Dodaj do ulubionych

doxepin i tycie

30.12.07, 20:45
witam
Biore 45mg dziennie i mam pytanie jak nie utyc po tym leku?
Prosze o udzielenie konkretnej porady jesli ktos mial doswiadceznia
na tym polu a zlosliwe uwagi prosze pozostawic dla siebie
Edytor zaawansowany
  • morela12 30.12.07, 21:00
    też bym chciała wiedzieć tym bardziej, że biorę 75 mg, pozdr
  • iso1 30.12.07, 21:07
    wydaje mi się że podobny temat był już na tym forum
    proponuje poszukać w archiwum

    --
    zawsze Cię kochałem Mamo !
  • maja122only 30.12.07, 21:24
    tak niektore watki czyatlam ale bardzo prosilabym o udzielenie
    konkretnej odpowiedzi.jak to tak naprawde jest z tym tyciem...czy to
    tylko na poczatku terapii a potem wszystko sie normuje ?
    ja odczuwam łaknienie ..ogromne i nie bardzo wiem jak je wyhamowac...
  • demole 30.12.07, 21:41
    tLPD w dawkach mniejszych niz 150 mg moga wcale nie dzialac i nawet te
    pobudzajace przypominaja neuroleptyki dopiero w "oknie terapeutycznym" 150- 200
    mg i po odczekaniu 3- 6 tygodni pojawia sie antydepresyjne dzialanie leku
  • aba1122 02.01.08, 18:30
    Niestety ale nie pocieszę Was, ja brałam Doxepin na początku 40mg na
    dobę teraz 20 mg. Przytyłam lekko 5-7 kg! totalna załamka i to nie
    obiadałam się bo słyszałam że po nim można utyć. W pierwszym m-cu
    leczenia właściwie przytyłam wszystkie te kg, cycki miałam jak
    Pamela Anderson, myślałam że jestem w ciązy:)
    W tej chwili tj od m-ca biorę ten lek w dawce 20mg i już nie widzę
    żebym tyła więc moze tylko na początku się tak przybiera.
    Generalnie mnie ten lek baaardzo pomógł więc jesli ktoś naprawdę źle
    się czuje to chyba warto próbować go brać i bardzo drastycznie
    ograniczyć jedzenie. Zafundować sobie taką dietę ok 800 kcal.
    Pozdrawiam
  • tlenoterapia 06.01.08, 03:44
    doxepin to lek starej generacj.ale nie otym...chciaalam sie was
    zapytacz czy dziala nasennie.mam poroblemy ze snem .
  • through_changes 06.01.08, 14:59
    Osoba o której pisałam (odwiedzała mnie), podobno bierze doxepin i
    jest raczej otyła, ale nie wiem czy istnieje związek przyczynowy.
  • morela12 07.01.08, 21:44
    do dziewczyn
    czy przy zażywaniu doxepinu (moja dawka 75mg) zwiekszył Wam biust?
    pozdr
  • morela12 16.01.08, 15:02
    czy ktoś przy zażywaniu doxepin miał albo ma szumy uszne
  • moherowa.mamusia 17.01.08, 15:00
    doksepin leczy nerwicew i chudniecie,
    wkrotce hudniecie bedzie skuteczne
    a leczenie koniecznie,gdyz sam fakt leczenia demoralizuje,
    nie tylko ciebie ale tez demoralizuje rodzine,
    a wiadomo ze dobra rodzina jest zawsze demoralizowana
  • morela12 17.01.08, 16:25
    czy to możliwe trzy tygodnie zażywałam doxepin i żadnych skutków
    ubocznych, teraz zaczyna się czwarty tydzień a ja czuje się gorzej i
    to bardzo
  • demole 17.01.08, 16:29
    ja lyknalem doksempin 3 razy dziennie to sie czulem taki spiacy ze nie wiem,

    wiec lyaknalem 1 raz dziennie,to znow spac nie moglem,
    wiec lyknalem ( dla wywazenia) 1 i pol raza,i dopiero wtedy bylo lepiej
  • demole 17.01.08, 16:38
    przepraszam,ze marudze,ale nie gniewaj sie,
    bo teraz w sumie lykam 2 i pol raza ale jeszcze za dlugo spie rano a wieczorem
    nie moge spac,przypuszczam,ze kiedy lykne jeszcze pol raza to dopiero bedzie ok
  • bercia18 02.08.19, 07:43
    Dziewczyny, czy jak ktoras odstawila to waga wróciła do normy?
  • mardaani.74 02.08.19, 13:07
    to jest wątek sprzed 11 lat, żadna z tych osób już tu nie pisuje.

    --
    "Siedzę na ławce, patrzę na słońce, chyba już dzisiaj nigdzie nie zdążę.
    Chyba już nigdy nie będzie lepiej, nie będzie dobrze, więc się nie spieszę"

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka