Dodaj do ulubionych

usuniecie tarczycy

01.01.18, 19:49
Witam,Miesiac temu usunelam tarczyce.Od kilku dni biore euthyrox 75.TSH 99.Dziwni sie czuje tzn.mam wrazenie jakbym czyms dostala w glowe,jestem jakas otumaniona,zakrecona,niby mi sie kreci w glowie,troche jakby niedobrze.Mam jakies drgawki,trzesie mi sie cale cialo za chwile jest mi goraco.Co sie dzieje?Czy moze mi ktos pomoc?Czy to sa normalne objawy po usunieci tarczycy?Prosze mnie uswiadomic i w jakis sposob poradzic co mam zrobic.
Edytor zaawansowany
  • laura.phys 01.01.18, 21:31
    Czy ktoś cię uświadomił ze po operacji należy zwracać na to uwagę ze względu na możliwość uszkodzenia przytarczyc i wynikająca z tego tezyczke wapniowa.
    Milas wykonanebadanie parathormonu, wapnia zjonizowanego ? Jesteś pod kontrola endokrynologa?
  • juwanda1 02.01.18, 15:54
    Wszpitalu po operacji przeszlam tezyczke.Do dzisiaj biore calperos 1000 slow mag b6.Do endokrynologa mam wizyte 15 stycznia.Czuje sie okropnie .Doszlo do tego ze troche gorzej widze mam wrazenie jakby mi sparalizowalo polowe policzka lewego razem z okiem.Wzrok nie nadaza za obracaniem glowy .Nie wiem o co chodzi.Jest zle.Ratujcie!!!
  • laura.phys 02.01.18, 18:10
    To co opisujesz to może być tezyczka. Jesli masz. Możliwość idź do rodzinnego po skierowanie na wapn zjonizowany i witaminę d25oh, parathormon , jesli możesz to wykonałabym we własnym zakresie. Węglan wapnia w calperosie wchłania się raczej kiepsko. Bierzesz witaminę d3 do tego calperosu? Poszlabymdo rodzinnego po skierowanie na wapnzjonizowany , parathormon, d25oh i moze poleci lepszy preparat z wapniem / są tez cytryniany i mleczany. Magnez tez musi byc suplementowany w odpowiedniej dawce przy tezyczce wapniowej. Wejdź na forum nadter - forum tezyczka utajona - tam znajdziesz wiele pomocnych informacji na temat objawów i radzenia sobie z tezyczka. Może odezwie się do ciebie na forum.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.