Dodaj do ulubionych

Przedawkowałam jod ?

01.09.17, 11:35
Witajcie kochane , Piszę do Was bo nie wiem gdzie mam juz się udać ...
Opiszę krotko swoją historie :
Maj 2016 - TSH -1,4 . Odwiedzam dobrego endo w Kato , ponieważ mam puchnięcie powiek, nalaną twarz , suche łokcie , włosy itp , lekarz pomimo dobrych wyników zapisuje robiony recepturowy jod 5% ( kalii jodati + płyn lugola ) + vit d3 , na poprawę odporności.
Jod ten brałam 11 miesięcy ( 06 2016 - 04 2017 )
Listopad 2016 - TSH-0,745
Pojawiają się swędzenia między piersiami i kobiecych tematów ( wykluczony grzyb itp )
Kwiecień 2017 - TSH 0,142 , Maj 2017- TSH - 0,025 , lipiec 017 - TSH - 0,010 , Sierpień 2017 - TSH - 0,030 .
w Lutym pojawia się świąd skóry głowy w części potylicy + prawie łysy placek ( jest lekki meszek )
Na dzień dzisiejszy mam drugi łysy, mały placek we włosach, głowa nadal swędzi , jest zaogniona. Mam nadczynność , łysienie prawdo podobnie plackowate ( choć wlosy odrastaja) oraz wyszły mi alegrgie na trawy, zboza , pyłki.
Kochane jak myslicie te wszystkie objawy mam po jodzie ? Jak się mogę go pozbyć z organizmu ?Czekać czy leczyć nadczynność . Jestem załamana.
z góry dzięki za odpowiedzi,
Edytor zaawansowany

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.