Dodaj do ulubionych

brak koncentracji a leki

26.02.04, 08:07
Witam :)
Od dawna nie moge sie na niczym skupic, nawet nie jestem w stanie przeczytac
niektorych postow. Podwojnie widze, zapominam o wszystkim. Nie pamietam o
czym rozmawialam, co robilam. Nie umiem wydobyc z mojej glowy wiadomosci,
ktore byly kiedys dla mnie oczywiste.
Robie sie po prostu GLUPIA !
Zastanawiam sie czy to moze byc od lekow. Dodam, ze ostatnio aplikuje sobie
coraz wieksze dawki, bo nie daje rady.
Macie tak samo ?
pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • niutka 26.02.04, 08:17
    Ja tez czasami tak mam. Wlasciwie nie czasami a czesto. Jakie bierzesz leki? Ja
    biore Amitryptiline i Tisercin.

    Niutka
  • abdon 26.02.04, 08:26
    niutka napisała:
    > biore Amitryptiline i Tisercin.

    Brak koncentracji uwagi po tisercinie jest naturalną reakcją na ten lek. Ile
    tego zażywasz dziennie (w miligramach)?

    abdon


  • cafe_lorafen 26.02.04, 08:59
    Ja biore Lorafen, Afobam, Rispolept i Seronil.
    Chyba to nie sa leki, ktore znacznie oslabiaja sprawnosc intelektualna, a mimo
    wszystko jestem otepiala.
  • niutka 26.02.04, 10:17
    Biore na noc 50 mg.
  • jeszp1 26.02.04, 08:57
    Witam!
    Brak koncentracji jest rónież objawem depresji. Obecnie to mój najwiekszy
    problem. Zaburzenia koncentracji w moim przypadku dokładnie skorelowane są z
    samopoczuciem. Kiedy depresja dopada mnie to koncentracja "siada". A lek
    (coaxil) tylko poprawia pamięć. Konsultowałem z dr Iwona Grobel na forum
    problem modyfikacji dawki leków w zależności od samopoczucia. Kiedy mam dobry
    dzień to biorę 3 tbl. coaxilu dziennie ( zgodnie z zaleceniem lekarza), ale
    kiedy jest kiepsko to zwiększam dawkę nawet do 5-6 tbl. dziennie, czyli
    przyjmuję dawkę niekonwencjonalną. Pani dr Iwona stwierdziła, że takie
    postepowanie jest do przyjecia i nie powinienem szukać innego leku skoro coaxil
    działa korzystnie i przy wyższych dawkach nie mam objawów ubocznych.
    Tisercin natomiast może nieco spowalniać procesy myślowe. Może lekarz powinien
    zmienić ci ten lek.
    Pozdrawiam. Jerzy
  • abdon 26.02.04, 09:03
    Dlaczego ja muszę ciągle potwierdzać to, co tak trafnie pisze Jeszp1?
  • jeszp1 26.02.04, 11:44
    Jestem chyba nestorem na tym forum (25 lat walki z depresją w tym 12 lat
    pokonanego już uzależnienia od benzodiazepin). Cztery razy w życiu zaliczyłem
    szpital psychiatryczny - warto było. Po takim stażu i doświadczeniu nauczyłem
    się radzić z depresją, ale jeszcze zdarzają mi się ciężkie dni. Nigdy tak do
    końca nie zwątpiłem w siebie i doszedłem do etapu w którym walka z sobą oraz z
    przeciwnościami losu stała się moja pasją. Natomiast forumowicze, jak ich
    odbieram, to wspaniali ludzie. Myślę, że trzeba wspierać tych, którzy w tej
    chwili czują się troche zagubieni.
    Pozdrawiam. Jerzy
  • abdon 26.02.04, 11:51
    jeszp1 napisał:
    > Jestem chyba nestorem na tym forum

    Jeszp1. Załogę Tytanica zgubiła zbyt wielka pewność siebie.

    abdon

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka