Dodaj do ulubionych

Brak możliwości zalogowania się do poczty

30.06.18, 01:35
Dzień dobry,
Czy jest jakaś awaria Państwa usługi pocztowej? Aktualnie nie mam możliwości zalogowania się na pocztę... po wprowadzeniu danych logowania jestem automatycznie przekierowywany na stronę główna Gazeta.pl...
Edytor zaawansowany
  • Gość: sonja12 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.06.18, 19:40
    ja tez nie moge sie zalogować , i zmienic hasła . Cały dzien siedzie i nic , Moj nic :sonja12. Jak zmieniam hasło to wpsuje kilkanascie razy i to samo
  • bertbertbert 02.07.18, 11:45
    @sonja12 hasło wpisywane przez Ciebie było nieprawidłowe, dlatego pojawił się problem z dostępem.
    W systemie widzimy, że udało Ci się zalogować na skrzynkę. Czy problem nadal się utrzymuje? Jeśli tak prosimy o kontakt na adres pomoc@agora.pl
  • bertbertbert 02.07.18, 11:41
    Nie odnotowaliśmy w ostatnim czasie żadnej awarii. Jeśli są jakieś problemy z działaniem serwisu prosimy o bezpośredni kontakt na pomoc@agora.pl, sprawdzimy z czym związane są problemy z dostępem do konta
  • hotterthanhell43 06.07.18, 00:43
    W ciagu 2 dni 2 razy brak odstepu do poczty z komunikatem:
    W związku z trwającymi pracami administracyjnymi, Twoja skrzynka jest obecnie niedostępna.
    Przepraszamy za wszelkie niedogodności i zapraszamy ponownie później.
  • bertbertbert 09.07.18, 17:00
    zgłoś się do nas na pomoc@agora.pl sprawdzimy co się dzieje. Nie zarejestrowaliśmy globalnych problemów z dostępem do poczty, więc musimy rozpatrzeć Twoją sprawę indywidualnie
  • isaz2 25.07.18, 18:12
    Dzień dobry. Z racji tego że używam tylko poczty gazeta. pl nie moge napisać bezpośrednio na adres pomoc@agora.pl....mój login : isaz2@gazeta.pl ...mam problem połączenia sie z pocztą....po zalogowaniu pokazuje mi się komunikat
    "Usługa chwilowo niedostępna.
    Pracujemy nad rozwiązaniem problemu.
    przepraszamy za utrudnienia". Bardzo proszę o pomoc i wiadomość, pozdrawiam
  • bertbertbert 26.07.18, 13:08
    Problem został zgłoszony do działu technicznego. Odezwiemy się jak uzyskamy odpowiedź
  • bertbertbert 27.07.18, 11:36
    @isaz2 Skrzynka została zablokowana z powodu wysyłki spamu. Proszę przeskanować urządzenie i zmienić hasło, a następnie zgłosić się do nas na pomoc@agora.pl
  • mamis 26.07.18, 17:25
    Mam także problem z pocztą. Od kilku dni:
    "Usługa chwilowo niedostępna.
    Pracujemy nad rozwiązaniem problemu.
    Przepraszamy za utrudnienia."
    Mój login - mamis@gazeta.pl
  • bertbertbert 27.07.18, 11:40
    napisz do nas na pomoc@agora.pl Sprawdzimy co spowodowało problemy z logowaniem się na skrzynkę

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.