Dodaj do ulubionych

Fatalna jakość poczty

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.06.16, 14:56
To jak poczta działa w ostatnich tygodniach jest skandaliczne. Poczta się nie ładuje, albo ładuje ale zawiesza w czasie przeglądania wiadomości. Albo nie ma możliwości wysyłania wiadomości. Problemy pojawiają się co dwa trzy dni i trwają po wiele godzin.

Wszystko próbowane na dwóch różnych komputerach, na łącznie czterech różnych przeglądarkach.
Edytor zaawansowany
  • bagienny 17.06.16, 09:48
    Proszę skontaktować się z naszym działem pomocy pomoc@agora.pl

    --
    Blox.pl tu się dobrze pisze
    blog jak to i owo zmienić na Bloxie
  • Gość: Karol IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.06.16, 10:31
    Kontaktowałem się już na przełomie maja i czerwca. Kazaliście czyścić pliki tymczasowe itd. Pomogło to, ale jak się okazuje była to tylko chwilowa poprawa. Bo poczta ma to do siebie,, że działa dobrze 2, 3 dni, a potem problemy trwające kilka godzin lub dzień, dwa.
  • pi.asia 29.06.16, 22:05
    A jak się skontaktować z działem pomocy, gdy poczta jest zawieszona? Ma ktoś jakiś pomysł?

    Kasowanie wiadomości to droga przez mękę. Co dwie-trzy operacje poczta zawisa na kilka minut. Kasuję góra po cztery maile, bo więcej wolę nie ryzykować. I tak się zawiesza.
  • Gość: Karol IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.06.16, 10:17
    Mi się zawiesza przy zapisywaniu wiadomości w trakcie pisania. Wyślij maila na pomoc@agora.pl

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka