Dodaj do ulubionych

Neurol .Czy ktos stosował????

21.02.04, 18:50
Mam nowy lek neurol i nie wiem co o nim myslec.Biore minimalna możliwa dawke
a czuje sie jak bym wypiła litr wodki.Spie jak opetana jestem przymroczona.W
ulotce napisane jest, że po dluzszym niz poł roku stosowania
uzaleznia.Zmniejsza napiecie mieśni.Jak szukałam informacji w necie o tym
leku to wyszukiwały mi sie linki o jakichs zakazanych lekach narkotycznych i
o narkotykach itd.Nigdy nie zarzywałam narkotykow,ale czuje sie po tych
prochach jak w jakims narkotycznym snie.Boje sie,że to dla tego próbowałam
popełnic samobojstwo.Prosze jesli ktos cos wie o tym leku to napiszcie bo
boje sie go przyjmowac.Dziekuje.Ania.
Edytor zaawansowany
  • jeszp1 21.02.04, 19:20
    Witam!
    Neurol, czyli alprazolam ( to samo co xanax) należy do silnie uzależniajacych
    leków z grupy benzodiazepin. Jest dobrym lekiem do stosowania sporadycznego
    celem przerwania napadu lęku. Natomiast absolutnie nie powinno sie go stosować
    do kuracji długotrwałej bo uzależnia i to znacznie szybciej niż w pół roku.
    Może byc stosowany wyłącznie uzupełniająco, nie codziennie. Jeśli wymaga tego
    choroba, to lepiej jest dobrać łagodny antydepresant a tylko wspomagajaco np.
    neurol lub inną benzodiazepinę. W przypadku codziennego stosowania neurol
    należy odstawić po 1 miesiącu.
    Pozdrawiam. Jerzy
  • reemon 21.02.04, 19:25
    Neurol to Xanax ,tylko inny producent
    Neurol ,Afobam i Xanax to te same leki (alprazolam)
    Poczytaj o Xanaxie na tym forum ,co to za ..."pigułka szczęścia"
    2 miesiące mnie z tego odtruwali ,tak się od badziewia uzależniłam...
  • zmiana2 21.02.04, 19:38
    O kurcze ale mnie wystraszyliscie ale co ja mam teraz zrobic boje sie go
    odstawic bo mi glupoty i tak do glowy przychodza a nie mam zamiaru sie
    uzaleznic wizyte mam za miesiac a to kupa czasu.Jestem po tym swinstwie jak
    napita.Co mi radzicie?A ja musze sie leczyc bo sobie cos zrobie.A czy
    myslicie ,ze mialy te tabletki wpływ na to,że probowałam popełnic samobojstwo w
    czwartek a to był 3 dzien brania.???Tak sie boje,ze to przez te prochy.Ale z
    drugiej strony to gdyby one były aż takie straszne to by mi chyba nie
    przepisała psychiatra:((
  • reemon 21.02.04, 20:39
    zmiana2 napisała:

    > O kurcze ale mnie wystraszyliscie ale co ja mam teraz zrobic boje sie go
    > odstawic bo mi glupoty i tak do glowy przychodza a nie mam zamiaru sie
    > uzaleznic wizyte mam za miesiac a to kupa czasu.Jestem po tym swinstwie jak
    > napita.Co mi radzicie?A ja musze sie leczyc bo sobie cos zrobie.A czy
    > myslicie ,ze mialy te tabletki wpływ na to,że probowałam popełnic samobojstwo
    w
    >
    > czwartek a to był 3 dzien brania.???Tak sie boje,ze to przez te prochy.Ale z
    > drugiej strony to gdyby one były aż takie straszne to by mi chyba nie
    > przepisała psychiatra:((
    Nic z tego nie rozumiem ...,nie dostałaś ,oprócz Neurolu ,jakiegoś leku
    antydepresyjnego ?
  • zmiana2 22.02.04, 10:21
    Dostałam asentre powinnam to napisac.Wybaczcie mi, ale czuje sie po tym
    popaprznym neurolu jak nacpana.Głownie chodziło mi o jakies wiadomosci o tym
    neurolu bo w ulotce były dziwne informacje otym,że uzależnia a w necie nic
    ciekawego nie znalazłam tylko jakies linki o narkotykach i uzależnieniach.W
    google pisza o tym straszne rzeczy i dla tego mnie to martwi co to za
    cudo.Wiecie,że czuje sie dzis znow cuuuuuuuudownie po zarzyciu neurolu i juz mi
    sie spac nie chce.Ale co bedzie jak bede musiała go odstawic??Jestem taka błoga
    i czuje sie jak pijana.Ale mi nie chodzi żeby byc pijana tylko chce byc znow
    normalna.A boje sie go odstawic po mimo,że krótko go biore.Obawiam sie,że jak
    odstawie, to pojde sobie cos zrobic.Czytałam na tym forum posty innych,Ktorzy
    cos podobnego brali,tylko o innej nazwie chandlowej i mnie przeraza,ze wiekrzasc
    (zdecydowana)osob, która to zarzyała była na odtruciach i sie uzalezniała od
    tego.Czemu lekarze to przepisuja.Nie wierzę, że nie maja o tym pojecia co
    dzieje sie po zarzyciu tego leku.Pozdrawiam.Ania.
  • filozosia 23.02.04, 09:36
    Jezeli nie bedziesz przesadzac tzn. brac codziennie i w duzych dawakach to sie
    nie uzaleznisz. Ja Afobam stosuje 2 lata i moge w kazdej chwili odstawic, mam
    nad tym kontrole, ale biore tylko doraznie jezeli wiem, ze sama sobie juz nie
    poradze. pozdrawiam.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka