• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

czy bral ktos kiedys silenil?

  • 23.11.06, 16:54
    jak sie po nim czuliscie?wiem, ze jest to wyciag z dziurawca cos jak deprim,
    ale staram sie nie wracac do asentry.pozdrawiam.
    Edytor zaawansowany
    • 23.11.06, 17:01
      oj, te wyciągi z dziurawca to jakoś średnio działają...
      tzn. brałam w wakacje i chyba mi trochę pomógł (bo przestałam czuć się jak zombie), ale depresji nie wyleczył. a poza tym po kilku tygodniach brania dostałam alergii.
      • 23.11.06, 17:05
        ojej, to faktycznie z ta alergia Cie dopadlo. ja jednak sprubuje silenil lub
        deprim wziac. lubie leczyc sie silami natury;-). nie jest u mnie tak źle.
        wlasciwie to nastroj mam calkiem ok. tylko nie wiem tu ten lęk robi;-)
        • 23.11.06, 17:06
          na niektórych podobno działa.
          powodzenia!
        • 23.11.06, 17:09
          grecy na depresje jedli mozdzki ze zwierzaka. podobnie jak szamanka mozg lindy,
          ale chyba nie dziala bo po nakreceniu filmu znikla gdzies pograzona w depresji.
          widziano ja podruzujaca po swiecie.
          • 23.11.06, 17:14
            nie wiem o czym rozmawiacie jak o pancerfaustach
            to sie
            dołączam
            --
            wszyscy sie śmieja ze mnie a nie mają racji
          • 23.11.06, 17:23
            hahaha. dobre;-)
    • 25.11.06, 22:51
      czesc! ja biore asentre a dlaczego Ty zrezygnowales(as) ???
      • 27.11.06, 20:13
        jak mialam pierwszy rz depr to bralam asentre i bardzo mi pomogla. potem mialam
        znowu depr po roku i lekarz znowu zapisal mi asentre. stwierdzilam jednak
        oczywiscie za porozumieniem z moim lekarzem, ze ase tym razem nie jest mi
        niezbedna wiec zaprzestalam jej zazywania. od tej pory jakos sobie radze. jak
        jest u Ciebie? pozdrawiam.
        • 28.11.06, 18:17
          przez 5 lat bralam doksepin bylo juz dobrze i przez 1,5 roku bylam bez lekow i
          znow wpadlam w nastroj smutku.Od 3 miesiecy biore asentre nie jest jeszcze
          dobrze ale wyciszylam sie
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.