Dodaj do ulubionych

Usunięta awaria

04.08.16, 10:12
Awaria została już usunięta. Jeżeli byłyby problemy z zalogowaniem proszę usunąć pamięć podręczną oraz ciasteczka z przeglądarki.

Przepraszamy za utrudnienia.
Edytor zaawansowany
  • negev56 04.08.16, 10:46
    Działa :)

    --
    Tutaj sobie piszę :)
  • kapitan.kirk 04.08.16, 12:25
    Już chodzi, nawet bez odciasteczkowywania :-) Dziękuję i pozdrawiam

    --
    Beam me up, Mr. Scott; there's no intelligent life here!
  • Gość: Mariola IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 04.08.16, 16:04
    U mnie niestety dalej nie działa. Próbuję od kilku godzin i za każdym razem twierdzi , że adres lub hasło nieprawidłowe. Próba odzyskania hasła kończy się informacją o konieczności ponownej próby za 15 minut i tak już od 12.00
    Ciasteczka usunięte i przeglądarka wyczyszczona.
    Co jeszcze mogę zrobić ?
    Pozdrawiam
    Mariola
  • bagienny 04.08.16, 16:13
    Podaj nazwę konta (później usunę tę wiadomość).
  • Gość: Mariola IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 04.08.16, 16:15
    Treść postu jest niedostępna.
  • bagienny 04.08.16, 16:38
    Z naszych informacji wynika, że cały czas błędnie wprowadzasz hasło.

    Upewnij się, że dobrze wpisujesz hasło (sprawdź np. w notatniku).
    Zaloguj się w przeglądarce w trybie incognito. Jeżeli zalogujesz się - w przeglądarce usuń pamięć podręczną, ciasteczka oraz zapisane sesje logowania. Jeżeli nie - daj znać.
  • morsco 04.08.16, 17:06
    Tym razem się udało.
    Dzięki za podpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Mariola
  • aseretka 04.08.16, 20:55
    bagienny napisał:

    > Awaria została już usunięta. Jeżeli byłyby problemy z zalogowaniem proszę usuną
    > ć pamięć podręczną oraz ciasteczka z przeglądarki.
    >
    > Przepraszamy za utrudnienia.

    Awarię faktycznie usunięto. :) Ale szczerzę wątpię, czy przyczyna tkwić mogła w pamięci podręcznej oraz nadmiarem ciasteczek w przeglądarce. Wczoraj wieczorem, po uporczywym całodniowym braku możliwości zalogowania się z mojego laptopa, próbowałam zalogować się z "dziewiczego", pierwszy raz używanego komputera męża. Rezultat był taki sam, jak i na moim kompie. Dziś po południu zalogowałam się z mojego bez konieczności jakiegokolwiek "sprzątania". :)


    --
    Dyplomata, to ktoś taki, co dwa razy pomyśli zanim nic nie powie.
  • bagienny 05.08.16, 10:15
    Problem nie był związany z ciasteczkami. Zawsze prosimy o ich usunięcie, by wdrożona poprawka działała poprawnie - w cache'u (pamięć podręczna) są wszystkie pliki i strony potrafią je czasem nadpisać, zmodyfikować - co może powodować nieprawidłowe funkcjonowanie stron. Zatem jeżeli prosimy o usunięcie ciasteczek i pamięci podręcznej proszę to zrobić, jeżeli bez ich usunięcia działa, a użytkownik jest zadowolony - my także jesteśmy zadowoleni ;]
  • Gość: tytus IP: *.internet.jettel.pl 09.08.16, 14:48
    awaria nie zostałą usunięta !!!!! ,nie mogę się zalogować z żadnej przeglądarki i żadnego komputera !!
  • Gość: tytus IP: *.internet.jettel.pl 09.08.16, 14:55
    może "bagienny" mi pomoże ?? , hasło wpisuje dobrze , sprawdzałem i nic....
  • bagienny 09.08.16, 15:24
    Jaki login?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.