20.02.07, 10:15
Lekarz przepisał mi ten lek na lęki czy ten lek pomógł komuś i zlikwidował
lęki, pozdr


Edytor zaawansowany
  • f_16 20.02.07, 10:39
    to nie lek na lęki chyba cie oklamuje
  • smutny_czlowiek 20.02.07, 14:32
    mi Sulpiryd bardzo pomogl na lęki,ale tez bardzo aktywizowal nie moglam spac w
    nocy po mimo tabletek nasennych i zachowywalam sie jak dziecko z adhd. teraz
    biore duzo mniejsza dawke i jest okay
  • morela12 20.02.07, 15:38
    uja mam przepisaną dawkę 200 mg ale zaczynam od 100 mg jaką dawkę TY bierzesz
    smutny człowieku?
  • fregata 20.02.07, 18:08
    Mnie też zaktywizował tak, że przed braniem miałam ataki paniki w autobusie
    stojącym w korku, zaś w tydzień po zaczęciu brania zaczęłam mieć ataki paniki w
    autobusie niezależnie czy stał czy jechał. Rzuciłam to w cholerę. Miałam mieć
    lek na uspokojenie, a to zadziałało dokładnie odwrotnie.
  • abasia471 20.02.07, 20:14
    Biorę go w jednej dawce dziennie i jestem zadowolona. Na początku zażywania
    miałam straszny ciąg na lodówkę, ale szybko się uspokoiło, kiedy uświadomiłam
    sobie, że nie mam kasy na nowe ciuchy, więc tycie nie wchodzi w grę. Sulpiryd
    znosi też zaburzenia pracy przewodu pokarmowego na tle nerwicowym, więc mi jak
    najbardziej pasuje. Mankamentem jest to, że czasami zatrzymuje miesiączkę.
    --
    Życie nie stawia pytań, życie po prostu jest...
    Czasem zębami zgrzyta, a czasem łasi się jak pies.
    A. Osiecka
  • morela12 21.02.07, 09:31
    mam pytanie od kiedy zaczyna działać ten lek czy tak jak antydepresanty czyli
    około 2 tygodni, pozdr
  • smutny_czlowiek 21.02.07, 11:26
    biore aktualnie 200mg,a przy 600 mg dopiero zaczynalam sie tak dziwnie
    zachowywac i w tedy tez wystapily problemy ze spaniem pomimo brania tabletek
    nasennych
  • morela12 21.02.07, 15:54
    smutny człowieku mam pytanie czy na poczatku zażywania tego leku odczuwałeś
    skutki uboczne, bo dzisiaj jest drugi dzień na dawce 100 mg i czuje się bardzo
    słaba i nie wiem czy to od sulpirydu czy nowy element choroby, pozdr
  • jestem-nikim 22.02.07, 14:51
    lek dziala teoretycznie od razu, klasyczny neuroleptyk, na mnie nie dzialal
    raczej, ostatnio psychiatra sie dziwil po co go bralem, czemu poprzedni lekarze
    mi go przepisywali- tylko dlatego ze byl dobrze tolerowany, przy wiekszych
    dawkach pewnie jakies jazdy moze powodowac, a tak to tylko zbetonic mozg- ktos
    gdzies tak mowil. bralem 200 chyba pozdrawiam
  • aidka 22.02.07, 19:11
    żeby uniknąć braku snu sulpirydu nie należy brać przed 16-tą
    no i ta menstruacja....- znika często na wiele miesięcy
    a.
  • rzeznia_nr_5 22.02.07, 19:25
    aidka napisała:

    > żeby uniknąć braku snu sulpirydu nie należy brać przed 16-tą
    > no i ta menstruacja....- znika często na wiele miesięcy
    > a.



    ciekawe gdzie się wtedy szlaja?
  • aidka 23.02.07, 09:45
    pomyliłam się, rzecz jasna - nie bierze się go po 16-tej
  • smutny_czlowiek 23.02.07, 08:54
    hey

    Nie na poczatku nie odczuwalam zadnych skutkow ubocznych.
    Dopiero teraz przy takiej malej dawce (200mg) pojawil sie u mnie mlekotok
  • morela12 25.02.07, 18:27
    smutny człowieku po jakim czasie sulpiryd zlikwidował Tobie lęki ja zażywam już
    6 dni a lęki jeszcze są,pozdr
  • smutny_czlowiek 26.02.07, 15:43
    u mnie lęki zniknely gdzies po 2 ,3 tyg.
    dalej masz dawke 200mg? wiesz ta dawka moze byc za mała...
  • morela12 26.02.07, 17:25
    dzięki za odpowiedź tak dawkę mam 200 dzisiaj jest czwarty dzierń na tej dawce
    200, pozdr
  • jestem-nikim 27.02.07, 00:19
    e to stary lek i nic nie daje, niepokoj albo lek bierze gore
  • morela12 11.03.07, 11:01
    Zażywam już sulpiryd ponad dwa tygodnie powinien już działać a wczoraj poczułam
    się źle czy to jest normalne, pozdr
  • sajder86 11.03.07, 15:06
    Miałem to. O ile mnie pamięć nie myli to nie lek na lęki tylko dla
    schizofreników. Dlatego teraz kupuje leki tylko przez internet :D Jakie chce i
    nawet mozna sie potargowac =D
  • morela12 18.03.07, 10:49
    pojawił się u mnie mlekotok czy to normalne przy zażywaniu tego leku?pozdr
  • sneeper_1 18.03.07, 10:52
    może masz dziecko z sulpirydem :-)
  • morela12 18.03.07, 11:10
    dowcipny jesteś
  • sneeper_1 18.03.07, 11:10
    będzie strasznie broić i przeklinać ,ale potem sie uspokoi
  • smutny_czlowiek 18.03.07, 11:38
    ja rowniez mialam mlekotok po sulpirydzie ale co najdziwniejsze nie przy dawce
    600mg tylko 200mg lekareka mowi ze to tez sprawka Rispoleptu .powiedz cos
    psychiatrze ona Ci doradzi...;]
  • morela12 18.03.07, 11:51
    smutny_czlowiek dzięki za odpowiedź,pozdr
  • lipcowakobieta 17.08.19, 14:09
    Tak, to jest bardzo dobry lek. Bralam go dawno temu i teraz zaczynam wracać do niego. Polecam. Ale byc może nie kazdy organizm reaguje jednakowo na jego dzialanie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka