Re: Coaxil dla 16 latki Dodaj do ulubionych


Droga markelo,
Jeżeli chodzi o sam lek, to brałam Coaxil, ale akurat ja po nim nie tyłam. Natomiast wiadomo, że antdepresanty mogą spowodować zwiększenie wagi. Czy u Twojej córki powoduje to akurat Coaxil, to tego niestety wiedzieć nie możemy. Może jest jakaś inna przyczyna.
Zrobienie podstawowych badan u lekarza rodzinnego na pewno nie zaszkodzi a Wy bedziecie spokojniejsze, że nic tam się nie "czai" w ukryciu.
Jak czytałam posty to sobie pomyślałam podobnie jak dziewczyny powyżej, że jeżeli córka była aż taka chuda, to może przytycie po leku jest w pewnym sensie oznaka zdrowienia. Potem napisałaś, że teraz nie jest już taka chuda. Mniejsza z tym. O ten lek czy o jego efekty uboczne najlepiej byłoby zapytac psychiatrę, który ten lek przepisał. Może on zaproponuje inny lek.
Niezależnie od wszystkiego, dobrze, że macie umówioną wizytę u psychologa. Tak jak napisała Elżbieta leki zazwyczaj są objawowe, ale żeby dotrzeć do źródeł i próbować zmieniać coś na stałe, to najlepsza jest terapia. Czy rodzinna, czy indywidualna dla córki ale ważne żeby ruszyć w dobrym kierunku.
Pozdrawiam:)
Przeczytaj całą dyskusję
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

WIĘCEJ O ZDROWIU:

Drętwienie rąk i nóg

Jest się czego bać?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.