Dodaj do ulubionych

Koniec z Depresją!!! Wygrałem

19.04.13, 20:32
Cześć jestem studentem ostatniego roku psychologii i sam wykaraskałem się z tego bagna jakim jest depresja z różnymi dodatkami :-) . Co mogę wam powiedzieć to to, że JEST NA TO SPOSÓB!!! Chętnie podzielę się swoją wiedzą. Jestem to winien społeczeństwu przypartemu do muru.
Macie dość borykania się z nieszczęściem w życiu, które wcale nie musi takie być. Pytajcie!!!
Sprawdziłem chyba wszystko czakry, medycyna wschodu, terapie, biofeedback, leki ... chyba żaden sposób nie jest mi obcy :-) mam zamiar dzielić się tym z wami.
Nie chcę napisać tu wypracowania na dziesięć stron o depresji i sposobach radzenia sobie. To będzie miła dyskusja w której będę odpowiadał na postawione mi pytania.
CZEKAM :-)
Edytor zaawansowany
  • dzarul0 19.04.13, 20:51
    Wskazówka pierwsza: cudotwórcy
    Nie wiem czy mieliście podobnie ale jak pierwszy raz ogarnąłem, że problem mnie przerasta to jak grzyby po deszczu urośli liczni specjaliści od jeszcze liczniejszych sposobów radzenia sobie.

Wahadełka czy cudowne wywary to mało. Nie wierzcie w to!
    To jest to co działa:
    Leki
    Akupunktura
    Terapia
    Sport
    Wsparcie rodziny / bliskich
    Biofeedback
    Czasami wakacje i wypoczynek ale nie zawsze

• lucyna_n 19.04.13, 21:01
    weź rozpęd i walnij baranka, może się trochę uspokoisz.

--
    Challa ki labda phire
  • dzarul0 19.04.13, 21:09
    Hej ale po co ten "hate"? Poważnie udało mi się i chciał bym się podzielić tym z innymi. Jak dotąd to wszyscy się uskarżają że mają i nie wiedzą co z tym zrobić ja miałem i wiem co z tym zrobić więc można pomóc
  • zoliborski_goral 19.04.13, 22:08
    To że pierdzielisz bzdety jest równie oczywiste jak stan umysłowy kilku specjalistów od Zamachu Smoleńskiego...
  • koite 19.04.13, 22:06
    czy jesteś dumny z rozmiarów swojej pały?
  • dzarul0 19.04.13, 22:19