Dodaj do ulubionych

seronil/bioxetin działają na mnie usypiająco

02.07.04, 10:21
- nie mogę się za nic zabrać
- przesypiam długie godziny
- zniknęły zahamowania (w dużej mierze) - mogę rozmawiać z ludźmi (olbrzymia
różnica) i mogę też kłamać bez zmrużenia oka (to już poniżej godności)
- zgodziłam się z tym, że moje istnienie nie ma sensu
- ale także z tym, że jeszcze nie jestem gotowa na ostateczne papa
- ale kiedy już będę - to zrobię to porządnie i nieodwracalnie

- i pójdę do piekła - albo gorzej... bo ja nawet w piekło nie wierzę



czy są jakieś leki, które mnie inaczej usposobią do życia?
czy mam robić pompki?
Edytor zaawansowany
  • eulogete 02.07.04, 10:32
    witaj Tinu-Hesperis
    nie łykam seronilu/bioxetinu a i tak nie mam siły ani ochoty brac się za
    cokolwiek...
    cieszę się że nie chcesz się ostatecznie pożegnać ze sobą (i z nami)
    wolałabym, żebyś zgodziła się że sens twojego istnienia jednak jakiś jest, że
    co najwyżej nie znasz go jeszcze

    A pompki - no cóż są absolutnie bezpieczne i dadza troszkę endorfin - jak ktoś
    jest w stanie je zrobić (ja umiem pół pompki - pac w dół ;-)))
    co powiesz na 10 przysiadów (wspólne) zamiast pompek?
  • intenso 02.07.04, 10:38
    ... bo jeszcze w robocie pomyślą, że zwariowałam :-)
  • eulogete 02.07.04, 10:53
    też poprzysiadałam sobie (w kuchni)
    i przypomniał mi się patent na zdrętwiały kark (jak długo siedze przy kompie to
    potrafi dokuczyć)

    kładziemy łapki na potylicy, łokcie szeroko i przez kilka sekund naciskamy
    mocno pchając głowę w przód z całej siły i równocześnie npinamy mięśnie karku
    żeby głowa została na swoim miejscu

    wygląda niewinnie (nie trzeba nawet drzwi zamykać ) a działa bardzo fajnie
  • intenso 02.07.04, 11:02
    zakręciło mi się w głowie...
  • eulogete 02.07.04, 11:06
    Zapomniałaś oddychać?
    sorry nie napisałam o tym wyraźnie: w trakcie oddychać należy...
    no to zmykam z forum, bo muszę pomaszerować do bankomatu i zrobić rajd po
    aptekach bo mi się leki skończyły...
    Udanego dnia!
  • kehtna 02.07.04, 14:13
    Ja tez biore seronil od jakiegos czasu
    i podobnie sie czuje. No i do tego
    regularne pobudki o 4 nad ranem :(

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka