paromerc jak odstawić? Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • witam biore już od półtora roku paromerc i chciała bym już odstawić
    ten lek,moje objawy nerwicy lękowej dawno już ustąpiły biore 20 mg.
    na dobe.P o za tym pruby wątrobowe mam podwyższone.Jak odstawić ten
    lek?i jakie są objawy odstawienia?bardzo prosze o pomoc
    • A czemu nie zapytasz lekarza ,jesli bierzesz leki to ktos Ci je
      wypisuje?

      Jak masz problemy z watroba to raczej szybko trzeba sie od leku
      uwolnic.Tylko jest jedno ale bo z tym lekiem mialam jazde przy
      odstawianiu...Nie znaczy to ,ze i Tobie sie to przytrafi..

      Odstawialam bardzo powoli- dwa miesiace zmniejszalam dawki(moze i
      dluzej 3?) ,a i tak gdy calkiem odstawilam przez nastepne dwa trzy
      miesiace chwytaly mnie straszne doly,ktorych przedtem nie
      mialam.Lamalam sie czy nie wziasc znowu...

      Uwazaj bo ten lek moze powodowac depresje z "odbicia"-
      "dyskontynuacyjną"

      W praktyce lekarze szybciej schodza z lekow - ale lepiej samemu
      stopniowo wyczuc na ile sie dobrze czujemy.

      • dzięki za odpowiedz.Biore paromerc na nerwice lękową biore już go z
        półtora roku moję objawy nerwicy już dawno mineły,więc nie widze
        potrzeby truć się dłużej,pytałam lekarkę o odstawienie to mnie zbywa
        że na wiosne zaczniemy bo pogoda jest kożystniejsza,ale widze że ona
        dalej chce mnie truć tym bo powiedziała że ten lek jest bardzo
        bezpieczny nie uzależniający i nie ma górnej granicy kiedy trzeba
        odstawić to co mam go brać całe życie?mam dopiero 27 lat.Jeszcze
        jednego nie rozumiem skoro to jest lek nie uzależniający to dlaczego
        są te objawy odstawienia?
        • a chodzisz na terapię?
          bo Paromerc cię z newicy lękowej nie wyleczy
          wiem co mówię, też mam nerwicę a paroxetynę biorę z przerwami już
          wiele lat (co prawda 1/4 twojej dawki, a i tak odstawienie nie jest
          łatwe i przyjemne...)
          gdy odstawiam to nerwica wraca i dlatego teraz już zmądrzałam i
          jestem w trakcie terapii
    • Czasem sie zdaza ,ze Ty myslisz ,ze leczysz nerwice ,a lekarka ,ze
      np,depresje(lękową?).Wyjasnij to.

      Moze tak byc ,ze lekarka chce 2 lata Ci lek podawac i dla tego mowi
      o wiosnie,bo takie sa wskazania terapeutyczne ,w pewnych
      przypadkach-jest czasem zalecane podawanie antydepresanta wlasnie
      przez 2 lata,zeby nie bylo nawrotu choroby.

      Czy nastepuje uzaleznienie czy nie po antydepresantach?
      To zalezy jak sie zdefiniuje czym jest ,jak sie ma objawiac.
      Oficjalnie wersja psychiatrow brzmi ,ze nie.
      Z doswiadczenia wlasnego i innych wynika, ze branie tych srodkow
      moze (ale nie musi) wywolac rozne komplikacje.Temu nie zaprzeczy
      zaden psychiatra.

      Powodzenia

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

WIĘCEJ O ZDROWIU:

Drętwienie rąk i nóg

Jest się czego bać?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.