Dodaj do ulubionych

paroksetyna - problem

08.10.06, 15:04
Hej. Od kilku dni biore Rexetin (to samo co Seroxat). Ale zaobserwowałem u siebie zwiększone pocenie, a przede wszystkim nie moge ani usiedzieć ani ustać w miejscu. Prkatycznie cały czas chodze. Czy jest to możliwe, aby takie działanie wywołała paroksetyna. Wziąłem dopiero 4 tabletki. A jeśli tak, to ile takie działanie uboczne potrwa?
Edytor zaawansowany
  • emwu11 08.10.06, 15:42
    ze mnie leki zrobiły warzywo emocjonalne, mentalne, społeczne

    WARZYWO autentycznie
    wyprały mi mózg

    cofnęłam się w rozwoju o jakies 15 lat

    serio
  • sajder86 08.10.06, 20:32
    moim największym problem przy zażywaniu tego to bezsenność Okropne uczucie
  • anksis 08.10.06, 22:39
    a nie mozesz dolaczyc tymczasowo jakiej benzo?
  • szyderca_i_glupawiec 08.10.06, 22:42
    anksis napisała:

    > a nie mozesz dolaczyc tymczasowo jakiej benzo?


    to nie jest dobre wyjscie, po co wchodzic w kolejną kupę
  • insana 08.10.06, 23:01
    jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma
  • mamusia1999 08.10.06, 23:55
    ale jak dlugo to juz trwa?
    benzo na chwile nie jest zle - o ile nie jestes podatny na uzaleznienia (czyli
    np. kiedys od czegos nie byles)
    ja dwa razy wprowadzalam paroksetyne pod oslona alprazolamu (i to ostra!
    3x0,5mg) i bardzo sobie chwale - sensacji nie mialam zadnych, po 2tygodniach
    zaczelam schodzic po 1/2 tabletki na tydzien (za drugim razem duzo szybciej) i
    tez bez sensacji
    nalezy wziac pod uwage, ze zeby sie uporac z deprecha/lekami trzeba miec po
    prostu sile, czlowiek niewyspany ma mniejsze szanse i dluzej czeka na efekt
    leczenia
  • mamusia1999 08.10.06, 23:59
    mnie pocenie nie minelo nawet po miesiacach brania.
    ale pobudzenie i niepokoj nie sa mi znane - zawsze wprowadzalam pod oslona
    alprazolamu (spojrz na drzewko, odp. komus nt bezsennosci)
    ja mialam raczej problem z sennoscia (choc to nie efekt alprazolamu np) - ale
    to byl raczej wynik poprzedzajacego wprowadzenie leku napiecia/wyczerpania,
    musialam odespac i tyle.
  • elfrid 09.10.06, 00:13
    Chyba się znowu znerwicowałem, bo analizuje, czy to po leku czy objaw jakiegoś lęku. Jeśli to po paroksetynie, to chyba powinno przejść więc obędzie się bez benzo. Zresztą zobacze. Ale ktoś z was też tak miał? Żeby po paroksetynie lub innym SSRI chodził i nie mógł się zatrzymać.... kończe... ide chodzić;-)
  • cassis 09.10.06, 10:04
    Ale ktoś z was też tak miał? Żeby po paroksetynie lub in
    > nym SSRI chodził i nie mógł się zatrzymać....

    U mnie odwrotnie - paroxetyna pozwoliła mi posiedzieć...
  • m-b 09.10.06, 12:57
    elfrid napisał:

    > Hej. Od kilku dni biore Rexetin (to samo co Seroxat).

    jesli od kilku dni i zaczales od dawki pelnej (20mg) to tu jest diabeł ukryty
    przeciez jest napisane zeby w napadach lęku zaczynać od 10 mg przez pierwsze
    kilka dni!
  • mogra1 09.10.06, 17:42
    Biorę Rexetin przeszło 1,5 roku a pocę się nadal ,że ho, ho. I to nie chodzi o
    takie małe coś jak smrodki pod paszkami ale całe ciało. Nie raz w nocy zmieniam
    koszulę bo płynę a przeze mnie mój mąż jak się do niego przytulę.
  • evee1 10.10.06, 07:50
    A ja zauwazylam, ze sie czasami bardziej poce, ale tylko w nocy. Ale to dopiero
    teraz tak mam - biore te paroksetyne po raz trzeci w zyciu i poprzednio tak nie
    bylo.
    A spac moge bez problemu.
    --
    "Po co wasze swary glupie, wnet i tak zginiemy w zupie"

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka