• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Efectin = tycie ? Dodaj do ulubionych

  • 25.03.03, 10:47
    Biore od ponad tygodnia Efectin 75 (o przedluzonym dzialaniu)i apetyt mam tak
    samo duzy jak mialam (na slodycze w szczegolnosci). Dodam, ze cierpie na
    bulimie bez rzygania, wiec czy po kuracji efectinem bede wygladala jak slon?
    Zaawansowany formularz
    • Gość: amber IP: *.pl.bauer.com / 172.28.183.* 26.03.03, 16:11
      Bralem to kiedys, ale bardzo krotko. Po pierwszej dawce
      nastepnego dnia (i nastepnego i jeszcze nastepnego) bylem
      nieprzytomny, bolal mnie brzuch i chcialo mi sie rzygac...
      Ale przeciez kazdy organizm reaguje indywidualnie - ja
      akurat apetyt stracilem. Teraz biore zoloft, jest OK.
      • 27.03.03, 09:56
        Gość portalu: amber napisał(a):

        > Po pierwszej dawce
        > nastepnego dnia

        Jezu, tak szybko?

        > Ale przeciez kazdy organizm reaguje indywidualnie - ja
        > akurat apetyt stracilem.

        Tez bym chciala stracic apetyt, szczegolnie przy mojej bulimii :(
        Mija juz poltora tygodnia "kuracji" i dopiero wczoraj od rana do 16:00 nie
        jadlam nic, by potem rzucic sie pospiesznie na slodycze. Dzisiaj znowu nie chce
        mi sie jesc i oby tak dalej.

    • Gość: Natala IP: *.icpnet.pl 27.03.03, 10:46
      nie bardzo rozumiem czemu bierzesz efectin? to drogi lek, nie slyszalam by byl
      polecany w bulimii; leczenie bulimii to przede wszystkim PSYCHOTERAPIA, nie
      liczylabym na to ze pomoga Ci tylko leki; leki sa wpomagajace i z tego co wiem
      (choruje kolezanka- obczytala sie strrraszliwie;-)) lekarze zapisuja Bioxetin 2-
      4 tbl dziennie; pozdr/n
      • 27.03.03, 18:04


        > nie bardzo rozumiem czemu bierzesz efectin? >

        bo objawy mam depresyjne - niechec do wstania z lozka, do wychodzenia, niechec
        do zycia tak w ogole

        Zmienilam efectin (widocznie na mnie nie dziala) na bioxetin 20 mg, 2 x
        dziennie. Szkoda, ze na efekty trzeba czekac az miesiac.
        Masz racje, ze psychoterapia jest potrzebna, same proszki nie wystarcza.

        Natala, pozdrawiam Cie :)



  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.