Dodaj do ulubionych

Usunięta tarczyca i uczulenie na "specjalistów"

14.07.13, 12:13
Witam!
Od kilku dni studiuję Wasze forum. Głowa mnie już boli. I jestem przerażona. Tzn., że nasza służba zdrowia jest na niskim poziomie (poza kilkoma wyjątkami) to wiem od dawna, ale... włos się jeży na głowie.

Trochę osobie. Mam 47 lat. Z 30 lat temu zdiagnozowano u mnie chorobę tarczycy. Jaką? A ja to wiem! Wole po byku. Leczono jakimiś tabletkami. Wole sobie rosło nikogo za bardzo to jednak nie obchodziło. Dużo by pisać, ale żeby nie przeciągać: jedna operacja w 1990 r, potem letrox. Mimo "leczenia" wole znowu odrosło i druga operacja w 2001 r. Całkowite usunięcie tarczycy z powody guzków i "lepiej usunąć teraz bo potem pani będzie starsza i trudniej będzie przeprowadzić zbieg. Poza tym po co co chwilę robić biobsję? Martwić się czy nie zrobił się jakiś nowotwór?" Ponieważ i tak i tak byłam skazana na branie leków do końca życia zgodziłam się na zabieg. I tak zostałam pozbawiona gruczołu.
Potem oczywiście ustalenie dawki leków. I tu zaczął się problem. Właściwie nie pamiętam już czy kiedykolwiek czułam się dobrze... Na każde moje skargi o złym samopoczuciu zawsze słyszałam jakieś wytłumaczenie. Najciekawsze chyba to: mam ciągłe uczucie zimna, marzną mi ręce i stopy - tsh w normie widocznie taka pani "uroda" !!!