Dodaj do ulubionych

Problem z wysyłką z programów pocztowych

15.12.15, 15:20
Nasz dostawca poczty, ma włączone blokady antyspamowe - w tym blokadę serwera wychodzącego (SMTP)
Po wykryciu podejrzanej aktywności na tym serwerze możliwość wysyłania poczty z programu pocztowego zostaje tymczasowo zablokowana.
W takiej sytuacji powinna się pojawić informacja o powodzie blokady. Jeżeli takiej wiadomości nie otrzymaliście - prosimy o sprawdzenie ustawień konta serwera wychodzącego, powinno być:
serwer smtp.gazeta.pl
port 465
szyfrowanie ssl/tsl

Żeby zdjąć tę blokadę należy:

- Przeskanuj swój komputer programem antywirusowym. Niezbędne oprogramowanie znajdziesz na stronie www.sciagnij.pl/programy/f/k-Programy+antywirusowe/1
- Zmień hasło do konta pocztowego na stronie konto.gazeta.pl. Po zalogowaniu wybierz opcję "Zmiana hasła". Pamiętaj, aby Twoje hasło było bezpieczne powinno zawierać przynajmniej 8 znaków, wielkie i małe litery i znaki specjalne. Nie używaj tego samego hasła w wielu systemach oraz nie udostępniaj go nikomu.
- Po zmianie hasła wyloguj się i zaloguj ponownie na poczta.gazeta.pl. Po wysłaniu pierwszego e-maila z poziomu poczta.gazeta.pl, Twoja skrzynka zostanie odblokowana.

Prosimy o wykonanie wymienionych czynności, w przeciwnym wypadku mogą nadal występować problemy z wysyłką wiadomości.

--
Blox.pl tu się dobrze pisze
blog jak to i owo zmienić na Bloxie
Edytor zaawansowany
  • Gość: qba88 IP: 212.160.117.* 15.12.15, 15:42
    Tą informację to już miałem dawno bo przyszła z automatu i nic nie wnosi nowego. Problem w tym, że pomimo zmiany hasła dalej nie można wysyłać poczty z klientów zewnętrznych i mobilnie z Androida też nie działa.

    To 4 dzień bez możliwości wysyłania poczty.
  • rysiu_ol 15.12.15, 16:16
    Potwierdzam nie działa!!!!!!!!!!
    --
    R.
  • bagienny 15.12.15, 16:34
    Wykonałeś _wszystkie_ zalecenia?
    Po zmianie hasła wyloguj się i zaloguj ponownie na poczta.gazeta.pl. Po wysłaniu pierwszego e-maila z poziomu poczta.gazeta.pl, Twoja skrzynka zostanie odblokowana.

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
    blog jak to i owo zmienić na Bloxie
  • Gość: qba88 IP: 212.160.117.* 15.12.15, 16:43
    TAK, WYKONAŁEM!!! 1) PRZESKANOWANY KOMP 2) ZMIENIONE HASŁO 3) PRZELOGOWANY 4) MAIL WYSŁANY PRZEZ WWW BO INACZEJ SIĘ NIE DA 5) USTAWIENIA POPRAWNE smtp.gazeta.pl SSL 465. PODSUMOWUJĄC: NIE DZIAŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • bagienny 15.12.15, 16:46
    Jakiego konta dotyczy problem?

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
    blog jak to i owo zmienić na Bloxie
  • Gość: qba88 IP: 212.160.117.* 15.12.15, 17:04
    dotyczy konta: kuba.ked@gazeta.pl
  • bagienny 15.12.15, 17:14
    Sprawdzimy.

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
    blog jak to i owo zmienić na Bloxie
  • rysiu_ol 15.12.15, 17:15
    A moje rysiu_ol(@)gazeta.pl
    --
    R.
  • Gość: qba88 IP: 212.160.117.* 16.12.15, 13:56
    Jakieś wieści, postępy w temacie bo 5 dzień nie można wysyłać poczty !!!
  • mmoni 15.12.15, 17:13
    Potwierdzam, przeszłam wszystkie kroki zgodnie z instrukcją, nie działa.
    Antywir nie wykrył niczego.
    W folderze "wysłane' nie ma żadnych maili poza tymi, które ja wysyłałam, tak więc chyba nikt mi się na pocztę nie włamał. Może te filtry antyspamowe są przewrażliwione.
    A w Thunderbirdzie dalej nie działa wysyłka.
    --
    Nika
  • bagienny 15.12.15, 17:15
    Informuję, że trzeba wykonać _wszystkie_ kroki, aby odblokować konto.

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
    blog jak to i owo zmienić na Bloxie
  • mmoni 15.12.15, 18:23
    Informuję, że wykonałam _wszystkie_ kroki.
    --
    Nika
  • Gość: Aga IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.12.15, 21:06
    Nie wiem o co chodzi - mogę się zalogować do www poczty,
    ale nie mogę zmienić hasła - przy kliknięciu w 'ustawienia konta' jestem przekierowywany na stronę "zaloguj się kontem gazeta.pl" i tam już moje hasło nie działa.

    Chyba odpuszczam temat - nowe konto na gmail i forward maili znacznie szybciej i skuteczniej rozwiąże sprawę. BYE
  • Gość: rysiu IP: *.jeleniagora.vectranet.pl 15.12.15, 19:56
    Teraz jest problem z zalogowaniem sie przez www..
  • avtandil 15.12.15, 20:46
    Potwierdzam również, metoda nie działa. Komputer przeskanowany, hasło zmienione kilkukrotnie, mail z poziomu strony wysłany, wylogowanie/zalogowanie też zrobione. A wysłać z programu, jak się nie dało, tak się nie da.

    Konto: avtandil (małpa) gazeta.pl
  • larvae 16.12.15, 00:54
    Po pierwsze metoda jest absurdalna.
    Brakuje jeszcze tylko punktu "przeinstaluj przeglądarkę internetową i uruchom ponownie komputer"...
    Przede wszystkim jednak metoda jest nieskuteczna.
    gdyby to był 1 kwietnia uznałbym to za bardzo kiepski żart.
    Czy Gazeta chce się pozbyć swoich użytkowników, tylko nie chce nam tego powiedzieć wprost i czeka aż sami się wkurzymy i przestaniemy korzystać z tej poczty?
  • m.agnieszka 16.12.15, 07:20
    Z rana sobie zrobiłam prasówkę z forum o poczcie...
    Niezła zawieruszka się dzieje, podobnie jak w polityce :)
    Jestem już szczęśliwą użytkowniczką poczty na gmailu. Uciekłam z gazetowej poczty jakiś miesiąc temu i jestem z tego bardzo zadowolona. Z newsletterów przychodzących się wypisałam i zmieniłam je na gmaila. Tych co trzeba, to poinformowałam o zmienionym adresie. A te wiadomości co od wielkiego dzwonu przychodzą wciąż na gazetę, to są przekierowywane na gmaila (w ustawieniach można wpisać adres, na ktróy ma być przekierowanie; dzięki Ci Gazeto za danie tej opcji (naprawdę szczerze dziękuję).
    Tak więc moja przygoda po ok. 10 latach używania gazetowej poczty (albo i dłużej) skończyła się.
    I jestem nieco zdziwiona, że władze postanowiły zmienić dostawcę poczty.
    Tak jak ktoś gdzieś kiedyś tu pisał - poczta przesiadła sie z mercedesa na rowerowego listonoszą, który nie zawsze punktualnie dostarcza maile.
  • larvae 16.12.15, 15:42
    Pomijam już to, ze rozwiązanie, które proponujesz bardziej przypomina instrukcje instalacji cracka niż odpowiedz pomocy technicznej.
    Jest ono nieskuteczne.
    Czy zamierzacie odblokować protokół SMTP użytkownikom?
    Proszę o jakąś informację - list, który wysłałem na adres pomocy od kilku dni pozostaje bez odpowiedzi.
    Niestety adres gazety wykorzystuje i zmiana na inny byłaby dla mnie b. uciążliwa
    Ale to już nie jest zabawne.
  • bagienny 17.12.15, 07:53
    Problem dotyczy konta z którego napisałeś?

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
    blog jak to i owo zmienić na Bloxie
  • olaj 16.12.15, 19:19
    Maile nie przychodzą - te WAŻNE przynajmniej - ani nie wychodzą. Dno i sześć metrów mułu...

    --
    NOYA Świat baniek mydlanych
    Reima
  • bagienny 17.12.15, 07:53
    Czy problem dotyczy programu pocztowego?

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
    blog jak to i owo zmienić na Bloxie
  • Gość: qba88 IP: 212.160.117.* 17.12.15, 11:54
    To już jest nie poważne. Brak jakiegokolwiek feedbacku po wysyłce zgłoszenia 6 dni temu i powtórnego zgłoszenia na infolinii. Na forum też brak konstruktywnego odzewu. Rozumiem, że to już nie zostanie naprawione? nikt nad tym nie pracuje?
  • bodzioch 17.12.15, 13:22
    Ja mam dokładnie to samo nie ma możliwości wysyłania czegokolwiek napisałem kilka dni temu email który do dziś jest bez odpowiedzi. Na gazecie mam dwa konta jedno na firmę i prywatne i z obydwoma jest ten sam problem. A porady z odblokowaniem są śmieszne bo robiłem to kilka razy oczywiście bezskutecznie. Trzeba myśleć o zmianie bo administrator ma po prostu ludzi gdzieś.
  • bagienny 17.12.15, 13:51
    Podaj proszę nazwy kont pocztowych.

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
    blog jak to i owo zmienić na Bloxie
  • Gość: qba88 IP: 212.160.117.* 17.12.15, 14:12
    ja tez podałem już dawno i co z tego...
  • bodzioch 17.12.15, 17:41
    Moje konta to, bodzioch@gazeta.pl , prorem1@gazeta.pl
  • bodzioch 19.12.15, 06:49
    Czy to jest aż tak duży problem. Drugi tydzień poczta nie działa czy ktoś coś z tym robi ? Jeśli chcecie się pozbyć klientów poczty to powiedzcie to wprost.
  • larvae 19.12.15, 19:10
    Dołączam się do pytania.
    Kiedy wreszcie poczta zacznie działać?
  • Gość: qba88 IP: *.dynamic.chello.pl 21.12.15, 19:53
    No i nic. Brak reakcji, odpowiedzi, poczta nie działa. Mega.
  • rysiu_ol 21.12.15, 22:12
    Kiedy to naprawicie?
    --
    R.
  • bodzioch 22.12.15, 08:05
    Może ktoś z administratorów wypowiedział by się kiedy i czy w ogóle to zostanie naprawione. Jak na razie widać że administrator klientów poczty ma głęboko w D........!
  • bagienny 22.12.15, 11:29
    Skorzystaj z poczty przez stronę. Zaloguj się. Wejdź w ustawienia poczty -> informacje, wyłącz i włącz obsługę SMTP.

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
    blog jak to i owo zmienić na Bloxie
  • avtandil 22.12.15, 11:35
    Nie działa, nic się nie zmieniło.
  • bagienny 22.12.15, 11:45
    Zmienione hasło zostało poprawnie wprowadzone do programu?

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
    blog jak to i owo zmienić na Bloxie
  • avtandil 22.12.15, 11:46
    Skoro pocztę pobiera bez problemów, to chyba tak, prawda?
  • bodzioch 22.12.15, 11:50
    U mnie dokładnie to samo czyli bez zmian. Przy próbie wysłania poczty pojawia się okno do wpisania hasła po wpisaniu hasła komunikat: logowanie na serwerze smtp gazeta nie powiodło się. Bardzo proszę nie zadawać pytań czy hasła są dobre itp. bo przez stronę wszystko działa
  • bagienny 22.12.15, 11:52
    Muszę zadać pytanie i prosiłbym o sprawdzenie.

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
    blog jak to i owo zmienić na Bloxie
  • larvae 22.12.15, 13:20
    Nie, nie musisz.
    Problem z pocztą nie polega na tym, że użytkownicy nie potrafią wpisać poprawnego hasła, tylko na tym, ze administracja nie potrafi włączyć protokołu SMTP.
  • bagienny 22.12.15, 14:12
    Tak, ale część użytkowników z tego wątku nie zalogowała się na stronie poczta.gazeta.pl żeby zmienić ustawienia. Dzisiaj nie zalogowałeś się na stronie. Mam prośbę, zrób to co napisałem powyżej i sprawdził czy program pocztowy już Ci działa.

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
    blog jak to i owo zmienić na Bloxie
  • bodzioch 22.12.15, 15:51
    Ja się zalogowałem, zmieniłem hasła i z jednego konta ze strony wysłałem e-mail, załączyłem i wyłączyłem smtp i dalej dupa. Na drugim koncie zmieniłem hasło i od tego momentu nie mogę się już zalogować na żadne z kont.
  • bagienny 22.12.15, 16:04
    Twoje konto zostało zgłoszone do naszego działu technicznego celem sprawdzenia.

    W sprawie drugiego konta.
    Korzystałeś z opcji odzyskiwania hasła pod tym adresem? konto.gazeta.pl/konto/3481802,2,,,,,,3.html
    Jeżeli nie odzyskałeś dostępu do konta, proszę skontaktuj się z pomocą pod adresem pomoc@agora.pl

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
    blog jak to i owo zmienić na Bloxie
  • bodzioch 22.12.15, 16:33
    Owszem próbowałem ale po przepisaniu obrazka wywala mi komunikat "Nie podałeś adresu alternatywnego ani pytania pomocniczego" oczywiście strony z oknem nie wyświetla. Skandaliczne jest to że tyle czasu jest taki problem którego administrator nie umie rozwiązać.
  • larvae 24.12.15, 13:21
    bagienny, sugerujesz, ze mam się codziennie logować i codziennie zmieniać hasło?
    Może dwa razy dziennie, albo co godzinę, a nóż za którymś razem zaskoczy?
    Wczoraj dostałem od was kolejną odpowiedź.
    ani włączenie/wyłączenie SMTP (sam już wcześniej to próbowałem) nie działa,
    ani zmiana portów nie działa.
    Zresztą sugestią ze zmianą portu na 25 dla wielu użytkowników będzie bezskuteczna - niektórzy dostawcy, np. Multimedia od dawna już blokują port 25 i nawet gdyby wasza poczta działała na tym porcie, to kablówka i tak nie przepuści.
  • bodzioch 23.12.15, 07:48
    Dzisiaj nic nie zmieniając udało mi się zalogować do obu kont ale poczty dalej nie da się wysłać. Odpowiedzi od administratora dalej nie ma.
  • bagienny 28.12.15, 16:31
    Proszę spróbować ponownie. Z portem smtp ustawionym na 465.

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
    blog jak to i owo zmienić na Bloxie
  • bodzioch 31.12.15, 07:46
    Program mam tak ustawiony. Zmieniałem hasło, załączałem i wyłączałem SMPT i dalej wysłać poczty się nie da. Dalej wywala komunikat o wpisaniu hasła a po jego wpisaniu dalej że logowanie nie udane. Tylko proszę nie pisać że hasło złe albo coś w tym rodzaju. Program wiadomości pobiera, tym samym hasłem do konta się da zalogować.
  • bagienny 31.12.15, 09:55
    Dział pomocy skontaktuje się z Tobą drogą elektroniczną.

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
  • bodzioch 30.12.15, 11:41
    Ja się poddaję. Mam już dość walki z wiatrakami. Administrator olewa całkowicie ludzi, i nawet nie chce się odpisać na wysłane wiadomości z informacjami o które sami prosili.
  • bagienny 30.12.15, 11:48
    Otrzymałeś odpowiedź forum.gazeta.pl/forum/w,973,159759852,159965530,Re_Problem_z_wysylka_z_programow_pocztowych.html

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
    blog jak to i owo zmienić na Bloxie
  • renata.malek 05.01.16, 16:00
    Za to ja z takim samym problem czekam i czekam na odpowiedź od Państwa.. Odpisujecie czasami na e-maile?
  • Gość: Marek IP: 194.29.180.* 28.12.15, 13:39
    Mój problem dotyczy tego, że program Thundrbird łączy się z serwerem gazeta.pl i ściaga pocztę przez IMAP, ale nie pozwala na wysyłanie przez SMTP. (do niedawna jeszcze działało).
    Próbowałem zmiany hasła do poczty, jednak możliwa jest jedynie zmiana hasła do konta na konto.gazeta.pl a to nie to samo.
    Stare hasło nie spełnia standardu bezpieczeństwa (8 znaków...) ale hasła do poczty nie da sie zmienić nawet korzystając z przypomnienia.
    Tak wiec co robić aby wysyłać przez SMTP ?
  • bagienny 28.12.15, 14:00
    Proszę skontaktować się z działem pomocy pod adresem pomoc@agora.pl oraz przesłać odpowiedzi na poniższe pytania:
    - Prosimy o zrzuty ekranów konfiguracji konta pocztowego w programie oraz informacje jaki to program i jaka wersja (ewentualnie numer). Z jakich IP łączysz się, by sprawdzić pocztę?

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
    blog jak to i owo zmienić na Bloxie
  • larvae 28.12.15, 17:54
    bagienny, coś wiesz na ten temat:
    forum.gazeta.pl/forum/w,973,159953827,159953827,poczta_prawdopodobnie_nie_zostanie_naprawiona.html
  • bodzioch 28.12.15, 19:44
    W moim przypadku nic się nie zmieniło. Przed świętami wysłałem zrzuty z ustawień poczty do działu pomocy na ich prośbę ale nie dostałem do dzisiaj odpowiedzi.
  • larvae 28.12.15, 20:25
    Ja to już dostałem ze dwie odpowiedzi, ale wszystkie bez sensu, np. włączyć i wyłączyć protokół SMTP.
    W każdym liście wyraźnie proszę o włączenie mi protokołu SMTP, ale to chyba przerasta administrację.
  • renata.malek 07.01.16, 08:41
    Przepraszam, czy ktoś odpisuje/czyta z e-malia pomoc@agora.pl?
  • mmoni 28.12.15, 17:29
    Wyłączenie i włączenie SMTP też nie pomaga. Testowane na tablecie Samsung, Android 4.2.2, program systemowy.
    --
    Nika
  • mmoni 04.01.16, 12:08
    Zrobicie coś z tą pocztą, czy pora się wynieść na gmaila? Uprzedzając pytanie bagiennego - tak, wykonałam wszystkie kroki zgodnie z instrukcją. Nie, poczta nie działa zarówno na Thunderbirdzie jak i na Androidzie.
    --
    Nika
  • renata.malek 05.01.16, 16:02
    Ani na czymkolwiek innym...
    chyba czas na gmaila...
  • Gość: beata_ok IP: *.google.com 11.01.16, 01:51
    Ja też od ok.miesiąca mam ten sam problem. Odpowiedzi z poradami od Agory dostaję z kilku tygodniowym opóźnieniem. Najgorsze, że nic nie pomaga (zmiany hasła, wył.-wł SMTP). Ręce opadają. Chyba będzie się trzeba przenieść do innego dostawcy poczty. Muszę znaleźć tylko trochę czasu na przeprowadzenie zmiany danych w moich sklepach internetowych i innych punktach gdzie mam podany adres mailowy. Życzę powodzenia w rozwiązaniu tego problemu, ja już ODPADAM. -Beata
  • marblox 07.01.16, 11:42
    Panie Bagienny.
    Po zalogowaniu na konto.gazeta.pl można jedynie zmienić hasło do konta na portalu gazeta.pl ale nie hasło do dostępu do poczty czyli do poczta.gazeta.pl (tutaj nadal do logowania MUSI służyć nam stare hasło, które jest za krótkie, ale nie można go zmienić - bo niby gdzie i jak ?)
    I tutaj tkwi podstawowa niemożnosć wykonania przez nas wszystkich maluczkich poprawnych kroków.
    Na dodatek mam na portalu gazeta utworzone kilka kont do których jest przypisany ten sam mój adres e-mail@g.pl.
    POMOCY, aby SMTP działał....................................................
  • bagienny 07.01.16, 11:48
    Proszę napisać na adres pomoc@agora.pl z opisem problemu.

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
    blog jak to i owo zmienić na Bloxie
  • Gość: beata_ok IP: *.google.com 11.01.16, 01:55
    Ja też od ok.miesiąca mam ten sam problem. Odpowiedzi z poradami od Agory dostaję z kilku tygodniowym opóźnieniem. Najgorsze, że nic nie pomaga (zmiany hasła, wył.-wł SMTP). Ręce opadają. Chyba będzie się trzeba przenieść do innego dostawcy poczty. Muszę znaleźć tylko trochę czasu na przeprowadzenie zmiany danych w moich sklepach internetowych i innych punktach gdzie mam podany adres mailowy. Życzę powodzenia w rozwiązaniu tego problemu, ja już ODPADAM.
  • larvae 12.01.16, 00:02
    Zaczynam podejrzewać, że ten problem nie zostanie naprawiony.
    Albo nie maja pojęcia co nie działa, albo chcą powoli wygasić pocztę, albo mają nas w d***
    Sam się zastanawiam która z tych możliwości jest najgorsza.
  • beata_ok 29.07.16, 18:25
    Wreszcie działa !!!!!! Aż boję się, że zapeszę i znowu się zepsuje, oby NIE !!!!!! Prób dokonywałam ostatnio średnio raz na miesiąc, więc może trochę wcześniej to naprawiono, ważne że DZIAŁA!!!
    Dziękuję :) uff

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka