Dodaj do ulubionych

No i wystartowalam z Seroxatem

24.01.06, 16:11

Robilam kilka podejsc i w koncu lyknelam ta cwiarteczke
Mija 3 godziny i nic sie nie dzieje
pewnie za mala dawka zeby nawet poczuc objawy uboczne...chociaz po cwiartce
lexapro czulam sie zle wiec mozeee obejdzie sie bez ubocznych???
Profilaktycznie lykam xanax.
Przez tydzien bede brala cwiartke pozniej zwieksze do polowki.Oby sie udalo i
pomoglo

Dzieki wszystkim za wsparcie:)
Edytor zaawansowany
  • rzeznia_nr_5 24.01.06, 16:14
  • tarja30 24.01.06, 16:16

    hmm jak mam to rozumiec?
  • sick_man 24.01.06, 16:14
    tarja30 napisała:

    >
    > Robilam kilka podejsc i w koncu lyknelam ta cwiarteczke
    > Mija 3 godziny i nic sie nie dzieje
    > pewnie za mala dawka zeby nawet poczuc objawy uboczne...chociaz po cwiartce
    > lexapro czulam sie zle wiec mozeee obejdzie sie bez ubocznych???
    > Profilaktycznie lykam xanax.
    > Przez tydzien bede brala cwiartke pozniej zwieksze do polowki.Oby sie udalo i
    > pomoglo
    >
    > Dzieki wszystkim za wsparcie:)

    Ja wystartowałem z fluoksetyną, miałem brać 10mg na początek ale nie mam jak w
    pracy tabletki na pół przeciąć, więc biorę całą - 20 mg :-)).
    Możemy porównać swój stan za 2-4 tygodnie kiedy każdy z leków powinien
    "zaskoczyć" :-)

    pozdrawiam
    sick_man
  • tarja30 24.01.06, 16:15

    ok:)
  • iii10 24.01.06, 16:15
    dzielna jesteś, dasz rade!!! Ja wierze i trzymam za Ciebie :))
    (nie wsłuchuj sie w siebie, jeśli możesz zajmij sie czymś).
  • tarja30 24.01.06, 16:16
    iii10 napisała:

    > dzielna jesteś, dasz rade!!! Ja wierze i trzymam za Ciebie :))
    > (nie wsłuchuj sie w siebie, jeśli możesz zajmij sie czymś).


    witaj slonko:)))Trzymaj za mnie kciuki mocnooo:)))
  • iii10 24.01.06, 16:17
    trzymam bardzo mocno i nie puszcze :))
  • tarja30 24.01.06, 19:13

    ale jestem senna
  • tarja30 24.01.06, 19:18

    i ta suchosc w ustach....
  • sick_man 24.01.06, 20:23
    tarja30 napisała:

    >
    > i ta suchosc w ustach....

    Mam podobnie, przez cały dzień byłem półprzytomny, ale poza tym pierwsze
    wrażenie jak najbardziej pozytywne (mówię o bioxetinie).

    sick_man
  • mogra1 24.01.06, 20:26
    Jestem pewna w 100% że twój organizm nawet nie zuważył tej ćwiarteczki. Nie
    myśl skutkach ubocznych i nie szukaj ich u siebie. JA NIE MIAŁAM ŻADNYCH !!!I
    ty też nie będziesz ich miała.
  • lucyna_n 24.01.06, 20:28
    a mój organizm zauważył ćwiarteczkę aurexu
    jestem osobą ktora odczuwa skutki uboczne zwykłej aspiryny, są takie sztuki, niestety.
    na leki zawsze bylam nadwrażliwa nawet jak nie chorowałam na depresję, i nie miałam żadnych lęków, a
    do lekow nie dołączano ulotek.
  • tarja30 24.01.06, 20:47

    no ja tez czuje ze moj organizm odczul ta cwiarteczke
  • suchyxxx 24.01.06, 21:00
    no odczuł i co się złego stało?Nic
  • tarja30 24.01.06, 21:05

    poki co sennosc przychodzi momentami oraz mam sucho w buzi cos jak kac;)
  • tarja30 25.01.06, 00:55

    kurcze a teraz mi sie nie chce spac....
  • miriam11 25.01.06, 07:52
    Tarja, daj mu szanse, za kilka dni to już w ogółe żadnych ubocznych nie będzie.
    I nie nakręcaj się sama, tylko powiedz sobie: fajnie jeśli ten lek mi pomoże.
    Ja dzisiaj wyjeżdżam i nie będzie mnie w necie prawie 2 tygodnie, ale trzymam za
    Ciebie kciuki. Hej!
    --
    Pomóż zwierzakom:
    www.theanimalrescuesite.com/cgi-bin/WebObjects/CTDSites.woa
  • suchyxxx 25.01.06, 10:13
    możesz na początku mieć problemy z zaśnięciem ale to wszystko przechodzi.Daj
    temu lekowi szansę;p
    P.S na gumach i plastrach nicorette;p i nie palę 2-gi dzień
  • tarja30 25.01.06, 11:36

    wybudzilam sie raz w nocy...a rano trzeslo mna i dziwne poty mnie oblewaly nie
    ma to jak xanax na sniadanie;)
  • tarja30 25.01.06, 14:56

    jakas slaba jestem i ciagle chce mi sie śpiulkać <ziew>kiedy dostane kopa i
    wstane z sila do wszystkiego???;)
  • oskar53 25.01.06, 16:20
    Będzie coraz lepiej, zobaczysz :)
    A co do xanaxu, to może jednak usypia? Chociaż troszkę? Dzisiaj wziąłem jedną
    malutką tableteczkę 1 mg i dosłownie zwaliła mnie z nog na pięć godzin ;)
    Może dlatego, że nigdy nie brałem takiej dawki. No ale owszem, uspokoił mnie.
    Może tak dziwnie podziałało, bo fluo wzmacnia działanie alprazolamu i innych
    tego typu lekow.
    Depakina chyba też.

    --
    SIC LUCEAT LUX!
  • tarja30 25.01.06, 16:36

    biore xanax 0,25
  • tarja30 25.01.06, 20:52

    Ojojoj wlasnie wstalam po 2,5 godz drzemce.Pierwszy raz mi sie to od lat
    zdarzylo zebym polozyla sie popoludniu ehh
  • imagiro 25.01.06, 21:48
    no i co ? myslisz, ze ci sie polepszy ? tak sie z tym obwieszczasz jakby z
    czego byloby byc dumnym ..
    --
    przemilcze to ...
  • lucyna_n 25.01.06, 21:52
    a co "obwieszczać się" nie może? cokolwiek to znaczy?
    niepodoba się to nie czytaj
  • urszulai 25.01.06, 21:55
    Tarja moze byc dumna z siebie.Zwlaszcza teraz kiedy tak dzielnie znosi objawy
    uboczne leku i daje rade.Dobrze ,ze piszesz co czujesz,ja robilabym to samo,ale
    na szczescie ten etap mam poki co za soba.
  • urszulai 25.01.06, 21:58
    Milo cie widziec Lucy.A jak twoje samopoczucie?
  • tarja30 25.01.06, 22:04
    urszulai napisała:

    > Tarja moze byc dumna z siebie.Zwlaszcza teraz kiedy tak dzielnie znosi objawy
    > uboczne leku i daje rade.Dobrze ,ze piszesz co czujesz,ja robilabym to
    samo,ale
    >
    > na szczescie ten etap mam poki co za soba.


    dzieki.Staram sie jak moge.Zmuszam sie do wstawania...pomimo ze nogi jak z
    waty.Dam rade
  • tarja30 25.01.06, 22:03
    imagiro napisał:

    > no i co ? myslisz, ze ci sie polepszy ? tak sie z tym obwieszczasz jakby z
    > czego byloby byc dumnym ..


    a gowno cie to obchodzi.Jestem dumna bo staram sie cos robic i nie dogaduje jak
    ty glonozjadzie.Won z tego watku jak ci cos nie pasuje.Ja go zalozylam i pisze
    bo tak chce.I polepszy mi sie gnido
  • imagiro 25.01.06, 22:04
    proponuje tez jakis specjal na emocje ... najlepiej dwa razy wookolo
    blokowiska ... murowana poprawa ...
    --
    przemilcze to ...
  • tarja30 25.01.06, 22:06
    imagiro napisał:

    > proponuje tez jakis specjal na emocje ... najlepiej dwa razy wookolo
    > blokowiska ... murowana poprawa ...


    poprostu tepie buractwo
    i jak juz napisalam won z tego watku
    Przez takich jak ty czesc ludzi boi sie otworzyc zeby nie uslyszec wlasnie
    takich slow
    Ja mam ciebie i twoje teksty gleboko w d....
  • imagiro 25.01.06, 22:09
    ty masz problem ... duzy problem jaskoleczko ... ale nie z depresja .... tylko
    ze swoim EGO ......
    --
    przemilcze to ...
  • tarja30 25.01.06, 22:12
    imagiro napisał:

    > ty masz problem ... duzy problem jaskoleczko ... ale nie z depresja .... tylko
    > ze swoim EGO ......

    hmm ciekawe...bo nie mam depresji
    bawi cie to co?takie otwieranie pyska tam gdzie cie nie chca?
    I kto ma tu problem ze swoim ego?
    wiesz mi tacy ludzie jak ty nie straszni...
    ale sa osoby ktore sie przejmuja kazdym slowem wiec zbastuj ok?
    no respect
  • imagiro 25.01.06, 22:13
    pewnie, ze nie masz depresji, ja cie wyczuwam na mile morska ... ty chcesz byc
    w grupie i chcesz byc slyszana ...
    --
    przemilcze to ...
  • tarja30 25.01.06, 22:20
    imagiro napisał:

    > pewnie, ze nie masz depresji, ja cie wyczuwam na mile morska ... ty chcesz byc
    > w grupie i chcesz byc slyszana ...

    raz piszesz ze mam depresje teraz ze nie kurcze rozdwojenie jazni...leczysz sie?
    to podobno sie leczy wiec glowa do gory
    chce byc w grupie i chce byc slyszana
    cos w tym jest...bo dopieru tu udalo mi sie spotkac ludzi z agorafobia
    milo jest poznac kogos kto rozumie
    dlatego chce byc slyszana i chce sluchac
  • imagiro 25.01.06, 22:21
    ja mialem agorafobie jak pilem ... jak rzucilem picie, zniknela i ta
    przypadlosc ... przestan smalic alparzony to ci sie polepszy ... buahahahahahaha
    --
    przemilcze to ...
  • tarja30 25.01.06, 22:22
    imagiro napisał:

    > ja mialem agorafobie jak pilem ... jak rzucilem picie, zniknela i ta
    > przypadlosc ... przestan smalic alparzony to ci sie polepszy ...
    buahahahahahah
    > a


    mylilam sie ciebie nie da sie juz wyleczyc
    jestes prosciutki i taki zostaniesz
  • imagiro 25.01.06, 22:24
    pierwsze wrazenie sie liczy ... dalas mi szanse a teraz odbierasz ...
    bedziesz sie w piekle poniewierac ....
    --
    przemilcze to ...
  • lucyna_n 25.01.06, 22:34
    delirium mialeś a nie agorafobię głupolku.
  • imagiro 25.01.06, 22:35
    dzieki za diagnoze ... teraz juz wiem co znaczyly te drgawki i zwidy ...
    --
    przemilcze to ...
  • lucyna_n 25.01.06, 22:23
    po co Ty się jemu tlumaczysz, to jakiś biedny paranoik.
  • tarja30 25.01.06, 22:25
    lucyna_n napisała:

    > po co Ty się jemu tlumaczysz, to jakiś biedny paranoik.


    no zdalam sobie sprawe ze niewarto bo mozg juz dawno mu sie zlasował
  • bambomurzynzafryko 25.01.06, 22:15
    imagiro napisał:

    > ty masz problem ... duzy problem jaskoleczko ... ale nie z depresja .... tylko
    > ze swoim EGO ......

    Imagiro - kutasino, musisz pie..ć te smutki zamiast oglądać fajniejsze
    stronki i klepać Niemca po helmie, jak przystalo na tak zdrowego, dorodnego
    Narcyza jak ty - o 10 wieczorem?
  • imagiro 25.01.06, 22:16
    kotku, u mnie na preryji dopiero 3 ... jeszcze powiedz, ze mnie nie lubisz ...
    no slucham ...
    --
    przemilcze to ...
  • lucyna_n 25.01.06, 22:21
    za oceanami ludziom się coś takiego ciekawego robi, że wydaje im się że wszystkie rozumy pozjadali, a
    my tu na tej syberii w ciemnocie i nieświadomości żyjemy i w zabobony wierzymy, a glówną rozrywką jest
    polowanie na białe niedzwiedzie.
    Proszę nawracać na forum polonijnym, takich cwaniakow co siedzą sobie za granicą i pouczaja tych co tu
    zmagają się z czarną rzeczywistością normalnie się brzydzę.
  • imagiro 25.01.06, 22:23
    ja z kagankiem oswiaty medycyny alternatywnej tu zagladam a tu w miche mi
    na odlew lucynka wali ... czy ty naprawde mnie nie lubisz ?
    --
    przemilcze to ...
  • tarja30 25.01.06, 22:24
    imagiro napisał:

    > ja z kagankiem oswiaty medycyny alternatywnej tu zagladam a tu w miche mi
    > na odlew lucynka wali ... czy ty naprawde mnie nie lubisz ?


    hahahahaha zabierzcie tego kmiotka
  • imagiro 25.01.06, 22:25
    hahahahahahahahahahaha .... i juz ci pomoglo ... widzisz lucynko, potrafisz.
    --
    przemilcze to ...
  • lucyna_n 25.01.06, 22:28
    a co w Tobie jest do lubienia?
    rownie dobrze moglabym polubić giertycha

    ...kaganek, chyba łuczywo, a może zapałka, albo wiązka slomy? z butów.
  • imagiro 25.01.06, 22:28
    patrzaj w serce ...
    --
    przemilcze to ...
  • lucyna_n 25.01.06, 22:31
    nie wiem jakie masz serce, ale że czarne podniebienie i włosy między zębami to pewne.
  • lucyna_n 25.01.06, 22:30
    imagiro napisał:

    > ja z kagankiem oswiaty medycyny alternatywnej tu zagladam

    ...kaganek, chyba łuczywo, a może zapałka, albo wiązka slomy? z butów.
    a tu w miche mi

    > na odlew lucyna wali

    ciesz się że jestem na lekach więc tylko z plaskacza

    ... czy ty naprawde mnie nie lubisz ?

    a co w Tobie jest do lubienia?
    rownie dobrze moglabym polubić giertycha

    ...kaganek, chyba łuczywo, a może zapałka, albo wiązka slomy? z butów.
  • tarja30 25.01.06, 22:33

    ale mnie ten prostak rozbawil:))
  • imagiro 25.01.06, 22:34
    i oto chodzilo ... czy wiesz, za sa proby leczenia raka SMIECHEM ?
    --
    przemilcze to ...
  • lucyna_n 25.01.06, 22:38
    idź już na tą psychologię bo przynudzasz..
  • tarja30 25.01.06, 22:38

    imagiro

    akurat duzo sie smieje i twoje rady sa zbedne....

    Lucynko chyba tez mi pora cos lyknac;)
  • lucyna_n 25.01.06, 22:36
    trochę rozrywki na forum nigdy nie zawadzi
    przynajmniej mi przypomniał że czas najwyższy łyknąć prochy:))
  • urszulai 25.01.06, 22:37
    Ale zrobiles jazde imagiro.
  • imagiro 25.01.06, 22:38
    to moja specialty na forum od lat ... zamieszac, pokazac inne drogi, posmiac
    sie ...
    --
    przemilcze to ...
  • tarja30 25.01.06, 22:39
    imagiro napisał:

    > to moja specialty na forum od lat ... zamieszac, pokazac inne drogi, posmiac
    > sie ...


    tylko na zle forum trafiles
    jest tu duzo osob bardzo wrazliwych na takie gadki
    wiec jak masz jeszcze w sobkie szczatki uczuc to odpusc sobie
  • lucyna_n 25.01.06, 22:40
    trochę to żałosne, nie uważasz?
  • lucyna_n 25.01.06, 22:38
    chyba żartujesz?
    to ma być jazda?
    jeszcze mu tak pisz, to będzie tu siedział do rana..
  • imagiro 25.01.06, 22:40
    do waszego rana, u nasz na preryji bedzie psienkny zachod sloneczka ...
    --
    przemilcze to ...
  • tarja30 25.01.06, 22:42

    idz wydoic strusia
  • imagiro 25.01.06, 22:43
    ide, wiem ze mnie nie lubisz ...
    --
    przemilcze to ...
  • tarja30 25.01.06, 22:46
    imagiro napisał:

    > ide, wiem ze mnie nie lubisz ...


    akurat to czy ktos cie lubi czy nie masz w du...
    milego ciagniecia wymion
  • imagiro 25.01.06, 22:47
    od dojenia moich bizonow mam dzielnych wojownikow ... ale inne wymionka mi
    przychodza do glowy ....
    --
    przemilcze to ...
  • tarja30 25.01.06, 22:50
    imagiro napisał:

    > od dojenia moich bizonow mam dzielnych wojownikow ... ale inne wymionka mi
    > przychodza do glowy ....


    wymionka starych indianek?
  • imagiro 25.01.06, 23:04
    calkiem przystojna jestes tarjo ...
    --
    przemilcze to ...
  • tarja30 25.01.06, 23:06

    a wymionka mam do ud
  • insignificant 25.01.06, 23:07
    hehehe :)
  • insignificant 25.01.06, 23:07
    i nogi dlugie prawda? :)
  • tarja30 25.01.06, 23:08
    insignificant napisał:

    > i nogi dlugie prawda? :)


    uhm;)
  • insignificant 25.01.06, 23:08
    ajjj :]
  • tarja30 25.01.06, 23:09
    insignificant napisał:

    > ajjj :]


    hihihi
  • insignificant 25.01.06, 23:12
    nic juz nie mów więcej lepiej.. :P
  • tarja30 25.01.06, 23:14

    hihihi czemu nie?:P
  • insignificant 25.01.06, 23:14
    bo się jeszcze rozmarzę i co? :)
  • tarja30 25.01.06, 23:16
    insignificant napisał:

    > bo się jeszcze rozmarzę i co? :)


    trzeba marzyc:)))))))))))))))))))))))
  • insignificant 25.01.06, 23:18
    no wiem sunshine wiem :)
    ok idę gdzieś.. :)
  • tarja30 25.01.06, 23:18

    uuuu o tej porze???
    :P
  • insignificant 25.01.06, 23:20
    stąd tarja stąd :)
  • insignificant 25.01.06, 23:20
    a poza tym pora jest piękna..
  • tarja30 25.01.06, 23:21

    oj nie uciekaj:P
    ja nie gryze hihi
  • insignificant 25.01.06, 23:24
    nie chodzi o Ciebie,mozesz drapac nawet jak chcesz :)
  • tarja30 25.01.06, 23:28

    Ty wiesz ze ja od razu w nos daje;P
  • insignificant 25.01.06, 23:30
    też mi zabawa. :)
  • tarja30 25.01.06, 23:30
    insignificant napisał:

    > też mi zabawa. :)


    hehehe
  • insignificant 25.01.06, 23:44
    do mety już niedaleko hehe :)
  • tarja30 25.01.06, 23:52

    ;)
  • insignificant 25.01.06, 23:05
    :P
  • urszulai 25.01.06, 22:44
    Czy ty aby jestes trzezwy,bo cos mi sie wydaje,ze nie.
  • imagiro 25.01.06, 22:45
    krzyzwy ... od lat ... chcialem sie przytulic do was, ale tu chlodem wieje ...
    --
    przemilcze to ...
  • insignificant 25.01.06, 23:32
    o jaki śmiech.. :P
  • tarja30 25.01.06, 23:35

    kurde wyspalam sie od 18 do 20.30 i lipa bo mi sie spac nie chce.Masz jakies
    pomysly?:P
  • insignificant 25.01.06, 23:37
    zabawmy się hehe :)
  • insignificant 25.01.06, 23:38
    moze wejdz na jakis czat i sie powygłupiaj :)
  • tarja30 25.01.06, 23:41

    pfff czat???
  • insignificant 25.01.06, 23:42
    no chyba,a co chcesz innego?. :)
  • tarja30 25.01.06, 23:47

    zagram w statki albo scrabble:P
    Jak sie czujesz?
  • buzi1 26.01.06, 12:49
    Tarja, co u Ciebie? Napisz jak sie czujesz.
  • suchyxxx 26.01.06, 13:00
    Chyba dobrze się czuje - widać że seroxat nie taki straszny nie?A mówiłem...
  • suchyxxx 26.01.06, 13:00
    ;p
  • tarja30 26.01.06, 13:22

    Jedyne co mi dokucza to oslabienie no i moze lekka sennosc.Apetyt poki co
    mam,lęki mniejsze...ale to dopiero 3 dzien na cwiartce:)
  • seroxinka 26.01.06, 16:42
    Ja dzisiaj zazyłam pierwsza cwiartke boje sie jak cholera..szczegolnie uczulen
    i dusznosci ( w tych obszarach mam nerwice:) ) Pocieszam sie tylko ze juzdwa
    razy brałam ten specyfik i nic mi nie było wiec mam nadzieje ze i tym razem
    bedzie ok.
  • tarja30 26.01.06, 16:49
    seroxinka napisała:

    > Ja dzisiaj zazyłam pierwsza cwiartke boje sie jak cholera..szczegolnie
    uczulen
    > i dusznosci ( w tych obszarach mam nerwice:) ) Pocieszam sie tylko ze juzdwa
    > razy brałam ten specyfik i nic mi nie było wiec mam nadzieje ze i tym razem
    > bedzie ok.


    Ja czuje sie oslabiona,lekko pobolewa mnie glowa(dzis lyknelam 3 cwiartke)
  • seroxinka 26.01.06, 17:03
    wiem wiem czytałam Twoj post :) A jak długo bedziesz brac cwiartke?? i do
    jakiej dawki masz dojsc??
  • tarja30 26.01.06, 17:15
    seroxinka napisała:

    > wiem wiem czytałam Twoj post :) A jak długo bedziesz brac cwiartke?? i do
    > jakiej dawki masz dojsc??


    Mysle ze jeszcze dwa dni po cwiartce.Mam dojsc do dawki 40mg:)a Ty?
  • seroxinka 26.01.06, 17:22
    ja do 1 pastylki czyli 20 mg i mam nadzieje ze wystarczy.. kilka dni cwiartka
    potem tydzien na polówce i moze sie odwaze walnac cała Pozdrawiam
  • buzi1 27.01.06, 09:31
    Ja mam zamiar wejsc na 40 mg, od prawie roku biore 30 i pomoglo mi bardzo tylko
    przed wyjsciem do pracy czuje silne zdenerwowanie. Nie dochodzi do jakiejs
    paniki, tylko czuje sie spieta i sciska mnie w gardle. Kiedy juz dotre do pracy
    czuje sie dobrze, zreszta jestem zajeta praca i nawet nie o tym nie mysle.
    Pozdrawiam Kochani.
  • seroxinka 27.01.06, 11:43
    Witam wszystkich Seroxatów. Dzisiaj w nocy miałam jakis dziwny stan obudziałam
    sie z mdłosciami z uczuciem goraca lekkimi zawrotami serce mi przyspieszyło
    jakos tak dziwnie ale nie był to atak paniki. Zastanawiam sie czy po 1 cwiartce
    juz mogła byc taka reakcja?? Wczesniej jak brałam nigdy nic takiego sie nie
    zadazyło ale wtedy byłam równoczesnie na xanaxie teraz nie biore bo nie mam
    stresujacych sytuacji (siedze w domu nie musze nigdzie isc jak musiałam chodzic
    na zajecia było gorzej teraz juz po studiach). No nic za chwilke cwiartke nr 2
    z nadzieja ze nawet jezeli złe samopoczucie w nocy było po leku to po jakims
    czasie minie. Do lekarza nawet nie mam co dzwonic bo nie grzeszy
    inteligencja... Pozdrawiam
  • seroxinka 27.01.06, 13:46
    Tarja jak Ty sie czujesz??? Zazyłas kolejna cwiartke?? Nikt mi nie odpisuje :(:
    (:( Smutno mi.
  • tarja30 27.01.06, 13:56

    hmm czuje sie ok.Cwiartke wzielam od jutra chyba zaczne lykac polowke.Balam sie
    utraty apetytu ale poki co jem troche (nie wiem czemu ale nie mam smaku na
    slodkie a zawsze uwielbialam slodycze)Dzis mam troche placzliwy dzien ale to
    dlatego ze ktos mnie wkurzyl
    Nie smuc sie-bedzie dobrze
  • seroxinka 27.01.06, 14:18
    Co do słodyczy to ja zawsze tez lubiłam ale przez ostatnie kilka dni odrzuciło
    mnie zupełnie schudłam z 2-3 kg. Boje sie tylko ze za pierwszym razem strasznie
    przytyłam na lekach czułam sie dobrze ale waga mnie dołowała. Teraz waze plus
    minus 50 kg i musze dobrze wyczuc moment w ktorym zacznie mnie ciagnac do
    słodyczy (szczegolnie nocne jedzenie)zeby znowu nie doprowadzic sie do 60 kg..
    Poza tym ogolnie mało teraz jem własciwie jem przez rozum nie dlatego ze
    jestem głodna. Dzisiaj mam obsesje wysypek pokrzywek po seroxacie... zabijam
    czas filmami i ksiazkami ale nie robie nic konkretnego i to działa na mnie
    przygnebiajaco...
  • tarja30 27.01.06, 14:53
    seroxinka napisała:

    > Co do słodyczy to ja zawsze tez lubiłam ale przez ostatnie kilka dni
    odrzuciło
    > mnie zupełnie schudłam z 2-3 kg. Boje sie tylko ze za pierwszym razem
    strasznie
    >
    > przytyłam na lekach czułam sie dobrze ale waga mnie dołowała. Teraz waze
    plus
    > minus 50 kg i musze dobrze wyczuc moment w ktorym zacznie mnie ciagnac do
    > słodyczy (szczegolnie nocne jedzenie)zeby znowu nie doprowadzic sie do 60
    kg..
    > Poza tym ogolnie mało teraz jem własciwie jem przez rozum nie dlatego ze
    > jestem głodna. Dzisiaj mam obsesje wysypek pokrzywek po seroxacie... zabijam
    > czas filmami i ksiazkami ale nie robie nic konkretnego i to działa na mnie
    > przygnebiajaco...


    nie bedzie wysypek.Ja tez sie bycze a dzis szczegolnie bo mam urodzinki;)
  • niuniasza 27.01.06, 14:41

    Ja także - dzisiaj, metodą Tanji. 2,5 mg. Kręci jak nieboskie stworzenie:-)
    Nigdy czegoś takiego nie brałam, to mój pierwszy antydepresant, tak sie w zyciu
    zlozylo, ze nie mialam epizodow depresyjnych. Chyba trzeba cos wziac na
    wyhamowanie - xanax 0,25 - polowe.
  • tarja30 27.01.06, 14:52

    Ja jak lykam seroxat to zaraz xanax tak zapobiegawczo;)
  • niuniasza 27.01.06, 16:15

    A mozesz mi napisac czy na noc takze bierzesz, czy tylko raz dziennie?
    Ja biore ( ze strachu ) pol 0,25 ale juz dzisiaj troche to malo bylo dla mnie
    musze cala. Straszny ze mnie cykor, jak widac.
  • karolinkap1 27.01.06, 16:22
    Tarja30 - poczta czeka na Ciebie ;-)
    ----------------------------------------
    happy birthday to you...
  • tarja30 27.01.06, 16:42
    karolinkap1 napisała:

    > Tarja30 - poczta czeka na Ciebie ;-)
    > ----------------------------------------
    > happy birthday to you...
    >


    baaaardzo dziekuje:)))))
    wieczorkiem napisze pare slow
    jestes superowa:))
  • tarja30 27.01.06, 16:40
    niuniasza napisała:

    >
    > A mozesz mi napisac czy na noc takze bierzesz, czy tylko raz dziennie?
    > Ja biore ( ze strachu ) pol 0,25 ale juz dzisiaj troche to malo bylo dla mnie
    > musze cala. Straszny ze mnie cykor, jak widac.


    Biore kiedy czuje potrzebe...czasem jest to raz dziennie a bywa ze wezme i 3x
  • seroxinka 27.01.06, 16:59
    Tarja wszystkiego dobrego zycze bo wnioskuje ze dzisiaj masz urodzinki :) Ja
    miałam dwa dni temu :) Widac wodniki jakies takie podatne na lęki są :) ZDROWIA
    ZDROWIA I ZDROWIA !!! Ja po seroxacie troche przymulona jestem, głowa mnie
    pobolewa i boje sie nocy...
  • tarja30 27.01.06, 18:08

    dziekuje:)
    Mnie tez lekko pobolewa glowa no i bardziej senna jakas jestem
  • urszulai 27.01.06, 21:20
    Tarja dolaczam sie do zyczen.Zdrowka,zdrowka i jeszcze raz zdrowka.
  • tarja30 27.01.06, 21:44

    Bardzo dziekuje:)
  • buzi1 28.01.06, 07:04
    Troszke sie spoznilam, ale zycze Ci Tarja wszystkiego najlepszego! Duzo zdrowka
    i pociechy z synka.
  • niuniasza 28.01.06, 09:22

    Spoznilam sie, ale skotlowana jestem trohe - Tarja - wszystkiego najlepszego,
    żebyś szybko wyszla z dolka, i cudownie cieszyla sie zyciem, i swoimi
    mężczyznami:) N.
  • tarja30 28.01.06, 12:41

    dziekuje wam bardzo:)

    U mnie piaty dzien na cwiartce seroxatu.Nie jest zle ale mogloby byc lepiej:)
    Brakuje mi sil i ogolnie jestem oslabiona.Napadow paniki nie mam ale lęki
    jeszcze sa ( co ja bym juz chciala po tych cwiartkach hehe)Wczoraj mialam
    placzliwy dzien (a juz dawno nie plakalam jakos nie potrafilam)czasem lekkie
    bole glowy.Problemow ze snem nie mam.Po jakim czasie seroxat da mi kopa takiego
    zebym poczula ze chce wyjsc z domu?Checi moze sa ale sil brak...
    Pozdrawiam i piszcie jak jest u was
  • lucyna_n 28.01.06, 12:44
    migrena u mnie jest
    tak więc do widzenia się z państwem
  • buzi1 28.01.06, 13:14
    Tarja, oslabienie minie. Pamietam, ze na cwiartce nasilila sie u mnie agorka
    ale za to czulam sie lepiej wewnatrz. Instynktownie wiedzialam ze lek dziala,
    nie moglam sie doczekac wejscia na polowke i potem na cala tabletke.
    Xanax odstawilam po 4 tygodniach brania Seroxatu.
  • tarja30 28.01.06, 13:24
    buzi1 napisała:

    > Tarja, oslabienie minie. Pamietam, ze na cwiartce nasilila sie u mnie agorka
    > ale za to czulam sie lepiej wewnatrz. Instynktownie wiedzialam ze lek dziala,
    > nie moglam sie doczekac wejscia na polowke i potem na cala tabletke.
    > Xanax odstawilam po 4 tygodniach brania Seroxatu.


    A jak czulas sie przechodzac z cwiartki na polowke?
    I kiedy minie to oslabienie???
  • seroxinka 28.01.06, 13:15
    U mnie słabośc i brak checi.. chodze po domu i nic nie robie.. Wczoraj
    wieczorem było kiepsko jakis ataczek sie pojawił musiałam wziac gryza xanaxu. A
    czy wam lekarz zalecił xanax stale przy wprowadzaniu seroxatu czy tylko
    doraźnie?? I ile bierzecie??? Myslałam ze bede lepiej znosic wprowadzenie
    seroxatu a tu cienko jest :( najgorzej sie czuje jakies 3 godz po zazyciu
    otempienie totalne a jakies 10 godzin po zazyciu lęki sie zaczynaja.. Nie wiem
    czy mam trwac w tym czy przerwac czy objawy miną... Pozdrawiam
  • tarja30 28.01.06, 13:24

    seroxinka napisała:

    > U mnie słabośc i brak checi.. chodze po domu i nic nie robie.. Wczoraj
    > wieczorem było kiepsko jakis ataczek sie pojawił musiałam wziac gryza xanaxu.
    A
    >
    > czy wam lekarz zalecił xanax stale przy wprowadzaniu seroxatu czy tylko
    > doraźnie?? I ile bierzecie??? Myslałam ze bede lepiej znosic wprowadzenie
    > seroxatu a tu cienko jest :( najgorzej sie czuje jakies 3 godz po zazyciu
    > otempienie totalne a jakies 10 godzin po zazyciu lęki sie zaczynaja.. Nie
    wiem
    > czy mam trwac w tym czy przerwac czy objawy miną... Pozdrawiam

    Moj lekarz wie ze lykam i po 3 xanaxy dziennie.Pierwsze 0,25 xanaxu lykam 5
    min.przed polknieciem seroxatu.
    U ciebie i tak dobrze bo chodzisz...a mi najlepiej w lóżku


  • seroxinka 28.01.06, 13:28
    A sprawdzałas cisnienie ?? Seroxat i xanax 3 razy dziennie osłabiaja na makasa.
    Ja kiedys przy duzej dawce xanaxu spałam cały czas nie miałam siły wstac jesc
    anawet isc do łazienki. Chyba bede brac takie okruchy xanaxu bo wczoraj taki
    kawałeczek ( 1/6 0,25 mg) wyciszył mnie i zasnełam a bylo kipsko.
  • tarja30 28.01.06, 13:54

    no i xanax mnie nie usypia
  • buzi1 28.01.06, 13:24
    U mnie lekarz zalecil 0,5 mg rano i wieczorem. Po 4 tygodniach nie bylo
    potrzeby brania xanaxu, bo Seroxat zaczal dzialac.
  • tarja30 28.01.06, 13:26
    buzi1 napisała:

    > U mnie lekarz zalecil 0,5 mg rano i wieczorem. Po 4 tygodniach nie bylo
    > potrzeby brania xanaxu, bo Seroxat zaczal dzialac.


    czyli 4 tyg.poleze sobie w lozku?:)
  • buzi1 28.01.06, 13:37
    NIE! Ja zrobilam w tym czasie generalne porzadki w domu. TYlko na wyjscia typu
    zakupy czy obiad u sasiadow bralam xanax.
  • 10_sekund 28.01.06, 13:40

    to całkiem dobry lek ,

    ale cała ta gadka to "schizofrenia : czy seroxat brac pod język, czy na język,
    rozgryzanie seroxatu....

    Może teraz o desipraminie ?
    /Głową w mur - tez całkiem dobry lek ,może lepszy ,
    brakuje powiedzieć w imię "Ojca i Syna"
    Głową w mur ,znęcacie się nad seroxatem może desipramina ?
    Zachorujcie ,pocierpcie -
    na diabła wyrzuciliście tyle seroxatu , brakowao zapytać czy można lączyć
    seroxat z desipraminą - i zdziwienie : jedyne bezpieczne połączenie
    trójpierścieniowca z inhibitorem wychwytu serotoniny
    pytanie o proporcje, i czy też pokrywają się z rzeczywistością


  • buzi1 28.01.06, 13:45
    MY NIE WIEMY JAK TO JEST W PRZYPADKU SHIZOFRENII.
    Bierzemy Seroxat na nerwice i depresje i pomaga nam.
  • tarja30 28.01.06, 13:54

    czy seroxat z xanaxem obniza cisnienie?Bo bralam cipramil i xanax i bylo ok.
    Nie mierze cisnienia bo po co sie stresowac;)
  • buzi1 28.01.06, 14:00
    Seroxat obnizyl u mnie cisnienie.
  • tarja30 28.01.06, 14:03
    buzi1 napisała:

    > Seroxat obnizyl u mnie cisnienie.


    no to lipa.Jak to bedzie jak obnizy u mnie?Ja np.nie pije kawy
  • buzi1 28.01.06, 14:07
    Kochana, moje cisnienie bylo zbyt wysokie. TO z nerwow, dlatego po rozpoczeciu
    terapii z seroxatem obnizylo sie.
  • seroxinka 28.01.06, 14:07
    Tarja obniza i dlatego czujesz sie osłabiona i pojawiaja sie zawroty ale to
    naturalna reakcja na leki które maja uspokajac. Ja tez nie pije kawy robie
    sobie mocna herbate i pije po kilka łyków. Cola tez mi pomagała albo cukierki
    kopiko chociaz po nich miałam mdłosci bo w nich czuc niestety kawe. Ja
    sprawdzam cisnienie zazwyczaj 105/70 na obecnym etapie normalnie mam 110/80
    wiec spada mi minimalnie. Jak masz cisnieniomierz to wartos sprawdzic czy nie
    masz niskiego bo to poteguje złe samopoczucie i nawet herbata mozesz sobie
    pomoc.
  • tarja30 28.01.06, 14:12

    dzwonilam do lekarza...
    w moim przypadku moze byc tak ze zeszlam z cipramilu z 20mg i zastapilam go ta
    cwiartka seroxatu i to jest za mala dawka stad moze wystepowac u mnie oslabienie
  • suchyxxx 28.01.06, 14:16
    tak jest i musisz dojść do 1 tabletki seroxatu conajmniej i jak najprędzej.Dodam
    że seroxat brany przez kuilka dni ciągle powoduje osłabienie,zmęczenie,lenistwo
    i płaczliwość,dlatego ja bym na Twoim miejscu nie brał xanaxu i zaczol od jutra
    brać połówkę tabletki seroxatu.
  • suchyxxx 28.01.06, 14:16
    chodziło mi że xanax brany kilka dni powoduje płaczliwość itp a nie seroxat-co
    ja gadam;p
  • tarja30 28.01.06, 15:04

    no od jutra lykam polowke
  • buzi1 28.01.06, 14:15
    Ja od ciazy nie sprawdzam cisnienia. Mialam wtedy tetno 133 i przezylam tylko
    dzieki cesarskiemu cieciu dwa tygodnie przed terminem.
  • urszulai 28.01.06, 14:26
    To ciekawe z tym cisnieniem bo ja kiedy leczylam sie na depresje to mialam
    potwornie niskie cisnienie,grubo ponizej 100/ 70.Pozniej biorac leki cisnienie
    juz tak nie spadalo drastycznie.Unormowalo sie raczej.
  • 10_sekund 28.01.06, 14:44
    Mnie najbardziej podchodzą muchy w cherbacie
    --
    Każdy ucieka przed taką rzeżnią której się boi
  • 10_sekund 28.01.06, 15:16

  • tarja30 28.01.06, 15:18

    jejku co ty chcesz???
  • betka-b 28.01.06, 16:13
    Jestem zdziwiona Tarja ze bierzesz az 3 razy xanax !W polaczeniu z Seroxatem
    nic dziwnego,ze nic Ci sie nie chce i najchetniej lezalabys w lozku ....
    Seroxat powinien zmobilizowac do dzialania a jak to zrobic skoro xanax dziala
    odwrotnie-czyli przytlumia?
  • buzi1 28.01.06, 16:44
    Tarja dopiero zaczela!
    Zreszta mamy nad soba chlopcow strozow, ktorzy nie daja nam sie nudzic.
  • tarja30 28.01.06, 17:07

    biore xanax bo zaczynam dopiero brac seroxat
  • 10_sekund 29.01.06, 20:02
    dlaczego muszę brać neuroleptyki , jak mnie walą w łeb ?
    mi nie dali seroxatu , ani innego depresanta jak miałem 16 lat
  • tarja30 29.01.06, 20:06
    10_sekund napisał:

    > dlaczego muszę brać neuroleptyki , jak mnie walą w łeb ?
    > mi nie dali seroxatu , ani innego depresanta jak miałem 16 lat


    nie mogli ci przepisac antydepresantow poniewaz na ogol nie przepisuja takich
    lekow mlodym osobom
  • 10_sekund 29.01.06, 20:13
    czekają aż F-16 zamieni się w F-20 ?
  • 10_sekund 29.01.06, 20:14
    to dopiero zaraz po finiszu ,hi
  • tarja30 29.01.06, 20:26

    poprostu mlodych ludzi probuja leczyc inaczej ale oczywiscie sa przypadki ze
    przepisuja antydepresanty
  • suchyxxx 29.01.06, 20:32
    ja jak miałem jeszcze 16 lat to dostałem seroxat;p poprostu seroxatu nie daje
    się schizofrenikom bo by jeszcze bardziej wariowali;p
  • zoltanek 01.02.06, 19:30
    szybko do mety, szybciutko

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka