rainery napisał: > IP chyba nie ma znaczenia. Loguję się albo przez LTE, albo prze sieć wifi domow > ą ,albo firmową i wszędzie to samo. > > W poczcie na smartfonie przy próbie wysyłki wyświetla mi się komunikat "wystąp > ił problem z synchronizacją folderu". > > Wchodząc z komputera na swoją skrzynkę poprzez przeglądarkę i dalej w ustawieni > a poczt,y przy próbie edycji konta wyswietla mi się "Przepraszamy, ale chwilowo > występują problemy z dostępem do wybranej usługi. Prosimy o spróbowanie ponown > ie za kilka minut.". Tak jest już ze dwa tygodnie. > > W ustawieniach poczty wychodzącej na smartfonie wpisuję poprawny imap, numer p > ortu, rodzaj zabezpieczeń, a potem przy zaznaczeniu "wymagaj logowania", wpisuj > ę nazwę użytkownika i hasło,. wtedy wyskakuje mi "Problem z konfiguracją konta. > Nieprawidłowa nazwa użytkownika lub hasło".