Re: czy od Coaxilu sie tyje? Dodaj do ulubionych


Witam ponownie!
Coaxil jest jedynym z dotychczas stosowanych leków, który
nie daje u mnie objawów ubocznych. W przeciwieństwie do
innych leków, które stosowałem (bioxetin, efectin,
cipramil) coaxil nie przeszkadza w śnie, poprawia
nastrój, koncentrację, pamięć, nie ogłupia, obniża lęk,
no i nie tyje się po nim. Od pewnego czasu zastanawiam
się czy nie zmienic coaxilu na inny lek, ponieważ po 8
miesiącach wydaje mi się, że nieco słabiej działa.
Stosuję go w dawce 4 tbl. dziennie. Kiedyś moja siostra
stosowała coaxil przez kilka lat, co potwierdza, że jest
skuteczny w depresji przewlekłej (dystymii) średniej i
lekkiej. Ciekawy jestem czy można łączyć coaxil z innymi
lekami przeciwdepresyjnymi.
Pozdrawiam serdecznie. Jerzy
Przeczytaj całą dyskusję
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.