Mirtazapin Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Witam
    Szukalam na forum watkow w tym temacie, ale niestety duzo tego nie bylo i z 2005 roku.
    Dlatego pytam :
    Czy ktos uzywa ? Czy ktos moze mi na ten temat cos powiedziec? Reakcje uboczne, jak dziala, jak dlugo i ile braliscie ?
    Ja biore je juz ponad tydzien i chcialabym porownac reakcje ....
    Pozdrawiam
    Elliotka
    • Nie zjesz nie dowiesz się, każdy reaguje indywidualnie, żadne porownania nic nie dadzą, Wiem to cholernie irytujące ale tak to w psychiatri jest, nie ma żadnej pewności.
      --
      lek na lęk, lek na sen, na wielki poranny strach
      • to byloby na tyle ....

        teraz nie wiem czy to co mam to reakcje uboczne czy tez ...moje ...
        ech...a juz myslalam ,ze ktos mi cos powie....
        no nic...poczekam...nigdzie mi sie nie spieszy ....moze ktos odpisze ...

        ale pomimo tego dzieki za checi pomocy
    • Jeżeli bardzo źle się po tym czujesz to lepiej zadzwonić albo pójść do lekarza, jeżeli jakoś w miarę znośnie to jeszcze poczekaj, na początku leczenia lubi przyjść pogorszenie, po dwoch tygodniach teoretycznei skutki uboczne jakie by nie byl powinny zacząć ustępować. Nastaw s^ę pozytywnie, wylaź na słońce, jedz marchewkę, czytaj najulubieńsze książki, i jakoś przetrwaj te pierwsze tygodnie.
      --
      lek na lęk, lek na sen, na wielki poranny strach
    • ja brałam przez ponad pół roku i palnuję do niego wrócić, bo to chyba najlepszy lek antydepresyjny, jaki kiedykolwiek zażywałam. skutków ubocznych własciwie nie było, z tym że to lek, który może powodować senność i tycie (bo znacznie zwiększa apetyt), ale ja byłam chuda jak szkapa, bez apetytu i prawie nie spałam, więc mnie pasował tip top.

      lekko uspokaja, nie zamula, nie obniża popędu seksualnego. (prawie) idealny lek.

      mirtazapina na mnie w ogóle działała tak łagodnie, bez jakiejś spektakularnej bomby, bardzo stopniowo następowała wyraźna poprawa. brałam 30 mg-45 mg (do 60 mg) na dobę, wieczorem przed snem.
    • Nie wiem zmień lekarza czy wyrzuć to do kosza. 90 % pacjentów w Polsce czuło się źle po tym leku. Jakbyś dostała cegłą w łeb a potem nie możesz się obudzić
      --
      ...pl.wikipedia.org/wiki/Czarna_wo%C5%82ga
      • To jakaś prowokacja ?
        --
        ...pl.wikipedia.org/wiki/Czarna_wo%C5%82ga
      • czarna_wolga napisał:

        > Nie wiem zmień lekarza czy wyrzuć to do kosza. 90 % pacjentów w Polsce czuło si
        > ę źle po tym leku.

        skąd masz takie info?
        • Sporo się na ten temat naczytałem na rożnych forach i ciężko mi sie z tym nie zgodzic w ziwiazku z tym że kiedyś sam to zażywałem więc mimo że jestem budowlancem to juz wiem jak to jest. wiem siła debilów po UM naczytałeś sie wiec zostań dziekanem. Najważniejsze że już nie długo życia nikt nie przechytrzy.
          --
          ...pl.wikipedia.org/wiki/Czarna_wo%C5%82ga
          • aha.
            no, ja czytałam/słyszałam bardzo sprzeczne opinie, od zachwyconych do fatalnych, jak Twoja. mnie akurat lek bardzo przypasował, najbardziej z tych, które brałam na dep. najbardziej mi odpowiadało, że spałam po nim, jadłam z apetytem i przyjemnością, i życie seksualne nie ucierpiało, czyli sama esencja życia zachowana;) więc mimo wszystko polecam spróbować, jak ktoś pada po tym na pysk, to może mniejszą dawkę (ja akurat nawet po dużych nie spałam jakoś szczególnie).

            a tak właściwie to widać po tym, że nie ma co sie za bardzo sugerować opiniami innych, ino samemu testować!
    • Bylam dzisiaj u lekarza. Rozmowa bardzo mi pomogla.
      Tycie, sennosc... rano nie umialam sie "pozbierac" nic mi sie nie chcialo, bol mesni i zaczelam sie bac. Lekarka stwierdzila, ze nie chciala by w tej chwili jeszcze zmieniac lekarstwa ale mam brac polowe tego co teraz.Za tydzien znowu dolekarza ....zobaczymy co to da ...
      Dzieki za odpowiedzi
      elliotka

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

WIĘCEJ O ZDROWIU:

Drętwienie rąk i nóg

Jest się czego bać?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.