Dodaj do ulubionych

Tezyczka ? 'Moze ktoś miał podobnie

05.04.17, 14:47
wyniki witamina b12 218 -4% było ostatnio 158 wiec po suplementacji trochę wzrosło
Wapń i magnez w normie
Za to wapń zjonizowany 1,06 norma od 1,12

Ferrytyna 14,05 norma od 4,63 -204
tsh 3,3
Ft3 76%
Ft4 96,10%
Witamina D 24 norma od 30
Biorę letrox 50
Drgania mięśni skakania , fascykulacje , nerwowość , zawroty głowy słabość i nie wiem moze przez Tezyczke ?? Pomocy.. robiłam juz rezonans głowy i czysty
Przepraszam ze powtarzam posty ale nie mam juz siły .. suplementuje cały czas Wit b12 magnez i wapń , witaminę D oraz żelazo .. boli mnie juz żołądek tyle tabletek łykam , ktoś cos doradzi ?
Edytor zaawansowany
  • 06.04.17, 07:15
    Hej ja mam tezyczke i faktycznie wapń masz słaby, ja żeby podskoczyl biorę calperos 1000 dwa razy dziennie i dvitum forte 4000 jednostek slow mag b6 dwa razy dziennie i witaminę d3 2000 jednostek raz dziennie. Odstęp między wapnem a magnesem 2 3 godziny. A jaki masz wynik pokazu.?
  • 06.04.17, 07:16
    Potazu miało byc☺
  • 06.04.17, 07:33
    Potas albo w normie albo nie badałam wink byłaś u neurologa zeby potwierdzić tezyczke ?
  • 06.04.17, 08:00
    Ja rok temu wyladawalam w szpitalu bo poszłam do pracy weszłam i nagle mi się duszno zrobiło zawroty glowy mrowienie ust ręki ogólne przerażenie zawroty glowy nie ostre widzenie mrowienie głowy itp... i nie wiedzieli co mi jest po tygodniu zrobili próbę tezyczkowa i wyszła wybitnie dodatnia mialam wszystkie możliwe badania od rezonansu przez tomografie z kontrastem eeg holtery itd.
  • 06.04.17, 08:19
    Mnie chyba jeszcze rezonans odcinka szyjnego czeka , moze sie wtedy uspokoję 😞
  • 06.04.17, 08:24
    Ja miałam i wyszło mi jakieś przesunięcie między kregami czy jakoś tak ale to by nie dawało aż takich objawów. Więc idę teraz na akupunkture może tam coś zdzialaja☺
  • 06.04.17, 08:27
    Ja jestem przerażona ze to Sm
  • 06.04.17, 08:31
    Jeśli miałaś rezonans i nic nie wyszło to jeszcze powinnaś eeg zrobić. Ja miałam pobierany płyn rdzeniowo mozgowy i wyszedł ok wiec na bank wiem że nic złego się nie dzieje ale to norma w szpitalu na oddziale neurologicznych każdemu pobierają. ..
  • 06.04.17, 08:33
    Tylko ze ja to wszystko prywatnie .. strasznie dużo pieniędzy to wszystko kosztuje. A psychika tez robi swoje
  • 06.04.17, 08:38
    Moja głowa też wariowala u mnie jak bylam w szpitalu to podejrzewali najpierw sm potem padaczke potem ze mam gdzieś guzy w glowie no byłam przerażona ale miałam wszystkie badania przynajmniej zrobione☺ możesz też na parę dni się położyć do szpitala to przebadaja cie od góry do dołu. ..
  • 06.04.17, 08:42
    Bedzie cieżko bo wszyscy maja mnie za panikare łącznie z moja neurolog
  • 06.04.17, 08:45
    No to możesz iść do internisty po skierowanie do szpitala powiedzieć że nie dajesz rady ja tak zrobiłam i się udało bez problemu. Albo jechać na sor jak się źle poczujesz co prawda trochę posiedzieć ale wszyscy specjaliści na miejscu a i badania ci zrobią.
  • 06.04.17, 08:48
    Ehh pociesz mnie ze mri głowy to juz jakaś nadzieja ze to nie sm a tylko Tezyczka ... wariuje
  • 06.04.17, 08:58
    Może być tezyczka a może być i od tarczycy, będzie dobrze☺ masz niedobory i one też powodują takie objawy.
  • 06.04.17, 08:48
    Możesz wejść w mój wątek jest pod twoim i porównać jak to u mnie a jak u ciebie☺ tylko ze ja na tarczyce się nie leczenie chociaż chyba powinnam jestem w trakcie diagnostyki☺
  • 17.04.17, 01:28
    TSH jest zbyt wysokie, jak na przyjmowanie tyroksyny, a równie wysokie Ft4 oraz Ft3 sugeruje być moze wyrzut przeciwciał a-TPO czy a-TG, jakie USG tarczycy?
    Od kiedy bierzesz 50 tyroksyny? Od kiedy w ogóle?
    Ferrytna, B12, D3, wapń zj - wszystko zbyt nisko.

    > suplementuje cały czas Wit b12 magnez i wapń , witaminę D oraz żelazo .. boli mnie juz żołądek tyle tabletek łykam , ktoś cos doradzi ?
    napisz proszę dokładny plan - jaki preparat? jaka ilość? O której godzinie?
  • 19.04.17, 13:08
    Usg w opisie tarczyca niejednorodna echogenicznosc obniżona , co to oznacza ? I tarczyca mała każdy płat około 4 ml. Trójkątne biorę od końca lutego
  • 19.04.17, 18:25
    ze masz pozapalna, zniszczona i do tego mala tarczyce.
  • 19.04.17, 18:35
    Czyli jakaś patologia jest ? Bo jeśli chodzi o atpo to nie mam podwyższonych

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.