Re: asentra, coaxil czy ktoś brał?

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Interesuje mnie czy ktoś z was brał asentre albo coaxil. Czy te leki pomogły
    i jakie były skutki uboczne?
    • 17.03.04, 22:10 Odpowiedz
      brałem oba i żaden nie pomógł.
    • 18.03.04, 13:07 Odpowiedz
      Coaxil biorę od roku. Działa lekko przeciwlekowo i troche poprawia nastrój.
      Żadnych objawów ubocznych po nim nie mam. Ale to jest słaby lek. Natomiast
      asentra jest znacznie silniejszym lekiem, stosowanym przy depresjach średnich i
      cieżkich. Niestety jak wiekszość antydepresantów działa negatywnie na sferę
      sexualną. Chociaż w depresji te sprawy i tak leżą odłogiem.
      Pozdrawiam.
    • 18.03.04, 13:52 Odpowiedz
      Bralam przez jakis czas coaxil, ale nie pomagal mi. Teraz biore efectin i jest
      nieco lepiej, jednak znam osoby, ktorym coaxil pomogl. Moze po prostu potrzeba
      troche czasu, zeby lek zadzialal.
      pozdrawiam

      --
      O ile mniej byłoby nieszczęść, gdyby kobietom przy wyborze partnera życiowego
      chamstwo nie myliło się z męskością.
    • 18.03.04, 18:48 Odpowiedz
      Witaj!Ja biore asentrę i mi pomogła.Czuje sie świetnie.Chociaż dokładnie to nie
      wiem czy po asentrze bo dodatkowo mam neurol.Ale czuje sie duuuzo lepiej tylko
      reaguje na ciągłe zmiany pogody.Raz ciepło raz zimno.Pogoda ma ogromny wpływ.
    • 18.03.04, 21:46 Odpowiedz
      Biorę asentrę i nie narzekam. Właściwie nie odczuwam skutków ubocznych. Libido
      w normie, jak na mnie. Mam lepszy apetyt, udało mi się nawet dyskretnie
      przytyć, co mnie czieszy, bo niezła za mnie szczapa...Pozdrawiam
    • 19.03.04, 16:22 Odpowiedz
      Dziękuję wszystkim za odpowiedź:)
      Asentra była moim pierwszym lekiem (stosowana na początku razem z xanaxem) więc
      trudno było mi stwierdzić co jest normalną reakcją, a co nie. Poźniej dostałam
      Coaxil, który zupełnie na mnie nie działał. Po dzisiejszej wizycie u lekarza
      wracam do asentry. Poprawiło mi się po niej samopoczucie ale miałam problemy ze
      snem. Po Coaxilu natomiast nie mogłam się obudzić:( Dodatkowo pani doktor
      przepisała mi Lerivon, na wypadek gdybym nie mogła zasnąć.
      Moje życie seksualne leży w gruzach więc spadek libido nie jest żadnym
      problemem. Bardziej martwią mnie bóle głowy. Mieliście to samo?
      Pozdrawiam cieplutko.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

WIĘCEJ O ZDROWIU:

Drętwienie rąk i nóg

Jest się czego bać?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.