Dodaj do ulubionych

koncik mózyczny ;F

  • 30.07.11, 22:14
    uderz w stół nożyce się odezwą - apropos lucyfera.
    --
    http://www.suwaczek.pl/cache/ac589a306b.png
  • 31.07.11, 01:40
    ...boost
    u!
    www.youtube.com/watch?v=WtMlB-BEMso
    --
    'Don't look too far'
  • 31.07.11, 18:42
    folklor z Bałkanów - Czarnogóra.
    --
    "miauka i hauka"
  • 01.08.11, 22:59
    tak tylko dla rownego rachunku tym razem
    ;P
    --
    „Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum“
  • 02.08.11, 22:44
    smakowite gitarki wam podrzuce na odchodnym
    nie tak pyszne, jak mistrzostwo z meshuggah, ale rozwijaja sie chlopaki ;)

    www.youtube.com/watch?v=RVeTBNAAF8I
    --
    'Fra hjerte til hjerte ei vennlig hand
    med omsorg og med nærhet'
  • 12.08.11, 01:00
    bo zaczniecie tanczyc ;)
    to sa ci od 'underwater love', jesli ktos kojarzy

    www.youtube.com/watch?v=yP0Z5DWFQbk&feature=related
    --
    'I need a brain massage'
  • 12.08.11, 20:09
    zarzuć lepiej dubstep :]
    --
    podziwiaj
  • 12.08.11, 21:48
    Skream
    (plus Benga, tez ok)
    www.getdarker.com/audio/sets/skream-benga-bbc-radio-1-140711/

    --
    'det er så fint å leve, si meg kan du ikke se det?'
  • 12.08.11, 22:32
    no dobra, przerwę molestowanie turbofolku ;]
    --
    http://www.suwaczek.pl/cache/ac589a306b.png
  • 12.08.11, 22:38
    trochę inne klimaty niż poprzednio, ale mam ochotę wyfiokowac sie i lecieć na impreze :D
    --
    podziwiaj
  • 12.08.11, 22:50
    pochodz po stronie, posprawdzaj, masa rzeczy do sluchania
    --
    'Fra hjerte til hjerte ei vennlig hand
    med omsorg og med nærhet'
  • 12.08.11, 20:08
    dziś stadionowo ;)

    ole ole ole ole
    --
    http://www.suwaczek.pl/cache/ac589a306b.png
  • 14.08.11, 01:13

    Nick Cave z przepieknym Idiot Prayer
    www.youtube.com/watch?v=Xw9It-VKcuE
    --
    'Fra hjerte til hjerte ei vennlig hand
    med omsorg og med nærhet'
  • 14.08.11, 10:47
    youtu.be/lYSzDWLBSBQ
    solo z Czarnogóry
    --
    Dane personalne: Dziad Pieroński http://s20.rimg.info/01fe8cb72a88d3f5ba169167f4508334.gif
  • 14.08.11, 12:39
    jak tam ciemna strona z dubstepem? znalazlas cos, bo nie uwierze,ze nie ;P
    --
    'I need a brain massage'
  • 15.08.11, 16:12
    moje odkrycie sprzed minuty :D
    i to nasze, polskie ;)

    www.myspace.com/lstadt
    --
    „Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum“
  • 15.08.11, 17:03
    Depeche Mode. Tylko który utwór...
  • 15.08.11, 17:17
    mi sie ze stranglersami kojarzy, z blur tez i owszem ;)
    depeche nie wiem, nie slucham , znam tylko pare hitow ;P

    jednak nie znam innego z Polski, ktory akurat tak gra. no ale moze byc,ze nie jestem zorientowana, jakies przyklady? please?
    --
    'det er så fint å leve, si meg kan du ikke se det?'
  • 15.08.11, 17:28
    U mnie może być na odwrót. Ja tam ledwo Stranglersów kojarzę a to drugie pierwsze słyszę, za to miałem oj miałem kiedyś fazę na Depechów. Może nawet nie z jakimś konkretnym utworem mi się kojarzy, nie z instrumentacją, ale z nastrojem?...

    to znasz?
  • 15.08.11, 19:51
    to akurat ladne, ale po 4 kawalkach depeszow przestalam rejestrowac kolejne ;P
    staly sie tlem, nie zeby mi przeszkadzaly, ale staly sie tylko 'plumkaniem'
    moglbys - jako obeznany ;) - wrzucic pare ich kawalkow, zeby nie tzreba bylo mielic wszystkiego ;p

    --
    'Don't look too far'
  • 15.08.11, 22:27
    > przestalam rejestrowac kolejne

    Może trzeba było zwrócić uwagę na teksty?...
    A generalnie masz rację - to zawsze podobne "plumkanie". Albo się lubi ten styl, albo nie.

    No to para :)

    Tak tematycznie do forum

    oraz w miarę nówka, 2009 rok.

  • 15.08.11, 22:54
    najpierw muzyka, potem teksty

    a te dwa umc do mnie nie trafiaja
    nastepne poprosze, ale INNE ;)
    --
    'det er så fint å leve, si meg kan du ikke se det?'
  • 15.08.11, 22:56
    Nie ma innych... Przynajmniej dla mnie ;)
  • 15.08.11, 23:14
    migasz sie ;P
    --
    'I need a brain massage'
  • 15.08.11, 23:19
    Nie, dla mnie to jest właśnie D.M. Jeśli ci się nie podoba to nie mam zamiaru Cię przekonywać. Lepiej zagraj coś innego :)
  • 15.08.11, 23:23
    DJMiau idzie ogladac film teraz
    jutro :)
    --
    „Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum“
  • 21.08.11, 14:47
    ale nie tamtego, co ogladalam noca

    DUFFY
    www.youtube.com/watch?v=vj6raJB9IaQ
    a film jaki, widac na video, nominowany do Oscara. slusznie.
    --
    „Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum“
  • 21.08.11, 17:03
    6 dni szukania i taki cienki manieryczny głosik? Łeeee...

    --
    ‮ Zróbmy czasem coś na opak.
  • 21.08.11, 18:06
    ja mam niezmiennie przy tym kawałku

    www.youtube.com/watch?v=C0e042ZZnCw
    albo przy tym:-)

    www.youtube.com/watch?v=AMD2TwRvuoU
  • 21.08.11, 20:47
    O, Fish :)

    --
    ‮ Zróbmy czasem coś na opak.
  • 21.08.11, 19:48
    dopiero co obejrzalam ten film, w zasadzie dzis juz 4 ;) zaraz nr 5 sie zacznie

    a Duffy slucham od jej pierwszej plyty i Twoje marudzenia tego niezmiennią ;P
    nie jest w mojej pierwszej lidze, ale co z tego

    a tu moj ulubiony:
    www.youtube.com/watch?v=3j7gJyKTAwk
    (p.s.wazne sa tez teksty, jak napisal kiedys niejaki niezmiennick o DM)
    --
    'Don't look too far'
  • 21.08.11, 20:46
    Moje marudzenie jest z mojej natury a nie potrzeby zmieniania innych :)
    To ja mam tekst jakby na odwrót tamtego.
    Muzycznie to nie jest moje ulubione, może więc Tobie się spodoba? :)

    --
    ‮ Zróbmy czasem coś na opak.
  • 21.08.11, 22:41
    tak, najbardziej pdoba mi sie ten fragment o koniecznosci mycia rak ;P

    nie ma jakiejs normalnej wersji? :D
    --
    'I need a brain massage'
  • 21.08.11, 22:49
    Szukaj :)

    --
    ‮ Zróbmy czasem coś na opak.
  • 22.08.11, 01:11
    szkoda czasu :p
    --
    'det er så fint å leve, si meg kan du ikke se det?'
  • 21.08.11, 21:17
    czadowa stopka :DDD

    a głosik miły, ja lubię jej youtu.be/pQR7wqUgcNw
    --
    podziwiaj
  • 21.08.11, 21:30
    Milusi :)

    Ja wolę takie.

    --
    ‮ Zróbmy czasem coś na opak.
  • 21.08.11, 22:32
    takie "delikatne" brzmienia,Duffy trochę dla mnie "za ostra";-)

    to też mój ulubiony kawałek Cranberries, to może coś z naszego podwórka

    www.youtube.com/watch?v=y_CxQJhlu3Y&ob=av2n
  • 21.08.11, 22:53
    www.youtube.com/watch?v=guJ25FxCwmY
    --
    ‮ Zróbmy czasem coś na opak.
  • 21.08.11, 23:27
    www.youtube.com/watch?v=U29W1ljYPuA&feature=related
    i wiele innych Edyty
  • 22.08.11, 00:00
    A może prehistoria? :)

    --
    ‮ Zróbmy czasem coś na opak.
  • 21.08.11, 22:40
    nooo, jakis wspolny grunt widze ;)
    i jeszcze ten lubie bardzo:
    www.youtube.com/watch?v=ccKJDY7MSdk&feature=related
    --
    'det er så fint å leve, si meg kan du ikke se det?'
  • 21.08.11, 22:51
    www.youtube.com/watch?v=ky4CdN0x58A&feature=relmfu
    --
    ‮ Zróbmy czasem coś na opak.
  • 22.08.11, 01:10
    tego wieki nie slyszalam! :)
    --
    'det er så fint å leve, si meg kan du ikke se det?'
  • 22.08.11, 01:51
    jedna z perelek w dyskografii tori amos, imo. sklada sie z 2 CD (jedna koncertowa)

    www.youtube.com/watch?v=JYUrak2sBCI&feature=related
    --
    'I need a brain massage'
  • 22.08.11, 01:55
    Ile razy ją słyszę, przypomina mi się prehistoria...

    --
    ‮ Zróbmy czasem coś na opak.
  • 22.08.11, 11:58
    prehistoria, ten kawałek kojarzy mi się z listą przebojów Marka Niedżwieckiego -to klasyka:-)
    a Kate ma prześliczny głos, a pamiętacie to?:

    www.youtube.com/watch?v=LdnAbtIF3YM
  • 22.08.11, 12:15
    Kate dawna podoba mi sie bardziej niz nowa

    a skoro juz grzebiemy sie w dinozaurach ;) - Roxette
    www.youtube.com/watch?v=eG0IYV6G0I0&feature=relmfu
    --
    'det er så fint å leve, si meg kan du ikke se det?'
  • 22.08.11, 12:20
    www.youtube.com/watch?v=m9WdUgn0XkU&feature=relmfu
    --
    „Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum“
  • 22.08.11, 12:21
    Nieee, deser dopiero teraz :)

    --
    ‮ Zróbmy czasem coś na opak.
  • 22.08.11, 12:23
    juz po tytule widze, dobry deserek
    --
    „Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum“
  • 22.08.11, 16:10
    niezmiennick napisał:

    > Nieee, deser dopiero teraz :)
    >

    kolego, deser ktoś zeżarł sprzed nosa ...
    --
    http://www.suwaczek.pl/cache/ac589a306b.png
  • 22.08.11, 12:17
    Najpierw Love a potem wszystko goes to war...

    --
    ‮ Zróbmy czasem coś na opak.
  • 15.09.11, 09:22
    To mi się kojarzy ze świętami Bożego Narodzenia. W Trójce co roku do usłyszenia.
  • 22.08.11, 16:07
    nieoficjalny hymn mistrzostw Euro 2008
    --
    podziwiaj
  • 22.08.11, 19:01
    nie nie nie, gfeneralnie ja folk lubie, tylko nie cierpie wozenia sie mainstreamu na plecach folku
    natomiast prawdziwy, a jeszcze norweski na dodatek, to ho ho ho, prosze panstwa :D
    (bywalo nawet,ze tez tak kicalam i spiewalam ;))

    www.youtube.com/watch?v=F55hnVDtmc8&feature=related
    www.youtube.com/watch?v=hxQi1lhgok0&feature=related
    www.youtube.com/watch?v=xHBsSlL73Pw
    no to pokicajcie sobie, kroliczki :D

    --
    „Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum“
  • 22.08.11, 21:17
    hahaha, a faceci na wstecznym :))
    --
    Dane personalne: Dziad Pieroński http://s20.rimg.info/01fe8cb72a88d3f5ba169167f4508334.gif
  • 22.08.11, 21:37
    to jest trudne, kiedys z koniecznosci robilam za faceta, bo bylam jedyna osoba poza nativami, ktora byla w stanie nauczyc sie krokow :D
    --
    'Don't look too far'
  • 13.09.11, 18:53
    do posluchania streamowo (chyba nie bedzie po premierze, wiec rzucajta sie czem predzej, jak lubicie)

    www.npr.org/2011/09/11/140261371/first-listen-tori-amos-night-of-hunters?ps=mh_frimg1
    --
    „Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum“
  • 14.09.11, 14:16
    miau_weglowy napisała:

    > do posluchania streamowo (chyba nie bedzie po premierze, wiec rzucajta sie czem
    > predzej, jak lubicie)
    >
    > www.npr.org/2011/09/11/140261371/first-listen-tori-amos-night-of-hunters?ps=mh_frimg1

    Jee, Miauka wstała z martwicy ;)
    No posłuchałam tej Tori, ale do końca nie dobrnęłam.
    --
    http://www.suwaczek.pl/cache/ac589a306b.png
  • 14.09.11, 15:23
    bo ja wiem, czy powstala, ostatnio czesciej w pozycji horyzontalnej zalega ;)
    co do tori, wazne,ze probowalas ;D
    --
    „Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum“
  • 15.09.11, 09:45
    Tak! Drodzy państwo wysłuchałem po raz pierwszy CAŁEGO UTWORU tego wykonawcy
    i WRESZCIE mogę powiedzieć- Ładne! Piękne! Niebiańskie!
    www.youtube.com/watch?v=QspuCt1FM9M
    nie inaczej było z tą panią...
    www.youtube.com/watch?v=gJt9sNzqCKk&feature=related
    polecam tez nowe wcielenia pana "TROLOLO" ( za dużo by linkować)
  • 15.09.11, 15:08
    zbojkotuje, bo nie mam czasu na eksperymenty ;P
    --
    'I need a brain massage'
  • 15.09.11, 20:15
    A macie!
    www.youtube.com/watch?v=G4NyJ4lDDiU
  • 16.09.11, 11:38
    be_ell napisała:

    > A macie!
    > www.youtube.com/watch?v=G4NyJ4lDDiU


    smutek i nostalgia... wojna będzie! przed drugo wojno też tak śpiewali....
  • 16.09.11, 16:23
    nie znasz sie dzejmsie ;P
    --
    'Don't look too far'
  • 22.09.11, 22:01
    a jak podesłałam linka kumplowi, to odpisał, że idzie się pochlastać szarym mydłem... ;)
  • 16.09.11, 16:22
    przyznam sie,ze to jeden z moich ulubionych kawalkow ;P
    --
    'det er så fint å leve, si meg kan du ikke se det?'
  • 16.09.11, 16:25
    ale tu ville zafalszowal nieziemsko na koniec
    wstyd ;P
    --
    'I need a brain massage'
  • 16.09.11, 13:24
    Ale genialny jest Theme The X-files :)
    --
    podziwiaj
  • 16.09.11, 16:23
    a jest tylko jeden? ;D

    --
    'Don't look too far'
  • 16.09.11, 21:09
    ten mam na myśli:)

    www.youtube.com/watch?v=OHr_AxszWLk&feature=related
    --
    NYÅFA
  • 17.09.11, 13:28
    www.youtube.com/watch?v=-5cbNcoVkBM
    do you love me? do do do do...

    a co do archiwum X wersji, to HAHAHA - tak podsumuje :D, dobre do zasypiania chyba ;)
    --
    „Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum“
  • 19.09.11, 12:05
    uuuuuuuuuuuaaaaaauuu! dzisiaj pewna Modlishka przede mną odkryła tę pannę- polecam!
    www.youtube.com/watch?v=IC4RTMsb8bA&feature=related
    cudna jest!
  • 19.09.11, 18:48
    nie ma powera w glosie wcale, jakas taka mdla
    sorry ;P
    --
    'Don't look too far'
  • 20.09.11, 09:42
    bo una jest dla WRAŻLIWYCH INACZEJ, pogrobowców znaczy...
  • 23.09.11, 08:51
    Do zatonięcia
  • 26.09.11, 17:15
    tak,tak...james koniecznie..ale ciekawe jest , bo sprawdziłem z pół roku temu, co to takie
    wilhelm scream- jest w wikipedii

    en.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_scream

    a u mnie dzisiaj
    masakrycznie!
    www.youtube.com/watch?v=WRlENwtkfQw
    ;-[

  • 28.09.11, 12:00
    James Blake jeszcze raz
  • 28.09.11, 23:46
    o? - zdziwil sie miau pozytywnie.
    musze zglebic
    --
    'When you work, WORK and when you play, PLAY. Don't mix the two or bad things will happen.'
  • 10.10.11, 11:14
    Dalej młoda muzyka brytyjska
    Shoulda - czyli dylematy odnośnie tempa

    oraz potępieńcze zawodzenie Spirits - "I'd have no peace in my life Climbing these walls in an hourglass" .
  • 10.10.11, 16:57
    o, nice :)
    --
    'det er så fint å leve, si meg kan du ikke se det?'
  • 11.10.11, 18:56
    Jesień przyszła, w mieście Lodzi leje i wieje.
    To macie: www.youtube.com/watch?v=Urw-iutHw5E
  • 12.10.11, 11:03
    ...Gołąb pocztowy zaginął w akcji?
    --
    NYÅFA
  • 12.10.11, 14:35
    wystapil w charakterze kotleta
    musze wyhodowac nastepce :D
    mysle,ze szybko urosnie ;)
    --
    'det er så fint å leve, si meg kan du ikke se det?'
  • 12.10.11, 14:50
    miau_weglowy napisała:

    > wystapil w charakterze kotleta
    > musze wyhodowac nastepce :D
    > mysle,ze szybko urosnie ;)

    Aha, bo już myślałam, że sfajczył ci się gołębnik. Było by szkoda...
    --
    http://www.suwaczek.pl/cache/ac589a306b.png
  • 12.10.11, 22:09
    sporo lat temu napisalam,ze trent nawet ksiazke telefoniczna moglby spiewac, a i tak bedzie brzmial sssexyyyy
    podtrzymuje ;D

    w846.wrzuta.pl/audio/aXSpmXFyQWh/nine_inch_nails_-_and_all_that_could_have_been
    --
    'Don't look too far'
  • 18.10.11, 18:45
    do posłuchania

    www.spin.com/articles/first-spin-listen-puscifers-conditions-lp
    --
    „Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum“
  • 18.10.11, 18:55
    Tori
    www.youtube.com/watch?v=9P_33BbQlBg&feature=related
    --
    'Whatever happened to all the heroes?
    All the Shakespearoes?'
  • 19.10.11, 22:27
    zarzynam nowego puscifera :D
    tu jeszcze jest
    www.youtube.com/watch?v=w22fQViVPeg&feature=related
    bo tam juz nie

    --
    'Don't look too far'
  • 21.10.11, 21:59
    dzień 4
    sama jestem ciekawa, jak długo to potrwa :D
    5 godzin tłumaczenia=5 godzin Maynarda (no, pod koniec Tool zamiast Puscifera, ale teraz znowu! ;D)
    --
    'When you work, WORK and when you play, PLAY. Don't mix the two or bad things will happen.'
  • 19.10.11, 13:47
    Co sie wydarzylo w malinowym chrusniaku.
  • 20.10.11, 06:11
    nie wiem, czy było?

    www.youtube.com/watch?v=GwdbQoTPq9I&feature=channel_video_title
    takie troche inne klimaty ;)
    --
    podziwiaj
  • 20.10.11, 17:48
    Straszna pieśń
  • 22.10.11, 16:51
    Wintersun
  • 28.10.11, 16:03
    beautiful one
    www.youtube.com/watch?v=caw1sQtWYZY&feature=player_embedded#!
    www.youtube.com/watch?v=wxcT_qseQDY&feature=related
    --
    'I need a brain massage'
  • 30.10.11, 23:30
    na moje oparzenie
    moze bedzie bardziej skuteczny niz glutowaty zel typu przezroczysty alien
    www.youtube.com/watch?v=MwhOjMI7F8g
    --
    'Don't look too far'
  • 01.11.11, 12:46
    Mniej więcej idzie to tak:

    Nie potrzebuję korony
    pałacu ani klejnotów
    każde miejsce
    jest mi domem

    By wolnym być
    niewiele trzeba
    Tylko wolny może
    królem być
    tu cały tekst


    A teraz wersje wideo:
    -dla młodych i bitnych asasynów
    -ironiczna
    -koncertowa (głośna!) ale jest na czym oko zawiesić
  • 01.11.11, 17:54
    trzeba dostosowac sygnaturke, niech sie nie meczy praca...
    --
    when you play, PLAY
    play like PUSCIFER
  • 02.11.11, 11:21
    przed chwilą dostałem,baj mejl. strasssssno, mówię wam, strrraaasssnoooo

    www.youtube.com/user/EricBridenbaker
  • 06.11.11, 11:39
    duzo muzyki, malo waty
    tunein.com/radio/Radio-Norge-1039-s84118/
    --
    venti chilometri al giorno
  • 06.11.11, 16:57
    Muszę udowadniać YT, że jestem człowiekiem. Wy też? Wczoraj mi wierzyli bez sprawdzania...
    --
    http://i56.tinypic.com/2n1uckp.gif
  • 07.11.11, 07:31
    misiania napisała:

    > Muszę udowadniać YT, że jestem człowiekiem. Wy też? Wczoraj mi wierzyli bez spr
    > awdzania...

    Ale o co chodzi?
    Dziś logowałam się na YT bezproblemowo :)
    --
    Dane personalne: Dziad Pieroński http://s20.rimg.info/01fe8cb72a88d3f5ba169167f4508334.gif
  • 09.11.11, 14:35
    dziś poznałem...tak, wiem, późno ale dobrze ze w ogóle

    soundcloud.com/phoenixs80/04-this-is-war/
  • 12.11.11, 16:00
    Paul Thomas Saunders - Appointment in Samarra
  • 12.11.11, 21:57
    Deviiiiin!
    szalenstwo :D

    www.youtube.com/watch?v=DDy-S2HKba0&feature=related
    --
    'whatever works'
  • 12.11.11, 21:58
    www.youtube.com/watch?v=iqPDNB4M1eE&feature=related
    --
    „Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum“
  • 12.11.11, 22:02
    ...jestem
    addicted!!!! :D

    www.youtube.com/watch?v=NuouRrjhPCQ&feature=related
    moze i ktos z Was sie uzalezni? ;)
    --
    'Whatever happened to all the heroes?
    All the Shakespearoes?'
  • 13.11.11, 12:21
    soundcloud.com/euan-me/nuone-04-mix-mastered
    massive attack
    znowu jest na co czekac
    --
    „Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum“
  • 15.11.11, 19:58
    ciekawe
    --
    http://www.suwaczek.pl/cache/ac589a306b.png
  • 15.11.11, 19:44
    youtu.be/AievoYSmLdc i youtu.be/1Iv9h1RQeKc
    --
    http://www.suwaczek.pl/cache/ac589a306b.png
  • 20.11.11, 12:26
    www.youtube.com/watch?v=3AmKkz5-lyA
  • 29.11.11, 22:56
    omg :))
    --
    http://www.suwaczek.pl/cache/ac589a306b.png
  • 29.11.11, 23:13
    i ani sie czlowiek nie zorientowal
    a lunatic soul nowa plyte ma!

    www.youtube.com/watch?v=gS7CLOfl90Q
    --
    'whatever works'

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.