Dodaj do ulubionych

po jakich lekach antydepresyjnych się nie tyje?

17.04.04, 16:47
zrobiłam wczoraj głupotę,miałam kryzys i wywaliłam do śmietnika prawie całe
opakowania efektinu i zolafrenu,przez to,że bardzo po nich przytyłam.skutki
odstawienia zolafrenu opłakane,całą noc nie spałam,śniły mi się
koszmary.dzisiaj rano wyjęłam leki ze śmietnika i przeprosiłam je,ale
wybieram się do psychiatry,interesują mnie leki,po których na 100% się nie
tyje.są takie?
Edytor zaawansowany
  • 17.04.04, 17:02
    tez na tym tylam. nie tyje na bioxetinie.
  • 17.04.04, 20:49
    Zapewne po Zolafrenie tak przytyłaś, tak jest z każdym neuroleptykiem.

    Ja biorę teraz Anafranil SR i w ciągu niespełna 3 tygodni zrzuciłem 5 zbędnych
    kilogramów.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.