Dodaj do ulubionych

Bezsenność

11.06.16, 23:17
Od ostatniego zjazdu nie moge spać ketrel nie dziala. Spie max 2 godz na dobe. Niby czuje sie lepiej psych ale nie moge tak funkcjonować. Choruje somarycznie i moj organizm sobie nie radzi manifestując to omdleniami.
Brakuje mi juz pomyslu by znalezc sposób na sen .
Bezsenność towarzyszy mi od 17 r.z pediatra mnie leczyła relanium .Później nie brałam żadnych lekow skonczylam 2 studia uczac sie nocami, po całonocnej imprezie mogłam pójść do pracy bez problemów . Tylko że wtedy byłam zdrowa i młodsza.A teraz co?
--
Trudno ulżyć obciążonym dziedzicznie.
Edytor zaawansowany
  • piwnikaks 12.06.16, 20:14
    nie znam się na Twoich objawach ale może innym się przyda ja korzytam z takich odpromienników bio info. Nie chodzi o sam sen ale bardzo pomogły wyciszyć nerwowe myśli i przez to mi lepiej się śpi!
  • lucyna_n 13.06.16, 01:13
    To trochę dziwne, co na to lekarz?

--
    Waiting for the sun
  • martyna2525 14.06.16, 00:03
    Lekarz twierdzi że to kwestia depresji. A ja mam taką niemoc że nie chcę mi sie myśleć i czuć.
    --
  • lucyna_n 14.06.16, 10:23
    i żaden lek nie kładzie Cię spać? jakieś typu lerivon też nie?

--
    Waiting for the sun
  • martyna2525 16.06.16, 19:23
    po lerivonie się tyje i nie chcę go brać, kładą mnie barbiturany i inne uzależniające ale nie dla mnie to. Jutro składam wypowiedzenie w pracy i próbuję się nie rozsypać, więc o śnie raczej nie będzie mowy. Jestem bardzo zmęczona, mam nadzieję że się to uspokoi bo tak nie można żyć.

--
  • lucyna_n 17.06.16, 01:37
    Dlaczego składasz wypowiedzenie? przez tą bezsenność? Może lepiej idż najpierw na zwolnienie lekarskie, podejmowanie ważkich decyzji w takim stanie psychicznym nie jest najlepszym pomysłem

--
    Waiting for the sun
  • lucyna_n 17.06.16, 01:39