpłatny odcinek autostrady A4 na całej długości tego
    fragmentu, który równocześnie pełni rolę obwodnicy GOP-u. Beż
    żadnych kas z biletami zerowyumi dla wybranych.
  • Gość: mieszk. centrum Gl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.08, 19:24
    pr51 napisał:
    > Zgadzam się całkowicie, o ile wszystkie wymienione założenia są
    > prawdziwe. Uważam, że warto walczyć, podając takie argumenty, żeby
    > wywalczyć bezpłatny odcinek autostrady A4 na całej długości tego
    > fragmentu, który równocześnie pełni rolę obwodnicy GOP-u. Beż
    > żadnych kas z biletami zerowyumi dla wybranych.


    No więc zrozumieliśmy się przynajmniej w jednym.
    Uważam że każda rozmowa ma sens, jeśli prowadzi do zrozumienia, a nie upierania się ciągłe przy swoim.
  • Gość: serafin IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.08, 14:50
    wilczur_123 napisał:
    > A4 łączy korytarz N-S.

    Łączy czy przecina korytarz N-S, bo to subtelna różnica?
    A poza tym, twój komentarz ma sie nijak do tematyki poruszonej w założonym wątku.
    Jak zwykle odwracasz punkt widzenia i starasz się odciągnąć całość dyskusji na
    boczny tor.
    Przy tym temacie należy pominąć autostradę A- 1 i kierunek N-S.
    Kierunek i ruch N-S, nie ma większego znaczenia dla DTŚ i poruszonego wątku, bo
    jadący autostradą A-1 istotnie wybiorą raczej dalszą jazdę w kierunku Wrocławia,
    poprzez DK- 88 lub A-4.
  • Gość: mieszkanka tranzyt IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.08, 18:58
    wilczur_123 napisał:
    samochody jadące z Łodzi do Cieszyna specjalnie zjeżdżają z A
    > 4
    > do Gliwic tylko po to żeby później wjechać z powrotem na A4 :))))))


    pisze ci jak krowie na miedzy, ze ma na mysli jadace z kierunku katowic na wroclaw, po co znowu przewracasz sie przez lodz i cieszyn?
  • Gość: adam1 IP: 213.227.74.* 07.03.08, 19:03
    > Reasumując (tu namawiam do skupienie się na maksa) pytam dalej.
    > Dlaczego jadąc na przykład z Zabrza, Rudy Śląskiej, Chorzowa,
    Katowic- na Wrocł
    > aw i dalej, zapłacę mniej "gieltu" jadąc przez samo SERCE- zadając
    cios w kręgo
    > słup GLIWIC, niż gdybym wybrał jazdę autostradą A- 4

    Zapłaci tyle samo:
    -jadąc A4 bramka w pasie autostrady na wysokości Bojkowa(pomiędzy
    Pszczyńską a Rybnicką)+szybka jazda
    -jadąc przez "SERCE" bramka na węźle Kleszczów+powolne zwiedzanie
    Gliwic(50km/h)
  • Gość: buntzol IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.08, 19:38
    Gość portalu: adam1 napisał(a):
    > Zapłaci tyle samo:
    > -jadąc A4 bramka w pasie autostrady na wysokości Bojkowa(pomiędzy
    > Pszczyńską a Rybnicką)+szybka jazda
    > -jadąc przez "SERCE" bramka na węźle Kleszczów+powolne zwiedzanie
    > Gliwic(50km/h).

    Pierwsze słyszę żeby na DTŚ-ce można było rozwijać prędkość 50 km/h, skoro obecnie auta po Gliwicach jeżdżą przekraczając 70/h.
    Ale to już zależy komu udziela sie wywiadu.
    Przewidzieli to nawet Laskowik ze Smoleniem, przeprowadzając wywiad odnośnie wyprodukowanych bombek od "A" do "N", mówiąc bez kozery powiem tak średnio około 273!
    Nie rozśmieszaj ludzi w Wielkim Poście, ty do rozpuku nasz rozśmieszaczu.
  • Gość: adam1 IP: 213.227.74.* 08.03.08, 12:39
    Co do opłaty to: trafiony-zatopiony.

    Co teraz ?
    -trawa straci zieleń,
    -słońce zmieni kierunek, a może psy tyłkami zaczną szczekać przez
    tego ...
  • Gość: Iwona IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.03.08, 16:57
    Lepiej być dzieckiem rodziców.
  • Gość: m. centr. Gliwic IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.03.08, 19:15
    Lepiej dla odpowiadającego- zapewne- na trudne pytania.

    Ale dzieci też potrafią zaskakiwać rodziców Iwonko, przekonasz się i Ty, wszak domniemuję że to wciąż jeszcze przed Tobą!(?).
  • Gość: kustek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.03.08, 16:47
    Odpłatność za autostradę od Bojkowa do Kleszczowa, staje się niemal faktem dokonanym.
    Świadczy to moim zdaniem niezbicie o tym, że odpowiednie siły nacisku wywierają odpowiednio silne piętno, aby DTŚ zakończyć poza Gliwicami (mam na myśli centrum Gliwic).

    Dlaczego tak bardzo zależy temu lobby, na takim postawieniu tej sprawy?

    Ano odpowiedź a tak postawione pytanie, jest prostsza niż budowa urządzenia zwanego cepem.
    Jeśli przejazd przez A- 4 wzdłuż Gliwic, będzie nagradzana kontrybucją w formie opłaty, to zdyscyplinowani obywatele nie wnikając w szczegóły, wybierą podroż bez kontrybucji.

    Oto właśnie chodzi franuszowi- bez słów- używając eno wykładni portfela.
  • pr51 12.03.08, 20:30
    > Oto właśnie chodzi franuszowi- bez słów- używając eno wykładni
    portfela.

    Ciekawe, o co Tobie chodzi, bo Twoja wypowiedź jest zupełnie bez
    sensu. Sugerujesz, że DTŚ-ka jest tylko po to, żeby zrobić na złość
    dyrektorowi GDDKiA i Tuskowi?
  • Gość: wra-nóż IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.03.08, 21:41
    pr51 napisał:

    > > Oto właśnie chodzi franuszowi- bez słów- używając eno wykładni
    > portfela.
    >
    > Ciekawe, o co Tobie chodzi, bo Twoja wypowiedź jest zupełnie bez
    > sensu. Sugerujesz, że DTŚ-ka jest tylko po to, żeby zrobić na złość
    > dyrektorowi GDDKiA i Tuskowi?


    Upraszczasz sprawę do cepa właśnie, abstrahując od jego budowy!
    Jeśli nie wiadomo o co chodzi, zawsze wiadomo że o mamonę rzecz idzie!. Powiedz to swojemu pryncypałowi, że my wiemy -co on wie- i wprowadza w życie zbyt nachalnie.
    I kiedyś (wnetki) beknie jak krowa przy cieleniu!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka